Dat zou ik ook maar doen jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Vanyel het volgende:
We proberen nu de leuke data los te laten en maar te zien of er ooit nog spontaan iets gebeurt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef Qebbel het volgende:
Ik zei toch; ze heeft het gewoon heerlijk naar haar zin in mama Vanyels buik! Seks helpt trouwens ook he?
Die had ik mobiel nog gemist. Wat is gofferduur? Mijn gewone was los 450, dus t móet wel minder zijn toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef lezzer het volgende:
Net gebeld voor die HTC Desire HD.
Goffer wat is die duur bij een 1-jarig abo zeg
seks helpt niet of geen zin in seks?quote:
Ik vond 325 ex btw toch wel veel te duur eigenlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die had ik mobiel nog gemist. Wat is gofferduur? Mijn gewone was los 450, dus t móet wel minder zijn toch?
quote:
echt... En dat is haar niet aan te zien!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef Qebbel het volgende:
Susan Sarandon is 64!!!??Wtf echt.
![]()
[ afbeelding ]
Helpt niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
seks helpt niet of geen zin in seks?
Bij je abo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond 325 ex btw toch wel veel te duur eigenlijk...
sim only abonnementen bekijken......quote:
Als vrouw dat al zou willen (wat ze niet wil), dan nog wonen wij in een segment dat echt muurvast zit.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef Avey het volgende:
Deze moet ik even delen:
Applaus voor deze kerel
Ja ik dacht exact hetzelfde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoeveel effect het heeft gehad. Waarschijnlijk nul. *ach die arme jongen, helemaal gebrainwasht door die evil perverted dykes*
Dat was heftig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja ik dacht exact hetzelfde.
On a happier note:
Wow.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja ik dacht exact hetzelfde.
On a happier note:
Ow. OW!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef Vanyel het volgende:
Ach, een mens moet toch wat op zo'n dag he
edit: imageshack doet niet meer mee. En nee, das niet altijd al, bij mij werkte het tot voor kort prima.
Dan maar door naar tinypic.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:
Qua afstand, nee inderdaad. Maar ik ben zielsgelukkig met mijn dinnetje. Kinderpraat en waar gaan we wonen enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef Avey het volgende:
Een jaar?Dus dan moet je weer long-distance doen? Jij treft het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |