SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De fanfare staat al klaar, en volgens mij zijn wij met zijn allen nerveuzer dan Vanyel zelf.
Hier weer verder
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
ze zou gisteravond niet online komen... maar werd rond 1.30 uur wakker en kwam online... en aangezien we elkaar al even aan het uitdagen waren om elkaar nu maar eens te spreken ipv alleen via internet.... dus van 2 tot 5 aan de foon gezeten....quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:28 schreef lezzer het volgende:
Niet om het één of ander, maar midden in de nacht bellen? Uit de hand gelopen?
leuk, ja absoluut.. Momenteel geen potentieel relatiemateriaal.. Maar goed dat scheelt alleen maar want daar heb ik nu even geen behoefte aan..quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Nou, inderdaad zeg. Die gesprekspartner moet wel heel leuk zijn geweest
droom jij over Van?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef Blue-eyes het volgende:
Vanyel, heb jij vannacht in de tuin staan huilen? Want mrsVanyel kwam dat in het vorige topic melden. Althans, dat heb ik gedroomd vannacht
wat een bekentenissen hier zegquote:
ik onthoud mn dromen sowieso nooit dus ik zou eerlijk gezegd niet weten of Van er in voorbij komtquote:
vaak controleren ze alleen of er letters en cijfers staan en of de postcode 4 cijfers en twee letters heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:55 schreef lezzer het volgende:
ik heb me net ergens aangemeld met als adres "datisnietbelangrijkstraat 12"
Dat ging
I knowquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Nizno het volgende:
vaak controleren ze alleen of er letters en cijfers staan en of de postcode 4 cijfers en twee letters heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |