Ik vrees dat ik juist degene ben die de hond bij mijn lief heeft aangepraatquote:
Reactie op dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef Blue-eyes het volgende:
Die hond bijvoorbeeld, zij wilde die eigenlijk niet maar hij vond het zo goed voor de kinderen. Maar je snapt natuurlijk wel wie dat beest altijd uitlaat
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wilde exact dezelfde opmerking maken. Was je er dan ook vanuit gegaan dat ik op oudere vrouwen val?
Sweet dreams, fietsjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik ben dood. Ik wil uitslapen.![]()
Trusten, dames en heer.
Dat zou ik ook maar doen jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Vanyel het volgende:
We proberen nu de leuke data los te laten en maar te zien of er ooit nog spontaan iets gebeurt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef Qebbel het volgende:
Ik zei toch; ze heeft het gewoon heerlijk naar haar zin in mama Vanyels buik! Seks helpt trouwens ook he?
Die had ik mobiel nog gemist. Wat is gofferduur? Mijn gewone was los 450, dus t móet wel minder zijn toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef lezzer het volgende:
Net gebeld voor die HTC Desire HD.
Goffer wat is die duur bij een 1-jarig abo zeg
seks helpt niet of geen zin in seks?quote:
Ik vond 325 ex btw toch wel veel te duur eigenlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die had ik mobiel nog gemist. Wat is gofferduur? Mijn gewone was los 450, dus t móet wel minder zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |