Ja, XS4ALL is erg goed. Hiervoor had ik Telfort, echt drama, de helft van de tijd lag mn internet er uit. Nu nooit meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wel de beste die er is heb ik begrepen.
Nou ok, brommers is misschien wel net ff te jongquote:Op maandag 31 januari 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik zat op een verjaardag waar volgens mij de brommertjes voor de deur stonden
Nu heb je helemaal geen internet meer?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, XS4ALL is erg goed. Hiervoor had ik Telfort, echt drama, de helft van de tijd lag mn internet er uit. Nu nooit meer.
Oh. dat merk je vanzelf welquote:
Er zijn toch van die vergelijkingssites?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP
hupsje is verdwaald in het grote energieleveranciersbos
telfort is bagger iddquote:Op maandag 31 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, XS4ALL is erg goed. Hiervoor had ik Telfort, echt drama, de helft van de tijd lag mn internet er uit. Nu nooit meer.
Hier 't zelfdequote:Op maandag 31 januari 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Internet via Ziggo, energie via Essent. Bevalt allebei prima (was dan ooit ook 1 bedrijf)
Internet heb ik toch al op mn werk?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu heb je helemaal geen internet meer?
Goed punt, thuis heb ik eigenlijk alleen internet nodig voor mijn downloadsquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Internet heb ik toch al op mn werk?Waarvoor zou ik dat dan thuis nog nodig hebben?
Wall-E is een DIKKE aanrader!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
Vanavond maar eens the Little Mermaid kijken denk ik
Ik kijk vanavond wel via stream op Streetfirequote:Op maandag 31 januari 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil straks in de trein Top Gear kijken, dus haal nu even 550MB binnen over de USB-tethering van mijn telefoon
Ja, maar da's anders hequote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
en Ariel dan? ook niet minstens zoveel?
Ik blijf toch meer fan van Monsters Inc.quote:
NMope. Is idd Disney-Pixar en geen classic.quote:
Nemo is zo leukquote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf toch meer fan van Monsters Inc.
Boven Up, boven Nemo, Boven Wall-E, boven Incredibles.
Ja dat was wel even leuk.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn toch van die vergelijkingssites?
Klopt. Net als Rapunzel. Vind beide er eigenlijk niet tussen horen, maar goedquote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NMope. Is idd Disney-Pixar en geen classic.
Al zitten er wel CGI's in de classic reeks (zoals Chicken Little)
Die vond ik juist wel leukquote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Incredibles en Cars vond ik niet zo.
Rapunzel wel vind ik. Dat wordt gewoon de nieuwe disney-stijl.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Net als Rapunzel. Vind beide er eigenlijk niet tussen horen, maar goed
wat heb je precies gedaan 5 dagen lang?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar na 5 dagen volle bak tuben zijn we een beetje brak.
Lange rivier dan.. 5 dagen lang in een tube de rivier af tuben..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar na 5 dagen volle bak tuben zijn we een beetje brak.
Die hoort in een nieuwe categorie thuis, niet bij de classics, dat behoren imo tekenfilms te blijven.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rapunzel wel vind ik. Dat wordt gewoon de nieuwe disney-stijl.
Die deed het beter dan Princess & The Frog en ti's goedkoper.
Al vind ik Princess & The Frog wel leuk... New Orleans
Uur en 10 minuten en dan zeg ik ook dikke DOEI!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Het is alweer 15:50
Over minder dan een uur alweer naar huis
In het Fransquote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef El_Matador het volgende:
Nemo is leuk! Up aardig en Incredibles en Cars liggen nog klaar om te gaan kijken...
Maar met FIFA 10 in huis zal de filmverzameling niet zo snel slinken...
tubenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
wat heb je precies gedaan 5 dagen lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |