Is hij nu plots niet meer grappig dan of zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Die kwam hier vorige week al voorbij ja
Stertke, Ripquote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Ripley het volgende:
Gaat lekker in de familie van mijn vader. In december is zijn zus overleden en nu ligt zijn broer op sterven. Ook helaas de broer waar we het meest contact mee hadden, 55 jaar en een dochter van 25
Dat kan ik mij wel voorstellen. Het is niet niks omdat je naaste familie te overleven als enige of een van de weinigen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks. Volgens mijn moeder zat mijn vader er behoorlijk stuk van dus ik ga van de week mee naar het ziekenhuis.
Sterkte Rip.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Ripley het volgende:
Gaat lekker in de familie van mijn vader. In december is zijn zus overleden en nu ligt zijn broer op sterven. Ook helaas de broer waar we het meest contact mee hadden, 55 jaar en een dochter van 25
Lees de PI dan ook ff, zeiksnorquote:Op maandag 31 januari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is hij nu plots niet meer grappig dan of zo?
zeiksnor
Je zal nooit Verder komen, HW. Dat lijkt me zoooo moeilijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat is gewoon te hoog gegrepen voor me Q.
Zit niets bijzonders in qua ingredienten.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zelf maken lijkt me ook wel wat, maar de spullen vinden is niet zo makkelijk
Ach weet je ik heb me er bij neergelegd. Ik doe ook geen enkele moeite meer inmiddels, ik ga vanvond gewoon weer naar de Melkweg ipv normaal, zoals het hoort, TV te kijken op de bank...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zal nooit Verder komen, HW. Dat lijkt me zoooo moeilijk!!
Nou, ze zijn met veel kinderen: hij heeft in totaal 10 broers en zussen. Of had tenminste. Mijn oom heeft, voor zover ik het begrijp, een chronische ontsteking aan de pancreas die zich aan het uitspreiden is.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan ik mij wel voorstellen. Het is niet niks omdat je naaste familie te overleven als enige of een van de weinigen.
Wat heeft zijn broer? Kanker?
Next Top Model! Maandag is tv-avondquote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach weet je ik heb me er bij neergelegd. Ik doe ook geen enkele moeite meer inmiddels, ik ga vanvond gewoon weer naar de Melkweg ipv normaal, zoals het hoort, TV te kijken op de bank...
Het kan me gewoon allemaal niets meer schelen!!!!111111111
Ja, dat kan ja chronische ontsteking aan de alvleesklier. Ik heb acute ontsteking gehad daaraan en dat doet wel veel pijn. Heeft hij veel pijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ze zijn met veel kinderen: hij heeft in totaal 10 broers en zussen. Of had tenminste. Mijn oom heeft, voor zover ik het begrijp, een chronische ontsteking aan de pancreas die zich aan het uitspreiden is.
Ja, mijn vader is ook enorm bang voor ziekenhuizen en was altijd bang om jong te zetrven, zeker nadat hij kanker kreeg, dus het is denk ik ook erg confronterend.
Nog niet officieel, maar de artsen hebben wel aangegeven dat de laatste peniciline kuur die hij de afgelopen weken heeft gekregen ook echt de laatste was en dat ze hem verder niet meer kunnen helpen. De morfine is nu ook opgevoerd en de artsen hebben gezegd dat ze inschatten dat hij het ziekenhuis waarschijnlijk niet meer zal verlaten.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat kan ja chronische ontsteking aan de alvleesklier. Ik heb acute ontsteking gehad daaraan en dat doet wel veel pijn. Heeft hij veel pijn?
Dan kan ik mij voorstellen dat dit een zware tijd is. En zeker als zijn broer stervende is (is hij helemaal opgegeven?).
Dat lijkt me verschrikkelijk, sterven in het ziekenhuis...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog niet officieel, maar de artsen hebben wel aangegeven dat de laatste peniciline kuur die hij de afgelopen weken heeft gekregen ook echt de laatste was en dat ze hem verder niet meer kunnen helpen. De morfine is nu ook opgevoerd en de artsen hebben gezegd dat ze inschatten dat hij het ziekenhuis waarschijnlijk niet meer zal verlaten.
*kettingzaag opzoekt*quote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP
hupsje is verdwaald in het grote energieleveranciersbos
Ik denk dat ik Top Gear van gisteravond opzoekquote:Op maandag 31 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nooit wat ik maandag moet kijken
Aiiquote:Op maandag 31 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog niet officieel, maar de artsen hebben wel aangegeven dat de laatste peniciline kuur die hij de afgelopen weken heeft gekregen ook echt de laatste was en dat ze hem verder niet meer kunnen helpen. De morfine is nu ook opgevoerd en de artsen hebben gezegd dat ze inschatten dat hij het ziekenhuis waarschijnlijk niet meer zal verlaten.
Kap dan dat internetprovidersbos ook maar even omquote:
Neem geen oplichters als NEM, Oxio of andere pootuitdraaiers.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP
hupsje is verdwaald in het grote energieleveranciersbos
Simpel, XS4ALL. Alhoewel wel teringduur.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kap dan dat internetprovidersbos ook maar even om
Aha, dat is naar! Ik hoop voor je dat je oom een beetje een dragelijk sterfbed heeft en dat je vader eveneens het een plekje kan geven.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij ondermijnt de positie van Het Gezin als hoeksteen van de samenleving! Staatgevaarlijk figuur!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach weet je ik heb me er bij neergelegd. Ik doe ook geen enkele moeite meer inmiddels, ik ga vanvond gewoon weer naar de Melkweg ipv normaal, zoals het hoort, TV te kijken op de bank...
Het kan me gewoon allemaal niets meer schelen!!!!111111111
Maar wel de beste die er is heb ik begrepen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Simpel, XS4ALL. Alhoewel wel teringduur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |