Anarchie zeg ik je!!!!!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij ondermijnt de positie van Het Gezin als hoeksteen van de samenleving! Staatgevaarlijk figuur!.
Geen enkele avond is tv-avond. Want een tv-avond is voornamelijk een reclame-avond, en dat is zonde van de tijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Next Top Model! Maandag is tv-avond
nou ik zat op een verjaardag waar volgens mij de brommertjes voor de deur stondenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik voel me dan juist jong, al die almere-types met hun leasebak en de hypotheek en de koters etc, dat heb ik allemaal niet.
Jij gaat een Egypte'tje doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anarchie zeg ik je!!!!!!!
Ik zal de samenleving op zijn fundering laten trillen met mijn keiharde verzet!
Ja, XS4ALL is erg goed. Hiervoor had ik Telfort, echt drama, de helft van de tijd lag mn internet er uit. Nu nooit meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wel de beste die er is heb ik begrepen.
Nou ok, brommers is misschien wel net ff te jongquote:Op maandag 31 januari 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik zat op een verjaardag waar volgens mij de brommertjes voor de deur stonden
Nu heb je helemaal geen internet meer?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, XS4ALL is erg goed. Hiervoor had ik Telfort, echt drama, de helft van de tijd lag mn internet er uit. Nu nooit meer.
Oh. dat merk je vanzelf welquote:
Er zijn toch van die vergelijkingssites?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP
hupsje is verdwaald in het grote energieleveranciersbos
telfort is bagger iddquote:Op maandag 31 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, XS4ALL is erg goed. Hiervoor had ik Telfort, echt drama, de helft van de tijd lag mn internet er uit. Nu nooit meer.
Hier 't zelfdequote:Op maandag 31 januari 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Internet via Ziggo, energie via Essent. Bevalt allebei prima (was dan ooit ook 1 bedrijf)
Internet heb ik toch al op mn werk?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu heb je helemaal geen internet meer?
Goed punt, thuis heb ik eigenlijk alleen internet nodig voor mijn downloadsquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Internet heb ik toch al op mn werk?Waarvoor zou ik dat dan thuis nog nodig hebben?
Wall-E is een DIKKE aanrader!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
Vanavond maar eens the Little Mermaid kijken denk ik
Ik kijk vanavond wel via stream op Streetfirequote:Op maandag 31 januari 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil straks in de trein Top Gear kijken, dus haal nu even 550MB binnen over de USB-tethering van mijn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |