Het was leuk je erbij te hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Erik geweldig verslagik moest lachen
en het was reuze gezellig in de auto met jou, Cat22 en Takaiki en de cd met songfestivalhits.
![]()
Ik ben blij dat ik meemocht
Paste het trouwens nog in je auto Greys?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de terugweg in de auto vroeg ik of hij het vervelend vond als ik Adele aan zou zetten op CD.
Hij mompelde dat ie het geweldig vond.
...
"Tenminste geen songfestivalmuziek".![]()
Merel en Peter zijn toen wij in die parkeerautomaat rij stonden naar het station gelopen dat heel dichtbij was en waren zo ongeveer nog eerder thuis dan wijquote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Paste het trouwens nog in je auto Greys?
Ja ben nu niet meer bang voor julliequote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was leuk je erbij te hebben.Nu kun je elke fokmeet aan.
Dat station is echt superdichtbij he. Ze waren ook bezig met een voetgangersbrug of zo. Mooi geregeld weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Merel en Peter zijn toen wij in die parkeerautomaat rij stonden naar het station gelopen dat heel dichtbij was en waren zo ongeveer nog eerder thuis dan wij
Zij konden ook mooi samen, want ze moesten dezelfde trein hebben, wel zo gezellig dan.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat station is echt superdichtbij he. Ze waren ook bezig met een voetgangersbrug of zo. Mooi geregeld weer.
En gewapend met oranje bretels en vlinderdas en vlag konden ze de hele wereld aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij konden ook mooi samen, want ze moesten dezelfde trein hebben, wel zo gezellig dan.
Dat laat zich minder makkelijk opsturen dan een cd.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
Alleen lagen Merel haar gloedjenieuw geshopte laarzen nog in de auto![]()
Ze was nog even wezen winkelen voordat we vertrokken en we hebben het allebei wel een paar keer gezegd dat we het niet moesten vergeten, maar ze was bij het station en belde al 'ik kom van de week wel even koffie bij je drinken!'
Dan zal ik vast een doosje voor pakketpost reserveren voor na het ESF.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
Laarzen die tijdens een NSF/ESF in de auto blijven liggen is wel een terugkerend fenomeen bedenk ik me. Na het Landal ESF weekend lagen mijn laarzen nog bij Ll in de auto.
Wat leukquote:
Mijn kussen lag ook nog in Friesland toen na het Ing-weekendje, dus pakketpost reserveren is wel een plan jaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal ik vast een doosje voor pakketpost reserveren voor na het ESF.
Haha, ik probeerde nog enthousiast over te komenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat en werk.
En wat valt er meer te zeggen dan: wij hadden het als groep leuk, maar aan het songfestival ansich was niet zo veel.
Yolanthe viel live nogal tegen. De zogenaamde sfeermaker van de Tros bakte er weinig van.
Ik moest erg lachen om de koppen van Re em Miss-bliss en mijn eigen kind E_W.
Ik vrees dat ik nu een psych in de hand moet nemen om hem van deze traumatische ervaring af te helpen.
Ik ga er straks even voor zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Sfeerverslag van een ESF-moderator bij het NSF.
Een [LIVE] topic is alleen voor vlak voor/tijdens/na de uitzending leek mequote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Aangezien het andere topic nu zelfs dicht is![]()
hier maar even mijn reactie:
quote:Maar volgend jaar ga ik gewoon weer mee!(Tis allemaal de schuld van Sieneke
)
Nee joh, maakt niet uitquote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Een [LIVE] topic is alleen voor vlak voor/tijdens/na de uitzending leek me
Dus ik had ook geen nieuw deeltje open willen laten gaan maar had het niet in de gaten. En we waren hier al begonnen met najubelen. Sorry voor de shock.
Haha, ja ik ookquote:![]()
![]()
Benieuwd of je Re dan ook weer mee krijgt
Hier even op terugkomen:quote:Op maandag 31 januari 2011 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
En nogmaals: wát dan?
Wat hebben we nou aan zo'n post Pino
En iedereen in dat livetopic maar roepen dat er maar 1 homo mee zou zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Jubelende mannen he. Althans, als ik voor mezelf spreek
.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar goed dat hij niet met ons meereed.
De eerste helft de ietwat falende tweede cd van Erik (verkeerd gebrand dus heel veel halve nummers), en nadat cd's en Erik thuis waren het beste uit diverse musicals (Takaiki)
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
en de vlaggen hingen nog net niet halfstok.
quote:Goodbye begon zo'n 10 minuten later aan haar bananenmilkshake, welke vertraagd was om wat voor reden dan ook.
Nou, de volgende keer wil ik wel mee, maar ik vrees dat ik geen van mijn meneren mee krijgquote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Een [LIVE] topic is alleen voor vlak voor/tijdens/na de uitzending leek me
Dus ik had ook geen nieuw deeltje open willen laten gaan maar had het niet in de gaten. En we waren hier al begonnen met najubelen. Sorry voor de shock.
[..]![]()
![]()
Benieuwd of je Re dan ook weer mee krijgt
Ze wilde me opzadelen met een chocolade milkshake, nou, dacht het niet hè!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Enorm leuk verslag Erik, leuk om te lezen en goeie impressie van jullie uitje
Vond 'ie het niet leuk?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, de volgende keer wil ik wel mee, maar ik vrees dat ik geen van mijn meneren mee krijg
Hij vond het vreeeeeeselijkquote:
Hahaha, hij keek al niet zo blij. Maar ik dacht dat dat misschien bij de look hoordequote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij vond het vreeeeeeselijk![]()
![]()
![]()
Dwaaaamaaaaa
Hij zei dat de enige meets waar hij nog mee naartoe gaat de dierenthuis meets zijn.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, hij keek al niet zo blij. Maar ik dacht dat dat misschien bij de look hoorde. Toch raar dat ik dat dacht op het NSF for crying out loud
Hell no!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze wilde me opzadelen met een chocolade milkshake, nou, dacht het niet hè!
Ja, maar wat wil je met Yolanthequote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik zal het doorgeven. En volgens mij hoort het ook wel bij het image om zoiets niet leuk te vinden. Tsja, je bent 17 en zo. Voordeel is dat ie het presentatoridee nu wel laat varen. Hij vond het allemaal net te nepperig.
Hahaha, ja dat was ook leukquote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hell no!![]()
Ik bedacht met net dat in Eriks (overigens zeer complete) verslag nog als die frietjes speciaal en patatjes oorlog metzonder ui misten.
Ja jezus zeg, ik dacht dat die meid heupen had. Blijkbaar bezuinigen ze daar thuis, met al die schulden, nu op de boodschappen. Der zit geen vlees aan. Ze houdt echt niet van presenteren. Ze moet wel om die jurk aan Mary Borsato nog te kunnen afbetalenquote:
Leuk verslag. Het was echt wel bijzonder dat er helemaal geen vlaggetjes waren, behalve dan die van jullie. Dat was toch wel iets wat ze minimaal hadden moeten regelen. Maar goed, jullie vielen er meer door op, en dat was grappig voor de meelezers.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Sfeerverslag van een ESF-moderator bij het NSF.
Ja, dat was voor jullie wel handig!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk verslag. Het was echt wel bijzonder dat er helemaal geen vlaggetjes waren, behalve dan die van jullie. Dat was toch wel iets wat ze minimaal hadden moeten regelen. Maar goed, jullie vielen er meer door op, en dat was grappig voor de meelezers.
Deze post is waardeloos zonder link.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef Pino112 het volgende:
Juicyhill wordt dus voor mongoolfotograaf uitgemaakt door Paul de Leeuw![]()
.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder link.
quote:
op 2.05 ongeveerquote:
Belachelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef Pino112 het volgende:
Juicyhill wordt dus voor mongoolfotograaf uitgemaakt door Paul de Leeuw![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |