abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 11:29:26 #1
163650 Greys
pi_92116121
... en hadden lol! w/

w/ De slowchat van het ESF-forum! w/

Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!! *O*

Game on!!! *O* w/ Have fun!!! w/ *O*

Enkele nuttige smilies in dit subforum:
- - - - - - - fuckneehe.gif - -
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92116150
IK! *O*

Maar Erik had Lapo toch? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_92116178
w/
  maandag 31 januari 2011 @ 11:31:02 #4
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92116184
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef tombolafan het volgende:
IK! *O*

Klopt als een suikerpot.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 11:31:02 #5
163650 Greys
pi_92116185
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef tombolafan het volgende:
IK! *O*

Dat gaat in overleg hoor :+ Ik was net een nieuwe aan het klaarzetten om een linkje in de oude te kunnen zetten, maar dat ging ff mis :P Heb Erik geDMd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92116243
w/
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 11:33:07 #7
163650 Greys
pi_92116272
Ik moet gaan werken :'(
Tot straks! :W

Ik zal vandaag die man even mailen die foto's van ons gemaakt heeft :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 31 januari 2011 @ 11:58:52 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_92117227
Waar zijn al die sfeerverslagen en zo van de Fok!-aanwezigen :?

Mooi full facial shot van Ingetje gisteren trouwens.. :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 12:10:03 #9
163650 Greys
pi_92117631
Tombo, maken we een foto emmertje van de foto's ofzo?
Want ik zag er van jou al een paar voorbij komen gister, maar niet (gelukkig :+ ) degenen waar mensen van ons op stonden. Ik heb bijna alleen maar foto's met gezichten van ons, dus die doe ik dan ook wel in een Photobucket accountje. Mag iedereen zelf weten daarna wat hij/zij daarna wel of niet van zichzelf hier plaatst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92117713
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Greys het volgende:
Tombo, maken we een foto emmertje van de foto's ofzo?
Want ik zag er van jou al een paar voorbij komen gister, maar niet (gelukkig :+ ) degenen waar mensen van ons op stonden. Ik heb bijna alleen maar foto's met gezichten van ons, dus die doe ik dan ook wel in een Photobucket accountje. Mag iedereen zelf weten daarna wat hij/zij daarna wel of niet van zichzelf hier plaatst.
Prima, zal ik er 1 maken? Ik heb idd expres niet met hoofden hier gegooid :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 12:12:45 #11
163650 Greys
pi_92117753
Als je wilt doen heel graag! Ik zit nu op het werk ( :@ ) namelijk inmiddels en dan kan ik vanavond thuis meteen mijn foto's er bij zetten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 31 januari 2011 @ 14:52:46 #12
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_92123121
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Waar zijn al die sfeerverslagen en zo van de Fok!-aanwezigen :?

Mooi full facial shot van Ingetje gisteren trouwens.. :D
Is iedereen nog onderweg naar huis of zo?
  maandag 31 januari 2011 @ 14:56:21 #13
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92123306
Rustig aan joh, mensen moeten werken en zijn gewoon druk.
Hoogachtend,
Erik.
pi_92123368
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Of posten verspreid over 3 topics. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 31 januari 2011 @ 14:58:36 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_92123417
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle 16+?

Maar goed, ik ga plaatsnemen...

pi_92123504
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Alle 16+?

[ afbeelding ]
Tijdens het wachten kun je hier beginnen met lezen, toen kwam de eerste thuis.
[LIVE] Nationaal Songfestival 2011 - #5 Met een 13-in-een-dozijntje!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 31 januari 2011 @ 15:02:03 #17
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92123565
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Alle 16+?

[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wie er wat gaat schrijven, waarschijnlijk niemand echt. Maar dat dwingende toontje motiveert ook niet heel erg :').
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:02:29 #18
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92123582
Overigens was ik wel van plan om een verslagje te maken, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_92123649
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Of posten verspreid over 3 topics. :7
Dat en werk.
En wat valt er meer te zeggen dan: wij hadden het als groep leuk, maar aan het songfestival ansich was niet zo veel.
Yolanthe viel live nogal tegen. De zogenaamde sfeermaker van de Tros bakte er weinig van.
Ik moest erg lachen om de koppen van Re em Miss-bliss en mijn eigen kind E_W.
Ik vrees dat ik nu een psych in de hand moet nemen om hem van deze traumatische ervaring af te helpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_92123874
E_W is wel een sociaal jong. Toen mijn vlaggetje was gesneuveld van al het wapperen bood hij me spontaan zijn vlaggetje aan. En hoefde er niet eens iets voor terug. _O-
  maandag 31 januari 2011 @ 15:11:28 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_92123890
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar dat dwingende toontje motiveert ook niet heel erg :').
Dwingende toontje?
Ik stel 3 uur geleden een vrij normale vraag nadat 16+ personen (ik had er één van moeten zijn, maar helaas...) van hier al weken bezig zijn met vlaggetjes, uitmonsteringen, spandoeken e.d. vanwege het NSF/ESF en krijg daar geen antwoord op.
Probeer je het een aantal uren later nog eens, dan krijg je dit... :|W
pi_92123919
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dwingende toontje?
Ik stel 3 uur geleden een vrij normale vraag nadat 16+ personen (ik had er één van moeten zijn, maar helaas...) van hier al weken bezig zijn met vlaggetjes, uitmonsteringen, spandoeken e.d. vanwege het NSF/ESF en krijg daar geen antwoord op.
Heb je überhaupt wel naar de link gekeken die ik je gaf?
We zijn vooral in de [LIVE] topics gebleven. Geen geheel onlogische keuze, als je het mij vraagt.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:17:51 #23
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92124130
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dwingende toontje?
Ben al aan het schrijven (had ik ook al ergens aangegeven dat ik dat zou gaan doen).
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:21:21 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_92124248
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dank, heb me er even doorheen gelezen. ^O^
Niet veel gemist, zo te lezen...
  maandag 31 januari 2011 @ 15:22:02 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_92124274
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je überhaupt wel naar de link gekeken die ik je gaf?
We zijn vooral in de [LIVE] topics gebleven. Geen geheel onlogische keuze, als je het mij vraagt.
Ja, net dus... :)
  maandag 31 januari 2011 @ 15:30:30 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_92124639
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De TT van dit topic '[SC] #8 - FOK!ers waren op het NSF' wekte bij mij het vermoeden dat er hier nagepraat zou worden.
De Live-topics heb ik gisteren tot deeltje 'einde aflevering' #4 meegemaakt, maar deeltje 5 dus niet.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:43:29 #27
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92125204
Het wordt een uitgebreid verslag ben ik bang :@.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:46:10 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_92125323
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt een uitgebreid verslag ben ik bang :@.
Kan niet uitgebreid genoeg zijn... ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 16:02:40 #29
163650 Greys
pi_92126106
w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92126593
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heuj, ik was eerder! :(

Maar wat was 't leuk w/

Eigenlijk wil ik een wapper smilie met deze *)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:16:22 #31
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92126781
Sfeerverslag van een ESF-moderator bij het NSF.

Als ware songfestivalliefhebber kon ik de kans om live bij het Nationale Songfestival te zijn natuurlijk niet voorbij laten schieten. Zeker niet wanneer er een heuse FOK!delegatie zou gaan. Want wat is er leuker dan naar het Nationale Songfestival gaan? Nee, niet thuis blijven, niet bier drinken, niets van dat. Het is leuker om met 16 van je beste vrienden van internet dat mee te maken.

Zo gezegd, zo gedaan. Enkele weken geleden hebben mijn lieftallige medemod Greys en mijn lieftallige vriendin Tombolafan een stel kaarten ingekocht en men kon zich inschrijven om mee te gaan. De plekken vlogen over de toonbank, figuurlijk gesproken, en het voorpretten kon beginnen.
Na lang aftellen was de grote dag dan al daar. De heenweg was hartstikke leuk, en mijn chauffeur Cat22 wist mijn huis goed te vinden en zonder brokken naar Hilversum te rijden. Ik had CD'tjes met daarom een reis door het songfestival, beginnend bij Corry Brocken met Een Beetje. Tegen de tijd dat Waterloo voorbij kwam zaten we met z'n allen luidkeels mee te zingen. Zoals het hoort, want geloof het of niet, erken het of niet, maar iedereen (ja heus!) is stiekem liefhebber van het songfestival. Jammer alleen dat men tot de conclusie was dat sinds het jaar dat ik geboren ben er geen reet meer aan is. Pertinent onwaar naar mijn mening. De jaren 90 zaten vol goede nummers, en de zeroties ook. Lekker puh!

Men zou in Hilversum verzamelen waar we gezamenlijk bij een heus snackbarretje onder de naam Vork zouden dineren (voor sommigen de eerste keer dat ze raspatat konden eten). Zo geschiedde, de mensen stroomden binnen en de bestellingen werden opgenomen (lees; men liep naar de toonbank om hun bestelling te plaatsen). Enkele minuten later zaten we te eten. Peter en Takkedinges romantisch aan een tweepersoonstafel en de rest er omheen aan grote ronde en langwerpige tafels. Goodbye begon zo'n 10 minuten later aan haar bananenmilkshake, welke vertraagd was om wat voor reden dan ook.

De outfits waren nog vrij normaal. Geen overdreven oranje, of rood-wit-blauwe overhemden en shirtjes. De enige die al in herkenbare stijl was, was Peter. Een chique oranje vlinderdasje en bretels.

Iets over 19.00 uur vertrokken we naar de studio. Onderweg in de auto draaien nog even snel mijn twee favoriete winnende songfestivalnummers aller tijden: Take me to your heaven, van Charlotte Nilsson en Fly on the wings of love, van de Olsen Brothers (beide nummers van na mijn geboorte en top, dus eerder opgeworpen stelling bij dezen ontkracht).

Er ontstond in de rij buiten Studio 21 lichte paniek toen we mensen verloren waren, maar ondertussen werden er vlaggetjes uitgedeeld (belangrijk!), een oranje en een rood-wit-blauwe. Met z'n allen in de rij en het was koud! Gelukkig duurde dat wachten niet zo ontzettend lang en al snel hadden we onze jassen opgehangen en stonden we in de wachtruimte waar vreselijk saaie muziek gedraaid werd.

Ons was bij het binnenkomen in die zaal ingefluisterd door een medewerkster die een foto van ons bij het TROS-bord maakte dat we achterin moesten wachten en we dan goede plaatsen konden krijgen. En wie zijn wij om goed advies in de wind te slaan? Oh, bij het binnenlopen van de zaal liep niemand minder dan Wesley Sneijder nog vlak langs ons! Echt waar! Ik kon 'm bijna aanraken. Helemaal glamourland zo.

Goed, wij dus wachten en mensen drukten zich van achteren tegen ons aan, drongen voor en wilde er langs. Wij lieten ons niet kennen, zwaaide met onze vlaggen en begonnen tot groot ongenoegen de saaie muziek maar mee te zingen. New York, New York klonk nooit... eh... ik wil zeggen mooier, maar houdt het op hysterischer. De mensen om ons heen waren ongeveer het tegenovergestelde van hysterisch. ik denk dat ik ze maar hersendood noem. Of gewoon saai. Dat kan ook.
Het was ondertussen al 20.00 uur en dan zou de zaal open gaan. Dat duurde toch minstens een half uur langer. Jammer, de voeten begonnen al pijn te doen bij verschillende mensen.
Nou goed, toen ging de zaal open en mensen stroomden binnen. We hadden binnen no time een plekje veroverd ongeveer tussen de J's en de Jury in (die er nog allemaal niet waren op dat moment). Snel even gekeken waar de camera's waren en schrikken van de zwevende camera boven onze hoofden waarvan we overtuigd waren dat wij vooral in beeld zouden komen. Die illusie hield aan (bij mij) tot ik de uitzending terugzag.

We konden Yolanthe nog even de leader zien oefenen in een mooi gekleurd maar erg kort jurkje en schoentjes waar je tenen spontaan van overlijden. De publieksopwarmer (Kees Tol) deed aardig zijn best om ons op te warmen. Eerlijk gezegd was de sfeer in de zaal niet echt dat je zegt "Tjonge! Wat een feest!" En toen de vraag kwam of er Songfestivalfans waren blees het angstvallig stil, op ons groepje na. Blijkbaar was de zaal voornamelijk gevuld met 3J'ers. Die allemaal geen vlaggetjes of iets dergelijks bij zich hadden.

We kregen instructies dat we vooral heel enthousiast moesten doen, en dat we enorm belangrijk waren en toen ongeveer begonnen we (21.20). Goed de camera's in de gaten houdend (vreemd, hoe je denkt dat je echt constant in beeld bent, en uiteindelijk nauwelijks) deden we alsof we enthousiast waren (toegegeven, ik zat er helemaal in en vond het prachtig allemaal).De jury werd snel even voorgesteld alleen was dat nauwelijks hoorbaar omdat het zaalgeluid enorm zacht stond. Eric van Tijn, Hind, Renée Froger, Annemieke (waarbij wij allemaal zo keken: :?) en Daniël Dekker, zelfbenoemd Songfestivalkenner. Eigenlijk begonnen toen meteen de nummers, dat ging me snel (nou zou de show ook maar 50 minuten duren in totaal). Het eerste nummer was wel aardig. Beetje dertien in een dozijn. De zaal ging aardig mee, onze vlaggetjes waren natuurlijk onvermoeibaar en wapperden de volledige tijd in het rond. Enkele zijn er overleden, maar elke strijd kent zijn slachtoffers natuurlijk. Dit nummer viel niet echt in de smaak bij de jury en ook de zaal was gematigd enthousiast.
Het volgende nummer (de Stroom) was naar mijn mening beter, en een van de beste uptempo nummers. Het kon prima meegezongen worden en bleef echt goed hangen. De jury was ook vrij positief.
Het derde nummer was met heuse elektrische gitaar! Live ook nog! Met een opmerking van Yol (ik mag Yol zeggen) dat dit op het Songfestival zelf niet mag, dus het doel ontschoot me een klein beetje. Bij Eric van Tijn viel het in de smaak, maar niet voor het festival. Bij mij viel het niet zo in de smaak.
Vervolgens kwam mijn lievelingsnummer en hoogtepunt van de avond. Weelderig waardeloos. Alleen de titel al pakt me in, en het nummer zelf ook nog eens. Een aparte melodie, mooie tekst, akoestisch en gewoon erg mooi. We waren het er over eens dat dit een uniek nummer was, wat vast de aandacht trok tussen alle andere inzendingen. De jury daarentegen (oh, even tussendoor, als René niet in beeld is trekt ie me toch een chagrijnig gezicht! Daar heeft Yol ook een handje van trouwens) was wel enthousiast maar vonden het absoluut niet passen als songfestivalnummers. Maar wat weten zij er nou van, Hind haalde de finale niet, René ook niet.
Bij het laatste nummer gebeurde iets vreemds. Al vanaf het moment dat Yol zei dat het zou beginnen was de zaal opééns in leven. Zo leek het. Er werd gejoeld en gedaan. Mensen deden mee, werden enthousiast. Alsof er iets ingestudeerd was, en dat was absoluut niet het geval of de FOK!delegatie heeft de les gemist. Het was een aardig nummer, maar ik was niet zo lyrisch als de rest van de aanwezigen en jury. Dat waren alle nummers, het stemmen kon beginnen. Ik stemde (ja...) op Weelderig waardeloos. Maar dacht mocht bijna vanaf het begin al niet baten.

De pauzeact, zoals ik het maar even noem, was wel leuk. Wij songfestivalliefhebbers houden wel van een rondje geschiedenis van het ESF en zongen luidkeels mee. De Troubadour kwam voorbij en ik kreeg de "Melancholiek" maar niet op het juiste moment. Ook bij Waterloo had ik een leuk solo-optreden met een prachtige uithaal (WHOOOHOHOHO) op een moment waar het blijkbaar stil was in het nummer. Ach ja, ik pak mijn momentje wel.
Het was leuk om oude deelnemers weer te zien, onder wie Esther Hart die een van mij lievelingsinzendingen (One more night) zong. Sieneke kwam ook nog even langs en dat was voor iedereen een hoogtepunt en een emotioneel momentje, denk ik. Ook omdat toen (en dat zag ik later pas terug) de camera vol op ons gericht was en ik in de achtergrond aanwezig was :o! Toen kreeg ik een sms'je van mijn moeder, dat ik vol in beeld was. Bedankt, ma.

De resultaten van de jury waren niet verrassend. onder luid boegeroep van ons was Weelderig Waardeloos op de laatste plaats geëindigd. De jury ging helemaal voor Je vecht niet alleen. Het publiek uiteindelijk ook. Dat was dat. De pers stroomde binnen en we zagen ons aller Juicyhill die zich kranig weerde tegen de familie van Tellingen (wat kunnen die vies kijken zeg!). Mooi moment was dat toen Juicyhill ons zag hij een foto van ons ging maken, en toen de andere pers opeens ook dacht dat wij enorm speciaal waren. Opeens waren er allerlei lenzen op ons gericht en wij wapperden vrolijk terug. Beroemd worden we, stuk voor stuk.
Eigenlijk was het toen vrij snel klaar. Geen bedankje dat we zo'n leuk publiek waren, niets van dat. Als vee werden we door de gangen gestuurd op weg naar buiten. Niet geheel onbelangrijk werden Greys en ik nog geinterviewed voor een of ander blaadje over het Songfestival. Blijkbaar hadden wij een aperte mening, we waren het niet eens met de uitslag. Fotootje er bij en we komen over een maand in een blad te staan, opiniemakers die we zijn!
Het langste wachten was bij de parkeerautomaat. Iedereen was uitgeteld, en de vlaggen hingen nog net niet halfstok. Het afscheid was emotioneel en prachtig, ik heb geen traan gelaten, tenminste, niet toen er iemand keek... Het was een hele belevenis en op de terugweg hebben we nog wat gezongen en gedaan op oude songfestivalnummers.

Eenmaal thuis aangekomen bleek dat men op FOK! de vlaggetjes luid en duidelijk gezien had. Ik ging meteen de aflevering terugkijken, wachtend op mijn grote moment! Ik zou in beeld komen! Het was een kleine deceptie, want tijdens zo'n show ga je er stilletjes van uit dat de camera constant gericht is op je. Maar bij terugkijken merk je zwaarmoedig op dat het helemaal niet om jou draait. Ach ja, we kunnen vol trots naar het Eurovisie Songfestival met de 3J's aan het roer. Of ik het nou wel of niet eens ben met de uitslag (niet dus), we staan dit jaar absoluut niet voor schut met deze inzending en ik weet zeker dat ik, zoals elk jaar, weer trots ga zijn en hoop op een finaleplek.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:17:54 #32
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_92126849
Halloooooo w/

Mijn zusje lag gisteravond al heul vroeg ziek op bed te zijn, maar werd steeds geSMSt dat der zus op TV was _O-
En vanochtend bij de huisarts vroeg de assistente ook al aan haar of ik toevallig bij het NSF was.
Ik word gewoon beroemd joh :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_92126902
Erik, je verhaal _O_ O+
  maandag 31 januari 2011 @ 16:19:35 #34
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92126920
1827 woorden :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_92127046
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Halloooooo w/

Mijn zusje lag gisteravond al heul vroeg ziek op bed te zijn, maar werd steeds geSMSt dat der zus op TV was _O-
En vanochtend bij de huisarts vroeg de assistente ook al aan haar of ik toevallig bij het NSF was.
Ik word gewoon beroemd joh :+
Maar jij was dan ook VOL in beeld. w/

Mooi verslag Erik! Eerlijk en oprecht (wat had je het moeilijk tijdens de autorit :D _O- ) en zeer volledig. w/
  maandag 31 januari 2011 @ 16:23:36 #36
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_92127089
Leuk verslag Erik w/
Jij goodhairdayhebbende wapperaar 8-)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:26:22 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_92127223
Leuk verslag, Erik :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 31 januari 2011 @ 16:26:30 #38
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 16:28:25 #39
163650 Greys
pi_92127329
quote:
Niet geheel onbelangrijk werden Greys en ik nog geinterviewed voor een of ander blaadje over het Songfestival. Blijkbaar hadden wij een aperte mening, we waren het niet eens met de uitslag. Fotootje er bij en we komen over een maand in een blad te staan, opiniemakers die we zijn!
_O-

* Dame propt voice recorder onder ons neus*
"Hallo! Ik wil even een afwijkende mening!"
*Greys wijst naar Erik, Erik wijst naar Greys*
Dame: "Samen dan???"

En toen hebben wij even stellig verklaard dat de jury en mensen thuis geen smaak hebben en het verkeerde nummer hebben gekozen :7

In veel beleefdere bewoordingen uiteraard. En een hoop gestamel :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 31 januari 2011 @ 16:28:59 #40
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_92127362
_O_

En je haar zat ook goed :P
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_92127381
Goed verhaal hoor!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 16:29:37 #42
163650 Greys
pi_92127390
quote:
Iedereen was uitgeteld, en de vlaggen hingen nog net niet halfstok.
quote:
Het was een kleine deceptie, want tijdens zo'n show ga je er stilletjes van uit dat de camera constant gericht is op je. Maar bij terugkijken merk je zwaarmoedig op dat het helemaal niet om jou draait.
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92127431
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

En toen hebben wij even stellig verklaard dat de jury en mensen thuis geen smaak hebben en het verkeerde nummer hebben gekozen :7

Als jullie gepubliceerd worden verwacht ik wel een post of PM met de noodzakelijke info over jullie debuut in opinieland. :7

Iemand al een foto van de wapperaars in de nationale of internationale pers gezien? :+
pi_92127440
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

Zijn jullie ook gefilmd of was het alleen de recorder?
Want jullie zijn wel een hele leuke combi O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 16:31:05 #45
163650 Greys
pi_92127477
quote:
10s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:10 schreef Cat22 het volgende:
E_W is wel een sociaal jong. Toen mijn vlaggetje was gesneuveld van al het wapperen bood hij me spontaan zijn vlaggetje aan. En hoefde er niet eens iets voor terug. _O-
Op de terugweg in de auto vroeg ik of hij het vervelend vond als ik Adele aan zou zetten op CD.
Hij mompelde dat ie het geweldig vond.
...
"Tenminste geen songfestivalmuziek".

:D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 januari 2011 @ 16:31:41 #46
163650 Greys
pi_92127513
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zijn jullie ook gefilmd of was het alleen de recorder?
Want jullie zijn wel een hele leuke combi O+
Foto er bij :D
We durfden pas toen ze zei dat de foto er maar klein bij het stukje zou komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92127552
Welk blad was het dan?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_92127557
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk verslag Erik w/
Jij goodhairdayhebbende wapperaar 8-)
Erik geweldig verslag ^O^ ik moest lachen *) en het was reuze gezellig in de auto met jou, Cat22 en Takaiki en de cd met songfestivalhits. O+
Ik ben blij dat ik meemocht w/
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_92127561
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Foto er bij :D
We durfden pas toen ze zei dat de foto er maar klein bij het stukje zou komen.
Leuk :D En begrijpelijk dat laatste :D
pi_92127638
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Op de terugweg in de auto vroeg ik of hij het vervelend vond als ik Adele aan zou zetten op CD.
Hij mompelde dat ie het geweldig vond.
...
"Tenminste geen songfestivalmuziek".

:D :')
_O- _O- _O- Maar goed dat hij niet met ons meereed.
De eerste helft de ietwat falende tweede cd van Erik (verkeerd gebrand dus heel veel halve nummers), en nadat cd's en Erik thuis waren het beste uit diverse musicals (Takaiki)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')