Klopt als een suikerpot.quote:
Dat gaat in overleg hoorquote:
Prima, zal ik er 1 maken? Ik heb idd expres niet met hoofden hier gegooidquote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Greys het volgende:
Tombo, maken we een foto emmertje van de foto's ofzo?
Want ik zag er van jou al een paar voorbij komen gister, maar niet (gelukkig) degenen waar mensen van ons op stonden. Ik heb bijna alleen maar foto's met gezichten van ons, dus die doe ik dan ook wel in een Photobucket accountje. Mag iedereen zelf weten daarna wat hij/zij daarna wel of niet van zichzelf hier plaatst.
Is iedereen nog onderweg naar huis of zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Waar zijn al die sfeerverslagen en zo van de Fok!-aanwezigen
Mooi full facial shot van Ingetje gisteren trouwens..
Of posten verspreid over 3 topics.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Rustig aan joh, mensen moeten werken en zijn gewoon druk.
Alle 16+?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Rustig aan joh, mensen moeten werken en zijn gewoon druk.
Tijdens het wachten kun je hier beginnen met lezen, toen kwam de eerste thuis.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle 16+?
Maar goed, ik ga plaatsnemen...
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wie er wat gaat schrijven, waarschijnlijk niemand echt. Maar dat dwingende toontje motiveert ook niet heel ergquote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle 16+?
Maar goed, ik ga plaatsnemen...
[ afbeelding ]
Dat en werk.quote:
Dwingende toontje?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat dwingende toontje motiveert ook niet heel erg.
Heb je überhaupt wel naar de link gekeken die ik je gaf?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dwingende toontje?
Ik stel 3 uur geleden een vrij normale vraag nadat 16+ personen (ik had er één van moeten zijn, maar helaas...) van hier al weken bezig zijn met vlaggetjes, uitmonsteringen, spandoeken e.d. vanwege het NSF/ESF en krijg daar geen antwoord op.
Probeer je het een aantal uren later nog eens, dan krijg je dit...
Ben al aan het schrijven (had ik ook al ergens aangegeven dat ik dat zou gaan doen).quote:Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dwingende toontje?
Ik stel 3 uur geleden een vrij normale vraag nadat 16+ personen (ik had er één van moeten zijn, maar helaas...) van hier al weken bezig zijn met vlaggetjes, uitmonsteringen, spandoeken e.d. vanwege het NSF/ESF en krijg daar geen antwoord op.
Probeer je het een aantal uren later nog eens, dan krijg je dit...
Dank, heb me er even doorheen gelezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tijdens het wachten kun je hier beginnen met lezen, toen kwam de eerste thuis.
[LIVE] Nationaal Songfestival 2011 - #5 Met een 13-in-een-dozijntje!
Ja, net dus...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel naar de link gekeken die ik je gaf?
We zijn vooral in de [LIVE] topics gebleven. Geen geheel onlogische keuze, als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |