quote:
Schattig piemeltje?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:21 schreef Snuf. het volgende:
Mijne heeft niet echt een naam en ik hoop hier inspiratie op te doen!
Hij gaat steeds liggen als het niet mag?quote:
Beter Suarez dan Schut, die schiet in eigen doelquote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij gaat steeds liggen als het niet mag?
tis maar waar je trots op bentquote:Op maandag 31 januari 2011 11:58 schreef Buiksnor het volgende:
Hans Klok, hij komt en gaat sneller dan het licht
LOLquote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij gaat steeds liggen als het niet mag?
Die van mij heet Jetpowered Machinegun Extreme 2.0 beta. Er zitten nog bugs in.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:33 schreef Giester het volgende:
Al mijn exen noemen die van mij altijd:
"De Abortus Kliniek"
Ikzelf noem hem altijd liever
"Jetpowered Machinegun Extreme 1.0"
Zo noem ik de piemel van mijn lief ookquote:
vreemde naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De vader van Schut is een van mijn docentenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:34 schreef Buiksnor het volgende:
[..]
Beter Suarez dan Schut, die schiet in eigen doel
Napoleon stond mede bekend om zijn geringe lengte, denk daar maar over naquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:45 schreef Krantenman het volgende:
Napoleon.
(Hitler vond ik niet sexy genoeg).
Sarkozy kan ook nooit groot geschapen zijn, en als je ziet wat voor griet die er mee aan de haak heeft geslagen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 05:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Napoleon stond mede bekend om zijn geringe lengte, denk daar maar over na
Napoleon was helemaal niet klein.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 05:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Napoleon stond mede bekend om zijn geringe lengte, denk daar maar over na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Failure is success if we learn from it.
sssttquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Napoleon was helemaal niet klein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |