Dat merk ik dus nooit.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
In ouderwets
STE ____________________________________ REO
Met 3d heb je toch een hoofdtelefoon met 3 uitgangen nodig?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat merk ik dus nooit.Heb altijd de headset maar op één oor, en da's toevallig de goede.
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
Is die trouwens al wel gedraaid dit uur? Kale kano?
SSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op maandag 31 januari 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
Is die trouwens al wel gedraaid dit uur? Kale kano?
kk wordt internationaal veel gebruikt om gewoon "oké?" te zeggen, ok, ok?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
Normaal gesproken staat KK voor KankerMaar in dit geval snap ik het niet
Niemand doet 'tquote:Op maandag 31 januari 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
Kale kano moest toch minstens elk uur een keer?
De kanker versie leerde ik pas veel later kennenquote:Op maandag 31 januari 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
kk wordt internationaal veel gebruikt om gewoon "oké?" te zeggen, ok, ok?
Waarom boven de dekensquote:Op maandag 31 januari 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap lekker lieve mensjes die gaan slapen.
Veel plezier in dromenland.![]()
![]()
![]()
Handjes boven de dekens
Je gaat toch geen vieze dingen doenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
Anders doe ik hem ter compensatie DE HELE NACHT EN OCHTEND DOOR tot 10:00 uur
Ik deed het wel tijdens mijn uurtje!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
Anders doe ik hem ter compensatie DE HELE NACHT EN OCHTEND DOOR tot 10:00 uur
Vies?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je gaat toch geen vieze dingen doen
Dankjewel dat je het opmerkte.. ben je echt zeer dankbaar..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja vies.. spelen met witte saus enzoquote:
Witte sausquote:Op maandag 31 januari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja vies.. spelen met witte saus enzo
Ooh, de witte motor aanslingeren, da's toch niet vies?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja vies.. spelen met witte saus enzo
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker popje, veel plezier in dromenlandquote:
Wel als je je je dekens ondersmeert.. daarom niet onder de dekensquote:Op maandag 31 januari 2011 02:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, de witte motor aanslingeren, da's toch niet vies?
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:18 schreef Zokunen het volgende:
Maar kent hier echt niemand het afsluiten van een zin met "kk"?
I will do this and that, by then, kk? (waar kk dus eigenlijk een vraag tot bevestiging is)
Dat gebruik ik echt al jaren
smeerdquote:Op maandag 31 januari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wel als je je je dekens onder smeerd.. daarom niet onder de dekens
ja maar dan doe je het toch niet onder de dekens?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
smeerd
Maar eh, ja, daar zijn tissues voor.
Ik ben m nu al zatquote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
Kale kano mag wel 147x hoor, prima.
Ja, anders zie je het ook niet mooi alle kanten op spuiten.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar dan doe je het toch niet onder de dekens?
doe je toch eerst je deken aan de kant?
Of sokkenquote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
smeerd
Maar eh, ja, daar zijn tissues voor.
Ik bedek altijd mijn hele bed met tissues, en dan ga ik op m'n zij liggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar dan doe je het toch niet onder de dekens?
doe je toch eerst je deken aan de kant?
tissues gaan kapot, zit alles onder.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bedek altijd mijn hele bed met tissues, en dan ga ik op m'n zij liggen.
gezijkquote:Op maandag 31 januari 2011 02:21 schreef Zokunen het volgende:
Dit gaat boven mijn niveauIk ga maar even naar mijn eigen gezijk luisteren en roken, dan snap ik het misschien weer
Ja, maar die moet je dan weer wassen enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tissues gaan kapot, zit alles onder.
Gastendoekjes
Gewoon in de wasmand en na een week kun je ze rechtop zettenquote:Op maandag 31 januari 2011 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je dan weer wassen enzo.
Spuit gewoon in je mond en slik het door, nergens last vanquote:Op maandag 31 januari 2011 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je dan weer wassen enzo.
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon in de wasmand en na een week kun je ze rechtop zetten
Eigen zaad is goud waard.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Spuit gewoon in je mond en slik het door, nergens last van
Geeft zo'n nare bijsmaak, en daarbij komt nog dat ik niet zo'n fan ben van BBQSausages met witte saus.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Spuit gewoon in je mond en slik het door, nergens last van
Watjequote:Op maandag 31 januari 2011 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geeft zo'n nare bijsmaak, en daarbij komt nog dat ik niet zo'n fan ben van BBQSausages met witte saus.
Mag dat wel ?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
En wat doet die
DIT IS XSOUND RADIO...KIJK OOK EENS OP XSOUND.NL
spam altijd in beeld
Jaq gvd zit in de encoder is zo veranderdquote:Op maandag 31 januari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
En wat doet die
DIT IS XSOUND RADIO...KIJK OOK EENS OP XSOUND.NL
spam altijd in beeld
wees blij dat we nu een DJ hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naja mag mag
Is natuurlijk niet de bedoeling
Dan spuit je het op een turkse pizzaquote:Op maandag 31 januari 2011 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Turkse pizza met witte(knoflook)saus daarintegen,![]()
Goed idee, zal het komende woensdag overwegen, in de dönerzaak.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan spuit je het op een turkse pizza
Ja, en die glibberige zeepjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:31 schreef Zokunen het volgende:
Dus daar zijn die gastendoekjes voor, ze willen gewoon dat je gaat fappen dan ;')
Er hangt vaak ook een gewoon handdoekje, maar nu snap ik het!
Ze zijn te klein voor alle andere doeleinden ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:31 schreef Zokunen het volgende:
Dus daar zijn die gastendoekjes voor, ze willen gewoon dat je gaat fappen dan ;')
Er hangt vaak ook een gewoon handdoekje, maar nu snap ik het!
Het is een keytar, en die gasten daar achter met keyboard. Ze zijn gewoon geniaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
Ik ken ze niet, maar ik heb ook weinig met gitaren.
Keytarsquote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een keytar, en die gasten daar achter met keyboard. Ze zijn gewoon geniaal.
Ik hield 50% vol, zo slecht dat het idd wel goed is, maar daar houdt het voor mij ook opquote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een keytar, en die gasten daar achter met keyboard. Ze zijn gewoon geniaal.
Ze hebben gigantisch veel gecoverd, geweldig gewoon. Vooral de manier waarop ze er staan al.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik hield 50% vol, zo slecht dat het idd wel goed is, maar daar houdt het voor mij ook op
Het is wel grappig, maar niet grappig genoeg om het af te kijken voor mijquote:Op maandag 31 januari 2011 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze hebben gigantisch veel gecoverd, geweldig gewoon. Vooral de manier waarop ze er staan al.
Ik kijk na de peuk wel ffquote:Op maandag 31 januari 2011 02:44 schreef Martinovibes het volgende:
@ Zokunen straks een paar stokoude juweeltjes ( house )
Ik ben heel blij met je keuze van muziekquote:Op maandag 31 januari 2011 03:40 schreef Martinovibes het volgende:
Mogguh, ik draai nu maar er is weinig animo
Lieverd kijk eens naar het tijdstip van die post, toen was enter sandman eropquote:Op maandag 31 januari 2011 03:40 schreef Martinovibes het volgende:
Mogguh, ik draai nu maar er is weinig animo
Het is trouwens soundgarden geen metalica
SRYquote:Op maandag 31 januari 2011 03:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd kijk eens naar het tijdstip van die post, toen was enter sandman erop
Dan kruip je je nest in met je laptop en ga je lekker muziek luisteren!quote:Op maandag 31 januari 2011 03:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem heb ik het heel koud en ben ik heel moe
Ik slaap op de bankquote:Op maandag 31 januari 2011 03:45 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dan kruip je je nest in met je laptop en ga je lekker muziek luisteren!
Heb je geen bed ?quote:Op maandag 31 januari 2011 03:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap op de bank![]()
Laptop staat naast me.
Gevoelige vraagquote:
Neequote:
Nogal hequote:
Nee dat was ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 03:49 schreef Stokstaart het volgende:
Huppelmuts was jij nou vroeger een mod of niet.
Staat me zoiets van bij
Die is allang weer terug hoor als we Yvonne mogen gelovenquote:Op maandag 31 januari 2011 03:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet![]()
Er was hier een mod Het_hupt. Maar dat ben ik niet en zou ik ook niet willen zijn ook
Precies , beetje schoolmeestertje of juf spelenquote:Op maandag 31 januari 2011 03:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet![]()
Er was hier een mod Het_hupt. Maar dat ben ik niet en zou ik ook niet willen zijn ook
LINK!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is allang weer terug hoor als we Yvonne mogen geloven
Dus ze is actief maar dan onder een van haar klonenquote:
Het_hupt is een "man"quote:Op maandag 31 januari 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
Wie zijn er nou echt nooit meer welkom op FOK! ?
[..]
Dus ze is actief maar dan onder een van haar klonen
Ja het forum heeft mij veel geholpen kan ik wel zeggenquote:Op maandag 31 januari 2011 03:53 schreef Martinovibes het volgende:
OH shit....dit zijn echt van die forum insiders
Ja en?quote:
Niks mis mee maar voor mij onontgonnen grondenquote:Op maandag 31 januari 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja het forum heeft mij veel geholpen kan ik wel zeggen
Je zit er nu toch ookquote:Op maandag 31 januari 2011 03:54 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Niks mis mee maar voor mij onontgonnen gronden
De echte no-lifersquote:Op maandag 31 januari 2011 03:53 schreef Martinovibes het volgende:
OH shit....dit zijn echt van die forum insiders
Oh nee ik doe niet arrogant, alleen hupt en man in 1 zin zeggen is raarquote:Op maandag 31 januari 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en?Doe niet zo arrogant man
ach het forum kan wel een leuke plek zijnquote:
Ik krig nu echt van die tele tubbie visioenen ?quote:Op maandag 31 januari 2011 03:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nee ik doe niet arrogant, alleen hupt en man in 1 zin zeggen is raar
Hupt was een gast die op het forum en in fobo deed alsof hij 25 en single was.quote:Op maandag 31 januari 2011 03:58 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ik krig nu echt van die tele tubbie visioenen ?
Beetje jammerquote:Op maandag 31 januari 2011 04:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt was een gast die op het forum en in fobo deed alsof hij 25 en single was.
Fobo casanova was het. Bleek later dat ie 45 was, getrouwd, 4 kids nummer 5 onderweg enz
Parkzicht was net te vroeg voor me , ik heb later wel de zender extreem FM op 88.8 gehad ( met hardcore ) en ben veel in club X geweest en in spijkenisse en naaldwijk ( Teater )quote:
Hihiquote:Op maandag 31 januari 2011 04:06 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Parkzicht was net te vroeg voor me , ik heb later wel de zender extreem FM op 88.8 gehad ( met hardcore ) en ben veel in club X geweest en in spijkenisse en naaldwijk ( Teater )
demi secquote:
Ja tochhhhhhquote:Op maandag 31 januari 2011 04:09 schreef Martinovibes het volgende:
Kennen jullie Phantasia - Innerlight ? echte park plaat , komt er zo aan
Je weet dat huppel halve rotterdamse is?quote:Op maandag 31 januari 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
demi secjaaaa dat waren de goede feestjes.
![]()
Snap alleen wat huppel daar te zoek had met dr ajaks hoofd. de hele harde kern van Feyenoord kwam in Parkzicht
wrom loop je dan met een jodenvlag rond.quote:Op maandag 31 januari 2011 04:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat huppel halve rotterdamse is?
vroeger wel ja . Turbulentieuurtjequote:Op maandag 31 januari 2011 04:14 schreef Martinovibes het volgende:
En luisterden jullie ook altijd naar stadsradio Rdam ?
Ik ga ff kijken voor jequote:Op maandag 31 januari 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wrom loop je dan met een jodenvlag rond.![]()
weet jij welke track dit is martino?
En dan @ 1:04
quote:Op maandag 31 januari 2011 04:14 schreef Martinovibes het volgende:
En luisterden jullie ook altijd naar stadsradio Rdam ?
Stappen in de A 20 met die pillenmevrouw bij de wc hahahahashaquote:Op maandag 31 januari 2011 04:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En feesten in de energiehallen![]()
Stappen in de A20![]()
En stokstaart omdat Ajax
A20quote:Op maandag 31 januari 2011 04:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Stappen in de A20![]()
En stokstaart omdat Ajax
quote:Op maandag 31 januari 2011 04:17 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Stappen in de A 20 met die pillenmevrouw bij de wc hahahahasha
Nee echt asociaal. je komt uit rotterdam en je bent voor ajaksquote:Op maandag 31 januari 2011 04:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Stappen in de A20![]()
En stokstaart omdat Ajax
JAAAAAAAAAAquote:Op maandag 31 januari 2011 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A20Zo heette het in 2001 ofzo
Tegenwoordig Outland. Maar ecte bazen kennen die toko als La Xala
Ik kom niet uit Rotterdamquote:Op maandag 31 januari 2011 04:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee echt asociaal. je komt uit rotterdam en je bent voor ajaks![]()
![]()
Het is NOOIT te vroegquote:Op maandag 31 januari 2011 04:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig die herinneringen maar tis hier te vroeg voor hoor
Jawel!!quote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 31 januari 2011 04:23 schreef Martinovibes het volgende:
Straks een stokoude van the dark raver
Klinkt wel lekker so farquote:
Kan jij het beter?quote:
helemaal niet maar wij zijn geeen dj hequote:
thrillseeker?quote:
Jij maakt geen vrienden zo hequote:Op maandag 31 januari 2011 04:34 schreef Stokstaart het volgende:
je moet hand in hand kamerade voor huppel draaien dat vind ze leuk
Jawel is fijner wakker wordenquote:
jij chillt met de oppervijand steven dus vandaar haat ik jou ookquote:
Wakker worden het is half 5 wie verwacht jyquote:
Lieve jongen die stevenquote:Op maandag 31 januari 2011 04:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij chillt met de oppervijand steven dus vandaar haat ik jou ook
Mensen die straks uit bed komen omdat ze moeten werkenquote:Op maandag 31 januari 2011 04:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wakker worden het is half 5 wie verwacht jy
quote:Op maandag 31 januari 2011 04:37 schreef Martinovibes het volgende:
Nou ja , nu eerste bruine suiker van de rollende stenen
Digging into it ff zoekenquote:Op maandag 31 januari 2011 04:38 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Waiting on a friend vind ik persoonlijk leuker
Whut whut whutquote:Op maandag 31 januari 2011 04:40 schreef Stokstaart het volgende:
ja ik weet jij en steven hebben wat samen![]()
moet kunnen alleen hij moet geen dreig pm meer sturen want dan zoek ik hem echt een keertje op en dat is geen internetheld gedoe
want wat hij heb gedaan om via via namen proberen te vinden van kleine kinderen van 8 om proberen ze te dreigen gaat echt te ver
Weten wel meer mensen alleen zij denken maar 3 mensen weten hetquote:Op maandag 31 januari 2011 04:46 schreef Martinovibes het volgende:
Is zeker weer zo'n intern forum weetje ?
Voor miju is het IIG abra cadabraquote:Op maandag 31 januari 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weten wel meer mensen alleen zij denken maar 3 mensen weten het
Wat weten jullie?quote:Op maandag 31 januari 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weten wel meer mensen alleen zij denken maar 3 mensen weten het
Voor mij ook hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 04:49 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Voor miju is het IIG abra cadabra
Ik zie dat het overdag is dan is de kans wel groter dat ik luister, zo vaak ben ik niet wakker op dit tijdstip namelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 04:50 schreef Martinovibes het volgende:
Maar ff seriues , binnenkort doe ik een showtje van 2 uur met presentatie , luisteren jullie dan ook ?
Wij hebben 2 jaar gelden bij scoutinggroep albert schweitzer gedraaid , daar hebben we onze nieuwe geluids set getest en dat hebben ze in een straal van 2 KM gewetenquote:Op maandag 31 januari 2011 04:54 schreef Stokstaart het volgende:
Draaiden jullie wel eens bij een scoutinggroep Martino?
Dit is gefilmd met mijn EOS 500D een spiegel reflec met HD opname mogelijkheid allen de standaardlens is niet lichtsterk en daardoor ziet het er klote uitquote:Op maandag 31 januari 2011 05:03 schreef Stokstaart het volgende:
Alleen het beeld van de mic is wel een beetje slecht altans wel scherp maar niet echt zuiver
Ik woon in Rozenburgquote:Op maandag 31 januari 2011 05:09 schreef Stokstaart het volgende:
kom je zelf ook uit die hoek?
ben op gegroeid in vlaardingen namelijk
aight lekker aan de nieuwe waterwegquote:
past wel bij jouquote:
Ik draai met heel veel plezier plaatjes ja , vroger op mijn piraat op 88.8 FM en nu dan voor Xsoundquote:Op maandag 31 januari 2011 05:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
aight lekker aan de nieuwe waterweg![]()
ben je DJ of wat? Waat zijn die filmpjes van
Ik heb heul wel grenzenquote:
Rozenburg is to say the least en nogal appart dorp , de afgelopen jaren altijd in het nieuws geweest met oud en nieuw, wij zijn eigenlijk net zoals die gaten uit hoek van holland , nogal op onszelf , het is trouwens erg fijn wonen hier het is heel erg groen , fijne omgeving , ben gelukkig hier ,wiul hier niet wegquote:Op maandag 31 januari 2011 05:16 schreef Stokstaart het volgende:
ja mn ex woonde op president steyn straat in maassluis dat was vlakbij het pontje
volgens mij geen reet te beleven daar als het pontje niet vaart of wel
Ga ik ff naar kijikenquote:Op maandag 31 januari 2011 05:19 schreef Stokstaart het volgende:
heb je ook lady dana scorpia martinus?
quote:(i) Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 30-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 910 PiRANiA
02. 864 dragems
03. 701 Ajacied422
04. 675 Huppelmuts
05. 623 naatje_1
06. 463 djkoelkast
07. 319 Knetterkrankjorum
08. 300 SperzieboonToon
09. 293 Goudvis_
10. 221 Snuf.
11. 212 Zokunen
12. 193 JApieman
13. 189 Ragboer
14. 173 Monopoly
15. 158 Spaghettivreter
16. 135 ViezeFreddiey
17. 129 Beach
18. 128 EggsTC
19. 122 Roburtt
20. 116 heloef
Reeks-statistieken!
ben je nu een sarcast of wat hahahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 05:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga echt plat nu. Kusje voor de gezellige Dj.
Noem je mij nou oudquote:Op maandag 31 januari 2011 05:21 schreef Martinovibes het volgende:
@ Hupplelmuts , dat is een ouwetje
Ik was dus serieusquote:Op maandag 31 januari 2011 05:22 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
ben je nu een sarcast of wat hahahaha
Ik zit nu op schoolquote:Op maandag 31 januari 2011 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme Trololol, waarom dit nummer
Louis Armstrong - What A Wonderful World.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zit nu op school
Welk nummer was het?
Nee, draait prima hier.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:46 schreef IrishBastard het volgende:
Hebben er meer mensen last van een haperende verbinding? Het is voor mij echt onmogelijk te luisteren zoOh, en de stream downloaden kan ook niet
blijkbaar niet? heb ik vannacht nog iets gemist?quote:
Niet veel. Wel lekker 40's / 50's / 60's gedaanquote:Op maandag 31 januari 2011 10:00 schreef dragems het volgende:
[..]
blijkbaar niet? heb ik vannacht nog iets gemist?
hahaha. dat had ik ook eens vorige week maar toen kon ik niet slapen en was het 3 uur verschilquote:Op maandag 31 januari 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet veel. Wel lekker 40's / 50's / 60's gedaan![]()
Dit is echt de 1e keer dat ik in hetzelfde topic wakker word als waar ik in was gaan slapen
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:04 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha. dat had ik ook een vorige week maar toen kon ik niet slapen en was het 3 uur verschil
Zit aardig wat tijd tussenquote:
Van half 1 tot 3 en van half 6 tot 10.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]@ tijdstippen
JIJ HEBT AMPER GESLAPEN MUTS!
Geen idee mijn hersenen reageren niet op de kickstartquote:
Hmm iets waar je blij van wordt?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee mijn hersenen reageren niet op de kickstart![]()
Verdomme ik ben echt zo teringgaar
HUPPELquote:Op maandag 31 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee mijn hersenen reageren niet op de kickstart![]()
Verdomme ik ben echt zo teringgaar
gitarenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga iets raars doen.
Ik ga rare muziek draaien voor mijn doen
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hmm iets waar je blij van wordt?
Goede zaak welquote:Op maandag 31 januari 2011 10:12 schreef dragems het volgende:
[..]
HUPPEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu ben ik nog verder van je weg![]()
![]()
![]()
WATquote:Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[..]
Goede zaak wel
Ja jij bent ziek, ik kan het ff niet gebruiken om ziek te worden hoorquote:
ooh ik ben bijna weer beter hoor. dus we kunnen al wel iets afsprekenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jij bent ziek, ik kan het ff niet gebruiken om ziek te worden hoor
Jij had toch een "metalsik" of hoe noemde je het nou, het komt ineens in me opquote:Op maandag 31 januari 2011 10:15 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh ik ben bijna weer beter hoor. dus we kunnen al wel iets afspreken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |