Dit is niet ONZ.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:45 schreef RacerDKB het volgende:
Weet ik niet meer, interesseert me ook niet.
Het is dan ook geen onzinnige mening.quote:
Dat is wel waar.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is dan ook geen onzinnige mening.
Maargoed, iedereen was toch van ''gore kankerpedo, hij moet dood!'' en toen hij dood was waren ze zijn grootste fan en was hij een icoon.
Walgelijk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:49 schreef dandybleu het volgende:
ha grappig dat je dat vraagt.... als ik mn vriendin bef dan heb ik standaart altijd de radio aan op Bnr nieuwsradio...op de radiowekker....dan blijf ik lekker bij en toen hoorde ik opeens dat MJ overleden was......Ik voelde een ontzettende teleurstelling.....heb er even een einde aan gebreit met mn vriendin bef gebeuren... en ben toen een potje gaan janken.....in de keuken voor de ijskast...heb ik me helemaal huilend volgepropt..met salamie en smeerleverworst op een toostje.....
Dat is gelogen, hij was 's nachts (Nederlandse tijd) overleden.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:41 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zat op de pc en mijn vader zei dat Micheal Jackson net overleden was. Het was op het nieuws die avond.
En jullie?
Ik hoop dat je weet dat Micheal Jackson de popster, ook al is overleden?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik las het op de frontpage in 2007. Schrok me uiteraard kapot maar toen bleek het om een of andere bierkenner te gaan.
'Michael Jackson' overleden
Ohja het was s'nachtsquote:Op maandag 31 januari 2011 02:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is gelogen, hij was 's nachts (Nederlandse tijd) overleden.
nietquote:Op maandag 31 januari 2011 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
Dr Drentz zal dat niet weten grinzz
Die weet meer van MJ dan wij bij elkaar TS
Mohammed heeft meer volgelingenquote:Op maandag 31 januari 2011 02:56 schreef dandybleu het volgende:
Micheal Jackson..... nog nooit zo een populaire pedofiel als hij....ha ha..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |