Dat merk ik dus nooit.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
In ouderwets
STE ____________________________________ REO
Met 3d heb je toch een hoofdtelefoon met 3 uitgangen nodig?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat merk ik dus nooit.Heb altijd de headset maar op één oor, en da's toevallig de goede.
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
Is die trouwens al wel gedraaid dit uur? Kale kano?
SSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op maandag 31 januari 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
Is die trouwens al wel gedraaid dit uur? Kale kano?
kk wordt internationaal veel gebruikt om gewoon "oké?" te zeggen, ok, ok?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
Normaal gesproken staat KK voor KankerMaar in dit geval snap ik het niet
Niemand doet 'tquote:Op maandag 31 januari 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
Kale kano moest toch minstens elk uur een keer?
De kanker versie leerde ik pas veel later kennenquote:Op maandag 31 januari 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
kk wordt internationaal veel gebruikt om gewoon "oké?" te zeggen, ok, ok?
Waarom boven de dekensquote:Op maandag 31 januari 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap lekker lieve mensjes die gaan slapen.
Veel plezier in dromenland.![]()
![]()
![]()
Handjes boven de dekens
Je gaat toch geen vieze dingen doenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
Anders doe ik hem ter compensatie DE HELE NACHT EN OCHTEND DOOR tot 10:00 uur
Ik deed het wel tijdens mijn uurtje!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
Anders doe ik hem ter compensatie DE HELE NACHT EN OCHTEND DOOR tot 10:00 uur
Vies?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je gaat toch geen vieze dingen doen
Dankjewel dat je het opmerkte.. ben je echt zeer dankbaar..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja vies.. spelen met witte saus enzoquote:
Witte sausquote:Op maandag 31 januari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja vies.. spelen met witte saus enzo
Ooh, de witte motor aanslingeren, da's toch niet vies?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja vies.. spelen met witte saus enzo
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker popje, veel plezier in dromenlandquote:
Wel als je je je dekens ondersmeert.. daarom niet onder de dekensquote:Op maandag 31 januari 2011 02:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, de witte motor aanslingeren, da's toch niet vies?
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:18 schreef Zokunen het volgende:
Maar kent hier echt niemand het afsluiten van een zin met "kk"?
I will do this and that, by then, kk? (waar kk dus eigenlijk een vraag tot bevestiging is)
Dat gebruik ik echt al jaren
smeerdquote:Op maandag 31 januari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wel als je je je dekens onder smeerd.. daarom niet onder de dekens
ja maar dan doe je het toch niet onder de dekens?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
smeerd
Maar eh, ja, daar zijn tissues voor.
Ik ben m nu al zatquote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
Kale kano mag wel 147x hoor, prima.
Ja, anders zie je het ook niet mooi alle kanten op spuiten.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar dan doe je het toch niet onder de dekens?
doe je toch eerst je deken aan de kant?
Of sokkenquote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
smeerd
Maar eh, ja, daar zijn tissues voor.
Ik bedek altijd mijn hele bed met tissues, en dan ga ik op m'n zij liggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar dan doe je het toch niet onder de dekens?
doe je toch eerst je deken aan de kant?
tissues gaan kapot, zit alles onder.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bedek altijd mijn hele bed met tissues, en dan ga ik op m'n zij liggen.
gezijkquote:Op maandag 31 januari 2011 02:21 schreef Zokunen het volgende:
Dit gaat boven mijn niveauIk ga maar even naar mijn eigen gezijk luisteren en roken, dan snap ik het misschien weer
Ja, maar die moet je dan weer wassen enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tissues gaan kapot, zit alles onder.
Gastendoekjes
Gewoon in de wasmand en na een week kun je ze rechtop zettenquote:Op maandag 31 januari 2011 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je dan weer wassen enzo.
Spuit gewoon in je mond en slik het door, nergens last vanquote:Op maandag 31 januari 2011 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je dan weer wassen enzo.
quote:Op maandag 31 januari 2011 02:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon in de wasmand en na een week kun je ze rechtop zetten
Eigen zaad is goud waard.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Spuit gewoon in je mond en slik het door, nergens last van
Geeft zo'n nare bijsmaak, en daarbij komt nog dat ik niet zo'n fan ben van BBQSausages met witte saus.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Spuit gewoon in je mond en slik het door, nergens last van
Watjequote:Op maandag 31 januari 2011 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geeft zo'n nare bijsmaak, en daarbij komt nog dat ik niet zo'n fan ben van BBQSausages met witte saus.
Mag dat wel ?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
En wat doet die
DIT IS XSOUND RADIO...KIJK OOK EENS OP XSOUND.NL
spam altijd in beeld
Jaq gvd zit in de encoder is zo veranderdquote:Op maandag 31 januari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
En wat doet die
DIT IS XSOUND RADIO...KIJK OOK EENS OP XSOUND.NL
spam altijd in beeld
wees blij dat we nu een DJ hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naja mag mag
Is natuurlijk niet de bedoeling
Dan spuit je het op een turkse pizzaquote:Op maandag 31 januari 2011 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Turkse pizza met witte(knoflook)saus daarintegen,![]()
Goed idee, zal het komende woensdag overwegen, in de dönerzaak.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan spuit je het op een turkse pizza
Ja, en die glibberige zeepjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:31 schreef Zokunen het volgende:
Dus daar zijn die gastendoekjes voor, ze willen gewoon dat je gaat fappen dan ;')
Er hangt vaak ook een gewoon handdoekje, maar nu snap ik het!
Ze zijn te klein voor alle andere doeleinden ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:31 schreef Zokunen het volgende:
Dus daar zijn die gastendoekjes voor, ze willen gewoon dat je gaat fappen dan ;')
Er hangt vaak ook een gewoon handdoekje, maar nu snap ik het!
Het is een keytar, en die gasten daar achter met keyboard. Ze zijn gewoon geniaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
Ik ken ze niet, maar ik heb ook weinig met gitaren.
Keytarsquote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een keytar, en die gasten daar achter met keyboard. Ze zijn gewoon geniaal.
Ik hield 50% vol, zo slecht dat het idd wel goed is, maar daar houdt het voor mij ook opquote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is een keytar, en die gasten daar achter met keyboard. Ze zijn gewoon geniaal.
Ze hebben gigantisch veel gecoverd, geweldig gewoon. Vooral de manier waarop ze er staan al.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik hield 50% vol, zo slecht dat het idd wel goed is, maar daar houdt het voor mij ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |