Oeioei, dat wordt dure sex.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat eerste is sowieso onmogelijk. Het is al oorlog hier omdat ik gestopt ben met m'n studie en normaal gesproken willen ze het al niet hebben.
En dat hotel is fakking duur, hier kijk zelf maar.
http://www.goldentulipwestende.nl/
het is zonder bijbedoelingenquote:
Ja en mijn naam is Haas.quote:
dat kan wel inderdaad, maar wil je dan bij mij blijven tukken ofzoiets of hoe stel je je dat voor?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Oh verrek, er rijden er ook naar Den Bosch om 2.01, 3.01 en 4.01
Dat wist ik niet.
Geen idee eigenlijk, ik was nu alleen naar mogelijkheden aan het kijken om uit Eindhoven te komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan wel inderdaad, maar wil je dan bij mij blijven tukken ofzoiets of hoe stel je je dat voor?
of we zoeken in eindhoven een leuk bankje op in het parkje zoals het oorspronkelijke planquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik was nu alleen naar mogelijkheden aan het kijken om uit Eindhoven te komen.
Dat parkje was in Helmond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
of we zoeken in eindhoven een leuk bankje op in het parkje zoals het oorspronkelijke plan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Oh verrek, er rijden er ook naar Den Bosch om 2.01, 3.01 en 4.01
Dat wist ik niet.
Ja en naar Helmond weer niet wat is dit.quote:
Dat vond ik dus ook niet grappig toen ik daar van de zomer was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja en naar Helmond weer niet wat is dit.
alleen de grote steden hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja en naar Helmond weer niet wat is dit.
Dat ook ja.quote:
Dat is inderdaad echt heel irritant. Wij moeten altijd taxi's regelen, hup weer 40 euro kwijt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook niet grappig toen ik daar van de zomer was.
Ik weet niet waar je ouders van wakker zouden moeten worden, of snurk je zo hard?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
alleen de grote steden hemaar dat zou wel kunnen. dan moet je wel bij mij blijven tukken, en dat is nog 20 minuutjes met de brommer vanaf het station
en beter worden m'n ouders dan niet wakker
Waarom blijf je daar dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt heel irritant. Wij moeten altijd taxi's regelen, hup weer 40 euro kwijt.
Wel 4 stations hebben, maar geen nachtnet. Kutstad.
Ik wel schijnt, dus mij wil je niet.quote:
ze worden altijd wakker als ik dronken ergens overheen val in huisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je ouders van wakker zouden moeten worden, of snurk je zo hard?
It's all about the money.quote:
Heheh.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wel schijnt, dus mij wil je niet.
Oh die van mij niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ze worden altijd wakker als ik dronken ergens overheen val in huis
teh fuck?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh die van mij niet.
Ze vroegen me alleen laatst waarom de hondenmand midden in de keuken stond.
heul welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wel schijnt, dus mij wil je niet.
Nou? Nou? Waarom dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh die van mij niet.
Ze vroegen me alleen laatst waarom de hondenmand midden in de keuken stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |