Maar eerlijk is eerlijk. Suarez heeft ons 3 heerlijke jaren gegeven. Wat een voetballer was dat. Zelden een speler gezien die bij elk balbezit zo gevaarlijk kon zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Temlin het volgende:
Ajax speelt al 7 wedstrijden zonder Suarez
Ik niet, die filmjes gaan nergens over. Die flauwe grappen tussendoor zijn tenenkrommend.quote:
Kan het dan slechter?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Toine doet het prima trouwens, veel beter dan Tom.
.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
Gaan ze die rode kaarten goedpraten.
Ik vind dat hij er verstand van heeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Ricard0j het volgende:
van het Hek met z'n verstand over voetbal
Sopcast?quote:
Onzin, hele goede speler. Beheerst alles. Alleen heeft hij een enorm irritante uitstraling.quote:
Ik vind El Hamdaoui beter.quote:
Is niet waar hoor, ik vond Suarez ook beter.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alles wat zich richting Mekka beweegt is beter in jouw ogen.
Nu Suarez weg is wel ja. En wat een vreselijk programma dit Studio Voetbal. Ik gaf het weer een kans, maar dit gaat over 5 mannen die vooral hun eigen gelijk willen hebben. Vooral die Youri Mulder wilt altijd overal doorheen praten.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef Temlin het volgende:
Ruiz beste speler in Nederland. Beter dan Suarez.
Zeker.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu Suarez weg is wel ja. En wat een vreselijk programma dit Studio Voetbal. Ik gaf het weer een kans, maar dit gaat over 5 mannen die vooral hun eigen gelijk willen hebben. Vooral die Youri Mulder wilt altijd overal doorheen praten.
Idd, wat een kippenhok.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
En wat een vreselijk programma dit Studio Voetbal. Ik gaf het weer een kans, maar dit gaat over 5 mannen die vooral hun eigen gelijk willen hebben. Vooral die Youri Mulder wilt altijd overal doorheen praten.
Hoe die van het Hek ook kijkt bij het verhaal van Youri over vd Sar.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef john-x het volgende:
Haha die anekdote van Youri, en toen de presentator: "ok."
Iddquote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe die van het Hek ook kijkt bij het verhaal van Youri over vd Sar.
Dat heeft hij van Jan geleerd.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Youri is per definitie dwars. Moet ik van overgeven.²
wat ..quote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liesblessure. En je weet wat ze zeiden in Vi eh.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef pirlo444 het volgende:
Ik mis Hugo Borst en ik irriteer mij aan die Ronald Watterreus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |