Maar eerlijk is eerlijk. Suarez heeft ons 3 heerlijke jaren gegeven. Wat een voetballer was dat. Zelden een speler gezien die bij elk balbezit zo gevaarlijk kon zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Temlin het volgende:
Ajax speelt al 7 wedstrijden zonder Suarez
Ik niet, die filmjes gaan nergens over. Die flauwe grappen tussendoor zijn tenenkrommend.quote:
Kan het dan slechter?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Toine doet het prima trouwens, veel beter dan Tom.
.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
Gaan ze die rode kaarten goedpraten.
Ik vind dat hij er verstand van heeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Ricard0j het volgende:
van het Hek met z'n verstand over voetbal
Sopcast?quote:
Onzin, hele goede speler. Beheerst alles. Alleen heeft hij een enorm irritante uitstraling.quote:
Ik vind El Hamdaoui beter.quote:
Is niet waar hoor, ik vond Suarez ook beter.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alles wat zich richting Mekka beweegt is beter in jouw ogen.
Nu Suarez weg is wel ja. En wat een vreselijk programma dit Studio Voetbal. Ik gaf het weer een kans, maar dit gaat over 5 mannen die vooral hun eigen gelijk willen hebben. Vooral die Youri Mulder wilt altijd overal doorheen praten.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef Temlin het volgende:
Ruiz beste speler in Nederland. Beter dan Suarez.
Zeker.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu Suarez weg is wel ja. En wat een vreselijk programma dit Studio Voetbal. Ik gaf het weer een kans, maar dit gaat over 5 mannen die vooral hun eigen gelijk willen hebben. Vooral die Youri Mulder wilt altijd overal doorheen praten.
Idd, wat een kippenhok.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
En wat een vreselijk programma dit Studio Voetbal. Ik gaf het weer een kans, maar dit gaat over 5 mannen die vooral hun eigen gelijk willen hebben. Vooral die Youri Mulder wilt altijd overal doorheen praten.
Hoe die van het Hek ook kijkt bij het verhaal van Youri over vd Sar.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef john-x het volgende:
Haha die anekdote van Youri, en toen de presentator: "ok."
Iddquote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe die van het Hek ook kijkt bij het verhaal van Youri over vd Sar.
Dat heeft hij van Jan geleerd.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Youri is per definitie dwars. Moet ik van overgeven.²
wat ..quote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liesblessure. En je weet wat ze zeiden in Vi eh.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef pirlo444 het volgende:
Ik mis Hugo Borst en ik irriteer mij aan die Ronald Watterreus
eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whaha droogkloterij altijd met die filmpjes...
Elleboogstoten, staan in Utrecht gelijk aan schouderduwtjesquote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan hij nou claimen dat Mertens zijn elleboog niet omhoog zet om Rosales op te vangen
Ja, maar hij kan het dus wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja 1 wedstrijd laat hem eerst maar is een serie van 10 goede wedstrijden maken
Serieus, echt goede keeper. Leuke boy ook. Zou hij van cruisen houden?quote:
hij kan idd 1 goede wedstrijd spelen dat kan Leonardo ook bij NACquote:Op zondag 6 februari 2011 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan het dus wel.
Vandaag was hij de beste man.²
Wat een debiele woordenschat heb jij.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus, echt goede keeper. Leuke boy ook. Zou hij van cruisen houden?²
Heb je die bekerwedstrijd tegen Twente gezien, om romig van te worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus, echt goede keeper. Leuke boy ook. Zou hij van cruisen houden?²
Nee man, kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je die bekerwedstrijd tegen Twente gezien, om romig van te worden.
Dit is wel geniaal. Twee legendes tegenover elkaar.quote:
F5 jij nog met de nieuw layout?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel rustig hier, en VI topics zijn echte F5 topics.²
Weet je dan niet dat dat niet meer hoeft?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
F5 jij nog met de nieuw layout?
En hun fans horen in de Bijlmerbajes.En Swinkels is een recidivist, die moet Van Marwijk nooit oproepen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:04 schreef Evertjan het volgende:
laten we nou niet zielig gaan doen over Willem II die club hoort gewoon in de JL.
Dit klinkt een beetje gay.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:08 schreef msnk het volgende:
En dat gezeik over Aisatti, ik heb veel liever Ebecilio man
Zou hij cruisen denk je?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:08 schreef msnk het volgende:
En dat gezeik over Aisatti, ik heb veel liever Ebecilio man
Gaan we gays bashen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe jij denkt is ook een beetje gay.
Pak een StenaLine mee, ga twee weken shoppen in Newcastle-upon-Tyne en vertel ons wat je ervan vond.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, kan ik me niet meer herinneren.²
Maar hij heet De Kogelquote:Op maandag 7 februari 2011 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Legendarische naam voor een spits.
Misschien wel, maar toch. Volgens mij is Willem II na de traditionele top 3 één van de langstverblijvende ploeg in de eredivisie. Bovendien heeft de ploeg ook mooie periodes gekend, met als hoogtepunt het bereiken van de Champions League. Daarnaast hebben de spelers ook een prachtig en uniek tenue. Er gaat dus wel weer een stukje historie en cultuur verloren.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:04 schreef Evertjan het volgende:
laten we nou niet zielig gaan doen over Willem II die club hoort gewoon in de JL.
Landskampioen zelfs.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:05 schreef Piebe het volgende:
[..]
Misschien wel, maar toch. Volgens mij is Willem II na de traditionele top 3 één van de langstverblijvende ploeg in de eredivisie. Bovendien heeft de ploeg ook mooie periodes gekend, met als hoogtepunt het bereiken van de Champions League. Daarnaast hebben de spelers ook een prachtig en uniek tenue. Er gaat dus wel weer een stukje historie en cultuur verloren.
Het viel me vorige week wel op dat de warming up van Willem II een ongecontroleerd zooitje wasquote:Op maandag 7 februari 2011 10:05 schreef Piebe het volgende:
[..]
Misschien wel, maar toch. Volgens mij is Willem II na de traditionele top 3 één van de langstverblijvende ploeg in de eredivisie. Bovendien heeft de ploeg ook mooie periodes gekend, met als hoogtepunt het bereiken van de Champions League. Daarnaast hebben de spelers ook een prachtig en uniek tenue. Er gaat dus wel weer een stukje historie en cultuur verloren.
-edit- Twente doet het nog iets beter. Maar met name Roda JC en Utrecht zitten al heel wat jaartjes langer in de eredivisie.
Ben gister ook maar ergens afgehaakt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:50 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig zit Jan Mulder er nog voor een origionele opinie.
Maar verder wat een droevenis.
Mijn moeder gebeld als de toppers op het ijs komen belt ze mequote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi tussen het schaatsen gepland zo, keurig.
Mooi, ik heb daar gewoon een afstandsbediening voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder gebeld als de toppers op het ijs komen belt ze me
Die man heeft een VI aflevering om zeep geholpen. Hij zat daar zuur te zijn zoals alleen Rotterdammers kunnen, en bij elke vorm van kritiek kaatste hij de bal terug ipv antwoord te geven. Nee tijdens ik heb het helemaal gehad met die gast.quote:
Wees blij wij kijken er elke dag tegen aanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man heeft een VI aflevering om zeep geholpen. Hij zat daar zuur te zijn zoals alleen Rotterdammers kunnen, en bij elke vorm van kritiek kaatste hij de bal terug ipv antwoord te geven. Nee tijdens ik heb het helemaal gehad met die gast.
Tien keer zappen is vervelender dan één telefoontje.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooi, ik heb daar gewoon een afstandsbediening voor.
Met de huidige vorm van Van Persie ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Van 't Hek, met KJH waren we juist wel WK geworden..
Onzin.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef Temlin het volgende:
[..]
Met de huidige vorm van Van Persie ook.
Uniek in zijn soort. Mist zelden een kans.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Klopt.
En Huntelaar is een topafmaker.
We werden de hele finale weggespeeld, denk je nu echt dat een speler z'n vorm verschil had gemaakt?quote:
Doe maar even normaal.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
Wat zit die bloedlijer van een Jack nou weer grappig te doen. Vieze Amsterdammer
Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
Wat een figuur is die Jack toch. Met zijn Sparta grapjes
Welke diagnose is er bij je gesteld?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
Wat zit die bloedlijer van een Jack nou weer grappig te doen. Vieze Amsterdammer
Nouja een lerarenopleiding voor middelbare scholen maakt je nou niet direct intelligent (Jans).quote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef tong80 het volgende:
Groningen heeft wel een oogje op intelligente coaches. Huistra heeft ook VWO.
Gezellig met zijn zoontje.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
WTF HEEFT DIE EVERSE GEDAAN
eerst Manchester kijken, dan naar Feyenoord...
Hij zou toch met de RvC gaan praten..
Als je de Duitse grammatica kunt uitleggen ben je slimquote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja een lerarenopleiding voor middelbare scholen maakt je nou niet direct intelligent (Jans).
En dat ze weer voor Barcelona kiezenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen jammer dat de NOS maar een wedstrijd live mag uitzenden
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:19 schreef Temlin het volgende:
[..]
En dat ze weer voor Arsenal kiezen![]()
Inderdaad. Arsenal - Barcelona. Wie zit daar nou op te wachten ?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:19 schreef Temlin het volgende:
[..]
En dat ze weer voor Barcelona kiezen
Hij voegt weinig toe inderdaad, hij zal er wel bij zitten om de Zuiderlingen/PSV'ers te pleasen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:48 schreef Halcon het volgende:
Ik word zo moe van die Ronald Waterreus. Wat een mongooltje is dat zeg.
Kan me niet voorstellen dat iemand op zijn gezever zit te wachten. Vaste gasten moeten echt iets toevoegen, anders kunnen ze beter thuis blijven. Laat de nietszeggende neuzelopmerkingen maar over aan de eenmalige gasten.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij voegt weinig toe inderdaad, hij zal er wel bij zitten om de Zuiderlingen/PSV'ers te pleasen.
Hij is wel koning 'open deuren' ja. En dan brengt hij het ook nog alsof hij iets behoorlijk pittig zegt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand op zijn gezever zit te wachten. Vaste gasten moeten echt iets toevoegen, anders kunnen ze beter thuis blijven. Laat de nietszeggende neuzelopmerkingen maar over aan de eenmalige gasten.
Dat is nog het irritantste. Hij speelt het alsof hij relevante dingen zegt en een gepeperde mening heeft. Dat irritante accent van hem kan hij weinig aan doen, maar hij zou in elk geval eens 'n keer iets zinnigs kunnen zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is wel koning 'open deuren' ja. En dan brengt hij het ook nog alsof hij iets behoorlijk pittig zegt.
Jan Mulder is een held. Ben blij dat ie er zit. Anders was het na het vertrek van Hugo Borst helemaal droevenis.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Evertjan het volgende:
waarom nodig je van die fossielen uit zoals Jan Mulder en Theo
van Duivenbode die niks met het hedendaagse voetbal hebben
Held? Wat een irritante kerel is dat.. schreeuwlelijk eerste klasquote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Mulder is een held. Ben blij dat ie er zit. Anders was het na het vertrek van Hugo Borst helemaal droevenis.
Ja, nooit begrepen wat hij hier doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Held? Wat een irritante kerel is dat.. schreeuwlelijk eerste klas
Wijnaldum is overrated.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
'Je hebt alleen talent nodig', als dat zo was stond Feyenoord heel wat hoger
Hij houdt van kleine japanse jongetjes?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
"Er zit een goede kop op..." aldus Jack. Wat bedoelt hij hier toch steeds mee?²
Jij begrijpt zoveel niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, nooit begrepen wat hij hier doet.²
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
"Er zit een goede kop op..." aldus Jack. Wat bedoelt hij hier toch steeds mee?²
Dat zei hij eerder ook over Chadli.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij houdt van kleine japanse jongetjes?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, nooit begrepen wat hij hier doet.²
Jack = opperjood hequote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Jack legt het allemaal even uit, die weet er alles van.
Je zag net wat fragmenten van Studio Ajax. Niet programma's gaan verwarrenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn mailtje naar de NOS heeft geen invloed gehad.. was ook wel te verwachten. Noem het programma gewoon Studio Ajax
SV duurt gewoon niet lang genoeg om zoveel Ajax-talk te veroorloven inderdaad. VI doet dat slimmer met 2,5 uur.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich weten we het nu wel met Ajax..
Amper 80 %quote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef alors het volgende:
omg ik dacht ze hebben het al lang over Arsenal - Barca gehad, ik schakel pas net in, maar nee hoor
hebben ze echt de hele tijd over Ajax gepraat?
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef alors het volgende:
omg ik dacht ze hebben het al lang over Arsenal - Barca gehad, ik schakel pas net in, maar nee hoor
Nee dan wordt hun stijfje weer slap, niet zeggen!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijdens het tellen heeft een Arsenal verdediger de bal al weggekopt?
Ja, en dat is elke week zo.. daarom heb ik ze ook een keer gemaild dat ze wel eens wat meer clubs mogen behandelen.. krijg je dan zielig smoesje over de crisis bij ajax actueel is..en topclub nieuws belangrijk is.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef alors het volgende:
Dit is homo jargon?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dan wordt hun stijfje weer slap, niet zeggen!
Je krijgt gewoon bericht terug? RESKETPquote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, en dat is elke week zo.. daarom heb ik ze ook een keer gemaild dat ze wel eens wat meer clubs mogen behandelen.. krijg je dan zielig smoesje over de crisis bij ajax actueel is..en topclub nieuws belangrijk is.
Heb maar nie tterug gemaild dat ajax al 6 jaar geen topclub is, maar willem II e.d. hebben ook crisis hoor je ze nooit over
GENIAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Misschien is het niet zozeer de wissel, maar meer wat de wissel met de ploeg doet
Dan kun je zeggen maar dan heeft hij een probleem als het een voorzet wordt (wat hij denk ik verwachtte)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef Geo3kant het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de keeper gewoon die hoek moet afschermen?
Ze zeggen toch dat hij blunderdequote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef Geo3kant het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de keeper gewoon die hoek moet afschermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |