Ik zou die linker geven.quote:Op maandag 31 januari 2011 03:48 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Hier nog eentje van haar:
[ afbeelding ]
das toch geen porem!mensen die geen keuzes kunnen maken tussen kort of lang
Niet zo erg toch? Ik bedoel er is nogal een verschil tussen een Ria/Gea/Hetty en dit hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 03:48 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wel kort en pittig genoegquote:Op maandag 31 januari 2011 04:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet zo erg toch? Ik bedoel er is nogal een verschil tussen een Ria/Gea/Hetty en dit hoor
Dat meisje links op de foto lacht de rechter uitquote:
Als ze nu een lelijke kop had, oke.quote:Op maandag 31 januari 2011 04:30 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Maar vind dit naast Gea's anders ook bijzonder lelijk [ afbeelding ]
C'mon, lijkt net een vent man met die G.I. Joe kaaklijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:32 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Als ze nu een lelijke kop had, oke.
Maar ze heeft een mooi koppie, en dan verminkt ze zichzelf met zon kapsel en die lippenstift
Nee hoor, ze heet Mascha Feoktistova.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze heet Monique van Loon, succes met stalken
Ohja, die twee haal ik telkens door elkaarquote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heet Mascha Feoktistova.
Alsnog een zeer raakbaar exemplaar maar dat haar kan niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 03:37 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Of van die wijven met 1 kant lang en andere kant kort![]()
Greetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef DoctorPressure het volgende:
Meestal heten ze dan ook "Corry" of een andere pittige naam.
Oude vrouwen met kort haar heten Corry ja. Jonge vrouwen met kort haar heten meestal Tess. Ook een pittige naam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:36 schreef DoctorPressure het volgende:
Meestal heten ze dan ook "Corry" of een andere pittige naam.
En tegen iedere vent neerbuigend en overdreven semi-intellectueel gedragen omdat ze vwo hebben gedaan en denken dat ze daarom maar bij voorbaat al intelligent en veel levenservaring op hebben gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:21 schreef Vengerr het volgende:
Godver die bovenste en dan ben je pas 22 en je doet al je uiterste best om 40 te lijken.![]()
Zij kan het hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:23 schreef Hendroit het volgende:
JA MAAR SYLVIE KEN DER NIEKS AN DOEN WANT ZEI HEEFD KANKER GEHADT!!
Nee precies, het is niet dat zij een keuze had inderdaad !quote:Op maandag 31 januari 2011 12:23 schreef Hendroit het volgende:
JA MAAR SYLVIE KEN DER NIEKS AN DOEN WANT ZEI HEEFD KANKER GEHADT!!
ben inmiddels erg benieuwd naar jouw bloedmooie hoofdjequote:Op maandag 31 januari 2011 03:48 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch ook afschuwelijk, ik dacht dat we het daar wel over eens warenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef Phantomesse het volgende:
Als ze Sylvie Meijs niet was geweest had iedereen hier alsnog over haar heen gekotst met zo'n kapsel
ik vind dr mooier met pruik..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef Phantomesse het volgende:
Ondanks dat ze kanker heeft gehad, en ze er dus inderdaad niets aan kan doen, vind ik het er zelf alsnog niet uitzien hoor.
[ afbeelding ]
Heb jij nou cockiemonster onder je naam staan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik vind dr mooier met pruik..
[ afbeelding ]
jij leest alleen wat je wil lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb jij nou cockiemonster onder je naam staan?
Jij niet dan?quote:
Eigenlijk ben je dus gewoon een vieze meid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
maaar, mijn hersens verdraaien de woorden niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |