Zij kan het hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:23 schreef Hendroit het volgende:
JA MAAR SYLVIE KEN DER NIEKS AN DOEN WANT ZEI HEEFD KANKER GEHADT!!
Nee precies, het is niet dat zij een keuze had inderdaad !quote:Op maandag 31 januari 2011 12:23 schreef Hendroit het volgende:
JA MAAR SYLVIE KEN DER NIEKS AN DOEN WANT ZEI HEEFD KANKER GEHADT!!
ben inmiddels erg benieuwd naar jouw bloedmooie hoofdjequote:Op maandag 31 januari 2011 03:48 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Hier nog eentje van haar:
[ afbeelding ]
das toch geen porem!mensen die geen keuzes kunnen maken tussen kort of lang
Het is toch ook afschuwelijk, ik dacht dat we het daar wel over eens warenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef Phantomesse het volgende:
Als ze Sylvie Meijs niet was geweest had iedereen hier alsnog over haar heen gekotst met zo'n kapsel
ik vind dr mooier met pruik..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef Phantomesse het volgende:
Ondanks dat ze kanker heeft gehad, en ze er dus inderdaad niets aan kan doen, vind ik het er zelf alsnog niet uitzien hoor.
[ afbeelding ]
Heb jij nou cockiemonster onder je naam staan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik vind dr mooier met pruik..
[ afbeelding ]
jij leest alleen wat je wil lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb jij nou cockiemonster onder je naam staan?
Jij niet dan?quote:
Eigenlijk ben je dus gewoon een vieze meid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
maaar, mijn hersens verdraaien de woorden niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |