Waarom, het is weer bijna maandag.quote:
Bijna 21 jaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom, het is weer bijna maandag.
Hij heeft mij op hyvesquote:
Dat wijf moest dat ook gewoon zeggen van SBS.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef Picchia het volgende:
Wat een onzin. Ik ben nog nooit gebeten door een piranha in een rIvier.
Ik heb net zo veel liefde voor Cohen als Stalinquote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Doet mij goed te zien dat Php zijn gevoelens voor Cohen toont. Toffe peer, nietwaar php?
quote:
Want Cohen heeft miljoenen mensen vermoord?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel liefde voor Cohen als Stalin
Wat een helden. Muv een dan.quote:
Ligt eraan of hij bij de PVV gaat of niet. Zoniet, heel klein, zo ja, heel groot.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat PHP ooit een rol in de politiek gaat spelen?
1/10000000 %quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat PHP ooit een rol in de politiek gaat spelen?
Ik zie eerlijk gezegd maar twee goede politici: Rutte en De Jager.quote:
Ik ben al tijden een fan van De Krom. Stille werker op de achtergrond.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd maar twee goede politici: Rutte en De Jager.
Php zou het goed doen in de PVV-fractie.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
Insult or advice?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Php zou het goed doen in de PVV-fractie.
Er is maar één Aad en dat is de Mos.quote:
Kom kom, goedbedoeld, vaderlijk advies natuurlijk.quote:
Ben jij dan soms Aad van Nes?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeg ik net nog aan mijn vrouw, ze knikte bevestigend.
Sneapphyte of Sachetorte eerder.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie erik het nog wel schoppen tot VVD-fractievoorzitter.
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Teveel in de schijnwerper. Kamerlid of staatssecretaris lijkt mij meer iets.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Nope en ook geen brrrilllquote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Fout ik ben Bill.
[ afbeelding ]
draag jij een hoed?
Uiteindelijk zit je er voor het landsbelang.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Mij lijkt fractievoorzitter juist wel wat, lekker trappen tegen het kabinet, truukjes en escapes verzinnen. Mensen in de lure leggen. Heerlijk
Om eigenwijze mensen op andere gedachten te brengen. Waarom worden stoppen met roken hulp middelen vergoedt?quote:
Wel echt politieke ambities? Ik zou nooit politicus kunnen of willen worden. Vooral omdat ik mij niet kan vereenzelvigen met een partij.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Teveel in de schijnwerper. Kamerlid of staatssecretaris lijkt mij meer iets.
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
Ik zeg altijd tegen iedereen dat mijn droom en doel staatssecretaris van financiën is.
quote:
rook frustraties?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
Ik heb nog steeds de neiging om een willekeurig object aan gort te slaan.
Klopt, ik ben alleen bang dat ik het nooit zal schoppen tot fractievoorzitter van de landelijke VVDquote:Op zondag 30 januari 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit je er voor het landsbelang.
Rustig ademhalen over een paar minuten zakt het weer weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
Ik heb nog steeds de neiging om een willekeurig object aan gort te slaan.
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Zeeland het volgende:
Nog 49 minuten en dan ben ik jarig.
Truste
Uitstekend lobby werk van datbedrijf. Of denk je echt dat die middeltjes ons welzijns niveau ten goeden komt?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Om eigenwijze mensen op andere gedachten te brengen. Waarom worden stoppen met roken hulp middelen vergoedt?
Ik heb niet zoveel op met al die surrogaten. Gewoon cold turkey, flink schelden en volhouden deze keerquote:
Nee, roken is geen verslaving het is een aanwensel, STIVORO zegt dat het verslavend is.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uitstekend lobby werk van dag bedrijf. Of denk je echt dat die middeltjes ons welzijns niveau ten goeden komt?
Heb ik ook gedaan , mijn bouwmaat en ik stopten allebei tegelijk, gewoon 1 een keer. Zouthout is gewoon lekker en je hebt iets in je mond waar je niet dik van word. Helaas greep ik de chips.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel op met al die surrogaten. Gewoon cold turkey, flink schelden en volhouden deze keer
Nicotine is wel degelijk een verslaving dacht ik zo.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, roken is geen verslaving het is een aanwensel, STIVORO zegt dat het verslavend is.
Er kunnen hier nog goed builen drum in de kast liggen, ik kwam pas nog een slof sigaretten tegen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef Tem het volgende:
eerste drie maanden liep ik gewoon nog met peuken op zak zonder er gebruik van te maken. Dat is pas cold turkey
Boeit me niet, ik haal ze straks voor nog geen 3 euro per pakkie, nu hopen dat het te roken is.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
Zou de overheid nou echt willen dat men stopt met roken? Kost ze bergen met geld.
stinkt wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik haal ze straks voor nog geen 3 euro per pakkie, nu hopen dat het te roken is.
Maar wat mij betreft gaan we in de toekomst over op elektrisch roken, gezonder, goedkoper, stinkt niet.
Draai er eentje johquote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Er kunnen hier nog goed builen drum in de kast liggen, ik kwam pas nog een slof sigaretten tegen.
Het is waterdamp.quote:
Liberalismequote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
Iedereen doet maar lekker wat mij betreft
Dat stinkt toch niet? Nicotine percentage is marginaal dacht ik.quote:
Ik denk dat jij nog niet in de ouderraad op de basisschool mag deelnemen.Laat staan in de gemeenteraad.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ziet niemand mij de politiek ingaan? Op de PVV na dan
Ik zal even kijken en een pic maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat stinkt toch niet? Nicotine percentage is marginaal dacht ik.
Omdat.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog niet bij de ouderraad op de basisschool mag deelnemen.Laat staan in de gemeenteraad.
Ze liggen hier ook nog ergens geloof ik maar zijn natuurlijk niet te buizen meer. Maar goed, na 20 jaar roken had ik er 3 maanden flink last van om te stoppen daarna ging het prima. Dus Monolith er is hoopquote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Er kunnen hier nog goed builen drum in de kast liggen, ik kwam pas nog een slof sigaretten tegen.
Even door de zure appel, dat boekje van stivoro hielp wel. Dat las ik op de wc als ik moest schijten.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze liggen hier ook nog ergens geloof ik maar zijn natuurlijk niet te buizen meer. Maar goed, na 20 jaar roken had ik er 3 maanden flink last van om te stoppen daarna ging het prima. Dus Monolith er is hoop
Meer dan 30 jaar lang zwaar gerookt en recentelijk gestopt, had meer dan een poging nodig maar het is inmiddels wel gelukt.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze liggen hier ook nog ergens geloof ik maar zijn natuurlijk niet te buizen meer. Maar goed, na 20 jaar roken had ik er 3 maanden flink last van om te stoppen daarna ging het prima. Dus Monolith er is hoop
Dan ben ik maar een rookie met mijn 16 jaarquote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meer dan 30 jaar lang zwaar gerookt en recentelijk gestopt, had meer dan een poging nodig maar het is inmiddels wel gelukt.
Soms doe ik dat om te provoceren, soms meen ik het, en soms is het gewoon wat recalcitrant/puberaal/ -of vul zelf in- gedrag. Nou introspectie heb ik iig welquote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo je gedachtegoed is soms nogal extreem.
Ik ben vermoedelijk ook ouder dan jij bentquote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een rookie met mijn 16 jaar
Ik ben pas 31 gewordenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben vermoedelijk ook ouder dan jij bent
Meer dan 30 jaar om eerlijk te zijn, op mijn 14e serieus begonnen te roken, op mijn 46e gestopt.
Oyquote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben pas 31 geworden. Je zou mijn vader kunnen zijn
Waarom niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
Berlitz is lekker op dreef, mag dat allemaal gewoon??
Het zit er tussen in.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting oké, maar dit is taal die op stormfront thuis hoort.
Ok, prima dat je dat zegt hoor. Maar misschien als je dan ook wilt zeggen waarom, dan kan ik er tenminste iets mee.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
Php, ik denk niet dat je zo snel iets in de politiek gaat doen.
Ik denk dat je niet de politieke gladheid hebt.. Geen dubieuze uitspraken meer doen, eeuwig nuanceren, weinig ruimte voor een eigen mening.. Weinig users hier hebben die diplomatieke eigenschappen, ikzelf incluis.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, prima dat je dat zegt hoor. Maar misschien als je dan ook wilt zeggen waarom, dan kan ik er tenminste iets mee.
Misschien heb je ook wel gelijk, maar gemeenteraad of provinciale politiek zou toch moeten kunnen? Of kom je daar ook al in die eeuwige consensus cultuur?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet de politieke gladheid hebt.. Geen dubieuze uitspraken meer doen, eeuwig nuanceren, weinig ruimte voor een eigen mening.. Weinig users hier hebben die diplomatieke eigenschappen, ikzelf incluis.
Eerlijk gezegd, wat ik van familie weet, is toch wel een zeer diplomatieke vorm van hun eigen mening. Iemand kan op het kerstdiner pleiten voor versnelde invoering van een of ander, maar dan toch in de pers of zijn/haar publieke functie het tegenovergestelde zeggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk, maar gemeenteraad of provinciale politiek zou toch moeten kunnen? Of kom je daar ook al in die eeuwige consensus cultuur?
Wat jij zegt ken ik wel een beetje, althans dat wordt uitgelegd in ''je hebt het niet van mij'' van joris luyendijk. Maar goed, allicht is het heel goed in te studeren om jezelf automatisch een diplomatieke houding aan te meten. Daarbij is FOK! een discussie platform, geen 2e kamerquote:Op maandag 31 januari 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, wat ik van familie weet, is toch wel een zeer diplomatieke vorm van hun eigen mening. Iemand kan op het kerstdiner pleiten voor versnelde invoering van een of ander, maar dan toch in de pers of zijn/haar publieke functie het tegenovergestelde zeggen.
Ik denk dat het poldermodel op alle lagen aanwezig is. En vergeet niet dat 90% van de initiatieven van (geitenwollensokken) ambtenaren komen. Dat ga jij als politicus niet rucksichtloss opzij schuiven.
Goed verhaal trouwens. Afgelopen zaterdag gelezen.quote:
Je bent pas 31?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben pas 31 geworden. Je zou mijn vader kunnen zijn
Ik dacht 50 ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:48 schreef betyar het volgende:
En dan al zo bedorven
![]()
Wat dacht je dan?
Die indruk kreeg ik gewoon.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Hoe kom je daar nu bij?
Kom ik dan wijs (levenservaring*kuch* *kuch*)quote:
Ah, de meeste hebben niet veel boeiends in hun profiel staan, dus kijk er nooitquote:
Thja, en toch worden ze steeds groter.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:34 schreef remlof het volgende:
Spreekverbod voor PVV'ers - dus zo veel vertrouwen heeft Geert in z'n PS kandidaten
Dat zegt natuurlijk niets.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Thja, en toch worden ze steeds groter.
Nee, maar hoeveel kritiek je ook uit, het heeft allemaal geen zin.quote:
Sterker, het werkt eerder averechts. De PVV bezigt nou eenmaal taal die veel mensen aanspreekt. Dan kunnen wij met zn allen schreeuwen dat de PVV niet deugt, maar dat zal weinig verschil maken. Frustrerend eigenlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, maar hoeveel kritiek je ook uit, het heeft allemaal geen zin.
Ja, en mensen die daarvoor vrezen, zouden juist op een gematigde rechtse partij moeten stemmen. Je ziet overigens die strategie ook bij de PvdA, waar D66 en GL een voorbeeld van aan kunnen nemen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, het werkt eerder averechts. De PVV bezigt nou eenmaal taal die veel mensen aanspreekt. Dan kunnen wij met zn allen schreeuwen dat de PVV niet deugt, maar dat zal weinig verschil maken. Frustrerend eigenlijk.
Welke strategie?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, en mensen die daarvoor vrezen, zouden juist op een gematigde rechtse partij moeten stemmen. Je ziet overigens die strategie ook bij de PvdA, waar D66 en GL een voorbeeld van aan kunnen nemen.
Smaadschrift!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:48 schreef remlof het volgende:
Op Twitter zie ik Wilders nu Chloorkuifje genoemd worden
Ik zou zeggen, ga hem ook zo noemen. Als je daarmee deze partij laat verdwijnen, dan vind ik het goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:48 schreef remlof het volgende:
Op Twitter zie ik Wilders nu Chloorkuifje genoemd worden
Door een wat consequentere en rechtse houding aan te nemen.quote:
Ah, op die fiets. Ja, een type als Van der Laan is daar inderdaad mee bezig, maar de TK-fractie blijft voorlopig trouw aan haar linkse roots. Misschien zelfs te trouw.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Door een wat consequentere en rechtse houding aan te nemen.
Moet even nog account aanmakenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Tell him: http://twitter.com/#!/Chloorkuifje
Ja, maar ze zijn tenminste niet zo heftig aan het ageren tegen de PVV, terwijl D66 en GL dat wel doen. Ik heb bovendien in deze zaak nog het meeste respect voor de SP.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ja, een type als Van der Laan is daar inderdaad mee bezig, maar de TK-fractie blijft voorlopig trouw aan haar linkse roots. Misschien zelfs te trouw.
Nog welquote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet even nog account aanmaken
Is dat gratis?
Eerlijk is eerlijk; de SP blijft uitgaan van haar eigen verhaal. Een verhaal dat mij weliswaar niet aanspreekt, maar dat is irrelevant in deze. Pechtold laat zich nog steeds teveel leiden door malle uitspraken van Wilders. Natuurlijk is het goed om tegen hem in te gaan, maar zestig keer op de interrumperen als Wilders aan het woord is, schiet ook niet op. Het beste wat partijen kunnen doen is uitgaan van hun eigen kracht.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn tenminste niet zo heftig aan het ageren tegen de PVV, terwijl D66 en GL dat wel doen. Ik heb bovendien in deze zaak nog het meeste respect voor de SP.
Ik denk dat vooral de D66 deze partij groot maken met hun ageer, terwijl D66 een relatief kleine partij is met weinig invloed. Dat is het helemaal niet waard.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; de SP blijft uitgaan van haar eigen verhaal. Een verhaal dat mij weliswaar niet aanspreekt, maar dat is irrelevant in deze. Pechtold laat zich nog steeds teveel leiden door malle uitspraken van Wilders. Natuurlijk is het goed om tegen hem in te gaan, maar zestig keer op de interrumperen als Wilders aan het woord is, schiet ook niet op. Het beste wat partijen kunnen doen is uitgaan van hun eigen kracht.
En dat terwijl D66 in principe een goed verhaal heeft. Afgezien van die referendum-bullshit en de gekozen burgemeester.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral de D66 deze partij groot maken met hun ageer, terwijl D66 een relatief kleine partij is met weinig invloed. Dat is het helemaal niet waard.
De meerderheid van de Egyptenaren ging de straat niet opquote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef remlof het volgende:
Gadverdamme, wat een vooringenomen jankopiniestuk van Elsevier weer:
Egyptische revolutie geen reden tot juichen
Want we mogen niet vergeten dat dan een volk zijn stem uitbrengt, dat voor ruim 40 procent uit analfabeten bestaat. Volgens recent onderzoek van Pew Research keurt 75 procent van alle Egyptsche moslims het stenigen van overspelige vrouwen goed, evenals de doodstraf voor afvalligen.
Ja, dat is dus het probleem. Roepen dat Mubarak weg moet is allemaal leuk en aardig als je ElBaradei ervoor terug krijgt maar de kans is ook aanwezig dat de Moslim Broederschap de macht overnmeet en dan zijn we pas goed klaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Met andere woorden: democratie is alleen goed wanneer het stemvee westerse waarden omarmt? Begrijp me niet verkeerd, ik zie het niet zitten dat Egypte een streng islamitisch wordt. Maar wat wil het westen nou eigenlijk?
Dat het een democratie gaat worden en dat zal niet gaan werken ben ik bang. Althans niet in de vorm die wij hier in het westen wensen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Met andere woorden: democratie is alleen goed wanneer het stemvee westerse waarden omarmt? Begrijp me niet verkeerd, ik zie het niet zitten dat Egypte een streng islamitisch wordt. Maar wat wil het westen nou eigenlijk?
Ja, ik ben daar ook niet gelukkig mee. Mn zus woont met mijn nichtje in Egypte. Wanneer de Moslim Broederschap de tent overneemt moet zij daar heel rap wegwezen. Maar of ze die kleine daar dan wegkrijgt....quote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem. Roepen dat Mubarak weg moet is allemaal leuk en aardig als je ElBaradei ervoor terug krijgt maar de kans is ook aanwezig dat de Moslim Broederschap de macht overnmeet en dan zijn we pas goed klaar.
Als de MB de macht krijgt kun je dat wel vergeten, sorry om het zo bot te zeggen maar dat is de realiteit. Het is niet voor niks dat Israel met angst en beven de gebeurtenissen in Egypte bekijkt.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ik ben daar ook niet gelukkig mee. Mn zus woont met mijn nichtje in Egypte. Wanneer de Moslim Broederschap de tent overneemt moet zij daar heel rap wegwezen. Maar of ze die kleine daar dan wegkrijgt....
Je wou zeggen dat ze het land dan niet uitkomt?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als de MB de macht krijgt kun je dat wel vergeten, sorry om het zo bot te zeggen maar dat is de realiteit. Het is niet voor niks dat Israel met angst en beven de gebeurtenissen in Egypte bekijkt.
Mubarak is een klootzak en bepaald niet democratisch maar laten we even niet vergeten hoe zijn voorganger eindigde en door wie.
Zij wel, het kind niet. Kijk maar naar andere, religiues bestuurde, landen in de regio en hoe die omgaan met dit soort situaties.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat ze het land dan niet uitkomt?
Ja, daar heb je wel een punt. Klote is dat ze nu nog niet weg kan uit Egypte omdat die kleine nog geen paspoort heeft. En volgens die idioten van de ambassade moet papa zijn handtekening onder de documenten zetten. Maar die lul heeft geen zin om af te reizen naar Cairo.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zij wel, het kind niet. Kijk maar naar andere, religiues bestuurde, landen in de regio en hoe die omgaan met dit soort situaties.
QFTquote:Op maandag 31 januari 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat terwijl D66 in principe een goed verhaal heeft. Afgezien van die referendum-bullshit en de gekozen burgemeester.
50% gaat na de studie een andere kant op. Dus haal gewoon je MSc'tje en kijk ondertussen verder wat je dan wel voldoende motiveert om dag in dag uit met geld bezig te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef eriksd het volgende:
Ik zit te dubben: mijn studie biedt zeer goede arbeidsperspectieven, ook op financieel gebied. Ik heb echter geen zin om elke week dag in dag uit met geld bezig te zijn, tussen allemaal van die haantjes. Lastig lastig.
Je ambieert echt een loopbaan bij EcZa?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:23 schreef eriksd het volgende:
Ik wil later in Den Haag werken, maar om nou meteen te beginnen bij de Rijksoverheid, nah. Zal eerst wel eens een stage lopen daar, kijken hoe dat bevalt.
Nee, ga vooral de techniek inquote:Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef eriksd het volgende:
Ik zit te dubben: mijn studie biedt zeer goede arbeidsperspectieven, ook op financieel gebied. Ik heb echter geen zin om elke week dag in dag uit met geld bezig te zijn, tussen allemaal van die haantjes. Lastig lastig.
Het is niet of het een, of het anderquote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef eriksd het volgende:
Lijkt mij een fijne omgeving om te werken. Beter dan de Zuidas.
Mag ik vragen waar die opmerking vandaan komt? Voor zover mij bekend is Pew toch redelijk betrouwbaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef IHVK het volgende:
Ah dat Pew research is niet betrouwbaar?
Dat dacht ik al...
Lekker is dat dan, want ga er maar vanuit dat de Moslim broederschap de boel overneemt.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar ook niet gelukkig mee. Mn zus woont met mijn nichtje in Egypte. Wanneer de Moslim Broederschap de tent overneemt moet zij daar heel rap wegwezen. Maar of ze die kleine daar dan wegkrijgt....
Hiervanquote:Op maandag 31 januari 2011 11:07 schreef remlof het volgende:
And dat Pew Research is een zionistische denktank, lekker onpartijdig
Oh op die fiets. Hm, beetje rare uitspraak van remlof.quote:
Oh, je bedoelt dat ze op de VVD moeten stemmen zodat die in zee kunnen gaan met de PVV? Ja, dat is een tactiek die de PVV wel klein gaat krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, en mensen die daarvoor vrezen, zouden juist op een gematigde rechtse partij moeten stemmen. Je ziet overigens die strategie ook bij de PvdA, waar D66 en GL een voorbeeld van aan kunnen nemen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat ze op de VVD moeten stemmen zodat die in zee kunnen gaan met de PVV? Ja, dat is een tactiek die de PVV wel klein gaat krijgen.
Ach welnee ,dat geblaat over democratie van Westerse leiders is pure nonsens, aangezien vooral Amerika baat heeft bij dictators die luisteren naar de wensen van het Witte Huis. Daarom krijgt Egypte bijvoorbeeld miljarden steun.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef betyar het volgende:
De hoge heren in het westen zeggen dat democratie ontbreekt in het M-O. Respecteren ze die ook als in de toekomst eventuele democratische verkiezingen de Moslim Broederschap wint?
Dan moeten ze in het vervolg ook hun bek houden en de boel meteen platgooien daar om zo hun ware aarde te laten zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach welnee ,dat geblaat over democratie van Westerse leiders is pure nonsens, aangezien vooral Amerika baat heeft bij dictators die luisteren naar de wensen van het Witte Huis. Daarom krijgt Egypte bijvoorbeeld miljarden steun.
Het is dan ook tekenend dat bijvoorbeeld de Engelse premier Mubarak "een groot vriend van Engeland" noemde en dat revolutie in hun ogen niet de juiste weg was. Met dit soort situaties komen de ware opvattingen van leiders naar buiten.
Je kent de dossiers kennelijk goed, dat je ook wel mijn vragen kunt beantwoorden. Wat zijn de wensen van het witte huis?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach welnee ,dat geblaat over democratie van Westerse leiders is pure nonsens, aangezien vooral Amerika baat heeft bij dictators die luisteren naar de wensen van het Witte Huis. Daarom krijgt Egypte bijvoorbeeld miljarden steun.
Het is dan ook tekenend dat bijvoorbeeld de Engelse premier Mubarak "een groot vriend van Engeland" noemde en dat revolutie in hun ogen niet de juiste weg was. Met dit soort situaties komen de ware opvattingen van leiders naar buiten.
Nu ben ik een populistquote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef mlg het volgende:
Je snapt het niet. Ik heb niet zoveel zin om tijd te besteden aan iemand die het niet snapt. Je bent een linkse populist. .
Beetje een open deur hé. Mubarak was een van de weinige bondgenoten van Israel en de USA daar. Wellicht Jordanië nog. Het is mij een raadsel dat de VS nu zo loopt te stoken.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ga je post in dit topic eens na. Zodra je uitgeluld wordt, verwijs je naar het onderwerp van het topic. Dat is een populistisch eigenschap, zoals Wilders ook altijd doet.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nu ben ik een populist![]()
Ja hoor, whatever
Bovenaan zal wel staan "Geen islamitische theocratie"quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Je kent de dossiers kennelijk goed, dat je ook wel mijn vragen kunt beantwoorden. Wat zijn de wensen van het witte huis?
Goh, ik dacht dat Wilders simpelweg nooit vragen beantwoordde maar gewoon doorging met zijn betoog...zoals jij een beetje, dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Ga je post in dit topic eens na. Zodra je uitgeluld wordt, verwijs je naar het onderwerp van het topic. Dat is een populistisch eigenschap, zoals Wilders ook altijd doet.
Dat doe jij hoor? Wat ben je kinderachtig. Sowieso spoor je met jouw leeftijd niet om je hier te vertonen, maar dat terzijde.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat Wilders simpelweg nooit vragen beantwoordde maar gewoon doorging met zijn betoog...zoals jij een beetje, dus.
Het is mij een raadsel waarom de VS Mubarak altijd hebben gesteund. De man is een tiran.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje een open deur hé. Mubarak was een van de weinige bondgenoten van Israel en de USA daar. Wellicht Jordanië nog. Het is mij een raadsel dat de VS nu zo loopt te stoken.
Nog meer Wilders trekjes, mensen liever zien vertrekkenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef mlg het volgende:
Dat doe jij hoor? Wat ben je kinderachtig. Sowieso spoor je met jouw leeftijd niet om je hier te vertonen, maar dat terzijde.
Omdat het alternatief de Moslim Broederschap was of, als we naar het verleden kijken, figuren als Nasser.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom de VS Mubarak altijd hebben gesteund. De man is een tiran.
Omdat je een tiran nodig hebt in dat wespennest. Dat weet jij ook wel. Democratie werkt daar niet. En bij voorkeur een tiran die je aan je eigen zijde kan krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom de VS Mubarak altijd hebben gesteund. De man is een tiran.
Dit dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat het alternatief de Moslim Broederschap was of, als we naar het verleden kijken, figuren als Nasser.
Ayyyyyy....dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef eriksd het volgende:
Nouja zeg, Tijger_m en ik zijn het zowaar eens
Probleem is dat het westen met haar inconsequente beleid de Egyptenaren in de armen drijft van de Moslim Broederschap. Zij steunt een tiran als Mubarak die zijn volk onderdrukt. De bevolking weet dat en de MB maakt daar misbruik van. Het is niet alsof de mensen aldaar zoveel op hebben met de MB, maar alles is beter dan Mubarak, denken zij. De MB is de Egyptische variant van de PVV. Inspelen op gevoelens die onder de bevolking leven.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat je een tiran nodig hebt in dat wespennest. Dat weet jij ook wel. Democratie werkt daar niet. En bij voorkeur een tiran die je aan je eigen zijde kan krijgen.
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
Die pm's vind ik maar niks, nou krijg ik al beledingigen per pm afgeleverd, schei toch uit zeg, vroeger deden we dat tenminste nog openlijk en eerlijk.
Mensen die boze berichtjes versturen via de pmquote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
Die pm's vind ik maar niks, nou krijg ik al beledingigen per pm afgeleverd, schei toch uit zeg, vroeger deden we dat tenminste nog openlijk en eerlijk.
Ja, ik moet toch eens in de opties gaan kijken of ik die meuk gewoon uit kan zetten.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die boze berichtjes versturen via de pm
Ja, je discussieert verschrikkelijk kinderachtig, alsof je uit het lagere milieu komt. Openlijk en eerlijk, en als je het als een belediging beschouwd, dan is de boodschap goed aangekomen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
Jij bent te aardigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef betyar het volgende:
Ik krijg bijna nooit pm's![]()
, laat staan boze of beledigende
![]()
Jij discussieert dan ook nog redelijk normaal en genuanceerd. Ik krijg ze bovendien alleen van php.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef betyar het volgende:
Ik krijg bijna nooit pm's![]()
, laat staan boze of beledigende
![]()
Mwah, je zei het iets anders, maar goed, zand erover.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, je discussieert verschrikkelijk kinderachtig, alsof je uit het lagere milieu komt. Openlijk en eerlijk.
Het ging me erom dat ik iets zei, en dat je opeens wijst op het voorgaande onderwerp, en doet alsof ik het niet begrijp. Bij figuren als holograph en php zou ik zoiets negeren, maar van jouw verwacht ik toch wat anders. Ik heb in ieder geval helemaal geen zin om zo te discussiëren, en bovendien bepaal ik helemaal niet wat anderen mogen zeggen, maar dat het niet verstandig is om altijd alles te zeggen. Daarnaast doe ik jouw discussie techniek ook af als onvolwassen, dus kies maar, niemand gelijk of allebei gelijk. En dat je uit een lager milieu komt maakt me niks uit, maar toon dat niet door zo kinderlijk te discussiëren. Dat staat ook helemaal niet bij je leeftijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, je zei het iets anders, maar goed, zand erover.
Ik kom uit een laag milieu, mijn beste, en ik heb nooit iets anders gepretendeerd, mijn grootvader was havenarbeider, mijn vader bouwvakker en mijn moeder verkoopster. Dat ik toevallig op mijn 45e kon gaan rentenieren was meer geluk dan wat anders.
Het zal mij ook zo een rotzorg zijn wat jij van mij vind, jouw discussie techniek is, laat ik het netjes zeggen, vaak nogal onvolwassen te noemen en dan probeer je ook nog eens te bepalen wat anderen mogen zeggen? Nou....nee dus.
Nou ja, ik ben inderdaad niet onbemiddeld, sorry, Koosquote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
Een lager milieu? Word ik omringd door miljonairskinderen?
Er zijn heel veel mensen die dat niet hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
Kom ik aan met mn 1950 netto per maand
Da's niet slecht voor iemand van 25.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is toch prima?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
Voordeel van het werk op niveau is dat het salarisplafond stukken hoger ligt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is toch prima?
Oh wacht, nee, ik ben een student maar heb een bijbaan van ¤ 3.000,- netto.
Wel schokkend om te zien dat ik nu op 1625 netto zit en met werk op niveau waarschijnlijk 200 daarboven.
Dude, jij ging totaal off topic en daarna begon je mensen te vertellen dat ze niets moesten zeggen omdat ze de PVV groot maakten. Dat speelde je ook nog eens persoonlijk en als dat teruggekaatst wordt begin je te klagen en te schreeuwen. Wie is er nu onvolwassen bezig? Mischien moet je het topic nog maar eens goed na lezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef mlg het volgende:
[..]
Het ging me erom dat ik iets zei, en dat je opeens wijst op het voorgaande onderwerp, en doet alsof ik het niet begrijp. Bij figuren als holograph en php zou ik zoiets negeren, maar van jouw verwacht ik toch wat anders. Ik heb in ieder geval helemaal geen zin om zo te discussiëren, en bovendien bepaal ik helemaal niet wat anderen mogen zeggen, maar dat het niet verstandig is om altijd alles te zeggen. Daarnaast doe ik jouw discussie techniek ook af als onvolwassen, dus kies maar, niemand gelijk of allebei gelijk. En dat je uit een lager milieu komt maakt me niks uit, maar toon dat niet door zo kinderlijk te discussiëren. Dat staat ook helemaal niet bij je leeftijd.
Hm...mijn advies is een rijke vrouw zoeken of in de Staatsloterij spelen, dat kan ook goed uitpakkenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, doe maar gewoon wat aan je leesvaardigheid. Offtopic meelullen, maar zodra het heet onder voeten wordt, andermans post maar afdoen als offtopic. Dat is echt simpel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dude, jij ging totaal off topic en daarna begon je mensen te vertellen dat ze niets moesten zeggen omdat ze de PVV groot maakten. Dat speelde je ook nog eens persoonlijk en als dat teruggekaatst wordt begin je te klagen en te schreeuwen. Wie is er nu onvolwassen bezig? Mischien moet je het topic nog maar eens goed na lezen.
Anyways, hoe ik overkom op jou is voor mij totaal niet relevant, als ik over de schreef ga dan kunnen de mods mij daarop wijzen, blaat van andere users interesseert mij niet en als dat inhoudt dat jij niet meer met mij wil discussieren, soit, dat is jouw keuze.
Ongetwijfeld, leuker bovendien, maar ook verantwoordelijker, stressvoller en waarschijnlijk mindere secundaire arbeidsvoorwaarden. Ik doe het met alle liefde, daar niet van, maar toch jammer dat je bijbaan zo dicht je normale werk nadert (voor de eerste paar jaar althans).quote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voordeel van het werk op niveau is dat het salarisplafond stukken hoger ligt.
Ik telde de raampjes van de stal bij mijn vrouw thuis. bleken het hobbykippen te zijn i.p.v. varkens.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm...mijn advies is een rijke vrouw zoeken of in de Staatsloterij spelen, dat kan ook goed uitpakken
Overmorgenquote:
Dat houd je toch. Die eerste stap salarisstap is betrekkelijk klein. Maar belangrijker is dat je doet wat je leuk vindt. Met mijn bijbaan kon ik aanvankelijk evenveel verdienen als bij de krant. Omdat ik bij die laatse slechts 3,5 dag per week aan de slag kon. Toch ging ik 1000 keer liever bij de krant aan het werk dan dat ik mijn bijbaan zou handhaven.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, leuker bovendien, maar ook verantwoordelijker, stressvoller en waarschijnlijk mindere secundaire arbeidsvoorwaarden. Ik doe het met alle liefde, daar niet van, maar toch jammer dat je bijbaan zo dicht je normale werk nadert (voor de eerste paar jaar althans).
Dat vond ik altijd nou juist een leuk vakquote:
Hehequote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik telde de raampjes van de stal bij mijn vrouw thuis. bleken het hobbykippen te zijn i.p.v. varkens.![]()
?quote:
Ik wel ja, 10 jaar beroeps geweest en eervol ontslag verleend en geloof mij, daar word een mens niet rijk vanquote:
Ik doelde meer op het rentenieren.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wel ja, 10 jaar beroeps geweest en eervol ontslag verleend en geloof mij, daar word een mens niet rijk van
Haha, nee. Dot com tijdperk heeft mij geen windeieren gelegd, ik ben een nuchtere hollander en cashte toen ik het gevoel kreeg dat de bomen niet zouden doorgroeien tot onze lieve heer en tot overmaat van ramp kreeg mijn vrouw een nogal riante erfenis.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:37 schreef mlg het volgende:
Ik doelde meer op het rentenieren.
Loterij?
Zo dus. Ik dacht wellicht iets gebeurd in het leger, met een schadevergoedingquote:Op maandag 31 januari 2011 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Haha, nee. Dot com tijdperk heeft mij geen windeieren gelegd, ik ben een nuchtere hollander en cashte toen ik het gevoel kreeg dat de bomen niet zouden doorgroeien tot onze lieve heer en tot overmaat van ramp kreeg mijn vrouw een nogal riante erfenis.
Oh, dan begint een nieuw semestervak. Ondernemingsrechtquote:
Hah, in Nederland? Letselschade? Daar is volgens mij nog nooit iemand rijk van gewordenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo dus. Ik dacht wellicht iets gebeurd in het leger, met een schadevergoeding
Same here.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan begint een nieuw semestervak. Ondernemingsrecht
Dat is een misvatting.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, in Nederland? Letselschade? Daar is volgens mij nog nooit iemand rijk van geworden
Omdat je vind dat je een groot hart hebt zekerquote:
Ik ook, qua geluk.quote:
Hm, ok dan. Toch maar liever niet, als ze je veel geld geven is er veel mis met je en behoudens hoge bloeddruk is er niks mis met mij en dat wil ik zo houden.quote:
Bevalt me wel hoor, juridische vakken.quote:
Ligt eraan, ik ben er ook geen specialist van, maar mijn vader is letselschade advocaat en heeft toch wel over riante bedragen altijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ok dan. Toch maar liever niet, als ze je veel geld geven is er veel mis met je en behoudens hoge bloeddruk is er niks mis met mij en dat wil ik zo houden.
Idem.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef eriksd het volgende:
Het hangt een beetje van het gebied af. Fiscaal vind ik zeer interessant, strafrecht heb ik dan weer niets mee.
Verhagen heeft een groot hart. Het moest alleen gekookt op zijn rug hangen, net hoog genoeg zodat de honden erbij kunnen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat je vind dat je een groot hart hebt zeker
quote:
Tis wel erg uh...boring?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef mlg het volgende:
Fiscaal is wel good business trouwens. Geloof meBegin wel voor jezelf.
Ook van die vergoedingen heb ik de nodige dinertjes genoten en verschillende auto's gereden jaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef mlg het volgende:
Fiscaal is wel good business trouwens. Geloof meBegin wel voor jezelf.
Als Verhagen in de 15e/16e eeuw had geleefd, dan was hij een katholieke inquisitor geweest.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Verhagen heeft een groot hart. Het moest alleen gekookt op zijn rug hangen, net hoog genoeg zodat de honden erbij kunnen.
Uiteraardquote:Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Verhagen in de 15e/16e eeuw had geleefd, dan was hij een katholieke inquisitor geweest.
Tja, voor de een wel, voor de ander niet. Ik het een van de weinige gebieden waar bepalingen goed in elkaar grijpen, en er een prachtig fictieve creatie ontstaat met een sturende werking. Je moet juist voor dit gebied over fantasie beschikken en een beetje van gebaande paden willen treden.quote:
Nee, hoor. Wordt wel veel gezegd, maar als je een beetje creatief wil zijn, en van cijfertjes houdt, dan is fiscaal recht een mooi vakgebied.quote:
Daar kan ik dan wel weer inkomen. 80% van de studenten is bijzonder saai en rechtlijnig. Zelfs ik ben een bron van levensvreugde vergeleken daarmee. Dan moet het vrij ernstig zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Tijger_m het volgende:
Ik heb een fiscalist in dienst, aardige man maar om nou te zeggen dat ik sprankelende conversaties met hem heb...het zijn altijd van die gigantisch saaie mensen, althans, zo komen ze over
Om dat nu op één waarneming te baserenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Tijger_m het volgende:
Ik heb een fiscalist in dienst, aardige man maar om nou te zeggen dat ik sprankelende conversaties met hem heb...het zijn altijd van die gigantisch saaie mensen, althans, zo komen ze over
Nog 3,5 maand, ben ik ook in de UKquote:Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
Maar, dat moet gezegd, dat is een Britse fiscalist, die solicitors hier zijn erg...uh...boring
Nah ja, da's niet de eerste die ik meemaak, Nederlandse advocaten vond ik ook altijd maar moeilijke mensen. Zal mischien prive heel anders zijn en mischien heb ik gewoon altijd de droogkloten gehad, hehequote:Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om dat nu op één waarneming te baseren?
Ik kan de grootste lol hebben met m'n vader, maar goed, ook dat is slechts één waarneming.
Waar heb je in Nederland gewoond?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
Maar, dat moet gezegd, dat is een Britse fiscalist, die solicitors hier zijn erg...uh...boring
Rotterdam, geboren, getogen en altijd blij gewoond...maar ook blij dat ik niet meer in een stad woon nu, was even moeilijk in het begin maar wil nu niet meer terugquote:
Dat valt toch wel meequote:
Ligt eraan wat hij leest. 80 pagina's Playboy is makkelijk, 80 pagina's Homerus in Latijn nietquote:
Sorry, nog altijd niet teveel medelijdenquote:
Tja, keuzevak voor civiel effectquote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sorry, nog altijd niet teveel medelijden
Ik heb een tijdje buiten de stad gewoond maar ging Rotterdam wel erg missen dus woon er nu alweer een flink aantal jaar. Misschien ooit nog eens in de toekomst. Een gedeelte van de schoonfamilie woont in Friesland en dat heeft ook wel iets en misschien dat mijn vriendin daar weer naar terug wil. Alles went uiteindelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rotterdam, geboren, getogen en altijd blij gewoond...maar ook blij dat ik niet meer in een stad woon nu, was even moeilijk in het begin maar wil nu niet meer terug
Ik heb in Helsinki gewoond, na een half jaar kon ik niet wachten om weer terug te gaan. Uiteindelijk een jaar gewoond.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rotterdam, geboren, getogen en altijd blij gewoond...maar ook blij dat ik niet meer in een stad woon nu, was even moeilijk in het begin maar wil nu niet meer terug
Klinkt goed. Ik stort me weer op staal- en betonconstructies.quote:
Ach, ik heb weinig meer met het bouwen uit ogen van een ingenieur van doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef eriksd het volgende:
Genieten klinkt dat.
Bouwkunde vond ik ook altijd zeer interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |