Was prima, voortaan alleen minder over schaamhaar pratenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik wil nog feedback over mijn show, wat ging er goed en wat niet? (niet qua liedjes ofzo en ook niet qua mic)
het was goedquote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik wil nog feedback over mijn show, wat ging er goed en wat niet? (niet qua liedjes ofzo en ook niet qua mic)
waarom je pics weg? WAAR MOET IK NU OP FAPPENquote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga nog even wat meer uit mijn fobo gooien.. tot strakkies
schaamhaarquote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Was prima, voortaan alleen minder over schaamhaar praten
Ja dat weet ik nietquote:
topic van de dag heh, en die SEX topics zijn altijd wel leukquote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Was prima, voortaan alleen minder over schaamhaar praten
quote:
Hm ja is goedquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
topic van de dag heh, en die SEX topics zijn altijd wel leukmaar als je zelf een topic van de dag ziet, moet je die insturen hoor
MAAKT NIET UITquote:
Ik wist dat jij dat ging doen gewoonquote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Afroman het volgende:
[..]
dat hoef je niet met ons te delen hoor
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Goudvis_ het volgende:
Rock 'n Roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah
Demons and angels all in one have arrived
In God's creation supernatural high
JAquote:
Dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Wat gebeurt er met het nummerOf ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
GA DIT NUMMER GODVERODMME NIET VERNEUKEN HOEREN DJ KRIJG DE $^$^%%$##*##
Hoiquote:
lolquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
Oke de shit is aan na dit nummer je hebt het verneukt. Dit doe je gewoon niet.
009 Falco - Jeannyquote:
het nummer is al zo verneukt EN ZET ZIE CAPS UITquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Met dit soort riekwests gaat ie sowieso uit
1e die ik vond op internetquote:
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
144 Paul McCartney - We all stand together
173 Sting - Englishman in New York
194 Seal - Kiss from a rose
ja seal echt waarquote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.
Naja sting valt nog te doen maar die andere 2
Ik dacht dat ik al bekend stond om mijn wanstaltige smaakquote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.
Naja sting valt nog te doen maar die andere 2
Van die typische platen die je 10x per dag hoort.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Beach het volgende:
003 Metallica - One
004 Nirvana - Smells like teen spirit
021 Guns 'n Roses - Sweet child o'mine
en die daarna komt ookquote:
Het wordt steeds erger jaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al bekend stond om mijn wanstaltige smaak
Zelfs dat eigenlijk nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger ja
Gelukkig ben je erg liev
Refreshen tijdens het fappenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Laatste voyeur(s) Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
f5 jeweetquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Laatste voyeur(s) Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
Afroman
dat wel ja ik probeer nog iets te draaien wat je normaal niet zo snel hoortquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die typische platen die je 10x per dag hoort.
Doe ik toch ook (buiten de verzoekuurtjes om)quote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
[..]
dat wel ja ik probeer nog iets te draaien wat je normaal niet zo snel hoort
Nee ze heeft het hele schaamhaar verhaal meegekregen.. Toen ging ze weer leren, iets dat jij OOK zou moeten doenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Goudvis, heeft je zusje topic van de dag meegekregen?Of heb je haar toen al de laan uitgestuurd
ja, dat bedoel ikquote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee ze heeft het hele schaamhaar verhaal meegekregen.. Toen ging ze weer leren, iets dat jij OOK zou moeten doen
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ikDat wordt me toch een verhaal als ik weer op school kom dus
En ik nog zeggen dat ik in Reeuwijk woon ! Dacht dat ik inmiddels genoeg hints gegeven hadquote:
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Zou leuk zijn als naatje Goudvis_' zusje zou doen
jaaaa en foto'squote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Zou leuk zijn als naatje Goudvis_' zusje zou doen
Alsof het haar wat kan schelen johquote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Afijn, nu weten ze dus naast mijn ondertitel, ook mijn items over schaamhaar
neequote:
van mij? Kijk in mn fobo naar een picture van 10 maanden geleden die dus niet meer representatief isquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Afijn, nu weten ze dus naast mijn ondertitel, ook mijn items over schaamhaar
quote:Die jongen is al zó volwassen.
En je elkaar tegensprekende sigregelsquote:Muziek uit de Naat, Dat is een scheet
ik ook nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef Afroman het volgende:
[..]
dit had ik niet van je verwacht van mijn oma
haar niet, rest van de klas wel, en de schoolquote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Alsof het haar wat kan schelen joh
Haha denk niet dat ze het echt door zal vertellen.. Misschien aan dr vriendinnenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
haar niet, rest van de klas wel, en de schoolReputatie van onschuldige jongen daalt met -100
Ik heb meer mensen die dat tegen mij gezegd hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
En je elkaar tegensprekende sigregels
Nou...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha denk niet dat ze het echt door zal vertellen.. Misschien aan dr vriendinnenMaar die zullen het echt niet doorvertellen aan je hele school joh
Ik vind het niet leuk waar dit topic naartoe dreigt te gaan.quote:
Ik heb haar er even bijgeroepen en ze zegt Nouhouuuquote:
lol net of mijn foto hier nooit heeft gestaanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom moeten die pics altijd übergroot worden geplaatst, ik haat het om naar mezelf te kijken toen iik nog babyface had
Dan verandert je gezicht wel veel in 1 week!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom moeten die pics altijd übergroot worden geplaatst, ik haat het om naar mezelf te kijken toen iik nog babyface had
Post nieuwe dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan verandert je gezicht wel veel in 1 week!
Doeiquote:
YEAHquote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
iets andere nirvana als de request van Beach
wat geen SLTSquote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
iets andere nirvana als de request van Beach
slaapl ekker, veel plezier in dromenlandquote:
sorry, als ik 16 was zou ik je doenquote:
Ik zei wat een leuk jochie.. dat zeg ik ook bij babysquote:
Dus nu vergelijk je me ook nog met baby'squote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zei wat een leuk jochie.. dat zeg ik ook bij babys
moet je ff vervanger zoeknquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef Paul het volgende:
Vanavond geen show van mij, doe ik niet meer van zo op ma, omdat ik dan vaak dood ben van uitgaan en zulks
haha...je word vanzelf ouderquote:
ben je ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nu vergelijk je me ook nog met baby's
crap..ik zeg wel niks meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nu vergelijk je me ook nog met baby's
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Liever een kut in je broek dan een broek in je kut
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Liever een kut in je broek dan een broek in je kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan morgen weer 21-22 nemen en dan zit ik voor dragems
GRATIS GEDAANquote:Op zondag 30 januari 2011 22:39 schreef JApieman het volgende:
Alweer een meesterlijke grap van Snuf.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:39 schreef Snuf. het volgende:
HET LABIELE VRIENDJE VAN MIJN ZUSJE (OF MISSCHIEN NIET MEER WEET IK NIET VERANDERT ELKE 10 MINUTEN) FOLLOWT MIJ OP TWITTER EN ZIJN PROFIEL BESCHRIJVING IS DIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Jij had toch geen levenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WHOLLA IS TOCH HENDIG SJIEK MIDDELTJE OM EVEN MET MENSEN AF TE SPREKEN WAT TE DOEN
WHOLLA IK HEB EEN HEEL UUR GITAARMUZAK GEDRAAIT EN KOMENDE VRIJDAG WEER 1,5 UUR WJTquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
Als er 2 bazen DJ's zijn die wel gitaren draaien, dan zijn dat naatje en dragemsAl zeg ik het zelf
naatje en toonquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
Als er 2 bazen DJ's zijn die wel gitaren draaien, dan zijn dat naatje en dragemsAl zeg ik het zelf
ik wel jij nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
TOON?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
Via twitterquote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WHOLLA DIE SLETJES DIENEN OOK GEHOSSELD TE WORDEN
sorry, vond je snachts leukerquote:
Ja dat is gewoon sneuquote:
Neequote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry, vond je snachts leuker![]()
NEEquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
NEE HIJ HEEFT KANKER IN ZIJN BIO STAAN
DUIDELIJKE TAALquote:
WAT IS JE TWITTER SNUF?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
IK HEB EEN TENDENS ONTDEKT. JE BOY HOSSELT EEN 14 JARIG SLETJE EN EEN WEEK LATER MAKEN ZE TWITTER AAN
HEE MAN DOOR JOU GA IK OOK MIJN CAPS INDRUKKEN ENZOquote:
JA WHOLLA DIE ZET IK NIET ZO OP DE FOKS STUUR MAAR DM IK BEN TE LUI OM OP DM BIJ JOUW NAAM TE KLIKKENquote:
NEE GEEN DUITSquote:Op zondag 30 januari 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
IK WIL NU DUITS GAAN PRATEN, OMDAT IK CAPS DOE
Volg je mij daarom?quote:
HOU OP ALSJEBLIEFTquote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
ALSO ALSO ALSO, HALLO JUNGENS UND MADCHEN AUCH, ES IST DIE NAATJE HIER, GANZ GEIL, JA
NEE, VERDOMMEquote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
Ik drink nu #appelsap.
zo werkt twitter, toch?
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
Ik drink nu #appelsap.
zo werkt twitter, toch?
Ja ongeveerquote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
Ik drink nu #appelsap.
zo werkt twitter, toch?
JA LEUK TOCHquote:
IK VROEG ME AL AF WAAR KEN IK DIT LIED VANquote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
KUT KOEMAN, KOEMAN GOOIT ALLE DINGEN OM
Dan maak ik ook twitter. Want iedereen moet weten wat ik op ieder moment van de dag aan het doen ben.quote:
je bent niet straatquote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
IK GA EVENTJES EEN NIEUWE MAIL AANMAKEN
JEBOYSNUF@HOTMAIL.COM
EN DAN TWITTER
@JEBOYSNUF
ik twitter niet meer sinds juli.. opeens was de lol erafquote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan maak ik ook twitter. Want iedereen moet weten wat ik op ieder moment van de dag aan het doen ben.
Ik had een twitter. Maar ik had 0 tweets, 0 following en 5 followers.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik twitter niet meer sinds juli.. opeens was de lol eraf
Hhahaahquote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had een twitter. Maar ik had 0 tweets, 0 following en 5 followers.
ik zou je volgenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom volgen mensen mij als ik niks tweet.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hhahaah
Ik kijk soms nog wel op twitter voor nico dijkshoor
Ik heb volgens mij ook nog een account...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
lolzquote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is interessant want dan followen ze veel mensen enzo dat is stoerquote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom volgen mensen mij als ik niks tweet.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
CAPSLOCKTYPEN IS NET EEN VROUW. JE HEBT ER NIKS AAN MAAR HET IS WEL LEUK OM TE DOEN
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
CAPSLOCKTYPEN IS NET EEN VROUW. JE HEBT ER NIKS AAN MAAR HET IS WEL LEUK OM TE DOEN
Je moet Peter Griffin volgen, hij twittert echt geniaalquote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hhahaah
Ik kijk soms nog wel op twitter voor nico dijkshoorn
Ok ga ik doenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet Peter Griffin volgen, hij twittert echt geniaal
ALTIJD GEKquote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef JApieman het volgende:
ALS IK EEN TWITTER MAAK GAAN JULLIE MIJ DAN ACHTERVOLGEN?
NATUURLIJK LIEVEN JAAPquote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef JApieman het volgende:
Nog even zodat iedereen hem ziet.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet al waar je woontquote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef JApieman het volgende:
JIJ BENT LIEPFHquote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nog even zodat iedereen hem ziet.
SIG FAILquote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef Zokunen het volgende:
Het einde wordt echt een ruk overgang, maar ging al veel mis dus dan kan dat ook wel :S
11 followers maar?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Name Naatje
Location Nederland, Gouda
Web http://naatje1.wordpress.com
Bio Blogger op Wordpress | Post op FOK!forum | Ekdom fan | DJ Sandstorm fan | Luistert KX en 3fm | Gouda
250
following
162
followers
11
listed
5,460Tweets
44quote:
vast welquote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar gaat er vannacht nog iemand draaien?
of word het radiostilte
quote:
Ik hoop dat martinovibes gaat draaienquote:
Hoger of lager?quote:
Net als in de Tweede Wereldoorlog, toen moesten ze ook oppassen met wat ze uitzondenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar gaat er vannacht nog iemand draaien?
of word het radiostilte
Zelfs ik heb meer followersquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
kijk mij baas zijn met mijn hoge followers aantal
JA WANT VOOR JE HET WIST HAD JE EEN SCHWANZ IN JE BAKKESquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Net als in de Tweede Wereldoorlog, toen moesten ze ook oppassen met wat ze uitzonden
Ofzo
Ik hebook haast geen followers.. maar doe dan ook niks met twitterquote:
Wij hebben gewoon zelfde schoenmaatquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
42. Maar mijn voeten groeien nog want eerst was het nog 41
Oke, hierom moest ik wel lachenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JA WANT VOOR JE HET WIST HAD JE EEN SCHWANZ IN JE BAKKES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |