Jawel, ze zaten een keer met z'n allen bij een keukentafel met haar ouders erbij.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:55 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik dacht dat zij met haar ouders op de boerderij woont. Trekken die zich discreet terug, heb ze nog nergens gezien (ook niet bij het avondeten).
Als ik een open haard had, dan mocht Gijsbert bij mij een barbecue installeren. Misschien gaat dit wel een nieuwe trend worden dat indoor barbecueën.quote:
Ik kreeg de indruk dat ze eigen woonruimte heeft bij haar ouders op het erf, net zoiets als boer Henk (tulpenbollen) een paar jaar geleden. Beetje 'vakantiehuisje-gevoel' bij het huis van Annemarie.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:55 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik begreep dat haar broer haar heeft opgegeven. Waarschijnlijk wilde zij zich niet laten kennen en heeft zij meegedaan.
Er straalt nergens van haar af dat ze graag een man wil.
Ik dacht dat zij met haar ouders op de boerderij woont. Trekken die zich discreet terug, heb ze nog nergens gezien (ook niet bij het avondeten).
Ja, want die keukentafel was ook niet in haar eigen keuken, maar bij haar ouders.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ik kreeg de indruk dat ze eigen woonruimte heeft bij haar ouders op het erf, net zoiets als boer Henk (tulpenbollen) een paar jaar geleden. Beetje 'vakantiehuisje-gevoel' bij het huis van Annemarie.
Gijsbert mag ook wel bij mij langskomen om wat te installeren jaquote:Op maandag 31 januari 2011 13:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als ik een open haard had, dan mocht Gijsbert bij mij een barbecue installeren. Misschien gaat dit wel een nieuwe trend worden dat indoor barbecueën.
Publiek: hooooooooohohohooooooooquote:Op maandag 31 januari 2011 15:01 schreef Miam het volgende:
[..]
Gijsbert mag ook wel bij mij langskomen om wat te installeren ja
lache jongequote:
Dat idoor bbq-en kan alleen, alleen was het meer flamberen wat hij deed. Hij kan beter briketten neerleggen ipv hout.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als ik een open haard had, dan mocht Gijsbert bij mij een barbecue installeren. Misschien gaat dit wel een nieuwe trend worden dat indoor barbecueën.
Volgende week: de schoorsteenbrand bij Gijs door het vet in zijn schoorsteen...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat idoor bbq-en kan alleen, alleen was het meer flamberen wat hij deed. Hij kan beter briketten neerleggen ipv hout.
Gaat dat ook niet enorm stinken in huis? Zo van, nog erger dan gourmetten?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef marcodej het volgende:
Barbecueen in een haardvuur.Natuurlijk ziet het er briljant uit, maar je vlees in de vlammen hangen gaat echt nergens over...
5,2 miljoen mensen kijken naar de uitzending. De rest van Nederland kotst op bzv. Wat is dan het nut van zo'n nieuwsberichtje?quote:
Zo te zien woont ze in een appartement dat samen met de winkel in de kop van de grote stal gebouwd is. Als ik het goed zag, moet je door de winkel heen, direct achter die deur, dus zonder hal ertussen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet dat haar broer haar opgegeven heeft.. Ik dacht dat ze alleen woonde.
VERREK ZE HET DNZELFDE WENKBRAUWE, ZOAGDE GULLIE DA OK?!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef Cee het volgende:
Peter en Jos nu bij Boulevard. Peterke heej zun nuuwe vriendin bai!
-edit: en die vriendin lijkt als twee druppels water op Anita!![]()
Tju toch, benk net te laat tois, die wil ik wel ff zien! Gemist kijken zometeen..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef Cee het volgende:
Peter en Jos nu bij Boulevard. Peterke heej zun nuuwe vriendin bai!
-edit: en die vriendin lijkt als twee druppels water op Anita!![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
VERREK ZE HET DNZELFDE WENKBRAUWE, ZOAGDE GULLIE DA OK?!
BIANCA SCHOENMAKERS HET ZE, DOAS HUR NOAM! ZE HET WEL UNNEN VLOTTEN BAABBEL
As ur oot unnun Braaibantse naom bestaoi dan ist Schoenmaokers, dè zèn ur wel un mullioen van in de buurt durfktu wedde! WEDDE!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
VERREK ZE HET DNZELFDE WENKBRAUWE, ZOAGDE GULLIE DA OK?!
BIANCA SCHOENMAKERS HET ZE, DOAS HUR NOAM! ZE HET WEL UNNEN VLOTTEN BAABBEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |