"Ik was meteen al een leuke baby".quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wel sneu voor Annemarie. Ze wilde een gesprek aangaan met de mannen over het 'nest' waar ze uit kwamen, ging grappige Harrie grapjes maken over hoe leuk hij was als baby.
Heb het net teruggekeken jaquote:
eensquote:
Precies. Weet wat hij wil en heeft een doel voor ogen.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:33 schreef Beach het volgende:
[..]
eens
Daar lijkt gewoon echt helemaal niks mis te gaan.
Huh? Gevaarlijk? Hoezo dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 07:51 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ach en ons Marcel.. wat een oude bende die machine's. En dan buiten staan met die troep, geloof me, dat is echt niet gebruikelijk! Die sjaals had hij trouwens meteen wat van moeten zeggen, inderdaad levensgevaarlijk.
Die sjaal zat bijna tussen de lopende band.quote:
Yep.. meeste ongelukken met draaiende machines komen door kleding die er tussen komt. Eén van de dames hun sjaal komt er echt bijna in, zie na 33,30 min. Raar dat Marcel daar niets van zegt.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die sjaal zat bijna tussen de lopende band.
Hoeft Marcel tenminste niet meer te kiezen. Dat scheelt weer een boze verdrietige weggestuurde dame aan wie hij uitleg moet geven.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Yep.. meeste ongelukken met draaiende machines komen door kleding die er tussen komt. Eén van de dames hun sjaal komt er echt bijna in, zie na 33,30 min. Raar dat Marcel daar niets van zegt.
Nee zij had beter niet mee aan het programma meedoenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:38 schreef Miam het volgende:
Precies. Weet wat hij wil en heeft een doel voor ogen.
Annemarie is nog steeds op zoek naar een goeie stalknecht ipv een potentiële liefde.
Snap niet helemaal waarom zij meedoet aan dit programma.
Doe jij volgend jaar mee?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee zij had beter niet mee aan het programma meedoenSnap er ook niks van waarom Annemarie opgegeven heeft voor BzV
Nee, dat zei Harrie.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja die Adriaan met ik was een leuke baby.![]()
Nee mutske ik ben al 35 jaar voorzien van een man. Iets voor jou dan, Viking zoekt een vrouwquote:
Oh ik dacht die Adriaan ..sorrie danquote:
Wie weet doe ik nog eens mee als kandidaat als er een keer een lesbische boerin meedoetquote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee mutske ik ben al 35 jaar voorzien van een man. Iets voor jou dan, Viking zoekt een vrouw
Ik begreep dat haar broer haar heeft opgegeven. Waarschijnlijk wilde zij zich niet laten kennen en heeft zij meegedaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee zij had beter niet mee aan het programma meedoenSnap er ook niks van waarom Annemarie opgegeven heeft voor BzV
In de Belgische series is al wel een lesbische boerin geweest, Conny van der Veken.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie weet doe ik nog eens mee als kandidaat als er een keer een lesbische boerin meedoet.
Oh dat wist ik niet dat haar broer haar opgegeven heeft.. Ik dacht dat ze alleen woonde.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:55 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik begreep dat haar broer haar heeft opgegeven. Waarschijnlijk wilde zij zich niet laten kennen en heeft zij meegedaan.
Er straalt nergens van haar af dat ze graag een man wil.
Ik dacht dat zij met haar ouders op de boerderij woont. Trekken die zich discreet terug, heb ze nog nergens gezien (ook niet bij het avondeten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |