Dat klopt, ze deed een poging.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Het gaat toch niet om de vraagstelling... Ze wilde Harrie en Adriaan beter leren kennen, weten wat hun achtergrond is. Dat gesprek kwam niet op gang, maar ik vond het een goede poging van der...
Nou ja, het was wel logisch dat de sfeer even goed verpest was natuurlijk. Gewoon even een nachtje over slapen allebei.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Smikke het volgende:
Maar eerlijk gezegd vind ik Annemieke een akelige draak. Een wolf in schaapsgeitekleren.
Eerst haar schaapjes snel op het droge willen hebben, door in het bos te gaan wandelen met die griebus en dan nu de melk op lopen te trekken door naar huis te gaan. Loser.
Ik vind Harrie sowieso een clown, 3 keer niksquote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wel sneu voor Annemarie. Ze wilde een gesprek aangaan met de mannen over het 'nest' waar ze uit kwamen, ging grappige Harrie grapjes maken over hoe leuk hij was als baby.
Yvon kondigde het aan met "Richard ging naar Annemieke toe, want ze wilde de handdoek in de ring gooien".quote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Smikke het volgende:
En bij Richard moet ik telkens denken aan die persiflage in de TV-kantine.
Maar eerlijk gezegd vind ik Annemieke een akelige draak. Een wolf in schaapsgeitekleren.
Eerst haar schaapjes snel op het droge willen hebben, door in het bos te gaan wandelen met die griebus en dan nu de melk op lopen te trekken door naar huis te gaan. Loser.
Denk ik ook. Annemarie omschreef hem als 'zachter' en 'lieflijker' oid.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Harrie sowieso een clown, 3 keer niks![]()
Maar ze zal hem wel kiezen.
Nee, ze gaat uit van haar eigen explosieve energie en denkt dat dat gewoon is. In de 19e eeuw zou ze inderdaad huisvrouw geweest zijn en niets te vertellen hebben. Niets voor haar!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef Deckard het volgende:
Annemarie is een goede slavendrijver. Ik denk dat met een paar negers in huis in de 19e eeuw ze de gelukkigste vrouw op aarde was.
Dat is natuurlijk onzin. Ze filmen uren per dag en hebben genoeg materiaal om de tijd met normale contacten en bezigheden te vullen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef sheotah het volgende:
[..]
Normaal niet, maar dit seizoen wordt alles zo uitgesmeerd. Ik denk dat dat komt vanwege te weinig materiaal, met dank aan Richard en zijn snelle beslissingen
Ik probeer ook altijd een enorme klik te hebben met degene die op dat moment mijn haar knipt. Ik voel me dan altijd tamelijk afhankelijk. Eén verkeerd overgekomen opmerking en knipperdeknipknip; weg zijn mijn lokken en zit ik met een Zaai-kapsel.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef Hippos het volgende:
Die Marita...naar mijn idee zit ze echt te soppen als Marcel naast d'r staat, de wanhoop straalt er vanaf...
Frank en Judith leken vandaag wel een soort klik te hebben, beter dan Misses Bighead.
Vind ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef bloodymary het volgende:
Toch vind ik het een raar seizoen. Ze doen net of er van alles gebeurt en of het heel spectaculair is, maar in ander seizoenen gebeurde toch veel meer en was het veel hilarischer?
Jupquote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef bloodymary het volgende:
Toch vind ik het een raar seizoen. Ze doen net of er van alles gebeurt en of het heel spectaculair is, maar in ander seizoenen gebeurde toch veel meer en was het veel hilarischer?
Ik heb ook eigenlijk voor het eerst in seizoenen het idee dat ze het allemaal mooier maken dan dat het is, meer commerciëler (voor zover dat gaat natuurlijk)quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef bloodymary het volgende:
Heb ik nog gelijk zag ik op de site van de kro.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat Frank tegen die geiten aan het praten was over zijn keuze, maar hij had nog een mobiele telefoon bij z'n oor
Ik vind het wel een prima seizoen. Iedereen dacht dat het gesneden koek was bij de deelnemers. Ze zagen er zo leuk uit en ze snapten het spel. Maar ze zijn toch allemaal lomp, onbehouden en onhandig in de liefde. Ik geniet elke week weer.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef bloodymary het volgende:
"Hallo." Dat was idd een kansloos momentquote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef marcodej het volgende:
En Frank moet gewoon voor Judith gaan.![]()
Anita. Wat heb ik gelachen zeg, toen ze zo hulpeloos bij die geitenmachine stond.
Nu ervaart zij een beetje hoe Berber zich gevoeld moet hebben als buitenbeentje bij de anderen. Nu is zij het buitenbeentje en gaat ze huilen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef marcodej het volgende:
En Frank moet gewoon voor Judith gaan.![]()
Anita. Wat heb ik gelachen zeg, toen ze zo hulpeloos bij die geitenmachine stond.
Ik weet het ook nog niet bij Gijsbert.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef sheotah het volgende:
[..]
Nou ja, zou het echt? Vorige week lag de nadruk behoorlijk op José.
Maar de wens is de vader van de gedachte, want ik vind José erg leuk en beter bij Gijs passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |