abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 20:52:46 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92428701
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

De persoon zelf was niet heel spannend, al liep het gesprek zonder ongemakkelijke stiltes. Maar dat kwam vooral omdat ik veel vragen stelde om te kijken of er toch nog wat meer achter zat. Wel gezoend maar daar bleef het bij. Was vooral fysieke aantrekkingskracht denk ik..

Ik moet wel zeggen dat er nu niet veel meer over is op dating-sites die ik heb bekeken. En de vrouwen die ik tijdens het uitgaan tegenkom zijn of bezet, of arrogant en verwaand..
En nog wat van haar gehoord dan, hoe zij het vond?
pi_92428990
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En nog wat van haar gehoord dan, hoe zij het vond?
Ja, ze vond achteraf ook niet dat we bij elkaar pasten. Dus daar waren we het dan over eens:D Begrijp me niet verkeerd, de date was leuk. Just not girlfriend-material..
  zondag 6 februari 2011 @ 20:58:40 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92429180
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef Ijscodude het volgende:
Ja, ze vond achteraf ook niet dat we bij elkaar pasten. Dus daar waren we het dan over eens:D Begrijp me niet verkeerd, de date was leuk. Just not girlfriend-material..
Wel handig dat zij er hetzelfde over dacht, maakt het weer simpeler :)
pi_92429218
quote:
Dan mag je er, mijns inziens, toch ook wel vanuit gaan dat ze het zoenen niet echt denderend vond.

Ik bedoel, een leuke date en een vrouw die jou leuk genoeg vond om mee te gaan zoenen, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat het daarna ergens mis ging.
I was an atheist until I realized I was God
pi_92429971
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan mag je er, mijns inziens, toch ook wel vanuit gaan dat ze het zoenen niet echt denderend vond.

Ik bedoel, een leuke date en een vrouw die jou leuk genoeg vond om mee te gaan zoenen, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat het daarna ergens mis ging.
Dat kan. Het kan ook zo wezen dat ze geen zwakte wilde tonen door hetzelfde te zeggen als ik. Maar dat maakt ook niet echt uit wat de reden was, eind goed al goed:)
  zondag 6 februari 2011 @ 21:08:58 #246
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92430010
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik doe m'n best :) wordt wel "latten", maar we zien wel hoe het loopt...
Leuk en viel glück :) .

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nu wel minstens seks verwacht als je hem ziet. Mijn advies is gewoon eerlijk zijn naar hem toe, dus er gewoon over praten. Als hij dat niet kan accepteren weet je gelijk waar je aan toe bent:)
Uiteraard verwacht hij dat. Maar ik denk dat ik gewoon probeer te vermijden voorlopig ;) . Normaal gezien belt hij als hij thuis is, ik spring even binnen, hij zou koken en na een uur of 2 moet ik vertrekken naar mijn werk dus op zich is er ook weinig gelegenheid/aanleiding om enorm fysiek te worden. Als puntje bij paaltje komt, kan ik het ook nog uitleggen. Waarom drama maken terwijl er niets aan de hand is.

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Ze kon geen normaal oogcontact houden, terwijl ze wel interesse toonde in me. En ik vertrouw mensen van nature niet echt helemaal die je niet in de ogen kunnen kijken.

Verder had ze geen ambitie, geen hobby's buiten winkelen en modderde ze maar wat aan op school. Ze kwam over als een uitzichtloos persoon..
Ouch. Vooral dat geen hobby's buiten winkelen: echt de grootste afknapper die er is wb vrouwen voor mij. Liefst vrouwen die doelgericht in recordtempo shoppen, zo doe ik dat zelf ook ;) . Ik ben benieuwd naar de vrouwen op Parship.. Maar wat doet het dan wél voor jou, qua vrouwen?
Resistance is futile.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:10:03 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92430094
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan sowieso zou moeten afspreken om te kijken hoe dat in het echt is. Als hij je daar leuk genoeg voor lijkt. Geschreven tekst blijft soms lastig, hoewel ik het wel met Neelix eens ben dat je eerste gevoel bij zoiets vaak wel klopt. Maar een keer afspreken kan natuurlijk altijd.
Het totaalplaatje op zich staat me wel aan, dus why not? Ik ga zo eens een berichtje sturen.
Resistance is futile.
pi_92430301
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:08 schreef Seven. het volgende:
Ouch. Vooral dat geen hobby's buiten winkelen: echt de grootste afknapper die er is wb vrouwen voor mij. Liefst vrouwen die doelgericht in recordtempo shoppen, zo doe ik dat zelf ook ;) . Ik ben benieuwd naar de vrouwen op Parship.. Maar wat doet het dan wél voor jou, qua vrouwen?
Ik vind het aantrekkelijk als een vrouw iets voor haarzelf heeft, wat ze leuk vindt om te doen (buiten winkelen dus). Al is het lezen van een boek of van mij part het breien van shirts.

En ze moet toch enige ambitie te hebben. Universitair afgestudeerd zijn hoeft van mij niet, zolang je maar een soort doel hebt:)

Verder moet ze er natuurlijk wel een beetje knap en verzorgt uitzien. Ik ga voor het totaalpakket, niet voor een mooie buitenkant/lelijke binnenkant..
  zondag 6 februari 2011 @ 22:38:48 #249
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92436299
quote:

[..]

Hmm. Vergeef me, hier lees ik toch een signaal dat ze je gewoon niet zag zitten - en jij er een fraai verhaal van maakt dat JIJ haar niet zag zitten..
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Ijscodude het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er nu niet veel meer over is op dating-sites die ik heb bekeken. En de vrouwen die ik tijdens het uitgaan tegenkom zijn of bezet, of arrogant en verwaand..
Sorry, dit klinkt meer alsof het probleem echt bij jou ligt. De vrouwen zijn namelijk niet "op".
Overal verstand van.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:40:54 #250
57047 macondo
pi_92436436
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik doe m'n best :) wordt wel "latten", maar we zien wel hoe het loopt...
Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal verstand van.
pi_92436707
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef macondo het volgende:

[..]

Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo vreselijk 2010 man :{w

:P

Dinsdag afgesproken met "die ene"... Heb er heel veel zin in hem weer te zien en hoop stiekem dat we elkaar nog steeds zo leuk vinden, ook al zou dat wel redelijk gecompliceerd zijn.

En ben via rp in contact gekomen met de overenthousiaste man van wie ik zijn eerst en tweede berichtje een paar dagen terug postte. Die gast blijkt gewoon jarenlang 1 straat achter mij gewoond te hebben en we hebben allemaal gezamelijke kennissen :o Echt zo grappig! Voelt ook meteen heel vertrouwd overigens, heel gek.. :D
Sarcasme. Herken het.
pi_92438599
Gaat mijn date van morgen niet door met als reden ziekte.
Ik tref ze ook wel telkens hoor. Wil t dan niet direct opvatten als smoesje, maar t gaat toch knagen.
  zondag 6 februari 2011 @ 23:22:06 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92438806
quote:
8s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
Ik tref ze ook wel telkens hoor. Wil t dan niet direct opvatten als smoesje, maar t gaat toch knagen.
Het heerst, zelf ben ik ook verkouden/grieperig. Dus zou het niet op een smoes gooien. Zeker niet als zij zou moeten reizen voor de date. :)
Daarbij (Als ik mijn vriendin moet geloven) die zou echt weken niet afspreken totdat ze zich helemaal kiplekker zou voelen.. of totdat een puistje is weggetrokken :')
  zondag 6 februari 2011 @ 23:31:53 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92439292
quote:
8s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
Als het je steeds opnieuw overkomt, dan denk ik wel dat dat gedeeltelijk aan jou ligt. Zijn het vaak dezelfde types, voor zover je in kunt schatten?
Resistance is futile.
pi_92439464
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als het je steeds opnieuw overkomt, dan denk ik wel dat dat gedeeltelijk aan jou ligt. Zijn het vaak dezelfde types, voor zover je in kunt schatten?
Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwacht :P
  zondag 6 februari 2011 @ 23:53:56 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92440222
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwacht :P
Wat hebben ze met elkaar gemeen?
Resistance is futile.
  maandag 7 februari 2011 @ 07:15:03 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_92447070
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Of je verwachtingen bijstellen. :7
For great justice!
  maandag 7 februari 2011 @ 07:15:10 #258
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92447072
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef macondo het volgende:

[..]

SPOILER
De gelukkige....dat mag je zelf gaan uitzoeken...

en idd...we hebben elkaar fuhkering gevraagd :) en we gaan niet meteen samenwonen nee, je kunt het ook overdrvijven ;)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  maandag 7 februari 2011 @ 07:32:45 #259
57047 macondo
pi_92447206
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:15 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

en idd...we hebben elkaar fuhkering gevraagd :) en we gaan niet meteen samenwonen nee, je kunt het ook overdrvijven ;)
Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!
Overal verstand van.
pi_92448221
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:15 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

En wij ons weeeeeeeeeekenlang afvragen wat er met jou gebeurd was... -O-

We hebben ons zorgen gemaakt ja, terwijl jij gewoon een chicky aan het hosselen was :( Wil je dat nooit meer doen?!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 7 februari 2011 @ 10:03:02 #261
57047 macondo
pi_92449678
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

We hebben ons zorgen gemaakt ja, terwijl jij gewoon een chicky aan het hosselen was :( Wil je dat nooit meer doen?!
Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!
Overal verstand van.
pi_92450670
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:03 schreef macondo het volgende:

[..]

Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!
Ik vroeg me al af waarom ik me ineens zo vreselijk tot hem aangetrokken voelde :P
Sarcasme. Herken het.
pi_92458538
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:03 schreef macondo het volgende:

[..]

Mwehehehe...
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 7 februari 2011 @ 17:32:14 #264
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92466764
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:32 schreef macondo het volgende:

[..]

Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!
ik ben geen potje! (en zij ook niet hoop ik :o )

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

nja, datingsites deden het niet voor mij, straks RP, OKC, Paiq en knuz er maar uitflikkeren. heeft me echt geen fluit opgeleverd, misschien ben ik daar ook wel te langzaam voor :)

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af waarom ik me ineens zo vreselijk tot hem aangetrokken voelde :P
je staat nog steeds in mn sig :D

wordt hier btw nog wel eens over oploskoffie en stroopwafels geouwehoerd of?
  maandag 7 februari 2011 @ 18:03:54 #265
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92467952
Nope, daar hebben we het al tijden niet meer over gehad. Out of sight, out of mind :P
  maandag 7 februari 2011 @ 18:19:41 #266
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92468422
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:03 schreef Neelix het volgende:
Nope, daar hebben we het al tijden niet meer over gehad. Out of sight, out of mind :P
heel goed, dan kan ik me hier maar beter niet te vaak vertonen voor de anti-oploskoffiestroopwafelbrigade achter me aankomt!
pi_92468539
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:32 schreef macondo het volgende:

[..]

ik vind je een beetje triestig reageren eerlijk gezegd. ~:)
iedereen is anders.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:34:11 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92468965
Om nu al over goed passende dekseltjes te praten.. lijkt me wat vroeg :)
  maandag 7 februari 2011 @ 18:44:17 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92469346
"Fuhkering" hebben na één date is ook wat vroeg, maar zoals gezegd is iedereen anders. ;)
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 7 februari 2011 @ 18:54:12 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92469643
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef Silenus het volgende:
"Fuhkering" hebben na één date is ook wat vroeg, maar zoals gezegd is iedereen anders. ;)
Ik neem aan dat ze meer dates hebben gehad ;)
fuhkering zegt in ieder geval wel hun hoofdbezigheden :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')