Ik teken het even voor je uit:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben geen derde wiel aan de wagen, ik ben helemaal niks. Voor hetzelfde geldt dat ik hem 10x niks had gevonden en dan weet ik dat ook meteen dat ik daar geen energie in hoef te steken. Maar hij is leuk, dus met hem ontmoeten heb ik niets verloren, maar weet ik wel dat het leuk is om het contact nog even gaande te houden.
Kijk, jij gaat er met verwachtingen in en dat doe ik dus niet. Dus ja, dan kan het alleen negatief zijn. Ik zie het zo:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik teken het even voor je uit:
Optie A) Je vind hem een waardeloze zak. Dus geen leuke avond. = bagger
Optie B) Je vind hem heel leuk. Hij heeft een vriendin, dus je hebt er niets aan. = bagger
Overigens vind ik het sowieso een slappe zak, maar dat ter zijde. Hij kwam je niet "toevallig tegen". Hoe je het ook went of keert, er is geen positieve uitkomst mogelijk..
Nee, dat idee kreeg ik absoluut niet van hem. Volgens mij is het best een geschikte gast, maar hij komt ook uit een lange relatie en weet volgens mij gewoon niet zo goed wat ie met zichzelf aan moet...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Silenus het volgende:
Hij is iig een typische kerel die het nooit helemaal zeker weet en altijd even verder kijkt. Nee, ik beschrijf nu niet mezelf.
Maar aangezien jij hem leuk vindt, moeten we rekening houden met de mogelijkheid dat jij dit WIL geloven over hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, dat idee kreeg ik absoluut niet van hem. Volgens mij is het best een geschikte gast, maar hij komt ook uit een lange relatie en weet volgens mij gewoon niet zo goed wat ie met zichzelf aan moet...
True, maar aan de andere kant kun je op die manier werkelijk álles in twijfel gaan trekkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar aangezien jij hem leuk vindt, moeten we rekening houden met de mogelijkheid dat jij dit WIL geloven over hem.
The plot thickens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
gisteravond was leuk, vond hij ook als ik zijn signalen goed heb gelezen en meestal ben ik daar best goed in. Laat hem maar even nadenken. Hij twijfelt al geen moment aan zijn vriendin en als hij mij ook leuk voor erbij vindt...
Nou ja, twijfel... nét wat dit aangaat twijfel ik nergens aan. Niettemin wens ik je het beste toe met dit sujet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Spirit82 het volgende:
True, maar aan de andere kant kun je op die manier werkelijk álles in twijfel gaan trekkenIk vind hem leuk, zou hem graag nog een keer zien en voorderest zien we wel!
Ik vind het altijd heel mooi hoe iedereen zelf ineens compleet heilig is waar het dit soort dingen aangaat en dat er totaal geen nuances zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, twijfel... nét wat dit aangaat twijfel ik nergens aan. Niettemin wens ik je het beste toe met dit sujet.
Nee, ik bedoel meer te zeggen dat het heel eenvoudig is om te zeggen "dat zou ik nooooit doen!" of "wat stooom!!" alsof je zelfs nooit iets doet wat niet helemaal 100% volgens de keurigheidsregeltjes is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef Garisson72 het volgende:
Compleet heilig? OK..
Ik (en anderen geloof ik) kijk er nou eenmaal anders naar dan jij. Voor je spreekt dat jij de beste man in de ogen hebt kunnen kijken, dus beter kunt beoordelen, en ik niet; tegen je spreekt dat je dat door een ietwat roze bril doet.
Verder zijn het allemaal maar meningen.
Het gaat niet om goed/fout of wel/niet keurig, het is meer dat je wat naïef aan het lijntje gehouden lijkt te gaan worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer te zeggen dat het heel eenvoudig is om te zeggen "dat zou ik nooooit doen!" of "wat stooom!!" alsof je zelfs nooit iets doet wat niet helemaal 100% volgens de keurigheidsregeltjes is.
Dat geloof ik niet, die gast was er eerlijk in, lijkt oprecht twijfel te hebben en Spirit heeft ook wel door hoe het zit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Het gaat niet om goed/fout of wel/niet keurig, het is meer dat je wat naïef aan het lijntje gehouden lijkt te gaan worden.
Als je daarentegen het gewoon een lekkere kerel vindt, dan moet je het gewoon doen. Maar verwacht er dan geen relatie van of zo..
(edit : hmm dat klinkt wel heel belerend. Bedoel eigenlijk ; mijn zegen heb je hoor)
Ik heb geloof ik al vaker toegegeven dat ik me in het verleden ook niet aan die regels heb gehouden. En het is een schemergebied, maar in dit geval zou het ik het zelf niet zo doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer te zeggen dat het heel eenvoudig is om te zeggen "dat zou ik nooooit doen!" of "wat stooom!!" alsof je zelfs nooit iets doet wat niet helemaal 100% volgens de keurigheidsregeltjes is.
I knoooowww en jullie zijn ook echt snoepjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Het gaat niet om goed/fout of wel/niet keurig, het is meer dat je wat naïef aan het lijntje gehouden lijkt te gaan worden.
Als je daarentegen het gewoon een lekkere kerel vindt, dan moet je het gewoon doen. Maar verwacht er dan geen relatie van of zo..
(edit : hmm dat klinkt wel heel belerend. Bedoel eigenlijk ; mijn zegen heb je hoor)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daarnaast heeft ze ervaring genoeg met het aan het lijntje houden
Gewoon speeddates aanvragen en matches krijgen? Als vrouw ben je nog steeds in de minderheid daar, dus ook als je minder knap bent moet het contact leggen daar best lukken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik even zeggen paiq, paiq waar alle knappe vrouwen hun mailbox vol hebben zitten met oneliners. Wat doen de vrouwen die het altijd afleggen tegen de schoonheden cause kom op we hebben allemaal ogen?
Chat je op paiq in dezelfde samenhangende bewoordingen zoals hierboven, of doe je daar beter je best? Moest je zinnen echt drie keer lezen voordat ik door had wat er nu eigenlijk stond..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik even zeggen paiq, paiq waar alle knappe vrouwen hun mailbox vol hebben zitten met oneliners. Wat doen de vrouwen die het altijd afleggen tegen de schoonheden cause kom op we hebben allemaal ogen?
Die krijgen oneliners van iets lelijkere mannen. Zo werkt dat altijd, met alles.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Ik was even foto's aan het kijken maar... Bij Boeddha!! Wat een schoonheid ben jij op je foto's!! Ik weet zeker dat als je naar me zou kijken zoals je doet op je eerste foto ik letterlijk zou gaan smelten.![]()
En ik zou wel weer eens willen smelten, verliefd willen zijn, verslaafd zijn aan iemand... Maar genoeg gezeurd, je zult wel bakken met reacties krijgen..
Overigens, voor alle mannen denken dat dit weer zo'n sneue lelijkerd is die niemand kan krijgen: tis een bloedmooie man met de blauwste ogen die ik ooit heb gezienquote:
Je bent druk bezig geweest voor iemand die het best druk heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Seven. het volgende:
Ha, leuk topic. Ik zit sinds 3 weken op parship.be.
[...]
Dat waren tot dusver wel de dingen die me opvielen in de afgelopen 3 weken. Parship is fun, hoog aanbod mannen die serieus lijken te zijn ook!
Ik woon in Brussel. En met half uurtje per dag kom je op parship een heel eind. Geen negatieve ervaringen eigenlijk, vooral veel gelachen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je bent druk bezig geweest voor iemand die het best druk heeftZo te zien niet veel succes, maar ook niet echt heel negatieve ervaringen.
Waarom trouwens parship.be?
ik moest lachen om de opmerking op je fobo
Ahquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik woon in Brussel. En met half uurtje per dag kom je op parship een heel eind. Geen negatieve ervaringen eigenlijk, vooral veel gelachen.
Of hij vond je lelijk natuurlijk, en was hij bang voor zijn street credibility..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:
Denk ik met een paiq gesprek, laten we afspreken na toch wel een tijd een goed gesprek te hebben. En we wonen in dezelfde stad, dus hoe simpel/snel wil je het hebben. Ben je weer te direct en te snel
Oh, krijg ik er nu dit berichtje achteraan nadat ik zijn profiel heb bekeken..quote:
Hmm, misschien was het toch geen massmail berichtje dat hij standaard stuurt dan...quote:Sorry als ik misschien iets te vrij was in mijn reactie...Ik was wellicht wat enthousiast.... Maar ik meende het wel een beetje..
![]()
Veel succes!!![]()
Lekker afspreken, verliefd worden en je laten bedriegen natuurlijk! In die volgorde!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Maar eigenlijk zit ik met mn hoofd bij iemand anders... Damnit. En die smst net dat ie me vanavond best wil zien, terwijl hij gister bij zijn vriendin zatWat moet ik hier nu mee..
Apieschapie, wat denk je nu zellufff? "Ik word gesmst door een foute man waar geen relatie mee mogelijk is, wat moet ik hiermee?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, misschien was het toch geen massmail berichtje dat hij standaard stuurt dan...
Maar eigenlijk zit ik met mn hoofd bij iemand anders... Damnit. En die smst net dat ie me vanavond best wil zien, terwijl hij gister bij zijn vriendin zatWat moet ik hier nu mee..
quote:..Renske says:
aha, oke mooi zo
ik ga
werk ze
Silenus says:
dankje!
bis nächtsten Mal!
..Renske says:
ciao
bye bye
aufwiedersehen
au revoir
of gewoon doei
Silenus says:
oder just doei!
hankie pankie shanghai!
..Renske says:
ben ik jarig dan?
Silenus says:
nee, waar zeg ik dat?
..Renske says:
hankie pankie shanghai! dat is toch van dat verjaardagsliedje?
Silenus says:
nee, dat is een oud Chinees gezegde wat zoveel betekent als "Zij die Shanghai verlaten, groeten U'
een soort afscheids-groet dus
werd later wel in verjaardagsliedjes gebruikt maar dat slaat nergens op
..Renske says:
weer wat geleerd
nee dat blijkt;p
Silenus says:
haha
..Renske says:
maar ik ga
doeg
Silenus says:
doeg!
Haha is dat onze Renske? Volgens mij heeft ze zelfs aangegeven helemaal niet met jou te willen daten. Je bent te jong was het geloof ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
De "kijken-hoe-onnozel-ze-is-test" is altijd een zeer goede graadmeter om te weten of je hier überhaupt wel mee moet daten.
Tuurlijk.. en enkele dagen daarvoor letterlijk vragen wanneer ik wat met haar wil drinkenquote:"Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt de behoefte heb om op date te gaan met jou, dus ik kan niet zeggen dat ik het erg vind. "
Nee, iemand anders. Ik kwam 'onze' Renske laatst nog tegen op paiq, toen ik de foto langzaam unblurred zag worden heb ik de speeddate maar snel beëindigd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha is dat onze Renske? Volgens mij heeft ze zelfs aangegeven helemaal niet met jou te willen daten. Je bent te jong was het geloof ik
Daar zou ik ook zo ontzettend ingestonken zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
De "kijken-hoe-onnozel-ze-is-test" is altijd een zeer goede graadmeter om te weten of je hier überhaupt wel mee moet daten.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha is dat onze Renske? Volgens mij heeft ze zelfs aangegeven helemaal niet met jou te willen daten. Je bent te jong was het geloof ik
Met mijn verpleegstertje gaat het ondertussen prima. Dus wat berichtjes gestuurd in de lijn van "heb al iemand nu, zou niet eerlijk zijn naar jou dus dat drinken moeten we maar even niet doen en qua mailen wilde ik het er ook even bij laten. toedeloki"
Krijg ik van iemand de reactie:
[..]
Tuurlijk.. en enkele dagen daarvoor letterlijk vragen wanneer ik wat met haar wil drinken
Sorry dat ik het zeg, maar wie hou je nou voor de gek? Hij ziet jou niet genoeg zitten om die ander af te kappen, dát is er aan de hand en niets anders.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zo ontzettend ingestonken zijn![]()
En wat betreft die gast, de reden dat ik vooral val op mannen die al een vriendin hebben is omdat het zo lekker veilig is want zodra iemand eisen aan mij stelt, ben ik wegDus stel nu even dat hij nu zegt: ok het is uit en ik wil met jou daten... dan heb ik nog altijd volgende week vrijdag een date staan die ik echt niet af ga zeggen
Hm, dat lijkt me geen positief nieuws.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:15 schreef Neelix het volgende:
OKCupid is gisteren opgekocht door Match.com, ben benieuwd wat ze daar nu mee gaan doen.
Zou jij een leuke relatie afkappen voor iemand die je 1 keer anderhalf uur hebt gezien en voorderest alleen via msn kent? Ik vind het nogal logisch dat hij dat niet direct doet eigenlijk...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar wie hou je nou voor de gek? Hij ziet jou niet genoeg zitten om die ander af te kappen, dát is er aan de hand en niets anders.
En gebonden mannen zijn zo lekker veilig: right.
. Dat is ook maar een lame excuus voor 'ik wil eigenlijk een klootzak om te compenseren voor ..... uit mijn jeugd'. Gebonden mannen zijn juist onveilig, en dáár val je voor. Niks mis mee, ik heb daar ook erg last van. Maar het is zoveel makkelijker als je het eenmaal toegeeft, geloof me nou maar. Want daarna kunnen ze je ineens niet meer zo bekoren, dit soort etterbakken.
No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid.
En altijd als dit soort dingen gezegd worden.. houdt het opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Silenus het volgende:
Aight, dit kan een mooie bitchfight worden! Mensen kinderen wat zijn ze subtiel die vrouwen!
Mannen kunnen daar ook wat voor hoor, subtiel zijn :pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Silenus het volgende:
Aight, dit kan een mooie bitchfight worden! Mensen kinderen wat zijn ze subtiel die vrouwen!
Als hij een relatie afkapt op basis van een msn vriendinnetje met eenmalige ontmoeting, moet je maken dan je wegkomtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zou jij een leuke relatie afkappen voor iemand die je 1 keer anderhalf uur hebt gezien en voorderest alleen via msn kent? Ik vind het nogal logisch dat hij dat niet direct doet eigenlijk...
Ik verwacht nog wel wat vuurwerk. Wonderlijk hoe het fenomeen 'vrouw' zo totaal ontleed kan worden in die post.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En altijd als dit soort dingen gezegd worden.. houdt het op
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zou jij een leuke relatie afkappen voor iemand die je 1 keer anderhalf uur hebt gezien en voorderest alleen via msn kent? Ik vind het nogal logisch dat hij dat niet direct doet eigenlijk...
Dat jij valt op eikels (diss 1) en blijkbaar een slechte jeugd hebt gehad (diss 2
), wil overigens niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Het is niet helemaal juist wat hij doet natuurlijk, maar hij houdt het bewust platonisch. No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid
(Diss 3, oehhhhh
)
Vind het toch jammer dat ik zo aan het werk moet en waarschijn het vuurwerk misquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat vuurwerk. Wonderlijk hoe het fenomeen 'vrouw' zo totaal ontleed kan worden in die post.
Wat Spirit dacht bij het lezen van het bericht van Seven: "Oh pleaseee, bitch, wat denk je zelf?Met je mening over mij?
Wat nou slechte jeugd, waar bemoei je je mee? Kutwijf! Hoer!"
Na 30 seconden..."wacht, ik laat me niet kennen. Ik doe nét alsof ik er boven sta! Maar toch probeer ik haar zeer subtiel te dissen in mijn post."
[..]
De actie blijft altijd ondergronds borrelen, vrouwen willen vaak hun 'doet me niks! doet me niks!'-houding uitstralen, ook al heeft iedereen door dat ze met een rood stomend hoofd die toetsenbordknopjes door het bureau heen zitten te douwen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef Northside het volgende:
Over het algemeen houden mensen zich wat meer in als ze doorhebben dat iedereen meeleest. Denk dat we meer actie hadden gezien als je niets had gezegd.
* J0ycie88 herkent dit helemaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
De actie blijft altijd ondergronds borrelen, vrouwen willen vaak hun 'doet me niks! doet me niks!'-houding uitstralen, ook al heeft iedereen door dat ze met een rood stomend hoofd die toetsenbordknopjes door het bureau heen zitten te douwen.
Dat heb ik niet zo op fokquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Silenus het volgende:
De actie blijft altijd ondergronds borrelen, vrouwen willen vaak hun 'doet me niks! doet me niks!'-houding uitstralen, ook al heeft iedereen door dat ze met een rood stomend hoofd die toetsenbordknopjes door het bureau heen zitten te douwen.
Nee gek, die post er achteraan kwam omdat mijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat vuurwerk. Wonderlijk hoe het fenomeen 'vrouw' zo totaal ontleed kan worden in die post.
Wat Spirit dacht bij het lezen van het bericht van Seven: "Oh pleaseee, bitch, wat denk je zelf?Met je mening over mij?
Na 30 seconden..."wacht, ik laat me niet kennen. Ik doe nét alsof ik er boven sta! Maar toch probeer ik haar zeer subtiel te dissen in mijn post."
[..]
Bullshit. Die leuke relatie is niet bestaand. Hij wil gewoon zijn opties nog openhouden (lees: jou neuken en zijn vriendin behouden want die is leuker dan jij).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij houdt het bewust platonisch (tot jij bereid bent tot seks natuurlijk) en jij maakt jezelf een hoop wijs.quote:Dat jij valt op eikels en blijkbaar een slechte jeugd hebt gehad, wil overigens niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Het is niet helemaal juist wat hij doet natuurlijk, maar hij houdt het bewust platonisch. No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid
Mja. Ze heeft ook gelijk. Ik had geen gelukkige jeugd, zelfs al kom ik uit een liefdevol gezin. En ik val ook voornamelijk op klootzakken. Mag best gezegd worden hoor, ik heb daar geen moeite mee. Maar iedereen hier probeert zo lief voor haar te zijn, terwijl ze gewoon zo stom is als het achtereind van een varken. Beetje doen alsof ZIJ alle touwtjes in handen heeft terwijl ze blijkbaar keer op keer gebruikt wordt door gebonden mannen. Geen probleem verder maar ik heb inderdaad de subtiliteit van een olifant als iemand zich dan oerdom gaat afvragen 'stel dat hij het nu uit zou maken met haar ...'. Zelfs in dat geval weet je toch allang dat je de zoveelste eikel te pakken hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Geen zorgen, ze zal blijven posten. Daar ben ik heilig van overtuigd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef Northside het volgende:
Over het algemeen houden mensen zich wat meer in als ze doorhebben dat iedereen meeleest. Denk dat we meer actie hadden gezien als je niets had gezegd.
Ik hou wel van een relletje, dat mag duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef picardmike het volgende:
Ik word altijd zo opgewonden als ik vrouwen ruzie zie maken.
Wat zou mij dwars moeten zitten? Als ik me verveel, dan mag ik graag eens rellen, that's all.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:00 schreef picardmike het volgende:
Zit dat je niet dwars dan? Mij wel!
Uiteraard blijf ik posten, maar ik geloof niet dat iemand anders dan jij zich dat afvroeg. Dat jij overigens zo onzeker bent dat je denkt dat alle mannen erop zijn om jou onderuit te schoppen, wil niet zeggen dat alle mannen ook daadwerkelijk zo zijn. Troost je schat, zo bijzonder ben je écht niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja. Ze heeft ook gelijk. Ik had geen gelukkige jeugd, zelfs al kom ik uit een liefdevol gezin. En ik val ook voornamelijk op klootzakken. Mag best gezegd worden hoor, ik heb daar geen moeite mee. Maar iedereen hier probeert zo lief voor haar te zijn, terwijl ze gewoon zo stom is als het achtereind van een varken. Beetje doen alsof ZIJ alle touwtjes in handen heeft terwijl ze blijkbaar keer op keer gebruikt wordt door gebonden mannen. Geen probleem verder maar ik heb inderdaad de subtiliteit van een olifant als iemand zich dan oerdom gaat afvragen 'stel dat hij het nu uit zou maken met haar ...'. Zelfs in dat geval weet je toch allang dat je de zoveelste eikel te pakken hebt.
[..]
Geen zorgen, ze zal blijven posten. Daar ben ik heilig van overtuigd.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard blijf ik posten, maar ik geloof niet dat iemand anders dan jij zich dat afvroeg.
Keep us posted, ik krijg graag gelijk. Kan ik mezelf nog eens quoten over een paar weken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef Northside het volgende:
Subtiel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Vooral blijven oefenen, sarcasme leren herkennen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Subtiel?
Vooral blijven oefenen, met dat ontleden.
Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral blijven oefenen, sarcasme leren herkennen.
Ja, want dat is inderdaad precies wat ik doe. Goed gezien! Bedankt voor deze nuttige bijdrage.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef goofy_goober het volgende:
Mja, als je alleen maar achter mannen aanzit die al een vriendin hebben dan heb je (1) of bindingsangst, of (2) vind je het kennelijk leuk om te stoken in een relatie omdat het je zelf misschien ook is overkomen. Wat dat betreft geef ik Seven groot gelijk, want helemaal normaal is het niet. Vooral niet als je er daarna over gaat zitten opscheppen op een forum.
Zoiets zegt ze zelf toch ook al? :quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef goofy_goober het volgende:
Mja, als je alleen maar achter mannen aanzit die al een vriendin hebben dan heb je (1) of bindingsangst, of (2) vind je het kennelijk leuk om te stoken in een relatie omdat het je zelf misschien ook is overkomen. Wat dat betreft geef ik Seven groot gelijk, want helemaal normaal is het niet. Vooral niet als je er daarna over gaat zitten opscheppen op een forum.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zo ontzettend ingestonken zijn![]()
En wat betreft die gast, de reden dat ik vooral val op mannen die al een vriendin hebben is omdat het zo lekker veilig is want zodra iemand eisen aan mij stelt, ben ik wegDus stel nu even dat hij nu zegt: ok het is uit en ik wil met jou daten... dan heb ik nog altijd volgende week vrijdag een date staan die ik echt niet af ga zeggen
Je mag ook wel wat aan je gedrag werken, want gelijk in de verdediging schieten getuigt ook niet echt van een sterke persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, want dat is inderdaad precies wat ik doe. Goed gezien! Bedankt voor deze nuttige bijdrage.
Nou, ik steun Spirit helemaal in deze hoor. Alleen al omdat ze zo klein is, en dat is niet eerlijk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:52 schreef Neelix het volgende:
Oeh, het hele forum tegen Spirit, altijd smullen![]()
Volgens mij gaat die hele discussie nog wel even lopen, Spirit en toegeven hoort niet bij elkaar
Kom op, zo druk dat ze niet eerder kan afspreken? Dat is wel heel treurig, of is het een date die ver weg woont? Dan zou ik er helemaal niet aan beginnen..quote:Mijn directe contact heeft het helaas druk dit weekend en geen tijd voor een date, dus de snel afgesproken date is pas over twee weken....
Internetdating newbie... jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Maar in de tussentijd ga ik natuurlijk niet stilzitten en heb al een goed contact met een meid op OKCupid die zowaar een internetdating newbie is
Sja, ik weet het niet. Tot dusver krijg ik de indruk dat ze wel enthousiast is. Ze woont dichtbij, maar heeft de komende twee weken allemaal ouderavonden, dus kan ze niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Kom op, zo druk dat ze niet eerder kan afspreken? Dat is wel heel treurig, of is het een date die ver weg woont? Dan zou ik er helemaal niet aan beginnen..
Gek genoeg heb ik dat nog niet zo vaak gehoord eigenlijk. Tuurlijk, iedereen is er "nog niet zo heel lang" mee bezig, maar echt een paar dagen had ik nog niet gehoordquote:[..]
Internetdating newbie... jaja, dat zeggen ze allemaal
True, dat ik er op val. Niet dat ik er bewust naar op zoek ben of actie onderneem of wat dan ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets zegt ze zelf toch ook al? :
[..]
Klassieke smoes. Denk niet dat ze oprecht geïnteresseerd is eigenlijk. Hou het in je achterhoofd, kans dat ze over 2 weken ook niet kan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:52 schreef Neelix het volgende:
Oeh, het hele forum tegen Spirit, altijd smullen![]()
Volgens mij gaat die hele discussie nog wel even lopen, Spirit en toegeven hoort niet bij elkaar
Mijn directe contact heeft het helaas druk dit weekend en geen tijd voor een date, dus de snel afgesproken date is pas over twee weken....
Maar in de tussentijd ga ik natuurlijk niet stilzitten en heb al een goed contact met een meid op OKCupid die zowaar een internetdating newbie is
Dat jij graag zo over jezelf denkt, maakt het nog niet waar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
True, dat ik er op val. Niet dat ik er bewust naar op zoek ben of actie onderneem of wat dan ook![]()
@ PM: dat zeg je zelf ook en je weet dat het waar is
@ Macondo: ik ook van jou
Och, ik had deze afgelopen twee weken ook weinig tijd voor een date. Maar, het is toch gelukt om er een te plannen. Werk en andere verplichtingen maken het niet altijd makkelijk om een date te plannen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klassieke smoes. Denk niet dat ze oprecht geïnteresseerd is eigenlijk. Hou het in je achterhoofd, kans dat ze over 2 weken ook niet kan.
Daarom dus niet wedden op één paard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:34 schreef Thornado het volgende:
[..]
Och, ik had deze afgelopen twee weken ook weinig tijd voor een date. Maar, het is toch gelukt om er een te plannen. Werk en andere verplichtingen maken het niet altijd makkelijk om een date te plannen.
Maar idd, wel goed om in het achterhoofd te houden.:)
Ik zou zeggen: als je er voor warm loopt, probeer iets af te spreken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Tof. Begin wel een beetje warm te lopen voor deze vent.
Moet je ook zeker niet aan beginnen. Die jurist wil ook graag vriendschappelijk af blijven spreken. Zou ik ook wel willen hoor, ware het niet dat mijn sociale kring vol is en dat ik ook gewoon niet meer zo nodig met mijn neus bij elk sociaal evenement vooraan wil staan. Ik begin moeite te ondervinden om vriendschappen te onderhouden omdat het er teveel zijn. Het komt er nu op neer dat ik aan al mijn vriendschappen te weinig aandacht besteed eigenlijk. Dus voor hem tijd maken staat echt niet hoog op de lijst en romantische interesse is *poef* weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: als je er voor warm loopt, probeer iets af te spreken.
In het echt werkt het allemaal toch net iets anders als via de chat en weet je veel sneller wat je aan elkaar hebt.
Wat ik dan wel raar vind, is dat als een date minder goed verloopt, opeens het leuke contact ook weg is...maar ik ga geen vriendschap met een leuke dame in de hoop dat ze mij alsnog leuk gaat vinden...dat is zonde van de tijd. (gister nog meegemaakt)
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Daarom dus niet wedden op één paard.
Heb je date vanavond?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef macondo het volgende:
Het lastige van leuke dates is dat je er al snel verwachtingen bij gaat verzinnen bij vervolgdates. Als ze vandaag tegen het einde van de avond toch naar haar eigen huis vertrekt om te slapen dan zou het een extreme tegenvaller zijn. Hou niet echt rekening met dat scenario, maar... het is slechts de derde date.
Denk dat het niet meer dan menselijk is. Zo kut af en toe dat je niet heel eventjes gedachten kunt lezen he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef macondo het volgende:
Het lastige van leuke dates is dat je er al snel verwachtingen bij gaat verzinnen bij vervolgdates. Als ze vandaag tegen het einde van de avond toch naar haar eigen huis vertrekt om te slapen dan zou het een extreme tegenvaller zijn. Hou niet echt rekening met dat scenario, maar... het is slechts de derde date.
Mens serieus, grow upquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat jij graag zo over jezelf denkt, maakt het nog niet waar.
Ahahaah! Je bent ouder dan ik maar hoe lang wil jíj jezelf nog in de maling nemen? Ik loop mentaal denk ik toch een paar jaar voor op jou. Tiktoktiktok, je hebt nog een jaar of 4-5 om een leuke vent tegen te komen.quote:
De HOER!!! 8 credits voor niks!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef Silenus het volgende:
Is mijn foto hoog gewaardeerd door iemand, stuur ik haar een oneliner (van 8 credits), wordt 'ie niet geaccepteerd?!
Stom wijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |