Nou, ik steun Spirit helemaal in deze hoor. Alleen al omdat ze zo klein is, en dat is niet eerlijk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:52 schreef Neelix het volgende:
Oeh, het hele forum tegen Spirit, altijd smullen![]()
Volgens mij gaat die hele discussie nog wel even lopen, Spirit en toegeven hoort niet bij elkaar
Kom op, zo druk dat ze niet eerder kan afspreken? Dat is wel heel treurig, of is het een date die ver weg woont? Dan zou ik er helemaal niet aan beginnen..quote:Mijn directe contact heeft het helaas druk dit weekend en geen tijd voor een date, dus de snel afgesproken date is pas over twee weken....
Internetdating newbie... jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Maar in de tussentijd ga ik natuurlijk niet stilzitten en heb al een goed contact met een meid op OKCupid die zowaar een internetdating newbie is
Sja, ik weet het niet. Tot dusver krijg ik de indruk dat ze wel enthousiast is. Ze woont dichtbij, maar heeft de komende twee weken allemaal ouderavonden, dus kan ze niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Kom op, zo druk dat ze niet eerder kan afspreken? Dat is wel heel treurig, of is het een date die ver weg woont? Dan zou ik er helemaal niet aan beginnen..
Gek genoeg heb ik dat nog niet zo vaak gehoord eigenlijk. Tuurlijk, iedereen is er "nog niet zo heel lang" mee bezig, maar echt een paar dagen had ik nog niet gehoordquote:[..]
Internetdating newbie... jaja, dat zeggen ze allemaal
True, dat ik er op val. Niet dat ik er bewust naar op zoek ben of actie onderneem of wat dan ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets zegt ze zelf toch ook al? :
[..]
Klassieke smoes. Denk niet dat ze oprecht geïnteresseerd is eigenlijk. Hou het in je achterhoofd, kans dat ze over 2 weken ook niet kan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:52 schreef Neelix het volgende:
Oeh, het hele forum tegen Spirit, altijd smullen![]()
Volgens mij gaat die hele discussie nog wel even lopen, Spirit en toegeven hoort niet bij elkaar
Mijn directe contact heeft het helaas druk dit weekend en geen tijd voor een date, dus de snel afgesproken date is pas over twee weken....
Maar in de tussentijd ga ik natuurlijk niet stilzitten en heb al een goed contact met een meid op OKCupid die zowaar een internetdating newbie is
Dat jij graag zo over jezelf denkt, maakt het nog niet waar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
True, dat ik er op val. Niet dat ik er bewust naar op zoek ben of actie onderneem of wat dan ook![]()
@ PM: dat zeg je zelf ook en je weet dat het waar is
@ Macondo: ik ook van jou
Och, ik had deze afgelopen twee weken ook weinig tijd voor een date. Maar, het is toch gelukt om er een te plannen. Werk en andere verplichtingen maken het niet altijd makkelijk om een date te plannen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klassieke smoes. Denk niet dat ze oprecht geïnteresseerd is eigenlijk. Hou het in je achterhoofd, kans dat ze over 2 weken ook niet kan.
Daarom dus niet wedden op één paard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:34 schreef Thornado het volgende:
[..]
Och, ik had deze afgelopen twee weken ook weinig tijd voor een date. Maar, het is toch gelukt om er een te plannen. Werk en andere verplichtingen maken het niet altijd makkelijk om een date te plannen.
Maar idd, wel goed om in het achterhoofd te houden.:)
Ik zou zeggen: als je er voor warm loopt, probeer iets af te spreken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Tof. Begin wel een beetje warm te lopen voor deze vent.
Moet je ook zeker niet aan beginnen. Die jurist wil ook graag vriendschappelijk af blijven spreken. Zou ik ook wel willen hoor, ware het niet dat mijn sociale kring vol is en dat ik ook gewoon niet meer zo nodig met mijn neus bij elk sociaal evenement vooraan wil staan. Ik begin moeite te ondervinden om vriendschappen te onderhouden omdat het er teveel zijn. Het komt er nu op neer dat ik aan al mijn vriendschappen te weinig aandacht besteed eigenlijk. Dus voor hem tijd maken staat echt niet hoog op de lijst en romantische interesse is *poef* weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: als je er voor warm loopt, probeer iets af te spreken.
In het echt werkt het allemaal toch net iets anders als via de chat en weet je veel sneller wat je aan elkaar hebt.
Wat ik dan wel raar vind, is dat als een date minder goed verloopt, opeens het leuke contact ook weg is...maar ik ga geen vriendschap met een leuke dame in de hoop dat ze mij alsnog leuk gaat vinden...dat is zonde van de tijd. (gister nog meegemaakt)
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Daarom dus niet wedden op één paard.
Heb je date vanavond?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef macondo het volgende:
Het lastige van leuke dates is dat je er al snel verwachtingen bij gaat verzinnen bij vervolgdates. Als ze vandaag tegen het einde van de avond toch naar haar eigen huis vertrekt om te slapen dan zou het een extreme tegenvaller zijn. Hou niet echt rekening met dat scenario, maar... het is slechts de derde date.
Denk dat het niet meer dan menselijk is. Zo kut af en toe dat je niet heel eventjes gedachten kunt lezen he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef macondo het volgende:
Het lastige van leuke dates is dat je er al snel verwachtingen bij gaat verzinnen bij vervolgdates. Als ze vandaag tegen het einde van de avond toch naar haar eigen huis vertrekt om te slapen dan zou het een extreme tegenvaller zijn. Hou niet echt rekening met dat scenario, maar... het is slechts de derde date.
Mens serieus, grow upquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat jij graag zo over jezelf denkt, maakt het nog niet waar.
Ahahaah! Je bent ouder dan ik maar hoe lang wil jíj jezelf nog in de maling nemen? Ik loop mentaal denk ik toch een paar jaar voor op jou. Tiktoktiktok, je hebt nog een jaar of 4-5 om een leuke vent tegen te komen.quote:
De HOER!!! 8 credits voor niks!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef Silenus het volgende:
Is mijn foto hoog gewaardeerd door iemand, stuur ik haar een oneliner (van 8 credits), wordt 'ie niet geaccepteerd?!
Stom wijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |