quote:In Alexandrië zijn begrafenissen van slachtoffers van het recente geweld uitgemond in protesten. In de kustzone zijn verscheidene politiebureaus in brand gestoken en ook daar hebben demonstranten de avondklok genegeerd.
Alsof dat helptquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RvLaak het volgende:
Hoor net op AJ dat de curfew vanaf morgen om 15:00 (14:00 NL) al begint
Dan komen ze gewoon nog een uur vroeger op straatquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RvLaak het volgende:
Dan weet je iig zeker dat de mensen het zullen negeren.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RvLaak het volgende:
quote:NRC Live:
De brandweer in Alexandrië is niet bij machte de branden in verschillende politiebureaus te blussen. (Al Jazeera)
staat ook al ff op twitterquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef -jos- het volgende:
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
Cairo now:flats in #tahrir sqaure flats feeding the army,making tea,opening doors to let people sleep and rest #jan25 #Egypt
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
Cairo now:flat owners in #tahrir square open their bathrooms to demonstrators and feed people camping #jan25
wat voor onzinnige onzin is dat. Heeft toch totaal geen zin, ze negeren dat nu al volledig.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RvLaak het volgende:
Dat laatstequote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef yvonne het volgende:
Verbazingwekkend hoe weinig er op het nederlandse nieuws is?
Zitten wij nou zo te overdrijven? Of interesseert het ze niet?
Iedereen kijkt nu Boer Zoekt Vrouw hè?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef yvonne het volgende:
ik vroeg het mezelf ook al af. Maar lijkt me niet dat we overdrijven als je de twitterreacties, AJA en AJE zo ziet lijkt me?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef yvonne het volgende:
Ik wil het woordje "propaganda" niet uitspreken, maar het begint daarop te lijken.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef yvonne het volgende:
Dat, en balen voor die vakantiegangers dat ze niet kunnen stappen daar.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen kijkt nu Boer Zoekt Vrouw hè?
Nee, heeft niets met overdrijven te maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef yvonne het volgende:
Ze kunnen het niet, of ze werken samen met overheden om de rust te bewaren. Stel je voor dat zo maar mensen een mening krijgen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef yvonne het volgende:
Propaganda van beide kanten. 'er is niet veel aan de hand' vs. 'revolutie'quote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik wil het woordje "propaganda" niet uitspreken, maar het begint daarop te lijken.
Hier wel, vrouwlief drong er op aan om eens wat anders te kijken dan AJA, 'we zitten hier in Nederland'.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen kijkt nu Boer Zoekt Vrouw hè?
Propaganda kan heel subtiel. In Egypte trekken ze de stekker er uit. In NL hebben we "voorzichtige" journalisten die thee zetten ipv het nieuws te verslaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik wil het woordje "propaganda" niet uitspreken, maar het begint daarop te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |