SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste autorij-meet
Zondag 6 maart, omgeving Utrecht, meer info volgt nog van onze organisatoren Monsterd en Purdey
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
ohja.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
Vergeet je de spoiler niet aan te passen?
Das geen roze, das Vermilionrot metallic!quote:
Oh, hij lijkt roze op die fotoquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das geen roze, das Vermilionrot metallic!![]()
Zou het zelf nooit durven bestellen, maar het ziet er wel erg dik uit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:45 schreef Purdey het volgende:
Hé, ik zie net dat bij de Hyundai dealer waar ik m'n auto vandaan heb, ze een Skoda Felicia hebben voor 2450,- in het blauw![]()
Is het ook, die van mij was 1700 geloof ik, en nog geen 100k kmquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Kvind t wel een bulk geld, 2500 voor een Felicia..
Voor 2500 heb je al een Fabiaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het ook, die van mij was 1700 geloof ik, en nog geen 100k km
Superbquote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Hyman het volgende:
stagebegeleider van me die reed in een skoda superb estate, maar die gordels waren echt ontiegelijk kut geplaatstik kreeg ze er niet eens fatsoenlijk in omdat mn handen in de weg zaten
Hij klonk wel lekker, dat wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Superb.. Ondergewaardeerde auto.. Zoals een heleboel Skoda's.
Pwnquote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij klonk wel lekker, dat wel.
Alleen had ie wel heel vaak gekloot met zn radio. 2 keer per maand was ie stuk
Vorige week de Yeti in Top Gear, zag er ook leuk uit! Qua uiterlijk niet zo, maar qua inhoud en voor die prijsquote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Superb.. Ondergewaardeerde auto.. Zoals een heleboel Skoda's.
Een wat oudere Octavia is ook niet eens zo duur meerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Vorige week de Yeti in Top Gear, zag er ook leuk uit! Qua uiterlijk niet zo, maar qua inhoud en voor die prijs
Heb je linkje? Of staat ie niet online?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Purdey het volgende:
Op de Felicia staat een km stand van 60.000
Leuk ding, met zelfs nog enige opties
Maar goed dat ik niet met de AX op vakantie ben gegaan.. Dan zat ik nu dik over de 10k sinds Mei... En mag maar tot 12 k geloof ikquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
In 5 maanden tijd al ruim 7k gereden, moet maar eens naar mn verzekering gaan kijken hoeveel km dat is.
Ja, daarom moet ik er ook even naar kijken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet met de AX op vakantie ben gegaan.. Dan zat ik nu dik over de 10k sinds Mei... En mag maar tot 12 k geloof ik
Die kleurquote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Purdey het volgende:
Waarom vind je 'm eigenlijk lelijk Piles?
Km-stand zegt niks...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Purdey het volgende:
De kleur ja? Dat 'verwassen' blauw vind je dus niks?
Hmm, ik denk niet dat ik 'm zelf gekocht had, ondanks dat bepaalde specificaties wel aantrekkelijk zijn.
Vooral de KM-stand en de 1.6 motor zou ik fijn vindenMaar de kleur is indd minder
Maar dat zeg nog niks over de staat van de auto uit.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel, hoe veel kilometers de auto al gemaakt heeft.
Hoe zit dat dan met deze: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=58690&cache=no ? Ik zou toch zeggen dat hij verdacht veel wegheeft van een sedan, maar volgens carbase is het een hatchback.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet echt, het is meer de daklijn die bepalend is voor wat voor auto je hebt.
De Mercedes Benz CLS heeft ook 4 deuren en is een coupé, BMW noemt de X6 zelf ook een "SAC" (Sports Activity Coupé).
Precies, mijne is met dik 2 ton nog in best goede staat.quote:
En de mijne met 107k op de teller heb ik toch al een paar dure reparaties gehad.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, mijne is met dik 2 ton nog in best goede staat.
Ach ik krijg nog nieuwe voorremmen voor de kiezen.. Nog een keer een grote beurt geven.. Lijkt me opzich ook wel gaaf om een ander motorblokje er in te doenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En de mijne met 107k op de teller heb ik toch al een paar dure reparaties gehad.
Wat ik al heb gehad:quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach ik krijg nog nieuwe voorremmen voor de kiezen.. Nog een keer een grote beurt geven.. Lijkt me opzich ook wel gaaf om een ander motorblokje er in te doen
Ik nog niks schokkendsquote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat ik al heb gehad:
- Distributieriem
- Grote beurt
- Halve nieuwe uitlaat (nadat hij al een keer gelast was)
- 4 Nieuwe banden
- Nieuwe radiateur
Volgens mij vergeet ik nog wel iets.
Maar daarom vind ik het ook zonde om hem weg te doen en wat nieuwer/luxer terug te kopen... Omdat ik weet wat er aan gedaan is.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik nog niks schokkends.. Ja andere achterdemper van de sloop voor 2 tientjes
Dat weet ik ook. Maar ik vind het zonde dat ik bij wijze van 1000 euro in die auto heb gestoken in een jaar tijd, om hem vervolgens weer te verkopen en een auto te kopen waarvan ik zijn recent onderhoud bijvoorbeeld niet weet.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:41 schreef L0we het volgende:
@goddelijker, wat je noemt zijn wel wat kostenposten,maar imho niet veel schokkends. Regulier onderhoud heb je nu eenmaal met een auto
Ik zit te kijken naar een Peugeot 207.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Bij mij is het helemaal zo, als ik een oud hok weer koop zit er waarschijnlijk ook weer genoeg plaatwerk aan.
Kweet niet waarom.. Maar ik heb toch het meeste met oude hokkenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar een Peugeot 207.
raar hoor...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kweet niet waarom.. Maar ik heb toch het meeste met oude hokken
Alleen als ik naar zoiets kijk:quote:Op zondag 30 januari 2011 23:50 schreef L0we het volgende:
@goddelijker, reageerde ook meer op de post ervoor. Het is niet handig nu te verkopen inderdaad. Lekker blijven rijden!
130k op de teller.. Duurste fix was multiriem, 4 nieuwe remmen, remolie, motormanagement storingen fixen(o.a. portier links achter motor defect.. (Uhm.. tis een 3-deurs..) en ruitenwisser achter: 450 ,-quote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En de mijne met 107k op de teller heb ik toch al een paar dure reparaties gehad.
best een hoop geldquote:Op zondag 30 januari 2011 23:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen als ik naar zoiets kijk:
http://link.marktplaats.nl/414890801
Dan denk ik toch van: Hmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |