Wat dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
je doet iets niet goed met de TT
Ergens vooraanquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Graag gedaan, waar mag ik staan in de rij om je aan te raken?
Ken ik niet... ben ik nu slecht?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Deze TT doet me denken aan Silent Lucidity van Queensryche
Ik vond het al saaiquote:Op zondag 30 januari 2011 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het begon bijna saai te worden
Ja ik weet zijn naam ook niet meerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond het al saaiIk ga vanavond voor de eerste keer Boer Zoekt Vrouw kijken
Ik hoorde dat het heel spannend was omdat boer ... al een keer afgesproken had met iemand
Is er nog iets dat ik moet weten voordat ik vanavond ga kijken?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik weet zijn naam ook niet meer
Boer Frank
Boer Frank is geil en de rest is stomquote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is er nog iets dat ik moet weten voordat ik vanavond ga kijken?![]()
Richardquote:Op zondag 30 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik weet zijn naam ook niet meer
Boer Frank
Oke. Boer Frank is stom en de rest is geil. Ik snap het.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Boer Frank is geil en de rest is stom
Van Judith blijf je afquote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is er nog iets dat ik moet weten voordat ik vanavond ga kijken?![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oke. Boer Frank is stom en de rest is geil. Ik snap het.
Ik ben allergisch voor Limburgse mannenquote:
arme tiedroonquote:Op zondag 30 januari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Limburgse mannen
Nee valt wel mee natuurlijk. Ik heb 3.5 jaar in Weert op school gezeten. Maar types als boer Marcel.. Bah..quote:
Ja dat ben ik met je eens, boer Marcel is niksquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee natuurlijk. Ik heb 3.5 jaar in Weert op school gezeten. Maar types als boer Marcel.. Bah..
uhu ik kon niet reageren op je op msn want ik zit op msn op mijn mobiel en had niet in de gaten dat je praattequote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
Godsamme, ik haat deze computer, hij verliest ook steeds verbinding met het internet
Waarom niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die wil ik een brief schrijven maar ik durf niet
Veulste jong en te slim om een echte Boer te zijn.quote:
Ik praatte niet!?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik kon niet reageren op je op msn want ik zit op msn op mijn mobiel en had niet in de gaten dat je praatte
Te slim valt toch wel meequote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veulste jong en te slim om een echte Boer te zijn.
Ohja. Dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kreeg iets met er rijmt niks op...
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij mij afwijst
Ik hoop het, heb echt een crush op die gozerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Misschien als je het heeeeeeeeeeel lief vraagt
..
Je bent een bijna-Helmonder en studeert, dat kunnen er niet veel zeggenquote:
Hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent een bijna-Helmonder en studeert, dat kunnen er niet veel zeggen
Ja jewaitsquote:
quote:
?quote:
Hoe is het met Benny?quote:
Iets meer naar rechts en dan zag je dat witte vlakje nietquote:
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar anders moest ik nog zolang wachtenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent TS, dus ik zag meteen al dat het een plaatje was
Arme jongenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar anders moest ik nog zolang wachten
Ja.quote:
Okquote:
Okidokiquote:
quote:
quote:
quote:
wat dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
Aaah ik voel echt warme kriebeltjes!!! Het was echt raar... Ik heb vanalles gedaan afgelopen week!!!
Buiten geweest!?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
Aaah ik voel echt warme kriebeltjes!!! Het was echt raar... Ik heb vanalles gedaan afgelopen week!!!
ai, dat gaat pijn doenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef honkeytonk het volgende:
In die week dat Lutte weg was ben ik niet meer naar de WC geweest
Ja, en ik heb zeven boeken gelezen, een shirtje genaaid, een shirtje voor carnaval gemaakt, gekookt, geschilderd, een cake gebakken, twintig lapjes gebreid.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat dan?moest je sociaal doen?
Woow!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en ik heb zeven boeken gelezen, een shirtje genaaid, een shirtje voor carnaval gemaakt, gekookt, geschilderd, een cake gebakken, twintig lapjes gebreid.
aawh heb je pics van dat shirtje?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en ik heb zeven boeken gelezen, een shirtje genaaid, een shirtje voor carnaval gemaakt, gekookt, geschilderd, een cake gebakken, twintig lapjes gebreid.
Gooi het er dan nu maar uit... In de vorm van een weeksamenvatting!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef honkeytonk het volgende:
In die week dat Lutte weg was ben ik niet meer naar de WC geweest
Ik kan niet meerquote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gooi het er dan nu maar uit... In de vorm van een weeksamenvatting!!!
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Post ze binnenkort wel ergens in CRE. Je hebt het echt super gedaan met die vogelhuisjes, en dat andere foutje... Kan gebeuren.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh heb je pics van dat shirtje?
Ja ik zat er vrijdagavond echt mee, volgende keer als ik zo iets zie en Benny is er en jij niet dan sms ik hem of hij er even naar wilt kijken als ik op mijn mobiel zit, als Benny het ook goed vindtquote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Post ze binnenkort wel ergens in CRE. Je hebt het echt super gedaan met die vogelhuisjes, en dat andere foutje... Kan gebeuren.
En anders dwing ik hem wel. Zweepje enzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zat er vrijdagavond echt mee, volgende keer als ik zo iets zie en Benny is er en jij niet dan sms ik hem of hij er even naar wilt kijken als ik op mijn mobiel zit, als Benny het ook goed vindt
een paar topics terug gaat het over zweepjes die DW maaktquote:Op zondag 30 januari 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
En anders dwing ik hem wel. Zweepje enzo.
.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zat er vrijdagavond echt mee, volgende keer als ik zo iets zie en Benny is er en jij niet dan sms ik hem of hij er even naar wilt kijken als ik op mijn mobiel zit, als Benny het ook goed vindt
Ik moet nog veel lezen dus kom het vast tegen!!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een paar topics terug gaat het over zweepjes die DW maakt
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
.
![]()
Gaat dit over dat Hond in ijsblok topic?
Yupquote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
.
![]()
ja ik had die oude lay out ingesteld en daar zag ik geen plaatjes en kon ik niet op links klikkenquote:
Dat had jij als mod natuurlijk veel beter gedaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
.
![]()
Grapje tochquote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik had die oude lay out ingesteld en daar zag ik geen plaatjes en kon ik niet op links klikken
Jonge... doe rustigquote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat had jij als mod natuurlijk veel beter gedaan.
Ik ben helemaal Zen.quote:
Nee, komt wel eens op de radio hoor, maar niet heel erg vaak.Komt begin jaren 90 en geeft me bijna altijd kippenvelquote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ken ik niet... ben ik nu slecht?
Ooh. Dat komt er ook niet heurquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, het mag geen ruzie worden
Taart heb ik net opquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee... Maar ik wil taart en toeters en roddels!!! Een FOK!loze week!
Ik weet een sappige roddelquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk verhaalquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk verhaal![]()
Toch, CC
![]()
Aan sommige per PM, niet aan mij. Maar bewaar dat in mijn geval maar voor een andere keer. Hoofd zit al vol genoeg nu.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet nog veel lezen dus kom het vast tegen!!
Heeft Benny een beetje uitgelegd waarom ik weg was?
Leuk is ie he! Had hem vlak voor mijn muttieban veranderd.quote:
Geluid doet het niet hierquote:
Ohquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kent het nummer toch wel mag ik hopenquote:
Van C_Aquote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk is ie he! Had hem vlak voor mijn muttieban veranderd.
En er is echt niks veranderd!!! Ik ben vijf minuten terug en de eerste SC PM is al binnen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk is ie he! Had hem vlak voor mijn muttieban veranderd.
En er is echt niks veranderd!!! Ik ben vijf minuten terug en de eerste SC PM is al binnen.
Tof istie hequote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent het nummer toch wel mag ik hopen
Okay, ik zal het toch even kort vertellen voor de rest, maar dan lees je dit maar niet en kun je er als je wilt altijd nog naar vragen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan sommige per PM, niet aan mij. Maar bewaar dat in mijn geval maar voor een andere keer. Hoofd zit al vol genoeg nu.
Momenteel niet. Dan hoor ik liever Paranoid Android, of High and Dry van Yorke en co.quote:
Ik adoreer jou om je doorzettingsvermogenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, ik zal het toch even kort vertellen voor de rest, maar dan lees je dit maar niet en kun je er als je wilt altijd nog naar vragen.
Dat het tussen mijn ouders en mij niet goed gaat/ging (ik durf nog niet in de verleden tijd te praten) was wel duidelijk, en zondag ontplofte dat (vandaar mijn gedrag toen, nog sorry) en ik mocht een week niet op internet, en mijn iPod werd ingenomen.
Geen muziek, geen internet, geen FOK!, een rumoerige en gestreste week, ik ha wel wat FOK! kunnen gebruiken... Maaaar. Ik heb het overleefd.
Paranoid Android is ook wel een hele toffe inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Momenteel niet. Dan hoor ik liever Paranoid Android, of High and Dry van Yorke en co.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik hoorde van Ria, die het van Annelot had, en die hoorde het weer via Greet dat Lea is vreemdgegaan.
Heb het toch maar gelezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, ik zal het toch even kort vertellen voor de rest, maar dan lees je dit maar niet en kun je er als je wilt altijd nog naar vragen.
Dat het tussen mijn ouders en mij niet goed gaat/ging (ik durf nog niet in de verleden tijd te praten) was wel duidelijk, en zondag ontplofte dat (vandaar mijn gedrag toen, nog sorry) en ik mocht een week niet op internet, en mijn iPod werd ingenomen.
Geen muziek, geen internet, geen FOK!, een rumoerige en gestreste week, ik ha wel wat FOK! kunnen gebruiken... Maaaar. Ik heb het overleefd.
Mijn irlmaatjes hebben me erdoorheen gesleept.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik adoreer jou om je doorzettingsvermogen
Hij was ook heel ontroerend ja, die PMquote:Op zondag 30 januari 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Ik heb je gemist hunks, ik las je PM op school en moest serieus even slikken.
Lief van zequote:Op zondag 30 januari 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn irlmaatjes hebben me erdoorheen gesleept.
Ja zeker. Die clip erbij ookquote:Op zondag 30 januari 2011 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Paranoid Android is ook wel een hele toffe inderdaad.
Ik adoreer jouw irlmaatjesquote:Op zondag 30 januari 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn irlmaatjes hebben me erdoorheen gesleept.
Ik zit hem net weer te kijken jaquote:
Sterkte Bosquote:Op zondag 30 januari 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Geen BZV voor mij nu.
Kijk wl een andere keer terug, maar eigenlijk interesseert het me ook weer niet zo.
ok. gezelligquote:Op zondag 30 januari 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
Boer Zoekt Vrouw is wel het laatste wat ik zou kijken.
Nu Final Fu aan het kijken.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
Boer GijsbertGewoon omdat hij een toffe naam heeft.
omg sopsopsopquote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jongens die huilen!!'Ik vind ze allebei leeeeuheeeul!'
Ik huil ook wel eens, maar ja 14 jaar verschil en jij bent al bezet door een toffe vent..quote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jongens die huilen!!'Ik vind ze allebei leeeeuheeeul!'
Welke film ga je kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Laat ook maar, ik stel me weer aan. Zet even een film op. Kom af en toe wel wat posten denk ik
Oke veel kijplezier Bosquote:Op zondag 30 januari 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Laat ook maar, ik stel me weer aan. Zet even een film op. Kom af en toe wel wat posten denk ik
weet ik nog niet, twijfel nu ook enorm tussen een serie of een film.quote:
Ja in het begin wel maar nu heb ik geen zin meerquote:Op zondag 30 januari 2011 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe jij ook mee met dat paardengedoe
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja in het begin wel maar nu heb ik geen zin meer
Ah, die is wel tofquote:Op zondag 30 januari 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
weet ik nog niet, twijfel nu ook enorm tussen een serie of een film.
Nee toch maar een film. The Contract met Morgan Freeman.
quote:
quote:
HT en hypocriet kun je het beter noemen.quote:
Loop niet zo te kutten manquote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HT en hypocriet kun je het beter noemen.
En vrouwelijke charmes en OV?quote:
I knowquote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Erover praten mag niet. Via PM mag wel, want die worden niet geïndexeerd op Google.
ookquote:Op zondag 30 januari 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En vrouwelijke charmes en OV?
[..]
I know
nouja zegquote:Op zondag 30 januari 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je charmes werken niet
[..]
Waar heb je het over?
Je ziet zelf toch ook wel wat er gebeurd of nietquote:
Dat er in mijn afwezigheid niks veranderd is binnen de verhoudingen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je charmes werken niet
[..]
Waar heb je het over?
wat zei ik nou, mannen moeten het initiatief nemenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat zou je toch doen? enige wat je dee is je hak
Ik heb het erover dat je vandaag al meerdere keren zo tegen HT hebt lopen doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je ziet zelf toch ook wel wat er gebeurd of niet?
Ja achteraf ik dee het bijna in mijn broekquote:Op zondag 30 januari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat zei ik nou, mannen moeten het initiatief nemen
ja mijn blaas zat ook vol hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja achteraf ik dee het bijna in mijn broek
Nounou 1 keerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat je vandaag al meerdere keren zo tegen HT hebt lopen doen.
waarom dacht je dat ik de hele tijd op de grond zat te tikkenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja mijn blaas zat ook vol hoor
Wat gebeurt er dan? Behalve dat jij wéér jankt tegen HT om niks, ik ben een half uur terug en dit is alweer de zoveelste keer.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je ziet zelf toch ook wel wat er gebeurd of niet?
Hont.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nounou 1 keeren dat ging over die hond.
Dat vindt jij dat het voor niks is. Daarbij de 'zoveelste keer' slaat nergens op. Twee reacties. Twéé.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Behalve dat jij wéér jankt tegen HT om niks, ik ben een half uur terug en dit is alweer de zoveelste keer.
ja dat komt ervan als er geen pauze isquote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom dacht je dat ik de hele tijd op de grond zat te tikken
Het is niet alleen vandaagquote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vindt jij dat het voor niks is. Daarbij de 'zoveelste keer' slaat nergens op. Twee reacties. Twéé.
Ja dat vind ik, en dat zal iedereen behalve jij vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vindt jij dat het voor niks is. Daarbij de 'zoveelste keer' slaat nergens op. Twee reacties. Twéé.
Wat een opmerking.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jongens ik pleeg nog eens zelfmoord door jullie
Jij praatte ook niet echt veelquote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat komt ervan als er geen pauze is
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik dus ook, al dat gezeik. Laat Zeroku mij lekker haten. Het maakt mij veel te weinig uit om mijzelf ook nog te gaan verdedigen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dan kom ik je persoonlijk tegenhoudenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Typ/post dan ff niksquote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik wilde wat anders typen maar dat weet ik niet meer
Ik denk dat dat vies tegenvalt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat vind ik, en dat zal iedereen behalve jij vinden.
In het afgelopen halfuur? Ben heel benieuwd...quote:En het is dat ik niet kan multiquoten want het is meer dan twee keer.
Nee, dat weet ik. Ik weet wel wat ik post.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is niet alleen vandaag
Maar goed.. *pakt een emmertje en een schep* Zand erover
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vies tegenvalt.
[..]
In het afgelopen halfuur? Ben heel benieuwd...
[..]
Nee, dat weet ik. Ik weet wel wat ik post.
[ afbeelding ]
Sorry als ik geïrriteerd raak kan ik mezelf niet goed inhoudenquote:
Nja, echt verstandig was dit niet. En dat weet je zelf hopelijk ook donders goedquote:Op zondag 30 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry als ik geïrriteerd raak kan ik mezelf niet goed inhouden
jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, echt verstandig was dit niet. En dat weet je zelf hopelijk ook donders goed
Als je zulke dingen als 'inb4 rel' gaat roepen kun je er tuk op gaan dat het uit de hand loopt ja.quote:
Mijn foutquote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je zulke dingen als 'inb4 rel' gaat roepen kun je er tuk op gaan dat het uit de hand loopt ja.___!
Ben jij een naald?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Zeroku het volgende:
Verder vind ik het wel schattig dat jullie zo samen in een mooie luchtbel zitten, met het motto van 'wie aan de luchtbel komt, krijgt iedereen maar achter zich aan'.
Jullie? Wie?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Zeroku het volgende:
Verder vind ik het wel schattig dat jullie zo samen in een mooie luchtbel zitten, met het motto van 'wie aan de luchtbel komt, krijgt iedereen maar achter zich aan'.
Is goed.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hou er nou maar over op, het is wel weer mooi geweest
Honkeytonk de bevrijder.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, kijk eens waar deze discussie over gaat, iemand doet onaardig tegen mij. So what. Daar hoeven jullie echt niks aan te doen, echt niet. Daardoor ontstaan alleen maar meer ruzies. Jullie hoeven mij niet te verdedigen, ik word niet aangevallen.
Heel arrogant van je om te denken dat dit om jou draait.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, kijk eens waar deze discussie over gaat, iemand doet onaardig tegen mij. So what. Daar hoeven jullie echt niks aan te doen, echt niet. Daardoor ontstaan alleen maar meer ruzies. Jullie hoeven mij niet te verdedigen, ik word niet aangevallen.
Het was alleen om verdere discussies te vermijden, het gaat nu om zeroku en dat is in dit geval de enige die vanaf nu antwoord moet geven op jouw vragen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel arrogant van je om te denken dat dit om jou draait.
En nu wil ik graag van Zero weten wie hij bedoelt met jullie. Roepen dat men op moet houden past niet in elke situatie. Was het maar zo simpel. Jochies in Egypte... Ophouden nu! Irak... Ophouden nu! gaat niet werken.
Dan ben ik maar arrogantquote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel arrogant van je om te denken dat dit om jou draait.
En nu wil ik graag van Zero weten wie hij bedoelt met jullie. Roepen dat men op moet houden past niet in elke situatie. Was het maar zo simpel. Jochies in Egypte... Ophouden nu! Irak... Ophouden nu! gaat niet werken.
Jij mag al helemaal opflikkeren hier.quote:
Nu blijf ik hier dusquote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij mag al helemaal opflikkeren hier.
En dat bepaal jij? Want jij bent de baas van deze SC?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij mag al helemaal opflikkeren hier.
Wil je me niet ontmaagden ?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zul je ook nog wel even blijven. Dat tweede zeker.
Nou ik was gister weer zo dronken als een toeterquote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gezellig
hoe is het leven als eeuwige maagd?
Ik was van plan nog antwoord te gaan geven op je vraag, maar daar zie ik nu ook maar vanaf.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Want jij bent de baas van deze SC?
Je bent er als een van de laatste bijgekomen, en je werd geaccepteerd, en wat jij doet met iedereen die nieuw binnenkomt is veel, maar accepteren zeker niet.
Achja bazige nerdsquote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Want jij bent de baas van deze SC?
Je bent er als een van de laatste bijgekomen, en je werd geaccepteerd, en wat jij doet met iedereen die nieuw binnenkomt is veel, maar accepteren zeker niet.
Jij lijkt mij tof. Neem mijn plaats maar in in deze SC.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ik was gister weer zo dronken als een toeter
In de hoop ontmaagd te worden?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou ik was gister weer zo dronken als een toeter
Wauwie stoer hoor. Jij doet niet lief dus nu doe ik het niet meer zeggen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was van plan nog antwoord te gaan geven op je vraag, maar daar zie ik nu ook maar vanaf.
Volgens mij is ie zo groot dat ie mooi 2 plaatsen kan innemenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij lijkt mij tof. Neem mijn plaats maar in in deze SC.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wauwie stoer hoor. Jij doet niet lief dus nu doe ik het niet meer zeggen.Huilliehuillie.
Ik ben niet degene die persé een antwoord moest hebben. Als je dan daarna zo gaat reageren moet je niet raar opkijken als ik niks ga zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wauwie stoer hoor. Jij doet niet lief dus nu doe ik het niet meer zeggen.Huilliehuillie.
Die van mij mag ie ook hebben. Ik kan niet tegen zulke huillies en walgelijke hypocriete types.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij lijkt mij tof. Neem mijn plaats maar in in deze SC.
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In de hoop ontmaagd te worden?
Dan snap ik niet waarom je HT zo aardig vindt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die van mij mag ie ook hebben. Ik kan niet tegen zulke huillies en walgelijke hypocriete types.
Pak ze luttequote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die van mij mag ie ook hebben. Ik kan niet tegen zulke huillies en walgelijke hypocriete types.
Groetjesquote:
Au revoir. Misschien zie ik je ooit nog. Maar aan je postgedrag te zien kom je niet zo vaak in ONZ dus denk ik dat dit het dan is. Laters.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:29 schreef honkeytonk het volgende:
Heel misschien dat ik in topic 1500 nog even kom buurten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |