Wat dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
je doet iets niet goed met de TT
Ergens vooraanquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Graag gedaan, waar mag ik staan in de rij om je aan te raken?
Ken ik niet... ben ik nu slecht?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Deze TT doet me denken aan Silent Lucidity van Queensryche
Ik vond het al saaiquote:Op zondag 30 januari 2011 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het begon bijna saai te worden
Ja ik weet zijn naam ook niet meerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond het al saaiIk ga vanavond voor de eerste keer Boer Zoekt Vrouw kijken
Ik hoorde dat het heel spannend was omdat boer ... al een keer afgesproken had met iemand
Is er nog iets dat ik moet weten voordat ik vanavond ga kijken?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik weet zijn naam ook niet meer
Boer Frank
Boer Frank is geil en de rest is stomquote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is er nog iets dat ik moet weten voordat ik vanavond ga kijken?![]()
Richardquote:Op zondag 30 januari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik weet zijn naam ook niet meer
Boer Frank
Oke. Boer Frank is stom en de rest is geil. Ik snap het.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Boer Frank is geil en de rest is stom
Van Judith blijf je afquote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is er nog iets dat ik moet weten voordat ik vanavond ga kijken?![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oke. Boer Frank is stom en de rest is geil. Ik snap het.
Ik ben allergisch voor Limburgse mannenquote:
arme tiedroonquote:Op zondag 30 januari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Limburgse mannen
Nee valt wel mee natuurlijk. Ik heb 3.5 jaar in Weert op school gezeten. Maar types als boer Marcel.. Bah..quote:
Ja dat ben ik met je eens, boer Marcel is niksquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee natuurlijk. Ik heb 3.5 jaar in Weert op school gezeten. Maar types als boer Marcel.. Bah..
uhu ik kon niet reageren op je op msn want ik zit op msn op mijn mobiel en had niet in de gaten dat je praattequote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
Godsamme, ik haat deze computer, hij verliest ook steeds verbinding met het internet
Waarom niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die wil ik een brief schrijven maar ik durf niet
Veulste jong en te slim om een echte Boer te zijn.quote:
Ik praatte niet!?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik kon niet reageren op je op msn want ik zit op msn op mijn mobiel en had niet in de gaten dat je praatte
Te slim valt toch wel meequote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veulste jong en te slim om een echte Boer te zijn.
Ohja. Dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kreeg iets met er rijmt niks op...
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij mij afwijst
Ik hoop het, heb echt een crush op die gozerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Misschien als je het heeeeeeeeeeel lief vraagt
..
Je bent een bijna-Helmonder en studeert, dat kunnen er niet veel zeggenquote:
Hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent een bijna-Helmonder en studeert, dat kunnen er niet veel zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |