SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dit weer.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo FOK!,
Ik ben eergisteren naar Rachel geweest. Ik ga vooral naar haar toe om mij eens flink anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken. Nadat ze daarmee klaar was kwamen haar handjes aan de beurt. Ik heb dit al een paar keer meegemaakt, dus haar handjes gingen er vrij soepel in. Ze ging rustig op verkenning in mijn binnenste en uiteindelijk zat ze er bijna tot aan de elleboog in. Het laatste stukje was wel even flink doorbijten. Na het anale feestdeel heeft ze mij lekker afgetrokken. Na een flinke schoonmaakbeurt ben ik zeer tevreden naar huis gegaan.
Voordelen:
-Goedkoop
-Niet vies van anale feestdelen
-Weet klanten op hun gemak te stellen
Nadelen:
-Ziet er vrij mannelijk uit
-Wekt soms de indruk dat ze er niet altijd veel zin in heeft
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo FOK!,
Ik ben eergisteren naar Rachel geweest. Ik ga vooral naar haar toe om mij eens flink anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken. Nadat ze daarmee klaar was kwamen haar handjes aan de beurt. Ik heb dit al een paar keer meegemaakt, dus haar handjes gingen er vrij soepel in. Ze ging rustig op verkenning in mijn binnenste en uiteindelijk zat ze er bijna tot aan de elleboog in. Het laatste stukje was wel even flink doorbijten. Na het anale feestdeel heeft ze mij lekker afgetrokken. Na een flinke schoonmaakbeurt ben ik zeer tevreden naar huis gegaan.
Voordelen:
-Goedkoop
-Niet vies van anale feestdelen
-Weet klanten op hun gemak te stellen
Nadelen:
-Ziet er vrij mannelijk uit
-Wekt soms de indruk dat ze er niet altijd veel zin in heeft
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef 9611Niels het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Sorry.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou je hoeft net zo te schreeuwen.
Bedankt,mijn tolerante vriend.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor deze keer vergeef ik t je.
Jwz.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:42 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Bedankt,mijn tolerante vriend.
Oh ik kom ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Penisbaard het volgende:
We weten allemaal dat iedereen hier een metaalluisterende maagd met een wolvenshirt is, ontkennon heeft geen zin. Maar dat is nu eindelijk over, niet langer zullen we maagden zijn. Laten we elkaar in het echte leven ontmoeten om onze maagdelijkheid te verliezen in een grote homofiele penisspuitende goede neukpartij van een orgie. Oke er zullen misschien een stuk of twee vrouwen zijn, maar we weten allemaal dat er geen vrouwen op het internet zijn dus waarschijnlijk niet. Wij hebben geen vagina's nodig, we hebben elkaar. Stel je eens honderden en honderden en honderden mollige levenloze wolvenshirtsdragers in een grote berg zweet, mannenhaar, mannenpap en misschien wat bloed voor.
Mensen die zeker komen:
--Schenkstroop.
Ik ben heul niet mollig.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Penisbaard het volgende:
We weten allemaal dat iedereen hier een metaalluisterende maagd met een wolvenshirt is, ontkennon heeft geen zin. Maar dat is nu eindelijk over, niet langer zullen we maagden zijn. Laten we elkaar in het echte leven ontmoeten om onze maagdelijkheid te verliezen in een grote homofiele penisspuitende goede neukpartij van een orgie. Oke er zullen misschien een stuk of twee vrouwen zijn, maar we weten allemaal dat er geen vrouwen op het internet zijn dus waarschijnlijk niet. Wij hebben geen vagina's nodig, we hebben elkaar. Stel je eens honderden en honderden en honderden mollige levenloze wolvenshirtsdragers in een grote berg zweet, mannenhaar, mannenpap en misschien wat bloed voor.
Mensen die zeker komen:
--Schenkstroop.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Penisbaard het volgende:
maar we weten allemaal dat er geen vrouwen op het internet zijn dus waarschijnlijk niet. Wij hebben geen vagina's nodig, we hebben elkaar.
nee egt hea wat denkt die hont wel :Squote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ick sou er wat an doen ksou da nie pike ;s
Eens.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef Penisbaard het volgende:
hoi ik ben 15 en mag eindelijk een tattoo maar ik weet wel wat ik wil maar kan het niet egt vinden ik zoek een sniper tattoo scherpschutter of ter wel ik leef voor het leger bestaan en ben vast beraden om scherpschutter te worden ook omze zulke mezen nodig hebbe weet imand meschien iets il leef hier voor in hart een ziel hopelijk begrijpt imand mei en het is gewoon een voor op de schauder
ja presies nie normaal doe normal penisbaart kneus wa denk je wel nie ;squote:Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
nee egt hea wat denkt die hont wel :S
sryquote:Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
nee egt hea wat denkt die hont wel :S
mc faysal jeweetzelf. hier komt die matties. yeah. ik kom op school, ik zie een mooie glazen bol. hij wil me niet meer rien, daarom ik zeg, pak die pien. ik wil weten wat ie doet, hij beet wel een beetje bloed. beetje rood, de zoot. hij wil niet meer zien. aha. pion op straat, ik wil alleen haat. marokkanen fietsenrek, zonder hun bek. ze willen een beetje zijn, in die gang zonder pijn. ze willen me zien, zonder beetje stien aha.quote:
Ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Rectum het volgende:
Ik dus ijs halen bij de plaatselijke friettent, ga ik naar boven geld wisselen met mijn ma. Dus zo'n tube lag open en ik dacht dat het nog een stukje ijs was. Dus ik lik er aan en in eens bedacht ik me dat die tube open lag. Het was geen ijs maar het was een stukje zalf. Ga ik nu dood?
Ja,sterkte.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Rectum het volgende:
Ik dus ijs halen bij de plaatselijke friettent, ga ik naar boven geld wisselen met mijn ma. Dus zo'n tube lag open en ik dacht dat het nog een stukje ijs was. Dus ik lik er aan en in eens bedacht ik me dat die tube open lag. Het was geen ijs maar het was een stukje zalf. Ga ik nu dood?
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Rectum het volgende:
Dat wens je niemand toe.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Rectum het volgende:
Ik pak deze kanskaart met beide handen aan. Verlaat de gevangenis zonder te betalen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Opnieuw zal ik je vergeven,ik geef je nog één kans.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik pak deze kanskaart met beide handen aan. Verlaat de gevangenis zonder te betalen.
Welkom terug.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik pak deze kanskaart met beide handen aan. Verlaat de gevangenis zonder te betalen.
Barteljorisstraat, Neude, Kalverstraat, dat is hoe we rollen. Zo spelen we het spel. 2 hotels 1 huis.quote:
Ik voel je mattie.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Barteljorisstraat, Neude, Kalverstraat, dat is hoe we rollen. Zo spelen we het spel. 2 hotels 1 huis.
10+quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef Henkie94 het volgende:
Ik houd mijn spreekbeurt over konijnen, want ik vind het hele lieve dieren. Konijnen zijn hele lieve dieren en ze bijten bijna nooit. Daarom is het een gezellig huisdier. Maar het vraagt veel verantwoordelijkheid.
Er is een lange geschiedenis van het konijn. Ik ga daar een stukje van vertellen. Het eerste volk dat konijnen ving, waren de Romeinen. Zij vonden het vlees erg lekker, en de vacht konden ze gebruiken om kleding van te maken. Na de Romeinen hielden de franse kloosterlingen de konijnen in gevangenschap. De gewone mensen (de wat armere mensen) gingen ook konijnen houden. Het vlees werd gegeten en van de vacht maakten ze bontjassen. Tijdens de oorlogen werden konijnen veel gefokt, omdat konijnen weinig plaats innamen en goedkoop aten. Zo hadden de mensen toch nog vlees in de oorlog. Tot het jaar 1850 werden konijnen alleen gefokt en gehouden om hun vlees en hun vacht voor de bontjassen. Ze werden nog niet voor de lol gehouden. Pas na de tweede wereldoorlog (vanaf het jaar 1945) werden konijnen als huisdier gehouden.
Een konijn wast zichzelf erg veel. Een konijn zelf kan geen nagels laten slijten, dus kun je ze knippen. Dat kun je bij de dierenarts laten doen, maar wij doen het zelf. De tanden van een konijn groeien het hele jaar door. Dus moet je er voor zorgen dat het konijn iets heeft om aan te knagen (een knaagblok). Als de vacht van een konijn niet glad is en niet zacht, dan is hij/zij niet gezond. Het meest wast een konijn zijn/haar gezicht, en het grappigste is als ze hun oren wassen. Als ze hun achterpoten wassen dan strekken ze die helemaal lang uit.
Als je een konijn hebt dan zetten de meeste mensen hem in een hok. Maar konijnen moeten net als mensen ook beweging krijgen. Je kunt hem bijvoorbeeld binnen laten lopen, of een buitenren voor het konijn maken of kopen. Onze konijnen lopen af en toe los in de tuin. Als je een konijn een maand of twee in zijn hok laat zitten dan kan hij bijna niet meer lopen. Als je een konijn laat lopen gaat het soms van plezier sprongetjes maken. Het maakt niet uit in wat voor een hok je het konijn doet.
Een konijn dat altijd al buiten heeft gestaan moet je niet opeens binnen zetten, want de temperatuur van binnen en buiten verschilt veel. Onze konijnen staan buiten in een groot hok.
Een dierenarts helpt dieren gezond te houden en zieke dieren weer beter te maken. Hij kan je vertellen hoe je je konijn moet verzorgen, en heb je vragen over je huisdier, dan kan je dat altijd aan hem of zijn assistente vragen. De assistente helpt de dierenarts. Zij weet ook veel over konijnen. Als je konijn ziek is, geeft de dierenarts je een medicijn en vertelt wat je moet doen zodat je konijn weer beter wordt. Mijn konijn is ook eens erg ziek geweest, we dachten dat hij dood ging, maar gelukkig heeft de dierenarts hem weer helemaal beter gemaakt. We moeten mijn konijn goed in de gaten houden en vaak haar kontje wassen, anders wordt ze weer ziek.
Dit was mijn spreekbeurt.
IK DURF HET NIET AAN.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef Penisbaard het volgende:
Wie komt er 1x Monopoly online spelen tan?
hoe oudt word een konijnquote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef Henkie94 het volgende:
Ik houd mijn spreekbeurt over konijnen, want ik vind het hele lieve dieren. Konijnen zijn hele lieve dieren en ze bijten bijna nooit. Daarom is het een gezellig huisdier. Maar het vraagt veel verantwoordelijkheid.
Er is een lange geschiedenis van het konijn. Ik ga daar een stukje van vertellen. Het eerste volk dat konijnen ving, waren de Romeinen. Zij vonden het vlees erg lekker, en de vacht konden ze gebruiken om kleding van te maken. Na de Romeinen hielden de franse kloosterlingen de konijnen in gevangenschap. De gewone mensen (de wat armere mensen) gingen ook konijnen houden. Het vlees werd gegeten en van de vacht maakten ze bontjassen. Tijdens de oorlogen werden konijnen veel gefokt, omdat konijnen weinig plaats innamen en goedkoop aten. Zo hadden de mensen toch nog vlees in de oorlog. Tot het jaar 1850 werden konijnen alleen gefokt en gehouden om hun vlees en hun vacht voor de bontjassen. Ze werden nog niet voor de lol gehouden. Pas na de tweede wereldoorlog (vanaf het jaar 1945) werden konijnen als huisdier gehouden.
Een konijn wast zichzelf erg veel. Een konijn zelf kan geen nagels laten slijten, dus kun je ze knippen. Dat kun je bij de dierenarts laten doen, maar wij doen het zelf. De tanden van een konijn groeien het hele jaar door. Dus moet je er voor zorgen dat het konijn iets heeft om aan te knagen (een knaagblok). Als de vacht van een konijn niet glad is en niet zacht, dan is hij/zij niet gezond. Het meest wast een konijn zijn/haar gezicht, en het grappigste is als ze hun oren wassen. Als ze hun achterpoten wassen dan strekken ze die helemaal lang uit.
Als je een konijn hebt dan zetten de meeste mensen hem in een hok. Maar konijnen moeten net als mensen ook beweging krijgen. Je kunt hem bijvoorbeeld binnen laten lopen, of een buitenren voor het konijn maken of kopen. Onze konijnen lopen af en toe los in de tuin. Als je een konijn een maand of twee in zijn hok laat zitten dan kan hij bijna niet meer lopen. Als je een konijn laat lopen gaat het soms van plezier sprongetjes maken. Het maakt niet uit in wat voor een hok je het konijn doet.
Een konijn dat altijd al buiten heeft gestaan moet je niet opeens binnen zetten, want de temperatuur van binnen en buiten verschilt veel. Onze konijnen staan buiten in een groot hok.
Een dierenarts helpt dieren gezond te houden en zieke dieren weer beter te maken. Hij kan je vertellen hoe je je konijn moet verzorgen, en heb je vragen over je huisdier, dan kan je dat altijd aan hem of zijn assistente vragen. De assistente helpt de dierenarts. Zij weet ook veel over konijnen. Als je konijn ziek is, geeft de dierenarts je een medicijn en vertelt wat je moet doen zodat je konijn weer beter wordt. Mijn konijn is ook eens erg ziek geweest, we dachten dat hij dood ging, maar gelukkig heeft de dierenarts hem weer helemaal beter gemaakt. We moeten mijn konijn goed in de gaten houden en vaak haar kontje wassen, anders wordt ze weer ziek.
Dit was mijn spreekbeurt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil vandaag mijn spreekbeurt houden over haters. Je herkent ze wel, mensen die je niets gunnen. Mensen die je achter je rug om afzeiken omdat je een bepaald ding goed doet. Mensen die het hebben over concurrentie en niet over samenwerkingen of vriendschappen en die alles zien als een wedstrijd. Mensen die je opzettelijk een slecht gevoel proberen te geven zonder enkele reden en vaak zelfs door liegen of dingen te verzinnen. Mensen die jaloers zijn op wat je doet en wat je bereikt hebt. Mensen die jou het liefst zien verhuizen naar een ver land of nog erger. Mensen die stiekem dingen over je posten op sociale netwerken.
Waarom moet het zo moeilijk zijn om iemand succesvol te zien worden of zijn? Ik begrijp dat je graag iets wil dat een talentvol persoon heeft en jij zelf niet hebt maar sommige mensen laten de arrogantie zo ver gaan dat je het gewoon merkt. Waarom heb ik dat soort personen in mijn omgeving? Stel je toch eens voor dat je iemand helpt of nog erger een compliment geeft over het gene wat hij of zij doet?
Maar nee, blijkbaar is dit echt te ingewikkeld voor die personen. Ze blijven haten en haten. Is haat wel het goeie woord, vraag ik me wel eens af. Tja, ik ben de laatste tijd toch van mening geworden dat haat wel het goeie woord is. Haters houden je klein, ze vergeten je nooit en blijven je altijd in de gaten houden puur om hun haatpeil op stand te houden. Het lijkt wel een sport. Ik denk de laatste tijd vaak na over haters en het frustreert me. Het wordt zelfs zo erg dat ik haters begin te haten. Betekent dat dat ik ook een hater aan het worden ben? Ik mag toch hopen van niet. De frustratie is zo groot dat ik er bijna wat van wil gaan zeggen. Ik heb het een keer geprobeerd maar blijkbaar is tegen haters zeggen dat ze niet moeten haten een van de meest grootste taboes die er is in haatland.
Dan noemen ze je opeens arrogant of uit de hoogte. Als ik zeg dat ik geen tijd heb, dan heb ik ook echt geen tijd. Ga niet zeggen dat ik je negeer en je alleen spreek als ik iets van je wil. Ik doe het zelf wel. Ik werk er hard voor en zonder haters was ik waarschijnlijk een stuk succesvoller dan nu. Fuck gast, bemoei je in godsnaam met je eigen zaken en val me niet lastig.
Praat niet slecht over me tegen andere mensen en ga er zelf voor werken dan bereik je misschien nog eens wat. Begrijp me niet verkeerd, een beetje jaloezie is gezond en kan je inspiratie en discipline geven maar laat het gewoon niet uit de hand lopen.
Dus ja, als je je nu aangesproken voelt, ga je schamen. Ga terug naar je haatgroep en richt je haat op jezelf en laat mij met rust. Hoe meer je bereikt, hoe meer haters. Het maakt de toekomst niet echt rooskleurig maar ondanks dat, blijf ik mijn hart volgen want fuck dat, ik gun de haters niet hun plezier. Vanaf nu af aan alleen nog maar mensen met een good vibe om me heen, mensen die eerlijk zijn en oprecht het beste met mij als persoon en artiest voor hebben. Ze zeggen wel eens je netwerk bepaalt je succes, I couldnt agree more, zolang je het juiste netwerk hebt! Bedankt voor het luisteren, zijn er nog vragen?
haha oke leker eeten grquote:Op zondag 30 januari 2011 17:55 schreef xSummergirlx het volgende:
nou matties en leerlingen ik ga eten hap hap jeweethet he haha
gr
Smakelijk eten, smakelijk drinken.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:55 schreef xSummergirlx het volgende:
nou matties en leerlingen ik ga eten hap hap jeweethet he haha
gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |