Oh ik kom ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Penisbaard het volgende:
We weten allemaal dat iedereen hier een metaalluisterende maagd met een wolvenshirt is, ontkennon heeft geen zin. Maar dat is nu eindelijk over, niet langer zullen we maagden zijn. Laten we elkaar in het echte leven ontmoeten om onze maagdelijkheid te verliezen in een grote homofiele penisspuitende goede neukpartij van een orgie. Oke er zullen misschien een stuk of twee vrouwen zijn, maar we weten allemaal dat er geen vrouwen op het internet zijn dus waarschijnlijk niet. Wij hebben geen vagina's nodig, we hebben elkaar. Stel je eens honderden en honderden en honderden mollige levenloze wolvenshirtsdragers in een grote berg zweet, mannenhaar, mannenpap en misschien wat bloed voor.
Mensen die zeker komen:
--Schenkstroop.
Ik ben heul niet mollig.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Penisbaard het volgende:
We weten allemaal dat iedereen hier een metaalluisterende maagd met een wolvenshirt is, ontkennon heeft geen zin. Maar dat is nu eindelijk over, niet langer zullen we maagden zijn. Laten we elkaar in het echte leven ontmoeten om onze maagdelijkheid te verliezen in een grote homofiele penisspuitende goede neukpartij van een orgie. Oke er zullen misschien een stuk of twee vrouwen zijn, maar we weten allemaal dat er geen vrouwen op het internet zijn dus waarschijnlijk niet. Wij hebben geen vagina's nodig, we hebben elkaar. Stel je eens honderden en honderden en honderden mollige levenloze wolvenshirtsdragers in een grote berg zweet, mannenhaar, mannenpap en misschien wat bloed voor.
Mensen die zeker komen:
--Schenkstroop.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Penisbaard het volgende:
maar we weten allemaal dat er geen vrouwen op het internet zijn dus waarschijnlijk niet. Wij hebben geen vagina's nodig, we hebben elkaar.
nee egt hea wat denkt die hont wel :Squote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ick sou er wat an doen ksou da nie pike ;s
Eens.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef Penisbaard het volgende:
hoi ik ben 15 en mag eindelijk een tattoo maar ik weet wel wat ik wil maar kan het niet egt vinden ik zoek een sniper tattoo scherpschutter of ter wel ik leef voor het leger bestaan en ben vast beraden om scherpschutter te worden ook omze zulke mezen nodig hebbe weet imand meschien iets il leef hier voor in hart een ziel hopelijk begrijpt imand mei en het is gewoon een voor op de schauder
ja presies nie normaal doe normal penisbaart kneus wa denk je wel nie ;squote:Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
nee egt hea wat denkt die hont wel :S
sryquote:Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
nee egt hea wat denkt die hont wel :S
mc faysal jeweetzelf. hier komt die matties. yeah. ik kom op school, ik zie een mooie glazen bol. hij wil me niet meer rien, daarom ik zeg, pak die pien. ik wil weten wat ie doet, hij beet wel een beetje bloed. beetje rood, de zoot. hij wil niet meer zien. aha. pion op straat, ik wil alleen haat. marokkanen fietsenrek, zonder hun bek. ze willen een beetje zijn, in die gang zonder pijn. ze willen me zien, zonder beetje stien aha.quote:
Ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Rectum het volgende:
Ik dus ijs halen bij de plaatselijke friettent, ga ik naar boven geld wisselen met mijn ma. Dus zo'n tube lag open en ik dacht dat het nog een stukje ijs was. Dus ik lik er aan en in eens bedacht ik me dat die tube open lag. Het was geen ijs maar het was een stukje zalf. Ga ik nu dood?
Ja,sterkte.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Rectum het volgende:
Ik dus ijs halen bij de plaatselijke friettent, ga ik naar boven geld wisselen met mijn ma. Dus zo'n tube lag open en ik dacht dat het nog een stukje ijs was. Dus ik lik er aan en in eens bedacht ik me dat die tube open lag. Het was geen ijs maar het was een stukje zalf. Ga ik nu dood?
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Rectum het volgende:
Dat wens je niemand toe.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Rectum het volgende:
Ik pak deze kanskaart met beide handen aan. Verlaat de gevangenis zonder te betalen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Opnieuw zal ik je vergeven,ik geef je nog één kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |