Voetbal is een spel van fouten. Jij als ras-oppurtunist zou natuurlijk graag zien dat onze spelers absoluut geen fouten maken, maar helaas zo werkt het niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Goh.![]()
Maar als die verdedigers er staan horen ze bal toch weg te werken, hoe goed die spits ook mag zijn, hij heeft een half jaar niet gespeeld. Ze hadden minstens meer mee kunnen springen of tegen hem aan kunnen hangen.
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef john-x het volgende:
[..]
Jij wou ergens gaan ontkennen dat Mulder geen kutkeeper is?
Wat moet Been dan, z'n keeperstrainert tussen de palen zettenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef john-x het volgende:
Jij wou ergens gaan ontkennen dat Mulder geen kutkeeper is?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij als ras-oppurtunist zou natuurlijk graag zien dat onze spelers bij fouten maken, maar helaas.
Desnoods...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat moet Been dan, z'n keeperstrainert tussen de palen zetten
Darley, van Dijk of welke andere keeper dan ook. Iedereen doet het beter dan die randdebiel.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat moet Been dan, z'n keeperstrainert tussen de palen zetten
Jawel, want je verondersteld dat het de fout van de verdedigers is, terwijl het in eerste instantie gewoon een geweldige voorzet is op de beste speler van de Eredivisie. Om dan die verdedigers af te zeiken vind ik opportunistisch gelul.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
![]()
Heeft niks met opportunisme te maken. Als er dan verdedigers staan moeten ze minstens de bal of de speler hebben. Anders kan je er net zo goed niet gaan staan.
Ben ik niet met je eens. Als hij toch vrij kan inkoppen, waarom loop je er dan. Ruiz maakte dit seizoen ook nog niet zoveel klaar hoor, daarbij komt hij terug van een blessure. Dan moet je er bovenop zitten.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, want je verondersteld dat het de fout van de verdedigers is. Terwijl het in eerste instantie gewoon een geweldige voorzet is op de beste speler van de Eredivisie. Er staat een speler voor en een speler tegen z'n rug. Dan is hij toch aan beide kanten gedekt? Als z'n bal precies tussen de 2 verdedigers met een goede snelheid op het hoofd van Ruiz komt kun je daar weinig aan doen, behalve iemand onderuitschoffelen/trekken. Dan krijgt diegene rood en hebben we een penalty tegen. Dan zijn we nog verder van huis.
Want?quote:
Nee, dat zeg ik niet. Het is alleen weer typerend dat er maar een user begint te janken als een klein kind na elk verlies.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef john-x het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan dan? Je vindt dat ie moet blijven?![]()
Zou de rest ook eens mogen doen. Mag toch hopen dat iedereen die een beetje wat met de club heeft kookt van woede?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Het is alleen weer typerend dat er maar een user begint te janken als een klein kind na elk verlies.
Ik ben het wel met je eens hoor, ben ook geen fan van Mulder (al heb ik vandaag niets gezien). Maar hij hoeft niet meteen op te rotten.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef john-x het volgende:
[..]
Nou dan. Weg met die prutser, scheelt je zo 6 a 7 punten de rest van het seizoen.
Ohquote:
Van Dijk? Darley? Een keeper huren? Een jeugdkeeper?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef Stokstaart het volgende:
Je moet eens nadenken man. Mulder oprotten en dan?? Lodewijks op de goal??
Ik vond Aerts wel goed..quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef john-x het volgende:
[..]
Want?![]()
Ben ik nou de enige die zich druk maakt over de meest slechte keeper in de Feyenoord-geschiedenis? Timmer was ook kut, maar die had zo nu en dan nog weer een geniale redding. Mulder is een sukkel zonder enige uitstraling die nog nooit een punt opgeleverd heeft.
Wel uit de basis in elk geval.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, ben ook geen fan van Mulder (al heb ik vandaag niets gezien). Maar hij hoeft niet meteen op te rotten.
Die zijn geblesseerd manquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef john-x het volgende:
[..]
Van Dijk? Darley? Een keeper huren? Een jeugdkeeper?
Ok, je mag het best niet met me eens zijn. Maar als jij niet snapt dat tegen een geweldige voorzet niks te doen is dan hoef ik het ook niet meer proberen uit te leggen. Sommige situaties zijn gewoon niet beheersbaar voor een verdediger, bijvoorbeeld wanneer er een geweldige voorzet precies op het hoofd van een aanvaller wordt gegeven. Als verdediger moet je dan altijd reageren op de aanvaller die al precies goed voor de bal staat, waardoor je net een stap/handeling te laat bent en er een doelpunt kan vallen. Duidelijker kan ik het niet uitleggen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:58 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als hij toch vrij kan inkoppen, waarom loop je er dan. Ruiz maakte dit seizoen ook nog niet zoveel klaar hoor, daarbij komt hij terug van een blessure. Dan moet je er bovenop zitten.
Jij hebt jou uitleg. Ik vind de voorzet en de goal een verdedigende fout.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, je mag het best niet met me eens zijn. Maar als jij niet snapt dat tegen een geweldige voorzet niks te doen is dan hoef ik het ook niet meer proberen uit te leggen. Sommige situaties zijn gewoon niet beheersbaar voor een verdediger, bijvoorbeeld wanneer er een geweldige voorzet precies op het hoofd van een aanvaller wordt gegeven. Als verdediger moet je dan altijd reageren op de aanvaller die al precies goed voor de bal staat, waardoor je net een stap/handeling te laat bent en er een doelpunt kan vallen. Duidelijker kan ik het niet uitleggen.
Ruiz is echt wel goed klaargestoomd hoor, hij vertegenwoordigd een grote transferwaarde dus daar nemen ze geen risico mee. Als je zijn aanwezigheid, balaannames en passes zag dan heeft hij maar weinig onder zijn blessure geleden. Kijk ook maar eens naar Arjen Robben...die is ook gelijk de beste speler op het veld na een lange blessure.
Voorzet: ja, dat is een foutquote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Jij hebt jou uitleg. Ik vind de voorzet en de goal een verdedigende fout.
Is het ook, die mag tussen 2 man nooit zo vrij kunnen inkopen, spring er dan op zijn minst tegenaan. Maar eerlijk is eerlijk zulke momenten blijf je altijd houden zelfs bij Barca of Real Madrid.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Jij hebt jou uitleg. Ik vind de voorzet en de goal een verdedigende fout.
Nee man, wat een onzin. Bij mij overheerst naast de teleurstelling juist het gevoel van opluchting. Ze kunnen het dus toch gewoon: voetballen en vechten voor elke bal!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef john-x het volgende:
[..]
Zou de rest ook eens mogen doen. Mag toch hopen dat iedereen die een beetje wat met de club heeft kookt van woede?
Maar volgende week zie je er weer niets van terug.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, wat een onzin. Bij mij overheerst naast de teleurstelling juist het gevoel van opluchting. Ze kunnen het dus toch gewoon: voetballen en vechten voor elke bal!
Loop eens niet zo simpel te zeiken, afgelopen week liep iedereen hier ook weer te kwaken van ja dat gaat Zondag weer 8-0 worden etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Maar volgende week zie je er weer niets van terug.
Tegen de Graafschap speelden ze ook gewoon goed. De vraag is alleen wanneer de vloek opgeheven gaat worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, wat een onzin. Bij mij overheerst naast de teleurstelling juist het gevoel van opluchting. Ze kunnen het dus toch gewoon: voetballen en vechten voor elke bal!
Er zijn toch geen andere mogelijkheden gast. Snap dat nou. Hoe kut we het ook vinden dat Mulder er nog is, verwachten dat er andere keepers gehaald worden is niet realistisch. Daar is immers geen geld voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef john-x het volgende:
[..]
Dan nog, als ze fit zijn dan is Mulder nog vaak eerste of tweede keeper.
Precies.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat zou nog niet erg zijn, als het standaard de derde keeper was die puur uit hoge nood erin stond. Maar Been ziet er nog enige toekomst in ook, dat is het ergste.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Er zijn toch geen andere mogelijkheden gast. Snap dat nou. Hoe kut we het ook vinden dat Mulder er nog is, verwachten dat er andere keepers gehaald worden is niet realistisch. Daar is immers geen geld voor.
Darley en Van Dijk zijn geblesseerd. Die eerste zie ik sowieso nooit meer iets van betekenis zijn bij de club en die laatste zal wel aan zijn laatste seizoen bezig zijn. Houdt voorlopig in dat we het met Mulder zullen moeten doen.
Jongen je ziet toch dat dit van vandaag ordinaire pech is? Ga je club steunen man eikel.quote:
Wat een trieste mentaliteit heb jij zeg. Jij bent vast zo'n figuur dat nu alles af loopt te zeiken en straks weer de zelfverklaarde die-hard supporter loopt uit te hangen, wanneer er eindelijk weer gewonnen wordtquote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Omdat je dan automatisch achteruit gaat lopen. We gaven niet veel weg het werkte prima, wissels was ook niets mis mee.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
Waarom wisselt Been trouwens een aanvaller voor een aanvaller. Waarom timmert hij het nu juist niet dicht. Tegen Ado en Willem 2 wisselde hij juist wel zo terwijl het niet nodig was.
Dit is geen pech, als die 1-1 niet gevallen was had je niet verloren.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen je ziet toch dat dit van vandaag ordinaire pech is? Ga je club steunen man eikel.
Nou...ik kijk elke week de wedstrijd van voor tot einde en ik vond dit een van de beste wedstrijden van het seizoen. No offence, maar tegen de Graafschap en tegen Twente was een wereld van verschil, dus ik snap niet precies waar je dit vandaan haalt?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen de Graafschap speelden ze ook gewoon goed. De vraag is alleen wanneer de vloek opgeheven gaat worden.
Gewoon dikke pech. Elftal speelt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |