Voetbal is een spel van fouten. Jij als ras-oppurtunist zou natuurlijk graag zien dat onze spelers absoluut geen fouten maken, maar helaas zo werkt het niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Goh.![]()
Maar als die verdedigers er staan horen ze bal toch weg te werken, hoe goed die spits ook mag zijn, hij heeft een half jaar niet gespeeld. Ze hadden minstens meer mee kunnen springen of tegen hem aan kunnen hangen.
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef john-x het volgende:
[..]
Jij wou ergens gaan ontkennen dat Mulder geen kutkeeper is?
Wat moet Been dan, z'n keeperstrainert tussen de palen zettenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef john-x het volgende:
Jij wou ergens gaan ontkennen dat Mulder geen kutkeeper is?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij als ras-oppurtunist zou natuurlijk graag zien dat onze spelers bij fouten maken, maar helaas.
Desnoods...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat moet Been dan, z'n keeperstrainert tussen de palen zetten
Darley, van Dijk of welke andere keeper dan ook. Iedereen doet het beter dan die randdebiel.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat moet Been dan, z'n keeperstrainert tussen de palen zetten
Jawel, want je verondersteld dat het de fout van de verdedigers is, terwijl het in eerste instantie gewoon een geweldige voorzet is op de beste speler van de Eredivisie. Om dan die verdedigers af te zeiken vind ik opportunistisch gelul.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
![]()
Heeft niks met opportunisme te maken. Als er dan verdedigers staan moeten ze minstens de bal of de speler hebben. Anders kan je er net zo goed niet gaan staan.
Ben ik niet met je eens. Als hij toch vrij kan inkoppen, waarom loop je er dan. Ruiz maakte dit seizoen ook nog niet zoveel klaar hoor, daarbij komt hij terug van een blessure. Dan moet je er bovenop zitten.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, want je verondersteld dat het de fout van de verdedigers is. Terwijl het in eerste instantie gewoon een geweldige voorzet is op de beste speler van de Eredivisie. Er staat een speler voor en een speler tegen z'n rug. Dan is hij toch aan beide kanten gedekt? Als z'n bal precies tussen de 2 verdedigers met een goede snelheid op het hoofd van Ruiz komt kun je daar weinig aan doen, behalve iemand onderuitschoffelen/trekken. Dan krijgt diegene rood en hebben we een penalty tegen. Dan zijn we nog verder van huis.
Want?quote:
Nee, dat zeg ik niet. Het is alleen weer typerend dat er maar een user begint te janken als een klein kind na elk verlies.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef john-x het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan dan? Je vindt dat ie moet blijven?![]()
Zou de rest ook eens mogen doen. Mag toch hopen dat iedereen die een beetje wat met de club heeft kookt van woede?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Het is alleen weer typerend dat er maar een user begint te janken als een klein kind na elk verlies.
Ik ben het wel met je eens hoor, ben ook geen fan van Mulder (al heb ik vandaag niets gezien). Maar hij hoeft niet meteen op te rotten.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef john-x het volgende:
[..]
Nou dan. Weg met die prutser, scheelt je zo 6 a 7 punten de rest van het seizoen.
Ohquote:
Van Dijk? Darley? Een keeper huren? Een jeugdkeeper?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef Stokstaart het volgende:
Je moet eens nadenken man. Mulder oprotten en dan?? Lodewijks op de goal??
Ik vond Aerts wel goed..quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef john-x het volgende:
[..]
Want?![]()
Ben ik nou de enige die zich druk maakt over de meest slechte keeper in de Feyenoord-geschiedenis? Timmer was ook kut, maar die had zo nu en dan nog weer een geniale redding. Mulder is een sukkel zonder enige uitstraling die nog nooit een punt opgeleverd heeft.
Wel uit de basis in elk geval.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, ben ook geen fan van Mulder (al heb ik vandaag niets gezien). Maar hij hoeft niet meteen op te rotten.
Die zijn geblesseerd manquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef john-x het volgende:
[..]
Van Dijk? Darley? Een keeper huren? Een jeugdkeeper?
Ok, je mag het best niet met me eens zijn. Maar als jij niet snapt dat tegen een geweldige voorzet niks te doen is dan hoef ik het ook niet meer proberen uit te leggen. Sommige situaties zijn gewoon niet beheersbaar voor een verdediger, bijvoorbeeld wanneer er een geweldige voorzet precies op het hoofd van een aanvaller wordt gegeven. Als verdediger moet je dan altijd reageren op de aanvaller die al precies goed voor de bal staat, waardoor je net een stap/handeling te laat bent en er een doelpunt kan vallen. Duidelijker kan ik het niet uitleggen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:58 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als hij toch vrij kan inkoppen, waarom loop je er dan. Ruiz maakte dit seizoen ook nog niet zoveel klaar hoor, daarbij komt hij terug van een blessure. Dan moet je er bovenop zitten.
Jij hebt jou uitleg. Ik vind de voorzet en de goal een verdedigende fout.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, je mag het best niet met me eens zijn. Maar als jij niet snapt dat tegen een geweldige voorzet niks te doen is dan hoef ik het ook niet meer proberen uit te leggen. Sommige situaties zijn gewoon niet beheersbaar voor een verdediger, bijvoorbeeld wanneer er een geweldige voorzet precies op het hoofd van een aanvaller wordt gegeven. Als verdediger moet je dan altijd reageren op de aanvaller die al precies goed voor de bal staat, waardoor je net een stap/handeling te laat bent en er een doelpunt kan vallen. Duidelijker kan ik het niet uitleggen.
Ruiz is echt wel goed klaargestoomd hoor, hij vertegenwoordigd een grote transferwaarde dus daar nemen ze geen risico mee. Als je zijn aanwezigheid, balaannames en passes zag dan heeft hij maar weinig onder zijn blessure geleden. Kijk ook maar eens naar Arjen Robben...die is ook gelijk de beste speler op het veld na een lange blessure.
Voorzet: ja, dat is een foutquote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Jij hebt jou uitleg. Ik vind de voorzet en de goal een verdedigende fout.
Is het ook, die mag tussen 2 man nooit zo vrij kunnen inkopen, spring er dan op zijn minst tegenaan. Maar eerlijk is eerlijk zulke momenten blijf je altijd houden zelfs bij Barca of Real Madrid.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Jij hebt jou uitleg. Ik vind de voorzet en de goal een verdedigende fout.
Nee man, wat een onzin. Bij mij overheerst naast de teleurstelling juist het gevoel van opluchting. Ze kunnen het dus toch gewoon: voetballen en vechten voor elke bal!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef john-x het volgende:
[..]
Zou de rest ook eens mogen doen. Mag toch hopen dat iedereen die een beetje wat met de club heeft kookt van woede?
Maar volgende week zie je er weer niets van terug.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, wat een onzin. Bij mij overheerst naast de teleurstelling juist het gevoel van opluchting. Ze kunnen het dus toch gewoon: voetballen en vechten voor elke bal!
Loop eens niet zo simpel te zeiken, afgelopen week liep iedereen hier ook weer te kwaken van ja dat gaat Zondag weer 8-0 worden etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Maar volgende week zie je er weer niets van terug.
Tegen de Graafschap speelden ze ook gewoon goed. De vraag is alleen wanneer de vloek opgeheven gaat worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, wat een onzin. Bij mij overheerst naast de teleurstelling juist het gevoel van opluchting. Ze kunnen het dus toch gewoon: voetballen en vechten voor elke bal!
Er zijn toch geen andere mogelijkheden gast. Snap dat nou. Hoe kut we het ook vinden dat Mulder er nog is, verwachten dat er andere keepers gehaald worden is niet realistisch. Daar is immers geen geld voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef john-x het volgende:
[..]
Dan nog, als ze fit zijn dan is Mulder nog vaak eerste of tweede keeper.
Precies.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat zou nog niet erg zijn, als het standaard de derde keeper was die puur uit hoge nood erin stond. Maar Been ziet er nog enige toekomst in ook, dat is het ergste.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Er zijn toch geen andere mogelijkheden gast. Snap dat nou. Hoe kut we het ook vinden dat Mulder er nog is, verwachten dat er andere keepers gehaald worden is niet realistisch. Daar is immers geen geld voor.
Darley en Van Dijk zijn geblesseerd. Die eerste zie ik sowieso nooit meer iets van betekenis zijn bij de club en die laatste zal wel aan zijn laatste seizoen bezig zijn. Houdt voorlopig in dat we het met Mulder zullen moeten doen.
Jongen je ziet toch dat dit van vandaag ordinaire pech is? Ga je club steunen man eikel.quote:
Wat een trieste mentaliteit heb jij zeg. Jij bent vast zo'n figuur dat nu alles af loopt te zeiken en straks weer de zelfverklaarde die-hard supporter loopt uit te hangen, wanneer er eindelijk weer gewonnen wordtquote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Omdat je dan automatisch achteruit gaat lopen. We gaven niet veel weg het werkte prima, wissels was ook niets mis mee.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
Waarom wisselt Been trouwens een aanvaller voor een aanvaller. Waarom timmert hij het nu juist niet dicht. Tegen Ado en Willem 2 wisselde hij juist wel zo terwijl het niet nodig was.
Dit is geen pech, als die 1-1 niet gevallen was had je niet verloren.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen je ziet toch dat dit van vandaag ordinaire pech is? Ga je club steunen man eikel.
Nou...ik kijk elke week de wedstrijd van voor tot einde en ik vond dit een van de beste wedstrijden van het seizoen. No offence, maar tegen de Graafschap en tegen Twente was een wereld van verschil, dus ik snap niet precies waar je dit vandaan haalt?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen de Graafschap speelden ze ook gewoon goed. De vraag is alleen wanneer de vloek opgeheven gaat worden.
Gewoon dikke pech. Elftal speelt prima.
Ja, het was echt bedroevend. Feyenoord doet niks goed, geen enkele speler voldoet en alle goals hadden makkelijk voorkomen kunnen worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
Waarom wisselt Been trouwens een aanvaller voor een aanvaller. Waarom timmert hij het nu juist niet dicht. Tegen Ado en Willem 2 wisselde hij juist wel zo terwijl het niet nodig was.
Dat is leuk, maar speel gvd volgende week dan ook zo.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou...ik kijk elke week de wedstrijd van voor tot einde en ik vond dit een van de beste wedstrijden van het seizoen. No offence, maar tegen de Graafschap en tegen Twente was een wereld van verschil, dus ik snap niet precies waar je dit vandaan haalt?
Klopt, maar het spel zelf vond ik niet echt overtuigend. En ja, het was gewoon pech, maar aan de andere kant gewoon weer verzuimd om die goal te maken waardoor je in de problemen komt.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
Graafschap hadden we 13 schoten op goal hun 3. Balbezit was 63% om 37%.
Als je die verliest heb je gewoon pech.
Waar haal je dat nou vandaan man. En inderdaad die goals hadden makkelijk voorkomen kunnen worden, nu liep je toch ook achteruit.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het was echt bedroevend. Feyenoord doet niks goed, geen enkele speler voldoet en alle goals hadden makkelijk voorkomen kunnen worden.
Schei toch uit man...neem een borrel en relax.
Je maakt je nu al boos over volgende week?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar speel gvd volgende week dan ook zo.
We hebben voorin niemand die scoort. Ik weet niet of je dat het elftal echt kwalijk kunt nemen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar het spel zelf vond ik niet echt overtuigend. En ja, het was gewoon pech, maar aan de andere kant gewoon weer verzuimd om die goal te maken waardoor je in de problemen komt.
Het was de brief van de supportersquote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef H.M.Murdock het volgende:
Dit was 10 keer beter dan tegen de Graafschap.
Zo zie je maar wat een gesprek met Willem kan doen.
Nee nu werd je naar achteren gedrukt maar de buitenspelers en spitsen zetten steeds al druk op de backs waardoor het voor Twente al moeilijk was om het middenveld te bereiken, doe je dat niet wordt het middenveld overgeslagen en zet je jezelf met de rug tegen de muur.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:15 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou vandaan man. En inderdaad die goals hadden makkelijk voorkomen kunnen worden, nu liep je toch ook achteruit.
Die kans van Bruins wel gezien?????quote:Op zondag 30 januari 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben voorin niemand die scoort. Ik weet niet of je dat het elftal echt kwalijk kunt nemen.
Mijn ervaring leert dat het zo is, het is aan het elftal om het tegendeel te bewijzen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Loop eens niet zo simpel te zeiken, afgelopen week liep iedereen hier ook weer te kwaken van ja dat gaat Zondag weer 8-0 worden etc.
Ik ben ook een die hard. Ekte ekte!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een trieste mentaliteit heb jij zeg. Jij bent vast zo'n figuur dat nu alles af loopt te zeiken en straks weer de zelfverklaarde die-hard supporter loopt uit te hangen, wanneer er eindelijk weer gewonnen wordt
Ja, en over de rest van het seizoen. Zouden er eens meer moeten doen hier.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt je nu al boos over volgende week?
Dus roep je het wel een beetje over jezelf af. Waarom kon het de eerste helft wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee nu werd je naar achteren gedrukt maar de buitenspelers en spitsen zetten steeds al druk op de backs waardoor het voor Twente al moeilijk was om het middenveld te bereiken, doe je dat niet wordt het middenveld overgeslagen en zet je jezelf met de rug tegen de muur.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef john-x het volgende:
[..]
Ja, en over de rest van het seizoen. Zouden er eens meer moeten doen hier.
Bruins ja. Daar zeg je het al...quote:
Makaayquote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bruins ja. Daar zeg je het al...
Makaay of Tomasson hadden er vandaag 3 in geschoten ...
Iedereen hier bekijkt het per week en is voor elke wedstrijd weer vol hoopquote:
Tomasson is alweer op het trainingsveld las ikquote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Makaay of Tomasson hadden er vandaag 3 in geschoten ...
Omdat Twente middenvelders had gewisseld voor aanvallers, natuurlijk gaat Twente dan meer drukken maar Feyenoord heeft amper met de rug tegen de muur gestaan en waar kon hebben ze gewoon vooruit gevoetbald. Het stond verder prima.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dus roep je het wel een beetje over jezelf af. Waarom kon het de eerste helft wel.
Precies...daarbij maakte Twente met John een aanvallende wissel. Dan kun je 2 dingen doen: verdedigend wisselen en achteruit gaan lopen, of op de zelfde voet doorgaan en een aanvaller voor een aanvaller wisselen en je eigen spel blijven spelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee nu werd je naar achteren gedrukt maar de buitenspelers en spitsen zetten steeds al druk op de backs waardoor het voor Twente al moeilijk was om het middenveld te bereiken, doe je dat niet wordt het middenveld overgeslagen en zet je jezelf met de rug tegen de muur.
Dus je kunt het wél iemand kwalijk nemenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van te voren verlies aankondigen is veel triester.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef john-x het volgende:
[..]
Iedereen hier bekijkt het per week en is voor elke wedstrijd weer vol hoop![]()
En dan achteraf klagen, lekker makkelijk.
quote:Been verwacht morgen ook een spits vast te leggen voor #Feyenoord. Formeel is er nog geen 'nee' gezegd door H'veen en Dost.
Yeah right.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Makaay. Echt niet man. Die was gewoon al op voordat hij bij Feyenoord kwam. Nooit overtuigend ingeschoten, zelden een overtuigend doelpunt.
JDT had er zeker eentje gemaakt.
Simpel...Twente wisselt aanvallend, waardoor de druk toeneemt. Daarentegen worden de Feyenoord spelers steeds vermoeider, omdat het spel dat ze speelden veel kracht vergt. Dan vallen er hier en daar gaten doordat het niet volledig meer te belopen is en dan komen de kansen. Heb je geluk, dan valt het doelpunt niet. Heb je pech, dan verlies je de pot.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dus roep je het wel een beetje over jezelf af. Waarom kon het de eerste helft wel.
Bruins is toch geen diepe spits of wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef john-x het volgende:
[..]
Dus je kunt het wél iemand kwalijk nemen
Niets verlies, ze moeten gewoon winnen. Geen excuus of lulverhaal van Been mogelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van te voren verlies aankondigen is veel triester.
Jawel maar je ziet het aankomen als Brama en centrale verdedigers als Douglasquote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat Twente middenvelders had gewisseld voor aanvallers, natuurlijk gaat Twente dan meer drukken maar Feyenoord heeft amper met de rug tegen de muur gestaan en waar kon hebben ze gewoon vooruit gevoetbald. Het stond verder prima.
Maar soms is het ook niet tegen te houden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Jawel maar je ziet het aankomen als Brama en centrale verdedigers als Douglashelemaal opstomen vanaf eigen 16.
Als jij nou gewoon je klep eens houdt en naar de wedstrijd had gekeken had je gezien dat Feyenoord gewoon met een geweldige instelling en een goede tactiek speelde. Kortom een goede wedstrijd die je verliest door een kutgoal in de laatste minuut.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef john-x het volgende:
[..]
Niets verlies, ze moeten gewoon winnen. Geen excuus of lulverhaal van Been mogelijk.
Mario wilde voorkomen dat we vast kwamen te staan op eigen helft denk ik. Dan had je het met Jansen en Ruiz gewoon echt geen 10 minuten volgehouden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Jawel maar je ziet het aankomen als Brama en centrale verdedigers als Douglashelemaal opstomen vanaf eigen 16.
Nee, daarom hadden Bruins of Wijnaldum voor een veiligere marge moeten zorgen en Mulder die 1-1 niet laten gebeuren.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar soms is het ook niet tegen te houden.
Mwa dan zou je dat altijd als excuses kunnen opvoeren. Feyenoord miste ook de eindpass vandaag.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar soms is het ook niet tegen te houden.
Nee niet altijd, Feyenoord bleef gewoon logisch druk zetten op de backs maar Twente beheerst het positiespel gewoon goed waardoor ze vaak toch een vrije man vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mwa dan zou je dat altijd als excuses kunnen opvoeren. Feyenoord miste ook de eindpass vandaag.
Dat zeker. Maar je ziet dat niet alleen tegen Twente, zelfs tegen de Graafschap laat Feyenoord het gebeuren.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee niet altijd, Feyenoord bleef gewoon logisch druk zetten op de backs maar Twente beheerst het positiespel gewoon goed waardoor ze vaak toch een vrije man vinden.
Tja zo blijft het altijd maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef john-x het volgende:
[..]
Nee, daarom hadden Bruins of Wijnaldum voor een veiligere marge moeten zorgen en Mulder die 1-1 niet laten gebeuren.
Die willen ze voor 5 miljoen niet eens naar onze amsterdamse vrienden laten vertrekkenquote:
Ik zou hem momenteel ook niet het geld waard vinden. Als we bovenin meedraaiden en er was wat geld was het een goede aankoop/investering geweest maar in deze situatie 3 a 4 miljoen voor zo'n speler neerleggen is niet echt slim nu.quote:
Die loser van een El Ahmadi hebben we trouwens echt geen seconde gemist vandaag.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tja zo blijft het altijd maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen...
Veldspel is gewoon in orde, met Meeuwis heb je een leider binnen die niet bang is z'n bek open te trekken itt tot El Ahamdi. Nu nog een spits erbij en dan zie ik het wel positief in hoor.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Merkie het volgende:
Twente is fysiek een sterkere ploeg, als ze dan gesteund door de 1-1 druk gaan zetten kan je dat echt niet als nummer 15 van de eredivisie voetballend oplossen hoor, dat is gewoon een sprookje. Gewoon goed stand gehouden. De 2-1 van Twente was gewoon puur de individuele kwaliteit van Janssen en Ruiz.
Je moet deze wedstrijd echt los zien van die van vorige week. Als je de pot hebt gezien, dan zag je een wereld van verschil. Dat ze in de laatste minuut een doelpunt tegen krijgen is gewoon heel jammer.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar je ziet dat niet alleen tegen Twente, zelfs tegen de Graafschap laat Feyenoord het gebeuren.
Vorige week vond je het nog zo'n domme zet. Uiteindelijk is Meeuwis (denk ik) gekomen omdat het salaris van El Ahmadi vrij kwam, dus uiteindelijk is het gewoon een hele goede zet. Hypocriet muchquote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef john-x het volgende:
[..]
Die loser van een El Ahmadi hebben we trouwens echt geen seconde gemist vandaag.
Dat is totaal wat anders.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar je ziet dat niet alleen tegen Twente, zelfs tegen de Graafschap laat Feyenoord het gebeuren.
Ik heb het gezien vandaag, zoals elke wedstrijd. Maar het probleem is dat Feyenoord de tegenstander teveel laat voetballen en in het spel laat komen. Eerste helft had Twente weinig te vertellen. En een kwalitatief goede ploeg als Twente straft dat gewoon genadeloos af.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Je moet deze wedstrijd echt los zien van die van vorige week. Als je de pot hebt gezien, dan zag je een wereld van verschil. Dat ze in de laatste minuut een doelpunt tegen krijgen is gewoon heel jammer.
Nee hoor, ik vond het geen domme zet om El Ahmadi weg te doen, mits er een vervanger kwam. Dat kwam niet omdat ik El Ahmadi zo'n goede voetballer vond, maar vooral omdat de selectie dan smaller zou worden dan hij al was. Maar dat is zoals je zelf zegt al opgelost.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vorige week vond je het nog zo'n domme zet. Uiteindelijk is Meeuwis (denk ik) gekomen omdat het salaris van El Ahmadi vrij kwam, dus uiteindelijk is het gewoon een hele goede zet. Hypocriet much?
De manier waarop Feyenoord speelt kost heel veel kracht en als je dan alsnog de 1-1 ziet vallen krijg je vooral een mentale dreun en die heeft deze groep al wat teveel gehad dit seizoen. Dan voel je opeens wel de pijntjes en de vermoeidheid.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik heb het gezien vandaag, zoals elke wedstrijd. Maar het probleem is dat Feyenoord de tegenstander teveel laat voetballen en in het spel laat komen. Eerste helft had Twente weinig te vertellen. En een kwalitatief goede ploeg als Twente straft dat gewoon genadeloos af.
quote:Feyenoord-verdediger Gill Swerts scoorde in Enschede maar kon niet voorkomen dat zijn ploeg toch met 2-1 onderuit ging tegen de landskampioen.
De Belg die Feyenoord in de winterstop kwam versterken scoorde op een schitterende wijze de 0-1. Waar keeper Mihaylov een voorzet verwachte, krulde Swerts de bal in de verre hoek achter de Bulgaar. Volgens Swerts een mislukte voorzet, maar wel een wondermooi doelpunt.
Verslaggever Robert Anker zocht Swerts op direct na afloop van de wedstijd.
http://www.fr-fanatic.com/quote:Feyenoord-trainer Mario Been zag zijn ploeg lang aan de goede kant van de score staan maar kreeg in de slotfase een enorme teleurstelling te verwerken door de goal van Bryan Ruiz.
Toch was de nederlaag tegen de landskampioen van een ander kaliber dan vorige week, toen Feyenoord thuis met 0-1 klop kreeg van De Graafschap. De Rotterdammers hadden minimaal een punt verdiend in Enschede en dus vond Been dat er wel degelijk iets gewonnen was, ondanks dat er geen punten meegenomen worden naar Rotterdam.
De invalbeurt van Bryan Ruiz zorgde volgens de geplaagde trainer voor de omslag in de wedstrijd. Nadat de Twente- aanvaller zijn rentree maakte, na lang geblesseerd te zijn geweest, vielen twee goals.
Verslaggever Robert Anker sprak Been direct na afloop van de wedstrijd.
Was niet nodig geweest als die bal normaal gehouden was door de keeper.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Klummie het volgende:
[..]
De manier waarop Feyenoord speelt kost heel veel kracht en als je dan alsnog de 1-1 ziet vallen krijg je vooral een mentale dreun en die heeft deze groep al wat teveel gehad dit seizoen. Dan voel je opeens wel de pijntjes en de vermoeidheid.
Dit is gewoon onzin...Feyenoord heeft vandaag gewoon laten zien dat het wil strijden en ervoor wil gaan. Ik heb vandaag een wezenlijk andere instelling gezien dan in voorgaande wedstrijden. Elke keer kort op de bal, doorjagen e.d. Ze waren gewoon moe na 70 minuten en dat is logisch, wanneer je met zo'n tactiek speelt en niks op de bank hebt zitten dat de moeite is.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik heb het gezien vandaag, zoals elke wedstrijd. Maar het probleem is dat Feyenoord de tegenstander teveel laat voetballen en in het spel laat komen. Eerste helft had Twente weinig te vertellen. En een kwalitatief goede ploeg als Twente straft dat gewoon genadeloos af.
Natuurlijk, maar dan moet je dit de komende week wel doorzetten. Het zijn vooral de eerdere wedstrijden dit seizoen die deze fouten (Bruins die een dikke kans mist, Mulder die de wedstrijd laat kantelen) niet toelaatbaar maken. Dat kun je volgende week goed maken, maar het zou me niets verbazen als ze gewoon weer met een tiefus-mentaliteit verliezen van Vitesse. En daarna het standaard lulverhaaltje weer dat er volgende week geknokt moet worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Hamilcar het volgende:
Opportunistisch ben je wel, maar dat wisten we al. Vandaag speelden we goed, maar merk je dat je tegen een volwassener team speelt met meer individuele kwaliteiten die een wedstrijd kunnen beslissen. Dat nekte ons, omdat wij zelf niet de kansen konden verzilveren. Jammer, maar je moet zeker nu hier moed uitputten, de fouten meenemen in de trainingen en eruit hameren en volgende week zo tegen Vitesse spelen. Dan sloop je ze, tank je weer wat moed en gaan we weer punten pakken.
Het zat vandaag gewoon niet mee, maar er is een reden dat Twente het Europees leuk doet en een punt achter PSV staat. Als ze Ruiz het hele seizoen hadden gehad stonden ze nu zeker #1. Van dit Twente kan .. nee, mag je uit verliezen.
Vlaar stond ook bijna te janken voor de camera.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Klummie het volgende:
[..]
De manier waarop Feyenoord speelt kost heel veel kracht en als je dan alsnog de 1-1 ziet vallen krijg je vooral een mentale dreun en die heeft deze groep al wat teveel gehad dit seizoen. Dan voel je opeens wel de pijntjes en de vermoeidheid.
Nee man...Vlaar trekt altijd zo'n huilhoofd als ze verloren hebben. Je hoorde duidelijk dat hij eigenlijk wel opgelucht was met dit goede spel, maar dat hij gewoon baalde van de zure tegentreffer in de laatste minuut.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vlaar stond ook bijna te janken voor de camera.
Het is gewoon de zoveelste nederlaag. Toen die 1-1 kwam wist ik dat de 2-1 zou volgen.
Mentaal zijn ze gewoon 0,0
Heeft hij dat echt gezegd ?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vlaar stond ook bijna te janken voor de camera.
Het is gewoon de zoveelste nederlaag. Toen die 1-1 kwam wist ik dat de 2-1 zou volgen.
Mentaal zijn ze gewoon 0,0
Nee dat heeft hij niet gezegd. Hij heeft gezegd: "Toen de 1-1 kwam, wist ik dat het moeilijk zou worden."quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd ?Pak hem is heel snel die aanvoerders band af!
Vandaag speelde Feyenoord inderdaad goed. Maar daarom mag je mindere punten nog wel benoemen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is gewoon onzin...Feyenoord heeft vandaag gewoon laten zien dat het wil strijden en ervoor wil gaan. Ik heb vandaag een wezenlijk andere instelling gezien dan in voorgaande wedstrijden. Elke keer kort op de bal, doorjagen e.d. Ze waren gewoon moe na 70 minuten en dat is logisch, wanneer je met zo'n tactiek speelt en niks op de bank hebt zitten dat de moeite is.
Bij eredivisie live vonden ze het verschil in spel ook opvallend. Ben jij dan zo blind dat je alleen het verlies ziet i.p.v. dat de wedstrijd van vandaag hoop geeft?
Heeft ie niet gezegd maar dat beweer ik ook niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet gezegd. Hij heeft gezegd: "Toen de 1-1 kwam, wist ik dat het moeilijk zou worden."
Dat is iets wezenlijk anders.
Tja, als...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef john-x het volgende:
[..]
Was niet nodig geweest als die bal normaal gehouden was door de keeper.
Kan die niet een keer een ander plaatje opzettenquote:Been ziet perspectief na nederlaag
Mario Been trof zondag na afloop van de 2-1 nederlaag tegen FC Twente een selectie in de kleedkamer die teleurgesteld was, maar ook strijdvaardig. De spelers gaven al snel na de wedstrijd aan elkaar te kennen dat Feyenoord een prima wedstrijd op de mat had gelegd in Enschede, ook al stonden de Rotterdammers na een tegentreffer in blessuretijd van Bryan Ruiz uiteindelijk met lege handen. Alle spelers beseften dat als wij vanuit deze basis doorgaan en deze werklust elke week laten zien, dat we dan meer uit wedstrijden zullen halen dan we de afgelopen weken hebben laten zien, zei Been.
De trainer was achteraf met name tevreden over het spel dat zijn ploeg in de eerste twintig minuten van de wedstrijd had laten zien. Feyenoord vond telkens de vrije man op het middenveld en kon Twente op die manier vrijwel constant onder druk zetten. We gingen daarna ook met een goed gevoel de rust in, al wisten we dat Twente natuurlijk uitstekende spelers heeft en heel goed kan voetballen. Toch kreeg ik ook na rust steeds meer het gevoel dat wij een goal konden scoren.
Dat gevoel kwam ook uit, nadat Gill Swerts op fraaie wijze de 0-1 binnen schoot. Daarna brak een belangrijke fase aan, waarin we kansen kregen om de score uit te breiden, vertelde Been. Ik had toen het gevoel dat we eindelijk de negatieve spiraal waar wij inzitten konden doorbreken. Helaas gebeurden daarna dingen die je liever niet wilt zien in deze fase.
FC Twente kwam namelijk een kwartier voor tijd terug in de wedstrijd terug in de wedstrijd via een doelpunt van Wout Brama, waarna Feyenoord in de slotfase verder terug werd gedrongen op eigen helft. Uiteindelijk staan we na de 2-1 in de laatste minuut met lege handen, wat heel teleurstellend is, concludeerde Been. Dit resultaat is een nieuwe domper, maar we kunnen tevreden zijn over onze strijdwijze en de inzet van de spelers. Er wachten ons nog dertien heel belangrijke wedstrijden. Als we daarin hetzelfde laten zien als vandaag, staan we hopelijk binnenkort weer een keer aan de goede kant van de score.
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan die niet een keer een ander plaatje opzetten
Ben je daar echt blij mee?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn we gelukkig wel af van het 'Ze kunnen gewoon niet beter' gelul.
Nou gewoon ff niks een keer.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou gewoon ff niks een keer.
Dit verhaal kennen we nou wel.
Das waar.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
![]()
Welke trainer uit zich nou niet in clichés man?
En dat is het dan ook. Als het aan Mario ligt, geeft hij geen interview af na elke wedstrijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Das waar.
Maar hij zegt dit elke keer. Van dat perspectief precies zo. En elke keer verliezen we de wedstrijd daarna weer en zegt hij weer " Maar ik zie wel perspectief" .
Mario Beenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef john-x het volgende:
[..]
Van Dijk? Darley? Een keeper huren? Een jeugdkeeper?
Ik snap dat ook niet dat mensen zich daar zo druk over maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:51 schreef Paul-89 het volgende:
Dat praatje na een wedstrijd boeit toch niemand man.
Idd een keer een inhoudelijke reactie. Bijvoorbeeld wat zijn idee precies was met de wissels.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:51 schreef john-x het volgende:
[..]
De fouten aanstippen?
Idd zelfde kutverhaaltje als altijd.
Idd. En hij mag best zeggen dat ie baalt van bepaalde spelers.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd een keer een inhoudelijke reactie. Bijvoorbeeld wat zijn idee precies was met de wissels.
Dat alles goedkomt weten we nou wel
Niet onaardig bedoeld, maar wat boeit jou wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:55 schreef Paul-89 het volgende:
Al zegt hij dat hij zich vanavond gaat bezatten. Het boeit me 0,0.
Paultjuh is er een beetje klaar mee geloof ikquote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef john-x het volgende:
[..]
Niet onaardig bedoeld, maar wat boeit jou wel?
Dat is toch ook terecht, de wedstrijd van vandaag in ogenschouw nemend?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Das waar.
Maar hij zegt dit elke keer. Van dat perspectief precies zo. En elke keer verliezen we de wedstrijd daarna weer en zegt hij weer " Maar ik zie wel perspectief" .
[ afbeelding ]
Feyenoord.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef john-x het volgende:
[..]
Niet onaardig bedoeld, maar wat boeit jou wel?
Zéér zeker niet, ik denk dat ik nog een van de postiefste hier ben.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Paultjuh is er een beetje klaar mee geloof ik
Willem van Hanegem gaf bij Utrecht nooit een nabespreking en die wordt gezien als de Messias. Dus het maakt niet uit wat Been doet, het is toch niet goed.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Sportex het volgende:
[..]
En dat is het dan ook. Als het aan Mario ligt, geeft hij geen interview af na elke wedstrijd.
Meer over de wedstrijd en zijn tactiek, wat er mis/goed ging en graag iets minder van het standaard riedeltje.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch ook terecht, de wedstrijd van vandaag in ogenschouw nemend?
Willem wordt in Utrecht gezien als een Messiasquote:Op zondag 30 januari 2011 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem van Hanegem gaf bij Utrecht nooit een nabespreking en die wordt gezien als de Messias. Dus het maakt niet uit wat Been doet, het is toch niet goed.
Het is toch goed als wij ook een keer weten waarom hij bepaald keuzes maakt en spelers opstelt?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef Merkie het volgende:
Dat gelul van al die trainers, dat is toch het ene oor in en het andere oor uit? Lekker boeiend man, ze zeggen wat zodat de kranten wat op kunnen schrijven, meer niet.
Werkelijk? Waarom zou Been zich moeten verantwoorden tegenover ons over de opstelling? Zijn zaak, zijn verantwoordelijkheid. Laten we wel wezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is toch goed als wij ook een keer weten waarom hij bepaald keuzes maakt en spelers opstelt?
Zo raar is dat niet. Andere trainers doen dat ook.
Krijg jij ook al mail? Ik dacht dat ik speciaal wasquote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef Happel het volgende:
Kijk nu al uit naar de 'mail' van Been morgen.
Omdat wij zn salaris betalen misschien?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
Werkelijk? Waarom zou Been zich moeten verantwoorden tegenover ons over de opstelling? Zijn zaak, zijn verantwoordelijkheid. Laten we wel wezen.
Omdat wij z'n salaris betalen?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat wij zn salaris betalen misschien?
Trouwens wie heeft het nou weer meteen over verantwoorden. Toelichten/uitleggen he.
nou leg eens uit waarom Bahia er niet inkwam ipv Simon.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat wij zn salaris betalen misschien?
Trouwens wie heeft het nou weer meteen over verantwoorden. Toelichten/uitleggen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |