nietsquote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat moet je dan de doen om in de hemel te komen?
Ooh, dat verklaart.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik woon samen om de kosten lager te houden, en loop stage in de gehandicaptenzorg.
scheitertquote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil niet live op de radio.. dan word het gezeik over mijn accent alleen maar erger
mag ik je nummer geven????quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil niet live op de radio.. dan word het gezeik over mijn accent alleen maar erger
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
Nee. ik wil niet op de radioquote:
JE MOETquote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee. ik wil niet op de radio
bij daft punk hoort datquote:
Denken dat je een keuze hebtquote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee. ik wil niet op de radio
En in de hel?quote:
WATquote:
Nee hoor.. je hebt mijn nr niet en het enige wat ik moet is slapen, eten, drinken en fokkenquote:
En bellenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hoor.. je hebt mijn nr niet en het enige wat ik moet is slapen, eten, drinken en fokken
Belasting betalen...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hoor.. je hebt mijn nr niet en het enige wat ik moet is slapen, eten, drinken en fokken
Dan begrijp ik niks van die religiemeuk.quote:
Omdat boer.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom moet ik op de radio?
ben fucking chagrijnig. das toch geen lol aan.
Leek mij wel leukquote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik heb je nummer wel hahhahaha (evil laugh)quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja nu zit je vastquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef PiRANiA het volgende:
Hmm ik zit eens te kijken, maar 1730 - 1900 is wel een heel onhandige tijd
ja goed hequote:
een chaggie persoon aan de telefoon?quote:
das leukquote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je kiest er zelf voor of je in de hemel/hel komt. Althans, dat denk ik. Als jij tegenover iemand staat die gewoon goedheid is, dan merk je dat je zelf slecht bent en wil je het liefste in een donker hoekje in foetus houding zitten beklagen hoe slecht je leven wel niet is geweest, dus de hel. Maar iedereen kan in de hemel komen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niks van die religiemeuk.
Steek een beugel in uw anus.quote:
klopt en die geef jij niet wegquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef dragems het volgende:
[..]
maar ik heb je nummer wel hahhahaha (evil laugh)
Jaaaaaa, misschien kan ik je meteen een beetje opvrolijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een chaggie persoon aan de telefoon?
Koelkast vrolijkt je wel opquote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaaa wel joh feyenoord speel heel viesquote:
toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt en die geef jij niet weg
Zelfs ik kan in de hemel komen?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor of je in de hemel/hel komt. Althans, dat denk ik. Als jij tegenover iemand staat die gewoon goedheid is, dan merk je dat je zelf slecht bent en wil je het liefste in een donker hoekje in foetus houding zitten beklagen hoe slecht je leven wel niet is geweest, dus de hel. Maar iedereen kan in de hemel komen.
gefeliciteerd manquote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef sciter het volgende:
Dit is mijn 4500ste post.
Nu ga ik een scriptie schrijven over Sven Hedin.
Nou en, ze spelen ten minste weerquote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef dragems het volgende:
[..]
jaaa wel joh feyenoord speel heel vies
nee jij niet want donkerquote:
quote:
Leg uit...quote:
twente gaat zo 2-1 makenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou en, ze spelen ten minste weer
omdat negerquote:
Ik ben geen neger. Ik ben blank.quote:
ECHTquote:
Die editquote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, zelfs negers kunnen in de hemel komen(dus heloef, ook jij)
Wat is een wankster?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ECHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar je bent zo straat wil je zeggen dat je wankster bent![]()
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wannabe gangsterquote:
Ik ben geen wannabee gangster. Ik ben Ragboer.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben geen wannabee gangster. Ik ben Ragboer.
Maar serieus Drekkems... dacht je echt dat ik een neger was?
Ragboer heeft net zo'n bril als drek umsquote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben geen wannabee gangster. Ik ben Ragboer.
Maar serieus Drekkems... dacht je echt dat ik een neger was?
jawel hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh dus wat ik draai is niet goed
Is wel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee wat jij altijd draait is leuk zekerquote:
PiR gaat geen gitaar draaien hoor, jij hebt vanochtend je shit mogen draaien.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
PiR gaat geen gitaar draaien hoor, jij hebt vanochtend je shit mogen draaien.
Ik draai nu gewoon top 40 trouwens
Voetbalquote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef dragems het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2- 1
dit top 40 ? maar geen rap en rockquote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
PiR gaat geen gitaar draaien hoor, jij hebt vanochtend je shit mogen draaien.
Ik draai nu gewoon top 40 trouwens
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stoofquote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit te denken wat ik allemaal door de stoofpot heen moet keilen... iemand ideen?
Vlees van het land.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit te denken wat ik allemaal door de stoofpot heen moet keilen... iemand ideen?
nou die teen is toch stukquote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik denk dat jij een blank lulletje rozenwater bentquote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Ragboer het volgende:
Koelkast dacht dat ik een echte boer was (incluis klompen en blauwe overall) en Dragems denkt dat ik een neger ben. Echt WTF![]()
Hoe denkt je dat dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een blank lulletje rozenwater bent
quote:
quote:
heb al een dag lang rundvleeslapjes erin liggen.. maar tis zo kaal nuquote:
Ik draai ook rap hoor. En rock heb ik ook gedraaid.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef dragems het volgende:
[..]
dit top 40 ? maar geen rap en rock
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Pleurt er wat piepers en groenvoer bij.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
heb al een dag lang rundvleeslapjes erin liggen.. maar tis zo kaal nu
Ik bedoel waar bazeer je dat op?quote:
Ok.quote:
dan moet ik aardappels schillen.. geen zin in.. zou patat ongebakken erdoor ook smaken?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pleurt er wat piepers en groenvoer bij.
Ik denk dat bij iedereen waarvan ik nog geen foto heb gezienquote:
Doe gewoon, jij mot t vreten, ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik aardappels schillen.. geen zin in.. zou patat ongebakken erdoor ook smaken?
Zeur dan niet zo manquote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef dragems het volgende:
neee ben in een goeie bui omdat voetbal
Mijn weekend is een en al prutquote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik word gek van mezelf... waarom kan ik nou niet vrolijk worden
hahahahaa lolquote:
Ik vreet niet, ik eet, ik dineer, ik kietel mijn smaakpapillenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doe gewoon, jij mot t vreten, ik niet.
Pleeg zelfmoord.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik word gek van mezelf... waarom kan ik nou niet vrolijk worden
Je zou raar staan te kijken als ik het echt deed.quote:
Jij komt uit Drenthe dus je vreet. Wij Utrechters (kwaliteitsmensen) dineren tesamen met beschaafde mensen onder het genot van een wijntje.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vreet niet, ik eet, ik dineer, ik kietel mijn smaakpapillen
Ikquote:Op zondag 30 januari 2011 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wie heeft er de hele avond lopen tanken gisteren?
*hand opsteektquote:Op zondag 30 januari 2011 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IKKEquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij komt uit Drenthe dus je vreet. Wij Utrechters (kwaliteitsmensen) dineren tesamen met beschaafde mensen onder het genot van een wijntje.
Piraniaquote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef PiRANiA het volgende:
Zometeen onder andere Jon Hopkins, Pantha Du Prince, Röyksopp en J-Walk.
Dat is een feit.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef dragems het volgende:
hahaha alweer iets speciaal voor mij
je houd dus toch van me
kijk ff of de kat er niet in zitquote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat maakt zo'n koffiezetapparaat een takkeherrie zeg
Nee het moet wel lukkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar heb je niet getest op de testserver dan?
hallo sushiquote:
quote:
Da's dan ook 10 keer lekkerder. Maak er wat van!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen patat in huis... dat word aardappels schillen.. ach ja.. was te verwachten vandaag
Patatquote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen patat in huis... dat word aardappels schillen.. ach ja.. was te verwachten vandaag
alles wat ik kook is lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's dan ook 10 kee rlekkerder. Maar er wat van!
En dan? Jij pleurt al je voer bijelkaar omdat je zo nodig een eenpansgerecht wilt maken. Koop een afwasmachine, dan hoef je het niet meer met de hand doen. Of moeten jullie nog echt naar een waterput?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik je tegen kom
.......
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Pirania, Heb je MC Hammer - Can't touch this?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef PiRANiA het volgende:
Zometeen onder andere Jon Hopkins, Pantha Du Prince, Röyksopp en J-Walk.
Als die gedraaid wordt kap ik per direct afquote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Pirania, Heb je MC Hammer - Can't touch this?
klopt.. maar wou het in de stoofpot mikken.. dus daar ga ik geen patat voor makenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Patat![]()
Zelf maken is altijd lekkerder
Mijn oma maakt ze lekkorrrrrquote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Patat![]()
Zelf maken is altijd lekkerder
Komt 4x per dag ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als die gedraaid wordt kap ik per direct af
Ja, maar hij heeft nu wel een echte sixpack..quote:
Sorryquote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat zoek jij allemaal voor een vieze plaatjes?![]()
Leugens!!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb nog andere dingen te doen dan radio luisteren heur
ben niet echt fan van rappers, dit klinkt niet verkeert maar moet dit wel goed klinken het zijn belgenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ABN. Niet hun beste nummer, maar het enige wat ik had liggen
Ik maak een eenpasgerecht omdat het gewoon fucking lekker is.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan? Jij pleurt al je voer bijelkaar omdat je zo nodig een eenpansgerecht wilt maken. Koop een afwasmachine, dan hoef je het niet meer met de hand doen. Of moeten jullie nog echt naar een waterput?
Ik heb alle albums van ABN, zeer gevarieerd en op elk album wel 2-3 pareltjes.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef dragems het volgende:
[..]
ben niet echt fan van rappers, dit klinkt niet verkeert maar moet dit wel goed klinken het zijn belgen
Sjonquote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John vind ik fijner klinken/typen
Oké, geen problemen mee hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik maak een eenpasgerecht omdat het gewoon fucking lekker is.
Sinds wanneer zijn jullie op het riool aangesloten.?quote:En nee we hoeven niet naar de waterput.. we hebben zelfs telefoon en tv hier.
GEIL!quote:Wat dan? Dan schop ik je tegen je schenen, grijp naar je kruis en draai mijn hand 3 x dat dan
f5?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef dragems het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik hoor pirania niet hoor alleen het buffer introtje
dat is idd iriquote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef PiRANiA het volgende:
Nummers van >5 minuten draaien is wel relaxter. Met dat TV-tunesuurtje had ik elke 30-50sec een andere
Kan je gelijk ff pissen tussendoor, indien nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef PiRANiA het volgende:
Nummers van >5 minuten draaien is wel relaxter. Met dat TV-tunesuurtje had ik elke 30-50sec een andere
Vind je dat geil? waar woon je, zal ik je even opgeilenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké, geen problemen mee hoor
[..]
Sinds wanneer zijn jullie op het riool aangesloten.?
[..]
GEIL!
gebruik screamer radio die kan ik uit en aan zetten en stop en play maar geen f5quote:
Stop-and-play danquote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef dragems het volgende:
[..]
gebruik screamer radio die kan ik uit en aan zetten en stop en play maar geen f5
al geprobeerdquote:
Je weet waar ik woon. Ik hoop dat je met de trekker door de stad kan komenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind je dat geil? waar woon je, zal ik je even opgeilen
jaaaa heb ik ook maar dit programmatje is echt masterquote:
Het is een joodsch complot.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voetbal wordt verkracht door de blessuretijd... En de knvb en zijn korps
Jawelquote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Luisterd er uberhaubt nog iemand?
Volgens mij slaapt iedereen
IK WIL LUISTEREN MAAR MIJN ITUNES NAAIT ME OKEquote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Luisterd er uberhaubt nog iemand?
Volgens mij slaapt iedereen
http://www.videolan.org/vlc/quote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
IK WIL LUISTEREN MAAR MIJN ITUNES NAAIT ME OKE
Even serieus, Vorig jaar, Ajax wint altijd ruim, en steeds maar Twente nipt. Je werd er gek van, De KNVB helpt ook handjes mee. NU wordt hier ook een kampioenschap weggekaapt bij Ajax.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.videolan.org/vlc/
![]()
![]()
Met de groeten uit Zeistquote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, Vorig jaar, Ajax wint altijd ruim, en steeds maar Twente nipt. Je werd er gek van, De KNVB helpt ook handjes mee. NU wordt hier ook een kampioenschap weggekaapt bij Ajax.
Ik zit serieus met tranen in mijn ogen,
je bent niet de enige.quote:
Ik denk hetquote:Op zondag 30 januari 2011 16:43 schreef dragems het volgende:
dus de stream is nu overal ruk behalve in VLC?????????????????????
Ik gebruik alleen maar VLC.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:43 schreef dragems het volgende:
dus de stream is nu overal ruk behalve in VLC?????????????????????
VLC meuk noemenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:43 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil gewoon op iTunes luisteren en anders ga ik weg. Ik ga een beetje allerlei meuk op mijn computer pleuren, schei uit zeg.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn mams belde net weer.. om sorry te zeggen![]()
en ik moest maar even flink debiel doen.. dan hielp eerder ook zei ze.
zorg nou gewoon dat je vlc hebt.. of kennen jullie dat niet daar in die grote stadquote:Op zondag 30 januari 2011 16:43 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil gewoon op iTunes luisteren en anders ga ik weg. Ik ga een beetje allerlei meuk op mijn computer pleuren, schei uit zeg.
Apple laat je ook allemaal meuk downloaden die niet nodig is hequote:Op zondag 30 januari 2011 16:43 schreef Ragboer het volgende:
Telefoon is mooi spul hé! Als je een telegram gewend bent...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn mams belde net weer.. om sorry te zeggen![]()
en ik moest maar even flink debiel doen.. dan hielp eerder ook zei ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |