lol was toch bijna het zelfde en gelijk spelquote:
Postcountgeiler die ajaciedquote:
ja normaar wel maar vond het wel leuk dat er gestemd werdquote:
Morgen gaat het rustiger,quote:Op zondag 30 januari 2011 15:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Today is the day wa are gonna make it happen/
Wat was jouw record ook alweer?quote:
Ik vind eht zo'n gezeurquote:Op zondag 30 januari 2011 15:36 schreef dragems het volgende:
[..]
ja normaar wel maar vond het wel leuk dat er gestemd werd
of dat iedereen in de laatste 30 voorstel mag doen en lapo kiest er 1
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef PiRANiA het volgende:
Godver net post 73k gemist.
aantal posts: 73096
Asociaal aantalquote:
is geen gezeur is gewoon grappigquote:
Die blonde wordt toch flink afgepaald tijdens tourneequote:
Redelijk terecht wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die blonde wordt toch flink afgepaald tijdens tournee
zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die blonde wordt toch flink afgepaald tijdens tournee
Ik wil de volgende personen bedanken voor het mogelijk maken van dit aantal:quote:aantal posts: 71999 (gemiddeld 53 per dag)
Ik heb zo ooit eens moeten begeleiden... Bij een show...quote:
Geen dank mopquote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
IK DEEL MIJN 72000 ste post met jullie
[..]
Ik wil de volgende personen bedanken voor het mogelijk maken van dit aantal:
Ezechielk, monopoly, pierenjan, koelkast, dragems, ajacied, graseter en de rest van FOK!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk, monopoly, pierenjan, koelkast, dragems, ajacied, graseter en de rest van FOK!![]()
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt hequote:
Uh, wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:40 schreef dragems het volgende:
hahahaha leuk verhaal over mij en chips:
ik was met me moeder in londen 10 jaar geleden en was roeien in hydepark
was ik me moeder daarna kwijt en ben ik met de metro naar het hotel gegaan.
heeft me moeder de politie gebeld en is mijn naam omgeroepen bij een chips concert dat in hyde park was.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:40 schreef dragems het volgende:
hahahaha leuk verhaal over mij en chips:
ik was met me moeder in londen 10 jaar geleden en was roeien in hydepark
was ik me moeder daarna kwijt en ben ik met de metro naar het hotel gegaan.
heeft me moeder de politie gebeld en is mijn naam omgeroepen bij een chips concert dat in hyde park was.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:41 schreef PiRANiA het volgende:
ja kut de stream ligt er net uit hierSPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe ikquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Ragboer het volgende:
Dragems komt klaar bij het horen van Mariodeuntjes
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
jij bent ook weer lekker op dreefquote:Op zondag 30 januari 2011 15:44 schreef PiRANiA het volgende:
01. 518 Huppelmuts
02. 485 dragems
03. 368 Ajacied422
04. 362 PiRANiA
05. 302 naatje_1
Download hem dan via zo'n youtube ding.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan ik nu niks mee, want youtube.
Daar trap ik niet in.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik reed van het weekend nog langs osdorp
Geef dan gewoon artiest - titel dan trek ik hem van usenet.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Download hem dan via zo'n youtube ding.
Ferry van de Zande - Doe mennene Mexicanoquote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geef dan gewoon artiest - titel dan trek ik hem van usenet.
Jon Hopkins - Insides - 07 of 12 - 06 - Light Through the Veins.mp3quote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geef dan gewoon artiest - titel dan trek ik hem van usenet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Bazennummerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ferry van de Zande - Doe mennene Mexicano
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
01. 533 Huppelmuts
02. 504 dragems
03. 411 PiRANiA
04. 393 Ajacied422
Pirania heeft me ingehaald
Ik kon het proberenquote:
ja die gaat mij ook nog inhalenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
01. 533 Huppelmuts
02. 504 dragems
03. 411 PiRANiA
04. 393 Ajacied422
Pirania heeft me ingehaald
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:46 schreef Ragboer het volgende:
Normaal luistert Graseter van die snijmuziek.
Kwaliteits muziek snijmuziek noemen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:46 schreef Ragboer het volgende:
Normaal luistert Graseter van die snijmuziek.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu ben ik echt boos![]()
Eerst vanmorgen verslapen voor stage, kom ik eraan krijg ik de moeilijkste bewoner.
Die gaat met zijn eigen schijt naar mij gooien.
Ik douchen daar. en kleren van een bewoner lenenbroek te groot, shirt te klein en te diep uitgesneden
![]()
Dan terug naar die bewoner. hem douchen.. slaat hij mij keihard voor mijn bek.. na dit incident de hele dag al naar de klote. dus mag eerder weg. kom ik thuis wil ik tegen een boom trappen... doe ik dat verkeerd nu doen mijn tenen kwijt. Wil ik douchen. HEBBEN WE GEEN WARM WATER![]()
godverdegodver. ik ga mijn ma maar bellen.. daar mag ik altijd op afreageren
Mij nietquote:
Kan iemand me die uitleggen?quote:verkeerd nu doen mijn tenen kwijt.
wtf doe je dan voor stage?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu ben ik echt boos![]()
Eerst vanmorgen verslapen voor stage, kom ik eraan krijg ik de moeilijkste bewoner.
Ik douchen daar. en kleren van een bewoner lenenbroek te groot, shirt te klein en te diep uitgesneden
![]()
Dan terug naar die bewoner. hem douchen.. slaat hij mij keihard voor mijn bek.. na dit incident de hele dag al naar de klote. dus mag eerder weg. kom ik thuis wil ik tegen een boom trappen... doe ik dat verkeerd nu doen mijn tenen pijn. Wil ik douchen. HEBBEN WE GEEN WARM WATER![]()
Kusje op al je auw?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu ben ik echt boos![]()
![]()
Dan terug naar die bewoner. hem douchen.. slaat hij mij keihard voor mijn bek.. na dit incident de hele dag al naar de klote. dus mag eerder weg. kom ik thuis wil ik tegen een boom trappen... doe ik dat verkeerd nu doen mijn tenen pijn. Wil ik douchen. HEBBEN WE GEEN WARM WATER![]()
jou dag is dus kut sorry voor je teenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu ben ik echt boos![]()
![]()
Het is de Dikke Lul Bandquote:Op zondag 30 januari 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
Dit lijkt wel op de stem van de koelkast.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
Knetterkrankjorummmmmmm, je stinkt naar POEP!
Nietus.. dit klinkt als almeloquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dit nummer is wel in haar accent
Ghehe toch zijn boze boeren best schattigquote:
hij draait waar wij over lullenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Bushalte het volgende:
Ee DJ draai die shizzle dan NAS State of Mind,Kick in The door van Biggie,Peter Piper van Run DMC of iets anders vsn rap of ga zelf lekker rappen DJ dat lijkt me leuk.
1 pot natquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nietus.. dit klinkt als almelo
nee hoor schatjequote:
Zijn allemaal boerenquote:
Omdat jij dom bentquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef sciter het volgende:
Waarom kan ik bij Dj Koelkast niet zien wat hij draait?
Een rug kan toch niet praten?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef PiRANiA het volgende:
Relevante leuke tattoo wel:
[ afbeelding ]
Omdat ik met Edcast uitzend, die doet niet aan titels.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef sciter het volgende:
Waarom kan ik bij Dj Koelkast niet zien wat hij draait?
Scherp.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een rug kan toch niet praten?
wat en vadsige hoerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zondag 30 januari 2011 15:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik met Edcast uitzend, die doet niet aan titels.
Zoveel poep, dan heb je geen tractor meer nodig om over het land te sproeien.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
doe ik kusje is het nog niet goed. als je niet oppast kun je door de stront zakkenquote:
quote:
Da's nog niets.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb ik mijn 7000ste post gemist
Dat zei je net ook al.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb ik mijn 7000ste post gemist
schoolquote:
Lol ruim het 10-voud hierquote:
Dit moet je snappen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:53 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind dit ook niet echt een topnummer.
Bijna onder jequote:Op zondag 30 januari 2011 15:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We staan dicht bij elkander:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Stiekem vind ik dat wel geniaal van je mamaquote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mama hing me op![]()
ze zei dat ik mocht foeteren maar niet tegen haar een kwartier lang.. want ze was zelf ubervrolijk..
geef haar groot gelijkquote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mama hing me op![]()
ze zei dat ik mocht foeteren maar niet tegen haar een kwartier lang.. want ze was zelf ubervrolijk..
Er zijn echt veel mannen die beweren dat ze niet fappen. Ik geloof er echt niks van!quote:
Normaal belt ze mij om een kwartier te foeteren.. dan luister ik ook.. en beaam ik alles..quote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat wel geniaal van je mama
Je kan de radio wel bellenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Normaal belt ze mij om een kwartier te foeteren.. dan luister ik ook.. en beaam ik alles..
ben er een beetje stil van...
Meid je bent vrij, koelkast uit je speakers, ik heb een flatquote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Normaal belt ze mij om een kwartier te foeteren.. dan luister ik ook.. en beaam ik alles..
ben er een beetje stil van...
Ik zal het proberenquote:
SperzieboonToonquote:Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zal het proberen
M'n broer kijkt een film via de xbox via de computer dus ik denk niet dat mijn verbinding heel vlot is
Hij valt inquote:Op zondag 30 januari 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SperzieboonToon
zo, 30. januari, 19:00 20:00
Dan pas he
Jij gaat serieus tot 7 uur draaien?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SperzieboonToon
zo, 30. januari, 19:00 20:00
Dan pas he
Ja YeeY voor jou enzo..quote:Op zondag 30 januari 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meid je bent vrij, koelkast uit je speakers, ik heb een flat
Life is great
en je wou al eerderquote:
Ik val nu iig in voor sytze, die kon niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij gaat serieus tot 7 uur draaien?
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was het leuk in de kerk?quote:
hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef sciter het volgende:
Ik heb veel leraren uit Groningen en mijn hele klas is fan van SC Heerenveen, dus dat wordt morgen een mooie discussie.
Beland je nu niet in de hel?quote:
tarzannen?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn huisgenootje loopt debiel te doen om me op te vrolijken..
En wat is het probleem precies?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef dragems het volgende:
vind het wel een goed plan als er nu iemand anders gaat ander is het koelkast tot 19:00
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
terug debiel doenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1730-19:00quote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
17-18
of
17:30 - 19:00
welke wil je?
gekke bekken trekken en domme dansjes doen.quote:
vind je dat niet beetje lang?quote:
ACKquote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon ipv sytze
en jij ipv mij, ik pas 't aan
Ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik al een paar weken niet naar de kerk ga?
Doe ik.. en ik voel me nog echt vrolijker worden ookquote:
Ik al een paar jaar nietquote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik al een paar weken niet naar de kerk ga?
Ik woon samen om de kosten lager te houden, en loop stage in de gehandicaptenzorg.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij hebt wel huisgenootjes maar je werkt wel met mensen die met poep gooien
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
Als je in een leeg slot draait draai je maximaal 1 uur tenzij niemand anders wil, dan mag je gewoon door gaan. Zo krijgt iedereen een kans.
Je eigen regel koelkast
Wat moet je dan de doen om in de hemel te komen?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een verkeerd beeld van de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |