nietsquote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat moet je dan de doen om in de hemel te komen?
Ooh, dat verklaart.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik woon samen om de kosten lager te houden, en loop stage in de gehandicaptenzorg.
scheitertquote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil niet live op de radio.. dan word het gezeik over mijn accent alleen maar erger
mag ik je nummer geven????quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil niet live op de radio.. dan word het gezeik over mijn accent alleen maar erger
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
Nee. ik wil niet op de radioquote:
JE MOETquote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee. ik wil niet op de radio
bij daft punk hoort datquote:
Denken dat je een keuze hebtquote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee. ik wil niet op de radio
En in de hel?quote:
WATquote:
Nee hoor.. je hebt mijn nr niet en het enige wat ik moet is slapen, eten, drinken en fokkenquote:
En bellenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hoor.. je hebt mijn nr niet en het enige wat ik moet is slapen, eten, drinken en fokken
Belasting betalen...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hoor.. je hebt mijn nr niet en het enige wat ik moet is slapen, eten, drinken en fokken
Dan begrijp ik niks van die religiemeuk.quote:
Omdat boer.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom moet ik op de radio?
ben fucking chagrijnig. das toch geen lol aan.
Leek mij wel leukquote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik heb je nummer wel hahhahaha (evil laugh)quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja nu zit je vastquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef PiRANiA het volgende:
Hmm ik zit eens te kijken, maar 1730 - 1900 is wel een heel onhandige tijd
ja goed hequote:
een chaggie persoon aan de telefoon?quote:
das leukquote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je kiest er zelf voor of je in de hemel/hel komt. Althans, dat denk ik. Als jij tegenover iemand staat die gewoon goedheid is, dan merk je dat je zelf slecht bent en wil je het liefste in een donker hoekje in foetus houding zitten beklagen hoe slecht je leven wel niet is geweest, dus de hel. Maar iedereen kan in de hemel komen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niks van die religiemeuk.
Steek een beugel in uw anus.quote:
klopt en die geef jij niet wegquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef dragems het volgende:
[..]
maar ik heb je nummer wel hahhahaha (evil laugh)
Jaaaaaa, misschien kan ik je meteen een beetje opvrolijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een chaggie persoon aan de telefoon?
Koelkast vrolijkt je wel opquote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaaa wel joh feyenoord speel heel viesquote:
toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt en die geef jij niet weg
Zelfs ik kan in de hemel komen?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor of je in de hemel/hel komt. Althans, dat denk ik. Als jij tegenover iemand staat die gewoon goedheid is, dan merk je dat je zelf slecht bent en wil je het liefste in een donker hoekje in foetus houding zitten beklagen hoe slecht je leven wel niet is geweest, dus de hel. Maar iedereen kan in de hemel komen.
gefeliciteerd manquote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef sciter het volgende:
Dit is mijn 4500ste post.
Nu ga ik een scriptie schrijven over Sven Hedin.
Nou en, ze spelen ten minste weerquote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef dragems het volgende:
[..]
jaaa wel joh feyenoord speel heel vies
nee jij niet want donkerquote:
quote:
Leg uit...quote:
twente gaat zo 2-1 makenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou en, ze spelen ten minste weer
omdat negerquote:
Ik ben geen neger. Ik ben blank.quote:
ECHTquote:
Die editquote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, zelfs negers kunnen in de hemel komen(dus heloef, ook jij)
Wat is een wankster?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ECHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar je bent zo straat wil je zeggen dat je wankster bent![]()
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wannabe gangsterquote:
Ik ben geen wannabee gangster. Ik ben Ragboer.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben geen wannabee gangster. Ik ben Ragboer.
Maar serieus Drekkems... dacht je echt dat ik een neger was?
Ragboer heeft net zo'n bril als drek umsquote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben geen wannabee gangster. Ik ben Ragboer.
Maar serieus Drekkems... dacht je echt dat ik een neger was?
jawel hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh dus wat ik draai is niet goed
Is wel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee wat jij altijd draait is leuk zekerquote:
PiR gaat geen gitaar draaien hoor, jij hebt vanochtend je shit mogen draaien.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
PiR gaat geen gitaar draaien hoor, jij hebt vanochtend je shit mogen draaien.
Ik draai nu gewoon top 40 trouwens
Voetbalquote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef dragems het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2- 1
dit top 40 ? maar geen rap en rockquote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
PiR gaat geen gitaar draaien hoor, jij hebt vanochtend je shit mogen draaien.
Ik draai nu gewoon top 40 trouwens
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stoofquote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit te denken wat ik allemaal door de stoofpot heen moet keilen... iemand ideen?
Vlees van het land.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit te denken wat ik allemaal door de stoofpot heen moet keilen... iemand ideen?
nou die teen is toch stukquote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik denk dat jij een blank lulletje rozenwater bentquote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Ragboer het volgende:
Koelkast dacht dat ik een echte boer was (incluis klompen en blauwe overall) en Dragems denkt dat ik een neger ben. Echt WTF![]()
Hoe denkt je dat dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een blank lulletje rozenwater bent
quote:
quote:
heb al een dag lang rundvleeslapjes erin liggen.. maar tis zo kaal nuquote:
Ik draai ook rap hoor. En rock heb ik ook gedraaid.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef dragems het volgende:
[..]
dit top 40 ? maar geen rap en rock
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Pleurt er wat piepers en groenvoer bij.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
[..]
heb al een dag lang rundvleeslapjes erin liggen.. maar tis zo kaal nu
Ik bedoel waar bazeer je dat op?quote:
Ok.quote:
dan moet ik aardappels schillen.. geen zin in.. zou patat ongebakken erdoor ook smaken?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pleurt er wat piepers en groenvoer bij.
Ik denk dat bij iedereen waarvan ik nog geen foto heb gezienquote:
Doe gewoon, jij mot t vreten, ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik aardappels schillen.. geen zin in.. zou patat ongebakken erdoor ook smaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |