Nu houden we van jequote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor ONZ-radio kende niemand me, terwijl ik al sinds 2003 ofzo hier zit
Jij bent dan ook te actief over heel FOK!quote:
wattan ik heb je niet gehoordquote:
MATAVZZZZ!!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
SC Heerenveen [0 - 2] FC Groningen - Doelpunt: T. Matavz (FC Groningen) minuut 24'
groningenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
SC Heerenveen [0 - 2] FC Groningen - Doelpunt: T. Matavz (FC Groningen) minuut 24'
wat ga je lopen haten op GRUUN!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ik haat er niet op maar zeggen dat ze echt een top club hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat ga je lopen haten op GRUUN!![]()
ga leren johquote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
ik kende koelkast van serious request.
en HA, het is 15 uur, I won, ik heb niet gepost in het topic.
Nee, en dan nog zo hoog staanquote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef dragems het volgende:
[..]
ik haat er niet op maar zeggen dat ze echt een top club hebben
Heb je lopen seksen ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
En hoe lang had je die post al klaar staan?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
doe ik ook welquote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, en dan nog zo hoog staan
moet je kunnen waarderen
daar ben ik mee bezig, maar een beetje afwisseling is niet erg, dat wordt zelfs aangemoedigd door de meeste lerarenquote:
nee na 1 nummer heb ik hem uit gezetquote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef sciter het volgende:
Was ik wel te horen op de radio trouwens? Mijn computer deed na het beginnen met broadcasten ineens kut, alles liep vast behalve VDJ 7
Dat mixen leek nergens op, beetje te veel techno. Voor de rest was het prima.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef sciter het volgende:
Was ik wel te horen op de radio trouwens? Mijn computer deed na het beginnen met broadcasten ineens kut, alles liep vast behalve VDJ 7
Thisquote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mixen leek nergens op, beetje te veel techno. Voor de rest was het prima.
Ja, het ging heel moeilijk, de muziek versprong de hele tijd, erg moeilijk om te beatmatchen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mixen leek nergens op, beetje te veel techno. Voor de rest was het prima.
Het was techno/minimal achtig (voor leken: eentonig)quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, het ging heel moeilijk, de muziek versprong de hele tijd, erg moeilijk om te beatmatchen.
En ik draaide geen techno?
Boney Mquote:
wat zij zegtquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Daddy cool! Henny Stoel. She's crazy like a fool
dat zekerquote:
Zodoende...quote:
ga je diep schamenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi ik ben naar het concert van Vanilla Ice geweest
Doe ik ookquote:
Over vanilla ice toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
Het gaat echt hélemaal nergens over nu
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
Het gaat echt hélemaal nergens over nu
ik wou dat leraren me met rust zouden laten(*hint hint)quote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, Soms wou ik dat ik voor Geschiedenis had gekozen als studie
luister je wel?quote:
en anw is een schijtvakquote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef dragems het volgende:
[..]
ik wou dat leraren me met rust zouden laten(*hint hint)
mijn zus doet soms ook zo raarquote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef dragems het volgende:
[..]
ik wou dat leraren me met rust zouden laten(*hint hint)
Oh ja!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef dragems het volgende:
Hou je echt zo veel van mij koelkast?????
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een vriend van mij studeert geschiedenis, hij heeft het nu over "The great Crusade"
http://en.wikipedia.org/wiki/Knights_Templar
Echt baas
koelkast doet mij na en draait over dingen uit het topicquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn laptop is niet zo blij met mij![]()
Druk aan het fokken, twitteren, stream radio, stream voetbal
beguint hij dan al te blazen?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn laptop is niet zo blij met mij![]()
Druk aan het fokken, twitteren, stream radio, stream voetbal
quote:
geschiedenis is tof maar werk nummer wil je horen?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een vriend van mij studeert geschiedenis, hij heeft het nu over "The great Crusade"
http://en.wikipedia.org/wiki/Knights_Templar
Echt baas
Dan zet ik dit in het topicquote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef dragems het volgende:
[..]
koelkast doet mij na en draait over dingen uit het topic
Goedzoquote:
Nee tis geen kat.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
beguint hij dan al te blazen?
Geschiedenis is een poepvakquote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geschiedenis in de toetsweek, joepiedepoepie
zwaar doablequote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee tis geen kat.
Trouwens is het kattenvrouwtje ooit nog terug gekomen?
Doeiquote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wat me trouwens weer brengt op het leren, ik ben weer weg tot 15:55 of een lag
Zou je ze hard nemen?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op met dat schenken, ik schenk liever koffie.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wat me trouwens weer brengt op het leren, ik ben weer weg tot 15:55 of een lag
Geschiedenis op de middelbare is ook saai...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geschiedenis in de toetsweek, joepiedepoepie
Ik heb het over Romeinenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Geschiedenis op de middelbare is ook saai...
Maar als je eht studeert lijkt het me baas
We dachten aan jequote:Op zondag 30 januari 2011 15:14 schreef Monopoly het volgende:
Terug van het douchen.
Ik miste jullie allemaal
Ik mist je ou ookquote:Op zondag 30 januari 2011 15:14 schreef Monopoly het volgende:
Terug van het douchen.
Ik miste jullie allemaal
Mocht ik niet eens mee?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:14 schreef Monopoly het volgende:
Terug van het douchen.
Ik miste jullie allemaal
SPOILER: huidige standenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik weet het.SPOILER: huidige standenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van douchen word je schoonquote:
Van douchen wordt je schoon hoorquote:
lolquote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die tieten passen niet in de douchecabine
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
SPOILER: huidige standenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef dragems het volgende:
[..]
o.SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen verzoekjens dit uur, dit uur platen die aansluiten op posts in dit topic.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef Furdinand het volgende:
Is Dees al een keer gedraait?
Pro nails - kid sister (rusko remix)
lol die heb ik vandaag nog gedraaidquote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef Furdinand het volgende:
Is Dees al een keer gedraait?
Pro nails - kid sister (rusko remix)
.pls openen met je favo mediaspelerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef andreas612 het volgende:
zeg, ik klik dus op "luister live" en dan krijg ik dit:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
dan downloaden lijkt me.. en dan?
ja bestand openen met je playerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef andreas612 het volgende:
zeg, ik klik dus op "luister live" en dan krijg ik dit:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
dan downloaden lijkt me.. en dan?
ok, probeer 't ffquote:Op zondag 30 januari 2011 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
.pls openen met je favo mediaspeler
Ben er net weerquote:
voetbal in de spoiler zettenquote:
Potverdomme...heb ik weer gemistquote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef dragems het volgende:
[..]
lol die heb ik vandaag nog gedraaid
daar ben je echt trots op?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik het spamrecord in een topic verbroken heb van jou?
Heb je spamrecord verbrokenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben er net weermaar het was dus zo;n dag waarop ik moest douchen.. en mijn mond doet zeer
hard gepijpt?????quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben er net weermaar het was dus zo;n dag waarop ik moest douchen.. en mijn mond doet zeer
dat kan mij echt niet boeienquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik het spamrecord in een topic verbroken heb van jou?
Meer oefenenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef sciter het volgende:
Heb het deel dat ik gemist had van het vorig topic gelezen en nu heb ik een minderwaardigheidscomplex
Oké ik stop alquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan mij echt niet boeien
quote:
ik vond je hardstikke goed draaienquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef sciter het volgende:
Heb het deel dat ik gemist had van het vorig topic gelezen en nu heb ik een minderwaardigheidscomplex
*mental image*quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja jho heerlijk.. van die in de broek schijtende lui pijpen...
Vorige keer ging het toch niet zo slecht?quote:
Gosh, jongen toch!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet morgen weer werken na een week lang wintersport en elke dag bier....
Dat is pas een drama
Ik ben tegen mijn bek geslagen jij ook?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Knetter, ik kan met je meepraten, mijn mond doet ook pijn
pms?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook broekschijters gepijpt??????????/quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Knetter, ik kan met je meepraten, mijn mond doet ook pijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik vond je hardstikke goed draaien
Ik vraag mij wel af of djkoelkast hier wat mee gaat doenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Meer tellen en er niet op vertrouwen dat VDJ je tempo gelijk houdt, dan leer je het nooit.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Vorige keer ging het toch niet zo slecht?
En oefenen doe ik elke dag![]()
Vandaag ging gewoon erg kut. Gisteren ging het nog lekker
eigenlijk best welquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens vind ik dit een geniale manier van draaien, komen nummers voorbij die we anders nooit horen volgens mij
Gewoonlijk draai ik ook met Traktor en een midicontroller, daar probeer ik de sync knop niet te gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meer tellen en er niet op vertrouwen dat VDJ je tempo gelijk houdt, dan leer je het nooit.
ja zoietsquote:Op zondag 30 januari 2011 15:22 schreef Furdinand het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp word als ik zeg dat ik mijn kast aan het opruimen ben. Cleaning put my closet gedraait?
Dat is echt beter ja, want sorry, dit leek compleet nergens op.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Gewoonlijk draai ik ook met Traktor en een midicontroller, daar probeer ik de sync knop niet te gebruiken.
die zijn niet leukquote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen dan niet in scene gezet dus.
Nee, dat voelde ik zelf ook. Maar om nou ineens te stoppen is ook geen optie. En als mijn computer gaat laggen dan raak ik in paniekquote:Op zondag 30 januari 2011 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is echt beter ja, want sorry, dit leek compleet nergens op.
Que?quote:
Dan misschien beter gewoon plaatjes instarten ipv mixen. Dan heb je ook geen klachtenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, dat voelde ik zelf ook. Maar om nou ineens te stoppen is ook geen optie. En als mijn computer gaat laggen dan raak ik in paniek
dat je vandaag al veel gepost hebtquote:
+1quote:Op zondag 30 januari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet carglass bellen, ik heb een sterretje
in je voorruit?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet carglass bellen, ik heb een sterretje
Ja maar ik ging dan ook pas om half 6 vanochtend slapenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:24 schreef dragems het volgende:
[..]
dat je vandaag al veel gepost hebt
Jaquote:
ja en je was om 12 uur wakkerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik ging dan ook pas om half 6 vanochtend slapen
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA praat over Jon Hopkins opdat Light Through The Veins wordt gedraaid
neee niet georgequote:
Jawelquote:
In plaats van: 'er is een nieuwe mod' ?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer komt er een nieuw bericht in het FoBo beginscherm?
Miss en mister winterquote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In plaats van: 'er is een nieuwe mod' ?
Wat kan ik er zeggen? Wordt het tijd voor een competitie?
Maar wel aan de voorkantquote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef Zokunen het volgende:
George heeft een ster, hij wordt steeds menselijker
Zonde. Ik wil dat nummer horen en heb natuurlijk geen zin om de radio uit te zettenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die link leg ik toch niet, ik pak het allemaal veel simpeler aan
Reclame voor radio Onzinquote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
is dat niet die pedoquote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
En dan komt straks Martin van carglass ofzo
Ja ipv nieuwe mod en ja dat zou kunnenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Valentijnsactie ofzo.quote:
Dat klinkt wel puikquote:Op zondag 30 januari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valentijnsactie ofzo.
Dress up like cupid
Koelkast heeft volgens mij wel een zwak voor de oude school en dat is alleen maar mooiquote:
SCHIET DIE GAST DOODquote:Op zondag 30 januari 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
IK BELOOF DAT IK NOOIT MEER QUE ZAL ZEGGEN!!!!
MUTE
Luister deze gezellige muziekquote:Op zondag 30 januari 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zelfs ergens tegen aan trappen gaat fout![]()
quote:
Wat gedaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het foute uurquote:Op zondag 30 januari 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Juist nietquote:Op zondag 30 januari 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik hou mn bek wel gewoon dicht hier
is hier niet een leuk nummer uit te halen?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik hou mn bek wel gewoon dicht hier
ik weet hetquote:Op zondag 30 januari 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De platen moeten ook nog gedraaid worden he...
Ben te chagrijnig. ik ga zo douchen. net zo lang tot ik weer vrolijk ben.quote:
Sttttquote:
Dát zijn de avondenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hihi, iemand is zijn jas kwijtgeraakt vannacht en iemand is de gracht ingefietst...
[ONZ RADIO] #563 - Waar djkoelkast dragems na doetquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef dragems het volgende:
[..]
[ONZ RADIO] #563 - Waar djkoelkast dragems na doet maar dan 10x beter
Je wil een naamtopic hequote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef dragems het volgende:
[..]
[ONZ RADIO] #563 - Waar djkoelkast dragems na doet
Ik vind dat dikke vette bullshit tbhquote:
Ja, dat is waarquote:Op zondag 30 januari 2011 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan misschien beter gewoon plaatjes instarten ipv mixen. Dan heb je ook geen klachten
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben te chagrijnig. ik ga zo douchen. net zo lang tot ik weer vrolijk ben.
Mijn huisgenootje loopt ook al te zeiken. kut dag vandaag
Vrouwen feestjes waar teveel drank isquote:
Meiden met een karperquote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier moet je wel om kunnen lachen![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier moet je wel om kunnen lachen![]()
![]()
[ONZ RADIO] #562 - PiRANiA huppelmuts dragems Monopoly Ajacied422quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou iets met 'PiRANiA' in de TT doen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ONZ RADIO] #562 - PiRANiA huppelmuts dragems Monopoly Ajacied422
Ik moest daar aan denken toen ik die karper zag.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Meiden? Die vent heeft meer haar op z'n armen dan ik.
tijd voorbijquote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef Monopoly het volgende:
[ ONZ RADIO ] #563 - Meiden met karpers
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef Monopoly het volgende:
[ ONZ RADIO ] #563 - Meiden met karpers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |