Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Denk eens aan die tere kinderzieltjes hierquote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komen er nog pics van het plakband monster?
Ik zat niet op te letten. Het gekke is dat ik dat zelf ook wel eens doe maar het niet zo snel verwacht van een anderquote:
Toch hebben jullie maar een vieze zon daarquote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten. Het gekke is dat ik dat zelf ook wel eens doe maar het niet zo snel verwacht van een ander![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Denk eens aan die tere kinderzieltjes hier![]()
[ afbeelding ]
Die valt nog best meequote:
Ja, zoals jij het quote wel jaquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch hebben jullie maar een vieze zon daar
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontbijt![]()
Hoe is het hier?
Oh en Friem, ik ben begonnen met testen, ik PM je later wel ff ja?
Die van wie?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Denk eens aan die tere kinderzieltjes hier![]()
[ afbeelding ]
Hey Marijkequote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontbijt![]()
Hoe is het hier?
Het gaatquote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ontbijt![]()
Hoe is het hier?
Wat speel jequote:Op zondag 30 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
Zo'n zondag lekker lui gamen op de computer is best relaxed trouwens.
Wie weet hoeveel onbedorven zieltjes er meelurkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor. In ieder geval mijquote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
Het plakbandmonster heeft een te lief gezichtjeNu is het de plakbandknuffel
Ja hoiquote:
Lekker luiquote:
Lekker he?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
Zo'n zondag lekker lui gamen op de computer is best relaxed trouwens.
quote:
Joahquote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
Lolquote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel onbedorven zieltjes er meelurken
Oh dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken de naam wel maar heb het nog nooit gespeeldquote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is al jaren een van de weinige spellen die ik koop.
Flitserquote:
Filmpje.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
De plakbandknuffel overleeft vallen van de trap
Dat verbaasd me op zich nietquote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
Coolquote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een goede zondag dus![]()
[..]
Over gamen gesproken, al met zelda bezig?
Wie is Ken?quote:
Ja, ik heb mijn wasrek naar binnen gescholden, toen heb ik nog wat harder gescholden, want het kreng lazerde uit elkaar, maar de was is droog.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Flitser![]()
Hoe is het? Is je was nog gedroogd?
![]()
quote:
Ja, kut is datquote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn wasrek naar binnen gescholden, toen heb ik nog wat harder gescholden, want het kreng lazerde uit elkaar, maar de was is droog.![]()
Voel jij je al weer wat beter?![]()
Renze Myrquote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ohoh, ik ben weer eens te laat.Naar de bus rennen.
Succes met rennenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ren zequote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef Myraela het volgende:
En daarna 5 minuten in een voorverwarmde oven op 160 graden.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou hem dan onder de kraan en zet die dan aan
Lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou hem dan onder de kraan en zet die dan aan
Dus dan maar iets eten wat niet lekker is? Voer het aan de vogeltjes dan. Misschien zijn zij iets minder kieskeurigquote:
Of kaas op doen en dan in de bakbanquote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En daarna 5 minuten in een voorverwarmde oven op 160 graden.
Dan is hij weer lekker vers![]()
Of wentelteefjesquote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of kaas op doen en dan in de bakban
Ik ken wel bapao maar geen bapbanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of kaas op doen en dan in de bakban
Genoeg optiesquote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of wentelteefjesOf tosti's
Of een gebakken eitje erop
Bij deze dus welquote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ken wel bapao maar geen bapban
Watwat?quote:
quote:
quote:
Watwatwat?quote:
Alt+squote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
Is er trouwens een sneltoets ipv te klikken op invoeren?
Twee keer tab toetsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
Luilakquote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
Een gebakken eitje? Een broodje kaas?quote:
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een gebakken eitje? Een broodje kaas?
Ik gebruik dat al zolang ik op Fok! zitquote:
Alt+s is snellerquote:Op zondag 30 januari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
Tabtab+enter werkt als deze hier staat
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben zo soms ook te snel voor Fok
Niet als je het niet gewend bent, ik ben dol op mijn tab toetsquote:
Dat is waar. Maar als je het wel gewend bent doe je het met je linker handquote:Op zondag 30 januari 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet als je het niet gewend bent, ik ben dol op mijn tab toets
Oldskool handwerkquote:Op zondag 30 januari 2011 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als je het wel gewend bent doe je het met je linker hand
Je lekker hand?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als je het wel gewend bent doe je het met je linker hand
Me too, dat is echt supersnel als je het eenmaal veel gebruiktquote:
Gebakken eitje met spekquote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een gebakken eitje? Een broodje kaas?
Op mijn laptop zit de alt knop op een onlogische plaatsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Me too, dat is echt supersnel als je het eenmaal veel gebruikt
blikbakkenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
de muis werkt als deze hier staat
zo maar eens douchen.. hele ritme is naar de klote!
en naar de blokker om een bakblik te kopen. moet 2 taarten bakken en heb maar 1 bakblik.. dat gaat niet lukken
nu nog mezelf zover krijgen dat ik er daadwerkelijk uit ga...
Hey Barretjequote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
en naar de blokker om een bakblik te kopen. moet 2 taarten bakken en heb maar 1 bakblik.. dat gaat niet lukken
Ja, zag het net ook. Soms tik ik heel vreemde dingen die ik dan moet aanpassenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lekker hand?![]()
Heb je al zin in drama?
De muis werktquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
Picsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Nu heb ik dankzij mijn labelprinterdingetje een Official KoffieSlowChat-labeltje
De euh watte?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Nu heb ik dankzij mijn labelprinterdingetje een Official KoffieSlowChat-labeltje
Bij mij links van de spatiebalkquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op mijn laptop zit de alt knop op een onlogische plaats![]()
Verwarrend
Rustig aanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
Heb ik vaak ook hoor, dan type je gewoon vol automatisch een heel ander woordquote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zag het net ook. Soms tik ik heel vreemde dingen die ik dan moet aanpassen
Ja, wel zin in en van tevoren ga ik nog uit eten
Nicequote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Verveel je je een beetje?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Sunday roast. Dat is roast chicken/beef met jus, worteltjes, roast potatoes en soms ook aardappelpuree, andere groente en Yorkshire puddingsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aanEn waar kunnen we een stukkie komen halen morgen?
![]()
[..]
Heb ik vaak ook hoor, dan type je gewoon vol automatisch een heel ander woord
NiceWhat's ya eating?
Symph!*O*quote:
Roast potatoes zijn een soort gebakken aardappels? En zo'n pudding is toch een soort pasteitje?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sunday roast. Dat is roast chicken/beef met jus, worteltjes, roast potatoes en soms ook aardappelpuree, andere groente en Yorkshire puddings
Das de rechterhandquote:
en daar ging het misquote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
Heb ik maar gebruik toch voornamelijk Opera
Roast potatoes zijn heel makkelijk om te maken. Je kookt aardappels voor een minuut of 8 (al door de midden gesneden of in 3 delen) en dan gaan ze voor 50/60 minuten de oven in. Krokante buitenkant en heel zacht van binnenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Roast potatoes zijn een soort gebakken aardappels? En zo'n pudding is toch een soort pasteitje?
Klinkt erg goed in elk geval!
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En die ga je natuurlijk op je schooltas plakken en aan je vriendjens laten zien?
Ook maar eens proberenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roast potatoes zijn heel makkelijk om te maken. Je kookt aardappels voor een minuut of 8 (al door de midden gesneden of in 3 delen) en dan gaan ze voor 50/60 minuten de oven in. Krokante buitenkant en heel zacht van binnen
De Yorkshire is dat luchtige ding rechtsbovenaan
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:
in FF weet ik het wel werkend te krijgen, in Opera nietquote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
Heb ik maar gebruik toch voornamelijk Opera
in den haagquote:Op zondag 30 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aanEn waar kunnen we een stukkie komen halen morgen?
![]()
[..]
Heb ik vaak ook hoor, dan type je gewoon vol automatisch een heel ander woord
NiceWhat's ya eating?
Weet niet of ze dat ook in NL hebben hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen
[..]
Ziet er goed uit![]()
Maakt me ook niet uit, red me zo ook welquote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in FF weet ik het wel werkend te krijgen, in Opera niet
In IE en Safari werkt het in ieder geval welquote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in FF weet ik het wel werkend te krijgen, in Opera niet
Wil nog een keer naar Engelandquote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat ook in NL hebben hoor![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in den haag
als ik over heb mag je morgen avond komen smikkelen
wat ga je ermee doenquote:
Ik ken een paar heel goede restaurants hier waar ze dat doenquote:
Is goedquote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken een paar heel goede restaurants hier waar ze dat doen
Laat maar weten als je een keer deze kant uitkomt
ik heb nog een engels kookboek.. zou het daar in staan??quote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat ook in NL hebben hoor![]()
Zelf maken is erg moeilijk maar ik denk wel dat het erin staat. Het probleem is dat ze vaak in elkaar zakken als je het zelf probeert te makenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog een engels kookboek.. zou het daar in staan??
ohh... die heb ik even gemist geloof ikquote:
Daar moeten de foto's ook nog van komen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh... die heb ik even gemist geloof ik
Woah!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roast potatoes zijn heel makkelijk om te maken. Je kookt aardappels voor een minuut of 8 (al door de midden gesneden of in 3 delen) en dan gaan ze voor 50/60 minuten de oven in. Krokante buitenkant en heel zacht van binnen
De Yorkshire is dat luchtige ding rechtsbovenaan
[ afbeelding ]
Even bluetoothen en uploaden en dan zie je hetquote:
Maar wordt dus traditioneel alleen op Zondag geserveerd in de betere restaurantjesquote:
Wat mij betreft heeft het geen haast hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat het zo ver is
Ja, het gaat vrij vlot op het momentquote:
Bij mij ook nietquote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft het geen haast hoor
quote:
Hij stond nog aan toen ik m'n opstarttequote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik nog geen 5 minuten geleden geluisterd
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
vandaag beter ??quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik nog geen 5 minuten geleden geluisterd
ik snap et nietquote:
Wat snap je er niet aan?quote:
RN verveelde zich en ging met plakband aan de slag. Wilde een monster maken en het werd een KSC plakband knuffel. Crea verveling dusquote:
En ik moest iets aan met mijn kapotte pennenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
RN verveelde zich en ging met plakband aan de slag. Wilde een monster maken en het werd een KSC plakband knuffel. Crea verveling dus
Linkje?quote:
Ja, ik vind het erg creatief van jequote:Op zondag 30 januari 2011 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ik moest iets aan met mijn kapotte pennen
Ik vind dat het door mijn linkszijnheid komtquote:
Ik denk meer omdat jij je gewoon verveeldquote:Op zondag 30 januari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat het door mijn linkszijnheid komt
Hmm, ik denk dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat jij je gewoon verveeld
Ik heb al een keer een pedobear gemaaktquote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
Knutselen met Nijn.
Bazentopic zou dat zijn
Dat rijmtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
Knutselen met Nijn.
Bazentopic zou dat zijn
Strax een eckt topic met nijnquote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een pedobear gemaaktZal het topic eens zoeken in mijn MyAt
Succesquote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef friemelaar het volgende:
FF een aquariumpje opnieuw inrichten
Gevondenquote:
symquote:
Heel veel kleine stukjes vleesquote:
FOK!ken, slapen, gamen, lezen, en dat in random volgorde.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat staat er nu op het program?
Ziet er goed uitquote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel veel kleine stukjes vlees.
En salade, en stokbrood, en ander groenvoer.
[..]
FOK!ken, slapen, gamen, lezen, en dat in random volgorde.
Vanaf morgen weer een halve dagen werkenquote:
quote:
Dat klinkt erg lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel veel kleine stukjes vlees.
En salade, en stokbrood, en ander groenvoer.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik niet denk dat jullie zo goed timen
Oh mooi! Dus toch kunnen regelen met je baas? Deed ie niet stom?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
[..]
Vanaf morgen weer een halve dagen werken
[..]
Zuster Enfermerelquote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh mooi! Dus toch kunnen regelen met je baas? Deed ie niet stom?
MPG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Taksi, dat vond ik vroeger ook altijd erg lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn tanden![]()
Het glazuur springt er spontaan af van de Taksi.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
In spoiler anders werd deze post te langPost in creaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In spoiler anders werd deze post te langHahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Taksjiiiequote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn tanden![]()
Het glazuur springt er spontaan af van de Taksi.
quote:
Pgrflkjfdoijfeoijfkjari. Ja met mij alles goed hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
Enfermefrmeafdnf:KJSDFzdscvdbuifadsfk
ook alles goed met jou?
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Hoe ist met je?
[..]
Pgrflkjfdoijfeoijfkjari. Ja met mij alles goed hoorNog wel last van mn keel
Maar verder goed.
Lekker vrij vandaag, en vanaaf heerlijk uit eten
Ga jij nog wat leuks doen?
Gelukkig nietquote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh mooi! Dus toch kunnen regelen met je baas? Deed ie niet stom?
MPG
Echt vetcool man.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe naam, cool he?
![]()
Leuk, uit eten
Ja, ik ga avondje bios
Over uurtje weg ofzo.
Love and other drugs.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt vetcool man.![]()
Uhhuh
Oeh, gezelli!Welke film ga je?
In spoiler anders werd deze post te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh, daar heb ik slechte herinneringen bijquote:
Vertelquote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, daar heb ik slechte herinneringen bij
Prima hoor. Wel wat moe, maar dat komt wel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 15:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Hoe ist met je?
[..]
Pgrflkjfdoijfeoijfkjari. Ja met mij alles goed hoorNog wel last van mn keel
Maar verder goed.
Lekker vrij vandaag, en vanaaf heerlijk uit eten
Ga jij nog wat leuks doen?
He, whut?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Stuart het volgende:
Spontaan maar even snel een Strongbow naar binnen werken
Ow okee, maakt niet uit hoorquote:
Moet je maar haifs aanmakenquote:
een toetjequote:
Jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
Dit is een toet:
:tooth:
Hij doet ut niet
Hey TMFquote:
TTquote:Op zondag 30 januari 2011 15:27 schreef TheFamousMan het volgende:
She looks like an angel, *looks like an angel* walks like an angel, *walks like an angel* talk like an angel *talks like an angel*
But I got wise...
Maar maar maar nu is ie al 2Dquote:
KabelPistoolMeesterquote:
quote:
quote:
Dat ging over de TTquote:
mooiquote:
Nee, nee en neequote:Op zondag 30 januari 2011 15:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat ging over de TT
Welkom iedereen , en goedemiddag..
heeft iemand nog ingezonden stukken alvorens we de vergadering beginnen,
is iedereen aanwezig? en heeft iedereen zijn kop koffie/ thee in de hand?
Dat is dan sneu, dan wordt vandaag helaas niet besproken over de geheime foto's die plaats hebben gevonden tussen bepaalde tijdstippen die hier niet nader zijn besprokenquote:
Mooiquote:Op zondag 30 januari 2011 15:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is dan sneu, dan wordt vandaag helaas niet besproken over de geheime foto's die plaats hebben gevonden tussen bepaalde tijdstippen die hier niet nader zijn besproken. we verzetten deze horing tot een random tijdstip in de toekomst. geheim.rar zal dan ook niet geopnbaard worden tot ieder aanwezig is .
zitting verhoord
zo creatief ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef pgrferrari het volgende:
Dit is tof om te maken van 2 aanstekers:
[ afbeelding ]
Dat is wel extreem knapquote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Cuwlquote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry PGR, kon het niet laten![]()
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zondag 30 januari 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
da's gemeenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ken ik nietquote:
Mooiquote:Op zondag 30 januari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima hoor. Wel wat moe, maar dat komt wel goed.
En hoe is het met jou dan?
Het zorgt nogal voor de (on)nodige opschudding binnen de KSC helaasquote:Op zondag 30 januari 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom, Stu?
Sorry kan even niet quoten
achja, ieder z'n fetisjquote:Op zondag 30 januari 2011 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zorgt nogal voor de (on)nodige opschudding binnen de KSC helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |