Ik gebruik dat al zolang ik op Fok! zitquote:
Alt+s is snellerquote:Op zondag 30 januari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
Tabtab+enter werkt als deze hier staat
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben zo soms ook te snel voor Fok
Niet als je het niet gewend bent, ik ben dol op mijn tab toetsquote:
Dat is waar. Maar als je het wel gewend bent doe je het met je linker handquote:Op zondag 30 januari 2011 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet als je het niet gewend bent, ik ben dol op mijn tab toets
Oldskool handwerkquote:Op zondag 30 januari 2011 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als je het wel gewend bent doe je het met je linker hand
Je lekker hand?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als je het wel gewend bent doe je het met je linker hand
Me too, dat is echt supersnel als je het eenmaal veel gebruiktquote:
Gebakken eitje met spekquote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een gebakken eitje? Een broodje kaas?
Op mijn laptop zit de alt knop op een onlogische plaatsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Me too, dat is echt supersnel als je het eenmaal veel gebruikt
blikbakkenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
de muis werkt als deze hier staat
zo maar eens douchen.. hele ritme is naar de klote!
en naar de blokker om een bakblik te kopen. moet 2 taarten bakken en heb maar 1 bakblik.. dat gaat niet lukken
nu nog mezelf zover krijgen dat ik er daadwerkelijk uit ga...
Hey Barretjequote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
de muis werkt als deze hier staat
zo maar eens douchen.. hele ritme is naar de klote!
en naar de blokker om een bakblik te kopen. moet 2 taarten bakken en heb maar 1 bakblik.. dat gaat niet lukken
nu nog mezelf zover krijgen dat ik er daadwerkelijk uit ga...
Ja, zag het net ook. Soms tik ik heel vreemde dingen die ik dan moet aanpassenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lekker hand?![]()
Heb je al zin in drama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |