ik was wakker toen ze ging slapen en wakker werdquote:
Staatquote:Op zondag 30 januari 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
op zich, wil ik 21-22 wel weer... heb een leuk idee bedacht
Niet dan?quote:
als iemand anders héél graag op dat tijdstip wilt, dan moet je hem daar gewoon neerzetten hoorquote:
17:30-18:00u half uurtje over WIE WIL ?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik had het lijstje met tijdsloten gemist, staat er nog wat open ?
doe mij 8 tot 9 dan maarquote:Op zondag 30 januari 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
17:30-18:00u half uurtje over WIE WIL ?
18:00 - 19:00u WIE WIL ?
20:00 - 21:00u WIE WIL ?
Bezet is bezet, ik wil gewoon zsm die agenda vol hebben, als iemand had gewild hadden ze daar een week de tijd voor, Hebben ze niet gedaan, nu is het wie het eerst komt die het eerst maalt.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als iemand anders héél graag op dat tijdstip wilt, dan moet je hem daar gewoon neerzetten hoor
En koelkast van half 6 tot 7?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
17:30-18:00u half uurtje over WIE WIL ?
18:00 - 19:00u WIE WIL ?
20:00 - 21:00u WIE WIL ?
oepsquote:
Carnavalquote:Op zondag 30 januari 2011 12:48 schreef Swomp het volgende:
Hello !
Druk weekje gehad dus erg weinig actief kunnen zijn hier!
En nu heeft het geen nut om te luisteren, een paar deuren verderop is iemand keiharde muziek (Lees: lelijke carnavals muziek) aan het draaien...![]()
Al vanaf half 10 vanochtend !!! Kut carnaval
Waarom deed je dat dan ookquote:Op zondag 30 januari 2011 12:48 schreef EggsTC het volgende:
ik trek die server onderuit, dus doe mij maar niets
Daarom doe ik dat even voor jequote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, vooruit![]()
Ik plan mezelf niet graag in.
Carnaval is wel leukquote:
128 kan ook maar dat isquote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat die server alleen 192kbps aan schijnt te kunnen
Wel meer hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En ik heb gisteren niks raars gehoord trouwens.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
maar nietquote:
Fix the softwarequote:Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wel meer hoor. Maar niet zo'n vage bitrate als die van jou.
Nee gister niet, toen stonden mn settings nog juist... maar het bleek dus te zijn dat ik m voor multicast ff op 112 had gezet en m niet terug had gezet.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik heb gisteren niks raars gehoord trouwens.
ah, dan sluit ik af met k3quote:Op zondag 30 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie dat symphonic draait vanavond
Doe eens eeh 112 dan geloof ik, maar die zit er niet tussen nee, maarrrrr er zijn 2 testservers, we moeten dan even wat proberen tijdens sytze zijn show.quote:
Als mono het heeft wil ie het vast wel draaien voor jequote:
No Iframes supported by your browserquote:Op zondag 30 januari 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
AGENDA IS VOL![]()
Mensen bedankt weer
www.onzinradio.nl/rooster
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
requestjes voor mijn show kunnen in mijn pm box, ik ben weer van 21-22
128 is een normale bitrate, die kan.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee gister niet, toen stonden mn settings nog juist... maar het bleek dus te zijn dat ik m voor multicast ff op 112 had gezet en m niet terug had gezet.
Ik heb gewoon de graseteragenda gepakt maar dan GROTERquote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
No Iframes supported by your browser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
jaa bedoel ook 112 maar wie is sytze?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe eens eeh 112 dan geloof ik, maar die zit er niet tussen nee, maarrrrr er zijn 2 testservers, we moeten dan even wat proberen tijdens sytze zijn show.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin wakker te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alles mag, of ik het draai, dat is een tweede...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen eerst een voorzetje qua genre enzo?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin wakker te worden
Dat kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwa best suf dat je ineens heel die server op zn gat legt als je t met een andere rate probeert. Geef dan een error terug ofzo als server, maar niet dat het compleet plat gaatquote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
128 is een normale bitrate, die kan.
Schattig jochie welquote:
Zie agenda, die gast heeft 2,5 uur show, dan kunnen wij testen op de testserver met verschillende bitrates.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef dragems het volgende:
[..]
jaa bedoel ook 112 maar wie is sytze?
Nee manquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Ja als iemand de server weer laat crashen krijgt hij klappen
? hahah oh ok lol en als het echt slecht is gooien we de testserver er uit met de main er bijquote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie agenda, die gast heeft 2,5 uur show, dan kunnen wij testen op de testserver met verschillende bitrates.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man![]()
Ik heb maar een zielig AA cupje
Nee, we gaan zorgen dat het werkt. Dus dat de server aan blijft èn jij verbinding houdt.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef dragems het volgende:
[..]
? hahah oh ok lol en als het echt slecht is gooien we de testserver er uit met de main er bij
picsquote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man![]()
als dat een AA cupje is, vraag ik me af wat een DD cup isquote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man![]()
heeeee ik was het niet het was eggs 128 hadden we al getest en die deed hetquote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, we gaan zorgen dat het werkt. Dus dat de server aan blijft èn jij verbinding houdt.
lijkt willem II welquote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef Monopoly het volgende:
Excelsior speelt na 24 minuten nu al met 10 man
Jeugdsentimentquote:
Logisch wel hij is onze heldquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen leeft mee met koelkast als er een gitaarplaat wordt gedraaid
Dat kan ik wel waarderen jaquote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef dragems het volgende:
willen jullie zo een half uur:
deep purple
Creedence
The Stones
Beatles
Electric Six
White lies
Weird al
cure
daft punk
rage agains the machine
oasis
red hot chili peppers
led zeppelin
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef dragems het volgende:
deep purple
Creedence
The Stones
Beatles
Electric Six
White lies
Weird al
cure
daft punk
rage agains the machine
oasis
red hot chili peppers
led zeppelin
is knetter al wakker?quote:
1 maarquote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef dragems het volgende:
ik bedoel dus kies er 1
deep purple
Creedence
The Stones
Beatles
Electric Six
White lies
Weird al
cure
daft punk
rage agains the machine
oasis
red hot chili peppers
led zeppelin
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef dragems het volgende:
ik bedoel dus kies er 1
deep purple
Creedence
The Stones
Beatles
Electric Six
White lies
Weird al
cure
daft punk
rage agains the machine
oasis
red hot chili peppers
led zeppelin
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef dragems het volgende:
ik bedoel dus kies er 1
deep purple
Creedence
The Stones
Beatles
Electric Six
White lies
Weird al
cure
daft punk
rage agains the machine
oasis
red hot chili peppers
led zeppelin
Jij bent DE buurman?quote:
Pearl jamquote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef dragems het volgende:
deep purple
Creedence
The Stones
Beatles
Electric Six
White lies
Weird al
cure
daft punk
rage agains the machine
oasis
red hot chili peppers
led zeppelin
D.E.quote:
Weeeeeeeeeeet ik maar ik heb er nu 112 ook in gezet. Ik zei toch ook testen, zodat 'ie niet crasht.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef dragems het volgende:
[..]
heeeee ik was het niet het was eggs 128 hadden we al getest en die deed het
JAquote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef Buurman1947 het volgende:
Een half uur Queen zou ik ook best kunnen waarderen
En Focusquote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef dragems het volgende:
daft punk
zieke dragemsquote:
Schraap je keel ff johquote:
quote:
Koffie voor de mooie damequote:
hocus pocus is 6 minquote:Op zondag 30 januari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
1 nummer van Focus duurt al bijna een half uur man
royksoppquote:
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 13:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hebben jullie wel eens, dan moet je wat leren, en begrijp je er niks meer van?
iBenny Laura Jansen Use Somebody 31-12-2010 5:50quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?act=played
control f naatje
Ik doe mee! Houdt hij niet vol.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wedden dat je al weer wat post voor 2 uur?
ik ben er weer als er een dj switch isquote:Op zondag 30 januari 2011 13:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wedden dat je al weer wat post voor 2 uur?
Nu al verlorenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben er weer als er een dj switch isdan moet ik even zorgen dat iTunes het blijft doen
en dat was dus 1 postquote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben er weer als er een dj switch isdan moet ik even zorgen dat iTunes het blijft doen
Word je een beetje opgewonden van een DJ switch?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die jongen krijgt van de meest vreemde dingen een klein stijfjequote:Op zondag 30 januari 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Word je een beetje opgewonden van een DJ switch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |