Hmm, iets te vaak gehoord.quote:
fijne middag!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:29 schreef justmattie het volgende:
Ik ga er vandoor mensen. Fijne middag
ik disagreer!quote:
quote:
Dan rijden ze verkeerdquote:Op zondag 30 januari 2011 12:43 schreef -Hans- het volgende:
Ah, FC Groningen aanhang rijdt nu richting LWD'en. Hoop bussen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef -Hans- het volgende:
Ah, TwitWouter luistert ook naar Timur en Ramon.
Hans...ik denk dat het echt tijd wordt om je een witte jas met lange mouwen aan te trekken en je in een zachte ruimte te plaatsenquote:
Hier nu ook wat zonniger. En fris...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel. Even een weerupdate? Hier in het Noorden (Groningen stad) is het geweldig
.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hans...ik denk dat het echt tijd wordt om je een witte jas met lange mouwen aan te trekken en je in een zachte ruimte te plaatsen
whut? worden er nog autoradio's zonder mp3 geleverd dan??quote:Op zondag 30 januari 2011 13:27 schreef henkde_j het volgende:
Fuck fuck fuck. Maak je een MP3 playlist die precies op 1 cd past. Kom ik er achter dat de auto van m'n pa (die slechts 1 maand oud is) geen MP3's kan lezen![]()
Ik kan er ook niet echt bij, en als het nu een goedkope auto wasquote:Op zondag 30 januari 2011 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut? worden er nog autoradio's zonder mp3 geleverd dan??
verkapte *mijn pa heeft een dikke wagen* postquote:Op zondag 30 januari 2011 13:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt bij, en als het nu een goedkope auto was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |