Whut? Tombo mist de lapo?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag geen nieuwe van Tombo, dus ik heb mijn kans maar gegrepen
Ja, dus heb ik haar OP gekaaptquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:41 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh trouwens.![]()
Dadelijk lekker badderen.
Nog een paar uurtjes!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes!![]()
![]()
![]()
Nu bad. Met maskers voor hoofd en haar.
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Badderen klinkt goedHeb je ook een bubbelmat?
Ik ga 10 weken stagelopen in het ziekenhuis en de afdeling is een afdeling waar mensen liggen die uitbehandeld zijn (niet perse terminaal) en wachten op een plekje in een verzorgingshuis. Er liggen bijvoorbeeld mensen die een nieuwe knie hebben gekregen en voor verdere revalidatie wachten op een plekje in een verzorgingshuis. Maar ja dit is informatie die ik van internet heb geplukt, het fijne weet ik er ook nog niet van.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook spannend natuurlijkHoe lang ga je stage lopen? En op wat voor afdeling(en)?
Jep het lijkt me ook heel leerzaam en het is ongetwijfeld ontzettend leuk! Het 'engste' vind ik dat ik bang ben dat ik aan mijn lot word overgelaten en dat mijn begeleiders niet leuk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Dan krijg je waarschijnlijk wel heel veel verschillende "kwalen" te zien, lijkt me leerzaam. En de kraamafdeling is ook tof om te doen denk ik
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Q, de diazepam heeft z'n werk gedaan las ik?
In beweging blijven dusquote:Op zondag 30 januari 2011 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]Jup. Lekker spul. Heb nog steeds nekpijn en stik nu van de rugpijn, maar ik heb geslapen
Zonder dat mijn nek pijn deed
I wish I couldquote:
Maar je leeft nogquote:Op zondag 30 januari 2011 11:42 schreef Qwea het volgende:
I wish I couldZodra ik zit, loop of sta doet alles pijn
Liggen gaat het beste
Ben gvd net een oud wijf
quote:
LEUGENS! Ik post dit vanuit de hemel. Daar hebben ze ook internetz!quote:
Jijquote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef Qwea het volgende:
LEUGENS! Ik post dit vanuit de hemel. Daar hebben ze ook internetz!
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dan moet je zeker ook vragen of je bij een bevalling mag zijn. Heb ik tijdens mijn stage twee keer mogen zien: twee totaal verschillende bevallingen maar zo gaaf om mee te mogen maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef Oognip het volgende:
En er is ook geadviseerd om op andere afdelingen een dagje mee te lopen in het ziekenhuis. Dus ik ga als het goed is een dagje op de kraamafdeling meelopen en dat lijkt me zo geweldig
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JijIn de hemel
EEN WONDER!!!!
Er is hoop voor de mensheid ik herhaal er is hoop voor de mensheid
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
DOE NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Qwea het volgende:
Dus wijze oma's.... doet uw levenservaring eens delen.
Okequote:
Idioot: binnen blijven jij! Of in elk geval: heel erg rustig aan doenquote:
Ja die deed dus niks, dus tjaquote:Op zondag 30 januari 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je leeft nog wel
Hoe beviel de Valium?
Waar lees je dat het Polen waren dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef asfalthooligan het volgende:
das mooi kut ja
en nog kutter is dat die kut polen hem gesmeerd zijn
stel ongevoelloze kutten dat het zijn
Ow, da's dezelfdequote:
Nopequote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's dezelfde
Maar het is dus ook mniet beter geworden met je been?
YW!quote:
Ik ook van jou / julliequote:Op zondag 30 januari 2011 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Idioot: binnen blijven jij! Of in elk geval: heel erg rustig aan doen
niet????????quote:
Je moet er ook nog mee om kunnen gaan ja, dat helptquote:Op zondag 30 januari 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet echt lachen, een hele goede camera zegt ook geen zak, ik geloof dat dr geen een scherpe foto bij zit, heeft ie heel de week met dat ding lopen leuren
Oh stom ja, dat heb ik dus net zitten lezen maar ik lette niet op het kentekenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Stond een foto in de telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_huis__.html?p=21,1
Best sneu.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet er ook nog mee om kunnen gaan ja, dat helpt
Wat een mijlpaalquote:Op zondag 30 januari 2011 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend is nu met een cursus spiegelreflex bezig heb ik straks hopelijk mooie foto's van ons kindje
En ik ben vandaag 20wk zwanger joehoe ik ben op de helft. Lijkt mij mooi om vanaf nu te stoppen met misselijkheid en spugen
Lijkt me een heel strak plan.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend is nu met een cursus spiegelreflex bezig heb ik straks hopelijk mooie foto's van ons kindje
En ik ben vandaag 20wk zwanger joehoe ik ben op de helft. Lijkt mij mooi om vanaf nu te stoppen met misselijkheid en spugen
Wazig jaquote:
Dat ga ik zeker vragen! Het lijkt me echt geweldig om bij een bevalling aanwezig te mogen zijn! Ik zit ook al heel lang met het idee dat ik misschien verloskundige wil worden. Tijdens zo'n bevalling kan ik dan mooi kijken wie nu wat precies doet.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker ook vragen of je bij een bevalling mag zijn. Heb ik tijdens mijn stage twee keer mogen zien: twee totaal verschillende bevallingen maar zo gaaf om mee te mogen maken.![]()
En trek aan de bel bij school of de stagecoördinator van het ziekenhuis (als die er nog zijn) als je je een bietje verloren voelt qua begeleiding.
Thnx voor de tip, ik heb net een stuk bananentaart uit de vriezer gegooid voor straksquote:
quote:
Je gaat toch wel kijken (zeg maar gewoon 'neeeee, die pulp kijk ik niet!!!' maar dan stiekem toch kijken, ah?quote:
quote:
Lekkerquote:
Kunnen witte en rode boa's, oranje hoeden en bretels en 4859323957 vlaggetjes je niet over de streep trekken?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik ga eigenlijk niet kijkenVorig jaar wel stukjes ESF gezien, das wel voor herhaling vatbaar. Maar met het NSF en de 3Js heb ik dan weer minder
Wil je dat ik daar antwoord op geefquote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kunnen witte en rode boa's, oranje hoeden en bretels en 4859323957 vlaggetjes je niet over de streep trekken?
Ik al een witte vis met een sausje maar er is altijd plek voor haring.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
LekkerMaar ik heb al een makreel op
Alleen als het eerlijk is.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je dat ik daar antwoord op geef
Nee het trekt me niet echt over de streepquote:
Oh jottem, het wordt steeds leukerderderquote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik hoop stiekem op een ongemakkelijke stemming tussen presentatrice Yo en de Jees, want die kotsten haar destijds met 'alles is weg' ook publiekelijk uit
Ik ook!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik hoop stiekem op een ongemakkelijke stemming tussen presentatrice Yo en de Jees, want die kotsten haar destijds met 'alles is weg' ook publiekelijk uit
Dus als je ons ziet houd je op met fappen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het trekt me niet echt over de streepiemand vroeg me eergister hetzelfde in V&A
Ik ben wel benieuwd of jullie op TV komen en als het zo is ga ik het wel terugkijken, maar verder boeien die J's me gewoon niet zo
en die kan ik dan doorspoelen. En het fapt wat makkelijker als ik het kan pauzeren als jullie in beeld zijn.
Dus brak ik dan liever uit op de bank met wat series
Het beeld pauzeren, niet het fappenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Dus als je ons ziet houd je op met fappen?
Ik zal het maar als compliment beschouwen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het beeld pauzeren, niet het fappen
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ook maar weer even liggen.
Eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren dat ik morgen weer kan gaan werken, maar we blijven maar optimistisch
De timing is altijd slecht. Geef je er nu maar gewoon aan over, dan ben je des te sneller weer (letterlijk) op de been.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar eindemaand en zulks![]()
De timing kon weer niet slechter zijn
Door haar baas?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja oh-oh luister naar Cat van mij neem je het toch niet aan
Niks van DML gehoord maar ze heeft stress door haar baas en is bijna uitgerekend dus wellicht is hij er al.
1 kant van het babykamertjes is behang vrij nog 3 te gaan. Maar ik werd misselijk dus vriend mag alleen verder.
Niemand is onmisbaarquote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar eindemaand en zulks![]()
De timing kon weer niet slechter zijn
Volgens mij zit ze al heel lang in de ziektewetquote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch al een x aantal weken voor je bevalling recht op zwangerschapsverlof, dat weet zelfs ik
4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch al een x aantal weken voor je bevalling recht op zwangerschapsverlof, dat weet zelfs ik
Ja ik bedoelde het ook niet richting jou, maar het verbaasd me dat je dan last van een baas kan hebben, die moet toch gewoon de wet uitvoeren en die is op dit punt nogal heel duidelijk... En wat oh-oh zegt, ze zat al tijdje thuis, miss dattie daar moeilijk over is gaan doen? Maar nu zal ze in haar zw.verlof periode zitten denk ik?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum.
Dat weet ik ook heus wel![]()
Maar ik doelde er meer op dat de Baasch haar dus dwars zit tijdens haar verlof en da's op z'n zachtst gezegd niet netjes.
En volgens mij werkt haar vriend bij datzelfde bedrijf.
Na de bevalling dus? Zijn daar eigenlijk regelingen voor, of moet je gewoon als zwangerschapsverlof voorbij is samen maar uit zien te komen hoe lang je thuis blijft en hoeveel je daarna gaat werken?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Update van DML nog geen baby. Ze heeft wel verlof maar haar baas doet moeilijk over het ouderschapsverlof.
Balen dat hij daar moeilijk over doet. Ze zou nu gewoon lekker moeten zitten kneuteren met hub en buik.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Update van DML nog geen baby. Ze heeft wel verlof maar haar baas doet moeilijk over het ouderschapsverlof.
Je hebt altijd recht op ouderschapsverlof. Staat ook een bepaald aantal uren voor. Maar een baas kan wel meebepalen (geloof ik) hoe en wanneer je het opneemt. Heel veel ouders kiezen ervoor om een poos een dag minder te gaan werken. Dan heb je er langer lol van, zeg maar. En misschien wil baas dat niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Na de bevalling dus? Zijn daar eigenlijk regelingen voor, of moet je gewoon als zwangerschapsverlof voorbij is samen maar uit zien te komen hoe lang je thuis blijft en hoeveel je daarna gaat werken?
Idd, en dat is op zich ook niet raar (vind ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt er idd recht op MAAR hoe en wanneer gaat wel in overleg met je baas
Als niemand gaat kijken komer er ook geen screenshotsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier met al die J's allemaal![]()
Ik denk niet dat ik het ga kijken, ik wacht wel op de screenshots
Dan moet jij maar kijken.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als niemand gaat kijken komer er ook geen screenshots
Say whatquote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Yns, is je fluit inmiddels al es afgestofd?
Ik ga wel kijken hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Dan moet jij maar kijken.
Of mss kan Ll met een hand fappen en met 1 hand een screenshot maken?
Ja wij ook, maar ook het fokschaap, mocht je zelf kiezenquote:
En screenshotjes maken?quote:
Zolang we geen koekie-kwak doen of zwaardvechten vind ik alles goedquote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naar Ll die zit te fappen
Een fap-meet
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Yns, is je fluit inmiddels al es afgestofd?
Ik neem het wel even op, dus misschien achteraf.quote:
Vonden K en de buurman dat vijfde nummer nou het mooist?quote:
Er zijn hele volksstammen die in hun puberteit samen fappen heb ik gehoord, dus het is heul niet raarquote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Zolang we geen koekie-kwak doen of zwaardvechten vind ik alles goed
Deefieniejeer gezelligquote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
laten we t erop houden dat t erg gezellig is
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht echt dat die gast wel foto's kon maken, hij heeft de hele week niks anders gedaan![]()
Maar dan stuur je toch niet 9 maanden na dato nog foto's als deze door?
[ afbeelding ]
Tenzij de begeleidende tekst zoiets is als: "Ik heb écht geen goeie foto's; kijk maar! Volgend jaar kun je beter iemand anders meenemen!"quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht echt dat die gast wel foto's kon maken, hij heeft de hele week niks anders gedaan![]()
Maar dan stuur je toch niet 9 maanden na dato nog foto's als deze door?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
Vonden K en de buurman dat vijfde nummer nou het mooist?
Ja he? Die is Herman van Veenish
Geen hond die daar op gaat stemmen vanavond natuurlijk, maar toch
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tenzij de begeleidende tekst zoiets is als: "Ik heb écht geen goeie foto's; kijk maar! Volgend jaar kun je beter iemand anders meenemen!"
Ik geloof dat in het buitenland die nr 1 van de snippets het beste valt. Ook een uptempo nummer.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond die 'De stroom' best leukDas denk ik ook een nummer wat het wel goed kan doen op het ESF, ze hadden het dicht bij zich gehouden zeiden ze op 3FM, en dat klopt wel
Ik vond de andere 4 echt heel erg 3Js/Volendammerig.
Oh na 9 maanden had ie het mogen vergeten hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Ze zijn niet erg scherp nee, maar het feit dat hij er alsnog aan denkt en de moeite neemt om ze door te sturen is wel lief toch?
Strega ziet deze foto niet. Jullie wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef Pagan het volgende:
Iedereen die vanaaf naar het NSF gaat veel plezier.![]()
Het water is hard alhier.
[ afbeelding ]
Dit oogt wel wat fallisch zie ik nu.
Uptempo (Je vecht niet alleen oid) die valt het beste lijkt, via youtube.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ja er was nog eentje die iets wat meer uptempo was idd, voor de rest 2 échte ballads en iets wat er een beetje tussen hing, toch?
Nog geen plaatje, alleen blauwe lettersquote:Op zondag 30 januari 2011 15:07 schreef Pagan het volgende:
En zo?
http://img689.imageshack.us/img689/7206/img5538y.jpg
Het klinkt een beetje ondankbaar eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh na 9 maanden had ie het mogen vergeten hoor![]()
Dat linker hondje is van die mensen dus?quote:
Nee, en aanklikken werkt ook niet ergquote:Op zondag 30 januari 2011 15:07 schreef Pagan het volgende:
En zo?
http://img689.imageshack.us/img689/7206/img5538y.jpg
Die ballads kunnen ook mooi zijn natuurlijk, of dat WW (alleen al om de titelquote:Op zondag 30 januari 2011 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Uptempo (Je vecht niet alleen oid) die valt het beste lijkt, via youtube.
Dan heb je een ballad die zelfs ík niets vind terwijl ik van 3Js muziek houd, je hebt De Stroom dus (die blijft wel goed hangen, maar ik vind het toch een beetje 13 dozijn gebeuren ergens), dan heb je het 'bluesnummer' dat ik meer country dan blues vind en je hebt Weelderig Waardeloos, dat is dat hele 'kleine' liedje met een bijzondere melodie. En ik ga voor die laatste. Als enige waarschijnlijkNou ja, met APK en zijn ex en buurman dan
Nou de verstandhouding ligt heel goed. Zijn vader maakt altijd hele mooie foto's, dus het verbaast me echt onwijs waar die gast mee komtquote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje ondankbaar eigenlijkMaar ik weet niet hoe die verstandhouding ligt, dus dat moet je lekker zelf weten.
[..]
Dat linker hondje is van die mensen dus?
Als je wat clipjes van hun Akoesteren tour zou kijken (hoeft nietquote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ballads kunnen ook mooi zijn natuurlijk, of dat WW (alleen al om de titel), maar ik vraag me of ze dat internationaal gezien kunnen brengen, of ze daar de koppen en uitstraling voor hebben... Die Belg vorig jaar vond ik niks, maar hij kon het wel goed brengen. Ik vraag me af of andere landen bij de 3J's dan niet 3 Hollandse boeren zien die een gevoelig liedje proberen te brengen.
een beetje Photoshop doet wonderenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh na 9 maanden had ie het mogen vergeten hoor![]()
Dit is de leukste:
[ afbeelding ]
Geen goede foto of zo maar ik vind hem wel erg grappig
Kruisje krijg ikquote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
een beetje Photoshop doet wonderen
[ afbeelding ]
k weet niet of je die ervaring kunt ervenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou de verstandhouding ligt heel goed. Zijn vader maakt altijd hele mooie foto's, dus het verbaast me echt onwijs waar die gast mee komt![]()
En ja, het linkerhondje is een van de twee exzusjes van Kees
Nee dat geloof ik ook echt hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je wat clipjes van hun Akoesteren tour zou kijken (hoeft niet) dan vind ik persoonlijk dat ze het best kunnen brengen, een mooi klein liedje
Niet 'boers'.
Maar ik kan er vanavond wel volledig op terug komen hoor als ik het in zijn geheel gezien en gehoord heb
Ik las wel dat ze het winnende nummer na vandaag meteen in het Engels laten vertalen, zodat mochten ze besluiten het in het Engels te doen op het ESF dan is het maar vast klaar. Da's wel slim.
Nee dat zeg ik, ik vind het meer Kenny Rogers on a slow day dan Bluesquote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef APK het volgende:
Maar dat ene nummer is toch geen blues joh?![]()
Een driekwartsmaat en de pijn die het uitstraalt komt in de buurt van één uitgevallen haar.
Okay, als het het je laatste is...
en nu? was ietwat traag met uploadenquote:
Neeeeee ok, maar dan zie je toch wel zelf dat je deletefoto's gemaakt hebtquote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet niet of je die ervaring kunt erven
Ik vind dat wel verfrissend, wat boerenkool tussen alle Oostblokhoerenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook echt hoorEn ík vind het ook geen boeren, maar ik weet niet... ik kan me wel indenken dat mensen die hun NIET kennen het wel een beetje boers over vinden komen, zeker met die 3e J enzo, het is toch allemaal beetje spruitjesgeur
Zeg hem dat dan gewoon zo letterlijk, dan bespaart hij zich de volgende keer vast de moeitequote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeee ok, maar dan zie je toch wel zelf dat je deletefoto's gemaakt hebt
k merk dat nu hier met die club ook, mensen zijn zo trots op de foto die ze gemaakt hebben, dat ze de "mankementen" eraan niet zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeee ok, maar dan zie je toch wel zelf dat je deletefoto's gemaakt hebt
Oh ja, ik durf niet eens bij een fotoclub te gaan haha.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
k merk dat nu hier met die club ook, mensen zijn zo trots op de foto die ze gemaakt hebben, dat ze de "mankementen" eraan niet zien.
Je moet echt leren om te zien wat beter kan aan een foto en dat je die dan beter niet kunt gebruiken
ik vraag me altijd af, die andere landen verstaan *net als wij van hen* de teksten niet, gaat t dan dus echt om de sound/optreden waarop beoordeeld word? of hebben landen die het in t engels doen toch een streepje voor?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat wel verfrissend, wat boerenkool tussen alle Oostblokhoeren
ik zie t zo, je gaat bij zo'n club om van elkaar te leren, ja ook wel voor de gezelligheid enzoquote:Op zondag 30 januari 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik durf niet eens bij een fotoclub te gaan haha.
Maar goed, mss wel als ik ooit een echte cam heb hoor, om te leren![]()
Maar dan ga ik gewoon bij de buum in de leer![]()
Ik zie de foto nu wel, hijs idd beter zo
Ik vind het altijd zo jammer als de kaart te vroeg is maar op dinsdag is ook zo stom he.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef Strega het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie lieve felicitaties.
Bedankt voor de lieve kaart!
Oh-Oh bedankt hé! Hij is weer geweldig.![]()
Ben ontzettend verwent hier!
Foto's uploaden doet alleen even vreemd hier
De event supervisor van het Eurovisie Songfestival geeft in dit topic heel uitgebreid antwoord op dat soort vragen!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af, die andere landen verstaan *net als wij van hen* de teksten niet, gaat t dan dus echt om de sound/optreden waarop beoordeeld word? of hebben landen die het in t engels doen toch een streepje voor?
Ik maak gewoon kiekjes voor de leuk , maar ik heb er vorig jaar geloof ik 2 gemaakt die ik echt tof vindquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie t zo, je gaat bij zo'n club om van elkaar te leren, ja ook wel voor de gezelligheid enzo
maar je moet iid wel een basis hebben, anders is t voor jezelf maar ook voor de overige leden niet zo leuk
maakt toch ook niet uitquote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak gewoon kiekjes voor de leuk , maar ik heb er vorig jaar geloof ik 2 gemaakt die ik echt tof vindVan de duizenden. Die van mn eigen honden tel ik niet mee hoor, dat zijn echt gewoon huis tuin en keuken kiekjes
Wil je niet in Soest wonen?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Oh gister onderweg naar het feestje nog even snel bij een huis langs waar het open dag was...
Was wel leuk
OMG Soest, als ik de lotto win ga ik daar echt wonenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:35 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je niet in Soest wonen?
Een oom van mij is overleden en het huis moet nog verkocht worden voordat ik een erfenis krijg
heb je gelijk in, maar een foto die niet scherp is, ga je in mijn ogen niet op een expo hangen bvquote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Yns, technisch is natuurlijk niet alles alleen maar, emotie en zo kan ook belangrijk zijn, dus ik denk dat het echt per foto bekeken moet worden waardoor hij aanspreekt![]()
Oh op de radio nog iemand die verliefd is op Thomas Acda![]()
![]()
Ik dacht dat ik de enige gek was
Zijn daar duinen?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
OMG Soest, als ik de lotto win ga ik daar echt wonen![]()
Bij de Soesterduinen
Ik weet het nietquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn daar duinen?
Het ligt toch niet aan zee?
Oh scheef vind ik vaak niet storend, altijd recht vind ik ook maar saai.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef Ynske het volgende:
klopt
[..]
heb je gelijk in, maar een foto die niet scherp is, ga je in mijn ogen niet op een expo hangen bv
en als een foto niet recht is, en je er een bakje onder moet zetten voor t water op te vangen, zeg ik in mijn ding, zet m ff recht en hang m dan op. maar dat vinden veel mensen niet belangrijk valt me op, terwijl t echt een kleine moeite is
klonk schattig he
Soesterduinen is echt een van de mooiste plekjes van ons land, wij gaan daar vaak heen voor een forumwandelingquote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn daar duinen?
Het ligt toch niet aan zee?
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dus stop dat apparaat maar weer weg
nope, maar imageshack en fok gaat al langer niet goedquote:Op zondag 30 januari 2011 15:53 schreef Pagan het volgende:
Strega's rozen in de herkansing, geef maar een gil(letje) als het niet werkt.
[ afbeelding ]
Ik vind het knap, ik snij me echt nooit, en zelfs de gezichten van de honden doe ik vaak droog met een mesje, nooit een probleemquote:Op zondag 30 januari 2011 15:53 schreef Ynske het volgende:
iemand nog tips voor goede scheermesjes
k had die van t kruidvat lady variant, maar da gaat niet helemaal goedietwat veel wondjes
mn hele benen zitten onder
maar wat voor mesjes gebruik je dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het knap, ik snij me echt nooit, en zelfs de gezichten van de honden doe ik vaak droog met een mesje, nooit een probleem
dank jequote:
Wij gebruiken al jaren Imageshack, dit is de eerste keer dat we er problemen mee hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, maar imageshack en fok gaat al langer niet goed
Wordt aan gewerkt.quote:
Geen idee of je ze fijn vindt hoor, maar anders neem ik de rest van de zak wel over voor Chicoquote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
ga ik zoiets maar eens halen bij de volgende shopronde, want dit is niks
Helpt niet, waren teveel.quote:
En nu met foto hopelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef Pagan het volgende:
Iedereen die vanaaf naar het NSF gaat veel plezier.![]()
Het water is hard alhier.
[ afbeelding ]
Dit oogt wel wat fallisch zie ik nu.
Nee, dat is Midas, die er tegelijk tussen is gaan zitten.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Tinypic FTW![]()
Heb je nu nog een rood kitten gekregen?
Maar ff snel een foto-emmer aangemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:
@pagan vrijdag werkt imageshck bij mij ook niet. Veel foto's die eerder met IS zijn gepost zijn kruisjes geworden.
Witbalansonbalans.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Tinypic FTW![]()
Heb je nu nog een rood kitten gekregen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
En nu met foto hopelijk.
[ afbeelding ]
Nee nu dacht ik het ook gelijk, wat een druiperquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
ik heb MM's scherm onder gesprietst
Pff, ff gezogen... Moe![]()
Heuj! Een penis!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
En nu met foto hopelijk.
[ afbeelding ]
Moet je nagaan hoeveel werk dat is, dat zuigen. Pffffquote:
Hoi lottekoekiequote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heuj! Een penis!
Wacht : Ooh een pieliewielie of wat was het nou?
Was het nou pieliewielie? Of wat was het nou?quote:
Pielemuisje! En van veel fappen krijg je een pielemuisarm.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was het nou pieliewielie? Of wat was het nou?
die zijn zo leuk hequote:
Ik kon hem ook niet laten staan.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zei ze echt piempie![]()
Dat kan ik toch niet zomaar zelf verzonnen hebben?
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Penis noem ik Piempie
tenzij in hogere sferen
Nope staat mij ook zoiets bij.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Geniet er van!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope staat mij ook zoiets bij.vanuit Oostenrijk, 2 dagen mooi weer al meegepikt
Ga nu luieren![]()
Lekker! geniet ervan!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope staat mij ook zoiets bij.vanuit Oostenrijk, 2 dagen mooi weer al meegepikt
Ga nu luieren![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef Ynske het volgende:
k geloof dat ik nu echt aan moet gaan geloven, een strijkijzer kopenheb een broek gekocht die toch echt gestreken moet worden...
Eetsmakelijkquote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een strijkijzer maar ik strijk echt nooit.
Oh en Oognip, ik ga es kijken of ie al ontdooit is
k heb m nu maar zo goed als mogelijk gladgestreken, en in de plooi op het wasrek gehangen, hoop dat hij er ietwat redelijk uitkomtquote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een strijkijzer maar ik strijk echt nooit.
Oh en Oognip, ik ga es kijken of ie al ontdooit is
yepsquote:Op zondag 30 januari 2011 16:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jij bent ook al zo'n strijknegeerder.
Ik kwam terug om de ESF-ers vanavond veel plezier te wensen, ga ik ook nog wel even daar doen.
Mijn Mr kan heul strak opvouwen dus ik strijk alleen kraagjes als het te gek wordt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepsvind t echt zonde van mn tijd, shirtjes ed drogen net zo goed strak op mits je ze netjes ophangt, blousjes gaan op een haakje na t wassen
tis echt niet mijn ding
MM is een eikelquote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
En godskolere Qwea,laat MM lekker zuigen es een keer of zo![]()
Dat kennie heus wel zelf
Bam, zo op zijn ogen, jonguh!quote:
nou, vertel eensquote:
kan ie niet voor jou koken?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bam, zo op zijn ogen, jonguh!
Ennu ga ik voor die smerige knorrepot pannenkoeken maken. Want hij heb honger en daarom is ie zo chago
Jumjumjum, seperatorvlees.quote:
Heel klein, maar dat komt omdat 'ie zo koud is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |