Whut? Tombo mist de lapo?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag geen nieuwe van Tombo, dus ik heb mijn kans maar gegrepen
Ja, dus heb ik haar OP gekaaptquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:41 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh trouwens.![]()
Dadelijk lekker badderen.
Nog een paar uurtjes!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes!![]()
![]()
![]()
Nu bad. Met maskers voor hoofd en haar.
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Badderen klinkt goedHeb je ook een bubbelmat?
Ik ga 10 weken stagelopen in het ziekenhuis en de afdeling is een afdeling waar mensen liggen die uitbehandeld zijn (niet perse terminaal) en wachten op een plekje in een verzorgingshuis. Er liggen bijvoorbeeld mensen die een nieuwe knie hebben gekregen en voor verdere revalidatie wachten op een plekje in een verzorgingshuis. Maar ja dit is informatie die ik van internet heb geplukt, het fijne weet ik er ook nog niet van.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook spannend natuurlijkHoe lang ga je stage lopen? En op wat voor afdeling(en)?
Jep het lijkt me ook heel leerzaam en het is ongetwijfeld ontzettend leuk! Het 'engste' vind ik dat ik bang ben dat ik aan mijn lot word overgelaten en dat mijn begeleiders niet leuk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Dan krijg je waarschijnlijk wel heel veel verschillende "kwalen" te zien, lijkt me leerzaam. En de kraamafdeling is ook tof om te doen denk ik
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Q, de diazepam heeft z'n werk gedaan las ik?
In beweging blijven dusquote:Op zondag 30 januari 2011 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]Jup. Lekker spul. Heb nog steeds nekpijn en stik nu van de rugpijn, maar ik heb geslapen
Zonder dat mijn nek pijn deed
I wish I couldquote:
Maar je leeft nogquote:Op zondag 30 januari 2011 11:42 schreef Qwea het volgende:
I wish I couldZodra ik zit, loop of sta doet alles pijn
Liggen gaat het beste
Ben gvd net een oud wijf
quote:
LEUGENS! Ik post dit vanuit de hemel. Daar hebben ze ook internetz!quote:
Jijquote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef Qwea het volgende:
LEUGENS! Ik post dit vanuit de hemel. Daar hebben ze ook internetz!
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dan moet je zeker ook vragen of je bij een bevalling mag zijn. Heb ik tijdens mijn stage twee keer mogen zien: twee totaal verschillende bevallingen maar zo gaaf om mee te mogen maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef Oognip het volgende:
En er is ook geadviseerd om op andere afdelingen een dagje mee te lopen in het ziekenhuis. Dus ik ga als het goed is een dagje op de kraamafdeling meelopen en dat lijkt me zo geweldig
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JijIn de hemel
EEN WONDER!!!!
Er is hoop voor de mensheid ik herhaal er is hoop voor de mensheid
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
DOE NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Qwea het volgende:
Dus wijze oma's.... doet uw levenservaring eens delen.
Okequote:
Idioot: binnen blijven jij! Of in elk geval: heel erg rustig aan doenquote:
Ja die deed dus niks, dus tjaquote:Op zondag 30 januari 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je leeft nog wel
Hoe beviel de Valium?
Waar lees je dat het Polen waren dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef asfalthooligan het volgende:
das mooi kut ja
en nog kutter is dat die kut polen hem gesmeerd zijn
stel ongevoelloze kutten dat het zijn
Ow, da's dezelfdequote:
Nopequote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's dezelfde
Maar het is dus ook mniet beter geworden met je been?
YW!quote:
Ik ook van jou / julliequote:Op zondag 30 januari 2011 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Idioot: binnen blijven jij! Of in elk geval: heel erg rustig aan doen
niet????????quote:
Je moet er ook nog mee om kunnen gaan ja, dat helptquote:Op zondag 30 januari 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet echt lachen, een hele goede camera zegt ook geen zak, ik geloof dat dr geen een scherpe foto bij zit, heeft ie heel de week met dat ding lopen leuren
Oh stom ja, dat heb ik dus net zitten lezen maar ik lette niet op het kentekenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Stond een foto in de telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_huis__.html?p=21,1
Best sneu.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet er ook nog mee om kunnen gaan ja, dat helpt
Wat een mijlpaalquote:Op zondag 30 januari 2011 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend is nu met een cursus spiegelreflex bezig heb ik straks hopelijk mooie foto's van ons kindje
En ik ben vandaag 20wk zwanger joehoe ik ben op de helft. Lijkt mij mooi om vanaf nu te stoppen met misselijkheid en spugen
Lijkt me een heel strak plan.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend is nu met een cursus spiegelreflex bezig heb ik straks hopelijk mooie foto's van ons kindje
En ik ben vandaag 20wk zwanger joehoe ik ben op de helft. Lijkt mij mooi om vanaf nu te stoppen met misselijkheid en spugen
Wazig jaquote:
Dat ga ik zeker vragen! Het lijkt me echt geweldig om bij een bevalling aanwezig te mogen zijn! Ik zit ook al heel lang met het idee dat ik misschien verloskundige wil worden. Tijdens zo'n bevalling kan ik dan mooi kijken wie nu wat precies doet.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker ook vragen of je bij een bevalling mag zijn. Heb ik tijdens mijn stage twee keer mogen zien: twee totaal verschillende bevallingen maar zo gaaf om mee te mogen maken.![]()
En trek aan de bel bij school of de stagecoördinator van het ziekenhuis (als die er nog zijn) als je je een bietje verloren voelt qua begeleiding.
Thnx voor de tip, ik heb net een stuk bananentaart uit de vriezer gegooid voor straksquote:
quote:
Je gaat toch wel kijken (zeg maar gewoon 'neeeee, die pulp kijk ik niet!!!' maar dan stiekem toch kijken, ah?quote:
quote:
Lekkerquote:
Kunnen witte en rode boa's, oranje hoeden en bretels en 4859323957 vlaggetjes je niet over de streep trekken?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik ga eigenlijk niet kijkenVorig jaar wel stukjes ESF gezien, das wel voor herhaling vatbaar. Maar met het NSF en de 3Js heb ik dan weer minder
Wil je dat ik daar antwoord op geefquote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kunnen witte en rode boa's, oranje hoeden en bretels en 4859323957 vlaggetjes je niet over de streep trekken?
Ik al een witte vis met een sausje maar er is altijd plek voor haring.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
LekkerMaar ik heb al een makreel op
Alleen als het eerlijk is.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je dat ik daar antwoord op geef
Nee het trekt me niet echt over de streepquote:
Oh jottem, het wordt steeds leukerderderquote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik hoop stiekem op een ongemakkelijke stemming tussen presentatrice Yo en de Jees, want die kotsten haar destijds met 'alles is weg' ook publiekelijk uit
Ik ook!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik hoop stiekem op een ongemakkelijke stemming tussen presentatrice Yo en de Jees, want die kotsten haar destijds met 'alles is weg' ook publiekelijk uit
Dus als je ons ziet houd je op met fappen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het trekt me niet echt over de streepiemand vroeg me eergister hetzelfde in V&A
Ik ben wel benieuwd of jullie op TV komen en als het zo is ga ik het wel terugkijken, maar verder boeien die J's me gewoon niet zo
en die kan ik dan doorspoelen. En het fapt wat makkelijker als ik het kan pauzeren als jullie in beeld zijn.
Dus brak ik dan liever uit op de bank met wat series
Het beeld pauzeren, niet het fappenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Dus als je ons ziet houd je op met fappen?
Ik zal het maar als compliment beschouwen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het beeld pauzeren, niet het fappen
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ook maar weer even liggen.
Eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren dat ik morgen weer kan gaan werken, maar we blijven maar optimistisch
De timing is altijd slecht. Geef je er nu maar gewoon aan over, dan ben je des te sneller weer (letterlijk) op de been.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar eindemaand en zulks![]()
De timing kon weer niet slechter zijn
Door haar baas?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja oh-oh luister naar Cat van mij neem je het toch niet aan
Niks van DML gehoord maar ze heeft stress door haar baas en is bijna uitgerekend dus wellicht is hij er al.
1 kant van het babykamertjes is behang vrij nog 3 te gaan. Maar ik werd misselijk dus vriend mag alleen verder.
Niemand is onmisbaarquote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar eindemaand en zulks![]()
De timing kon weer niet slechter zijn
Volgens mij zit ze al heel lang in de ziektewetquote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch al een x aantal weken voor je bevalling recht op zwangerschapsverlof, dat weet zelfs ik
4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch al een x aantal weken voor je bevalling recht op zwangerschapsverlof, dat weet zelfs ik
Ja ik bedoelde het ook niet richting jou, maar het verbaasd me dat je dan last van een baas kan hebben, die moet toch gewoon de wet uitvoeren en die is op dit punt nogal heel duidelijk... En wat oh-oh zegt, ze zat al tijdje thuis, miss dattie daar moeilijk over is gaan doen? Maar nu zal ze in haar zw.verlof periode zitten denk ik?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum.
Dat weet ik ook heus wel![]()
Maar ik doelde er meer op dat de Baasch haar dus dwars zit tijdens haar verlof en da's op z'n zachtst gezegd niet netjes.
En volgens mij werkt haar vriend bij datzelfde bedrijf.
Na de bevalling dus? Zijn daar eigenlijk regelingen voor, of moet je gewoon als zwangerschapsverlof voorbij is samen maar uit zien te komen hoe lang je thuis blijft en hoeveel je daarna gaat werken?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Update van DML nog geen baby. Ze heeft wel verlof maar haar baas doet moeilijk over het ouderschapsverlof.
Balen dat hij daar moeilijk over doet. Ze zou nu gewoon lekker moeten zitten kneuteren met hub en buik.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Update van DML nog geen baby. Ze heeft wel verlof maar haar baas doet moeilijk over het ouderschapsverlof.
Je hebt altijd recht op ouderschapsverlof. Staat ook een bepaald aantal uren voor. Maar een baas kan wel meebepalen (geloof ik) hoe en wanneer je het opneemt. Heel veel ouders kiezen ervoor om een poos een dag minder te gaan werken. Dan heb je er langer lol van, zeg maar. En misschien wil baas dat niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Na de bevalling dus? Zijn daar eigenlijk regelingen voor, of moet je gewoon als zwangerschapsverlof voorbij is samen maar uit zien te komen hoe lang je thuis blijft en hoeveel je daarna gaat werken?
Idd, en dat is op zich ook niet raar (vind ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt er idd recht op MAAR hoe en wanneer gaat wel in overleg met je baas
Als niemand gaat kijken komer er ook geen screenshotsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier met al die J's allemaal![]()
Ik denk niet dat ik het ga kijken, ik wacht wel op de screenshots
Dan moet jij maar kijken.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als niemand gaat kijken komer er ook geen screenshots
Say whatquote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Yns, is je fluit inmiddels al es afgestofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |