HIJ HEET NICK HE??!!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:34 schreef Barretje80 het volgende:
mweh.. Barbara is een veel voorkomende naam
voornaam vanis minder voorkomend dus die blijft "gewoon " z'n nick
alhoewel er op z'n nick ook teveel over em te vinden is op i'net
Ok, ik heb het ook rijtuigen genoemdquote:
Neuh..quote:
Bij mij ook, Like hier heel fokquote:Op zondag 30 januari 2011 01:37 schreef Solique het volgende:
G'nacht
Via mijn nickname is er meer over mij te vinden dan mijn echte naam.
vandaar dat ik hem maar niet noemquote:Op zondag 30 januari 2011 01:37 schreef Myraela het volgende:
Nu zit ik eens op mijn echte naam en mijn nickname te googlen. Je vind echt alles van me.
Mijn middle name is Stuart dus het is wellicht niet mijn first name maar wel mijn 2e naamquote:Op zondag 30 januari 2011 01:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heet koen koen?
Stuart heet toch ook geen Stuart?
heb je engelse ouders??quote:Op zondag 30 januari 2011 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn middle name is Stuart dus het is wellicht niet mijn first name maar wel mijn 2e naam
Kloptquote:Op zondag 30 januari 2011 01:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je engelse ouders??
stuart is toch niet echt een "hollandse " naam..
da's kutjepikandijviequote:Op zondag 30 januari 2011 01:43 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me gewoon de hele dag al langzaamaan ziek worden. Hmmmz, boring
Ik voelde me gisteren al raar en gaf toen nog de schuld aan de chicken kormaquote:
Truste Myrquote:Op zondag 30 januari 2011 01:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen, voordat ik straks de frituur aangooi.
Slaaplekker.
Trusten Myrquote:Op zondag 30 januari 2011 01:44 schreef Myraela het volgende:
Slaaplekker.
ik maak het ook niet lang meerquote:Op zondag 30 januari 2011 01:44 schreef Myraela het volgende:
Slaaplekker.
Welterustenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:44 schreef Myraela het volgende:
Slaaplekker.
hehhe.. gelukkig heten er ook genoeg bedrijven hetzelfde..quote:Op zondag 30 januari 2011 01:29 schreef Koen66 het volgende:
ik heb een wat minder voorkomende naam die er via Google geheid snel uitkomt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |