Ja, ik blijf ook niet te lang mer denk ik. AL voel ik me nu wel in orde. Moet toch aan mijn ritme denken.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:57 schreef Koen66 het volgende:
wat rustig eigenlijk voor de zaterdagnacht hier
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef Barretje80 het volgende:
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests/
bizar hoor
trusten toek!
Lekker slapen Symquote:
Trusten Symquote:
Ben ik blij dat ik niet daar benquote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef Barretje80 het volgende:
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests/
bizar hoor
trusten toek!
Slaap Lekker Marijkequote:Op zondag 30 januari 2011 01:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen Sym
Ik kijk nog even serietje af en dan ga ik ookTrusten iedereen
slaap lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 01:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen Sym
het dunt echt megasnel uit hier vandaag zeg, ben ik niet gewendquote:Op zondag 30 januari 2011 01:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen Sym
Komt denk ik omdat de meeste een zwaar weekend tot nu toe hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het dunt echt megasnel uit hier vandaag zeg, ben ik niet gewend
Kijkse en truste dan ook maar moppie![]()
yep, wat dat betreft moet ik ook naar bed eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 01:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat de meeste een zwaar weekend tot nu toe hebben
u riep?quote:
mijn rite is kompleet naar de klote..quote:Op zondag 30 januari 2011 01:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat de meeste een zwaar weekend tot nu toe hebben
je ventje ligt er al inquote:Op zondag 30 januari 2011 01:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn rite is kompleet naar de klote..
ach wel jah.. morgen proberen om weer op gang te komen....
zo ook maar eens richting bed.. zonder te typen
Ik eigenlijk ookquote:Op zondag 30 januari 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, wat dat betreft moet ik ook naar bed eigenlijk
Dat is de mijne ookquote:Op zondag 30 januari 2011 01:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn rite is kompleet naar de klote..
ach wel jah.. morgen proberen om weer op gang te komen....
zo ook maar eens richting bed.. zonder te typen
Maar nu weet ik dat TFM ook Bart heetquote:
Ja, doordat ik net dit topic opendequote:
Ik wist het bijna zeker door een hyves krabbel. Nu weet ik uds dat hij het is//quote:Op zondag 30 januari 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik dat TFM ook Bart heet
(wist ik niet)
Ik wacht ook nog op foto's hoor, moet ik zeggen. Er zijn berichten dat beide treinen in brand staan, maar nog steeds geen foto's te zien, waar dan ook.quote:
weet van vrij veel mensen hier niet hoe ze hetenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wist het bijna zeker door een hyves krabbel. Nu weet ik uds dat hij het is//
Kom eens in Hools.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog in geen 1 sc hier op fok geweest waar niet iemand Bart heet
ja, sorry, RN zei dat ze je had gevonden en dat ik je moest krabbelenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wist het bijna zeker door een hyves krabbel. Nu weet ik uds dat hij het is//
Bij een aantal staat het ook in het profielquote:Op zondag 30 januari 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet van vrij veel mensen hier niet hoe ze heten
Mijn naam weet je ook niet volgens mij , Je noemde mij laatst in een PM Hans en zo heet ik echt nietquote:Op zondag 30 januari 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet van vrij veel mensen hier niet hoe ze heten
Okeequote:Op zondag 30 januari 2011 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, sorry, RN zei dat ze je had gevonden en dat ik je moest krabbelen
Trudyquote:Op zondag 30 januari 2011 01:19 schreef Barretje80 het volgende:
Mijn naam is wel te bedenken toch ??
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:19 schreef Barretje80 het volgende:
foto's van brandende treinenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op foto's hoor, moet ik zeggen. Er zijn berichten dat beide treinen in brand staan, maar nog steeds geen foto's te zien, waar dan ook.
Ja natuurlijk Melissaquote:Op zondag 30 januari 2011 01:19 schreef Barretje80 het volgende:
er zit echt geen BAR in mijn naam?quote:
IEL!!quote:
Ik snap het niet, ben er ook niet echt bij met mijn hoofdquote:Op zondag 30 januari 2011 01:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er zit echt geen BAR in mijn naam?
Dat dus?quote:
Aparte naam, Ielquote:Op zondag 30 januari 2011 01:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ben er ook niet echt bij met mijn hoofd
[..]
Dat dus?
koen heet koen..quote:
Was een Harz - Elbe Express van Magdeburg naar Halberstadt.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
foto's van brandende treinen![]()
van waar naar waar ging de personen trein eigenlijk ??
Verzin eens een naam die begint met Barquote:Op zondag 30 januari 2011 01:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ben er ook niet echt bij met mijn hoofd
[..]
1e klopt al nietquote:Op zondag 30 januari 2011 01:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen heet koen..
Barretje heet Bar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |