koen.. heet je geen koen ??quote:
Barbara?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen heet koen..
Barretje heet Bar....
Had google nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 01:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verzin eens een naam die begint met Bar
Heet koen koen?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen heet koen..
Barretje heet Bar....
waar ligt dat??quote:Op zondag 30 januari 2011 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was een Harz - Elbe Express van Magdeburg naar Halberstadt.
quote:
das wel verwarrend hoor!:oquote:Op zondag 30 januari 2011 01:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heet koen koen?
Stuart heet toch ook geen Stuart?
Ik heet ook geen Trev(of iets wat er op lijkt) maar luister er wel naar omdat ik soms ook hier door maten zo word genoemdquote:Op zondag 30 januari 2011 01:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heet koen koen?
Stuart heet toch ook geen Stuart?
mja.. maar trev vind ik niet echt een voornaam..quote:Op zondag 30 januari 2011 01:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Trev(of iets wat er op lijkt) maar luister er wel naar omdat ik soms ook hier door maten zo word genoemd
ik wist wel dat je Barbara heet en dat vind ik een heel leuke naamquote:Op zondag 30 januari 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das wel verwarrend hoor!:o
maar idd.. Barbara!
Barry?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verzin eens een naam die begint met Bar
Ik snap hetquote:Op zondag 30 januari 2011 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sommigen hier weten wel hoe ik echt heet, maar ga ik liever hier niet roepem, ben niet altijd even aardig tegen m'n vrouw hier en Google vindt soms te veel
Koste me wel veel moeite om het op te zoekenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das wel verwarrend hoor!:o
maar idd.. Barbara!
Kloptquote:Op zondag 30 januari 2011 01:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar trev vind ik niet echt een voornaam..
koen en stuart wel
MZ heet toch ook gewoon Marijke
Ik dacht dat jij Koen heette.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:29 schreef Koen66 het volgende:
ik heb een wat minder voorkomende naam die er via Google geheid snel uitkomt dan
Dacht ik ookquote:
Ja, ik zag net je extra info.quote:
Ik heb een slecht geheugen.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb me zelf IRL aan je voorgesteld
Ik ben echt een open boek hier op FOK!, voordat door een beetje teveel goed vertrouwen in sommige SC's. Lees soms wel ineens dingen van mezelf terug die nooit voor het hele forum bedoeld waren. Maarja, is nu te laat om ineens anoniem te gaan doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:32 schreef Bos81 het volgende:
IK zeg ook mijn eigen naam liever niet hier. Zeker omdat ik erg open ben over mijn psychische problemen.
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 01:32 schreef OA het volgende:
Wat is een kopbak?
Het voorste treinstel, zeg maar?
Ik weet de jouwe nog welquote:Op zondag 30 januari 2011 01:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een slecht geheugen.Ik ben fles zijn naam ook vergeten, terwijl ik me zo had voorgenomen dat niet meer te vergeten. Sowieso zou ik bijna van niemand de naam weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |