Kan hem wel ff roepen? Is maar een kilometer of 6!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan hem wel ff roepen? Is maar een kilometer of 6!
Weet alleen niet of mijn buren het zo gaan waarderen als ik keihard PIIIIIIINOOOOO ga roepen
verrassend....slaap lekker!quote:
Zal ik het dan maar niet doen? Probeer ik het morgen overdag wel een keertje!!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Haha, denk niet dat ze dat waarderen en Pino waarschijnlijk ook niet want die moet leren voor een proefwerk week
.
Doe overdag maar een keerquote:Op zondag 30 januari 2011 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar niet doen? Probeer ik het morgen overdag wel een keertje!!
Ga ik doen!! Wacht ik wel tot de rest van de dorpen in de kerk zit... Mooi rustig en heeft niemand er last van!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe overdag maar een keer. Lachen!
Werkelijk prachtig!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:30 schreef -Hans- het volgende:
Geen idee wat er nu op 3FM is, maar het zal wel top zijn.
Rock heeft stilte en luistert naar zijn over het toetsenbord razende vingers.quote:
Echt geen idee, heb de tv nog steeds aan. Is volgens mij een serie op maar ik volg het niet echtquote:Op zondag 30 januari 2011 02:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Zal wel White Noise zijn, oid
.
Rockquote:Op zondag 30 januari 2011 02:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rock heeft stilte en luistert naar zijn over het toetsenbord razende vingers.
en overloper...ja, een beetje...maar tis Stenders! die zou ik nog volgens als ie alleen maar de platen uitzocht voor Sky!
Sky?? Nu ga je te ver!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rock heeft stilte en luistert naar zijn over het toetsenbord razende vingers.
en overloper...ja, een beetje...maar tis Stenders! die zou ik nog volgens als ie alleen maar de platen uitzocht voor Sky!
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt geen idee, heb de tv nog steeds aan. Is volgens mij een serie op maar ik volg het niet echt
quote:
Kan niet met een schuin oog, zit er met de rug naartoequote:Op zondag 30 januari 2011 02:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Met een schuin oog kijken schiet niet echt op. Herken het. Heb de tv al uitgezet want ik vond het allemaal maar weinig boeiend, helaas.
Livin'on the edgequote:Op zondag 30 januari 2011 02:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij zoekt de randjes wel op die Rock.
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan niet met een schuin oog, zit er met de rug naartoe
Ik zou zeggen vroeg! Optimist, mijn glas is altijd halfvolquote:
is zon liedje van Simple Minds, maar dan anders....ja, sorry er is geen schopsmiley!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 02:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is zon liedje van Simple Minds, maar dan anders....ja, sorry er is geen schopsmiley!
en tis al hafl 3 zie ik......Timur begint over 11,5uur en daar wil ik bij zijn dus ik ga naar bed.
slaap lekker allen!
Zo kun je het natuurlijk ook zienquote:Op zondag 30 januari 2011 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vroeg! Optimist, mijn glas is altijd halfvol
Trusten kerel. Kusje op je voorhoofd. DOEI!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is zon liedje van Simple Minds, maar dan anders....ja, sorry er is geen schopsmiley!
en tis al hafl 3 zie ik......Timur begint over 11,5uur en daar wil ik bij zijn dus ik ga naar bed.
slaap lekker allen!
Zit er drank in ?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vroeg! Optimist, mijn glas is altijd halfvol
Nee, water! Wel zo goedkoop, dacht ikquote:
Gezond bezig dusquote:Op zondag 30 januari 2011 02:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, water! Wel zo goedkoop, dacht ik![]()
En je wordt er niet zo snel dronken van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |