Roel is goed bezigquote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
wat een positieve titel.....ik ga een topicreport aanmaken!
QFTquote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
In dit topic moet ik gewoon gepost hebben, wordt vast legendarisch!
oe, de 1e tekenen van scheuren in t perfecte huwelijk dienen zich aan...quote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prutser !![]()
![]()
. Je had niet door dat het topic bijna vol was?!
.
Onze relatie kan dat hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, de 1e tekenen van scheuren in t perfecte huwelijk dienen zich aan...
De radio!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als je van muziek houdt, dan luister je niet naar...
wie worden getuigen op het echte huwelijk? en ik vind dat Pino ceremoniemeester moe zijn!quote:
Zoep'n, mien jongquote:Op zondag 30 januari 2011 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Van bier wordt ik altijd best wel moe. Oftewel: meer bier
.
Sinds wanneer dragen mannen sluiers? En dan zowel degene die em op z'n hoofd draagt als degene die em vasthoudtquote:Op zondag 30 januari 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie worden getuigen op het echte huwelijk? en ik vind dat Pino ceremoniemeester moe zijn!
en cindiey en mattie dragen de sluier van Hans! en Minthy is bloemenmeisje. en ik vreet alle taart op!
Niets aan toe te voegen, Rock. Echt!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie worden getuigen op het echte huwelijk? en ik vind dat Pino ceremoniemeester moe zijn!
en cindiey en mattie dragen de sluier van Hans! en Minthy is bloemenmeisje. en ik vreet alle taart op!
nja, de befscene acteert ze overtuigend, net als Mila Kunisquote:Op zondag 30 januari 2011 00:38 schreef -Hans- het volgende:
Maar Rock ik denk dat Black Swan wel een topper gaat worden. Ben benieuwd naar Natalie Portman (misschien wint ze wel een Oscar).
mannen? welke mannen? hans heet eigenlijk hanselien en mattie.....martha!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sinds wanneer dragen mannen sluiers? En dan zowel degene die em op z'n hoofd draagt als degene die em vasthoudt
Zit er zo'n scene in joh? Goede film zeg ik je.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, de befscene acteert ze overtuigend, net als Mila Kunis
De fantasie ookquote:Op zondag 30 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mannen? welke mannen? hans heet eigenlijk hanselien en mattie.....martha!
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mannen? welke mannen? hans heet eigenlijk hanselien en mattie.....martha!
Achterhoekersquote:
yup, moet ik ff voor je zoeken op de frontpage?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit er zo'n scene in joh? Goede film zeg ik je.
Bestaat dat spul nog joh? Dat heb ik voor het laatst gedronken toen ik 7 was? Wel lekker, geloof ik.quote:
Als je tijd over hebt, graagquote:Op zondag 30 januari 2011 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, moet ik ff voor je zoeken op de frontpage?
lekker man! beetje cheape cherrycokequote:Op zondag 30 januari 2011 00:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bestaat dat spul nog joh? Dat heb ik voor het laatst gedronken toen ik 7 was? Wel lekker, geloof ik.
Fernandes is ook best te doenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker man! beetje cheape cherrycokehier in leeuwarden gewoon bij de SuperdeBoer!
nooit op, ook maar eens proberen danquote:
Wel de roze. Cherrybouquetquote:Op zondag 30 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nooit op, ook maar eens proberen dan
Held! die heb je snel gevonden, man. Heftig fragment zeg. Dat zal wel weer een feest worden op de zaterdagavond in de bios met al het jeugdig volk in de zaalquote:Op zondag 30 januari 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[video] Mila Kunis beft Natalie Portman
voor jou doe ik alles!
Die zit hier ook in de buurt. Maar eens scoren danquote:Op zondag 30 januari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker man! beetje cheape cherrycokehier in leeuwarden gewoon bij de SuperdeBoer!
nja, google is je vriend: met portman, kunis, frontpage, fok ben je er alquote:Op zondag 30 januari 2011 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Held! die heb je snel gevonden, man. Heftig fragment zeg. Dat zal wel weer een feest worden op de zaterdagavond in de bios met al het jeugdig volk in de zaal.
Je zal ook nog wel de enige zijn die 3FM luistertquote:Op zondag 30 januari 2011 00:48 schreef justmattie het volgende:
De muziek wordt een beetje eentonig..
Nein man, woon in het immer prachtige Vechtdalquote:Op zondag 30 januari 2011 00:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Achterhoekers
Whiskey-cola. Cheers.
Vooruit maar weerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, google is je vriend: met portman, kunis, frontpage, fok ben je er al
Tijd voor Spotify dusquote:Op zondag 30 januari 2011 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zal ook nog wel de enige zijn die 3FM luistert
Tijd voor Tchaikovsky, 1812 Overture (Finale)quote:Op zondag 30 januari 2011 00:48 schreef justmattie het volgende:
De muziek wordt een beetje eentonig..
Ow, dat valt dan nog best mee... Ik heb geloof ik Scream (deel 1 dus) gekeken toen ik voor het laatst in de bios zatquote:Op zondag 30 januari 2011 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooruit maar weer. Maaruh, kan niet wachten om die film te zien. Eindelijk weer eens naar de bios. De laatste film was volgens mij Paranormal Activity 2 of Inception. Een van die twee
.
Wtf Scream 1 voor het laatst gezien?! Dat is echt lang geleden johquote:Op zondag 30 januari 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, dat valt dan nog best mee... Ik heb geloof ik Scream (deel 1 dus) gekeken toen ik voor het laatst in de bios zat
Nope.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zal ook nog wel de enige zijn die 3FM luistert
voor mij TRON:Legacy.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, dat valt dan nog best mee... Ik heb geloof ik Scream (deel 1 dus) gekeken toen ik voor het laatst in de bios zat
Die heb ik vanmiddag gezien en vond 'm beter dan deel 1quote:Op zondag 30 januari 2011 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooruit maar weer. Maaruh, kan niet wachten om die film te zien. Eindelijk weer eens naar de bios. De laatste film was volgens mij Paranormal Activity 2 of Inception. Een van die twee
.
slaap lekker meneer!quote:
Deel 2 is wel angstig inderdaad, maar persoonlijk vind ik 1 wat leukerquote:Op zondag 30 januari 2011 00:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag gezien en vond 'm beter dan deel 1
Yup, samen met m'n broertje. Echt lang geleequote:Op zondag 30 januari 2011 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wtf Scream 1 voor het laatst gezien?! Dat is echt lang geleden joh
Ow, das wel heul lang geledenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor mij TRON:Legacy.
En Scream 1 draaide.....ff rekenen.....ongeveer 13-14 jaar geleden...
Ik heb een harde schijf waar er nog heel veel opstaan, nog niet gekeken. Boeken idemquote:Op zondag 30 januari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
Over films gesproken, ik heb al sinds de zomer 3 films liggen die ik nog niet heb gezien
de zomer van 1997. ik zat er dus niet heel ver naast..... ik heb nl op 7 februari 1998 die film voor t eerst gezien.....quote:Op zondag 30 januari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, samen met m'n broertje. Echt lang gelee![]()
[..]
Ow, das wel heul lang geledenKlopt wel, volgens mij. Broer zegt net dat het die film wel eens kon zijn
![]()
Hier liggen ook nog een stuk of 4 boeken ongelezenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een harde schijf waar er nog heel veel opstaan, nog niet gekeken. Boeken idem
ik heb zeker een dvd of 50 die ik nog nooit heb bekeken...en ook nog een stapeltje blurays. en de downloads tel ik niet eens mee!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
Over films gesproken, ik heb al sinds de zomer 3 films liggen die ik nog niet heb gezien
Ik vond het van 2 wel leuk, dat ze terug refereerden naar deel 1 )quote:Op zondag 30 januari 2011 00:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deel 2 is wel angstig inderdaad, maar persoonlijk vind ik 1 wat leuker.
Dit is totaal niks voor mijn doen eigenlijk, films niet kijken. Morgen maar eens een dvdtje kijken dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zeker een dvd of 50 die ik nog nooit heb bekeken...en ook nog een stapeltje blurays. en de downloads tel ik niet eens mee!
Bij mij meer en liggen al veel langer...quote:Op zondag 30 januari 2011 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier liggen ook nog een stuk of 4 boeken ongelezenMaar dat is sinds net voor de kerstvakantie.
en wat ga je allemaal met die vrije tijd doen jongeman?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:07 schreef justmattie het volgende:
Eigenlijk heb ik een beetje kavantie, aankomende week![]()
Woensdag heb ik 1 toets, de rest van de week zijn er geen lessen
Ik zou willen zeggen, hard bezig met school. Maar waarschijnlijk wordt het hele dagen niets doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wat ga je allemaal met die vrije tijd doen jongeman?
Dat is duidelijk, als je 'kavantie' typtquote:Op zondag 30 januari 2011 01:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen, hard bezig met school. Maar waarschijnlijk wordt het hele dagen niets doen.
goedzo jongen!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen, hard bezig met school. Maar waarschijnlijk wordt het hele dagen niets doen.
Ik heb bijles nodig zie ikquote:Op zondag 30 januari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, als je 'kavantie' typt
Ja, dat is bij deel 2 inderdaad erg leuk en best sterk gedaanquote:Op zondag 30 januari 2011 01:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vond het van 2 wel leuk, dat ze terug refereerden naar deel 1 )
Alleen sommige stukjes man... Ik kreeg een sms en schrok zelfs daar van![]()
Je hebt een hele week vrij, vraag maar aan docenten Nederlands op je schoolquote:
hij is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht in Frans vernam ik vanavondquote:Op zondag 30 januari 2011 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt een hele week vrij, vraag maar aan docenten Nederlands op je school
Vertel?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht in Frans vernam ik vanavond
Je moet deel 1 wel gezien hebben inderdaad, voor de logica.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat is bij deel 2 inderdaad erg leuk en best sterk gedaan. Als je deel 1 nog niet had gezien dan is het misschien wat lastiger om het dan te volgen
. De stiltes / spanningsopbouw is wel knap gedaan. Als je dan een sms'je krijgt op zo'n stilte moment...
Die hebben toetsen af te nemen en na te kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt een hele week vrij, vraag maar aan docenten Nederlands op je school
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht in Frans vernam ik vanavond
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
die film is kijkut jonge!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Heb net met m'n broer de afspraak gemaakt dat we zeer binnenkort weer eens naar de bios gaan, wordt ws Turbo
JAHA JONGE. BAM.quote:
Ben benieuwd, morgen de agenda's ff naast elkaar leggen!quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 30 januari 2011 01:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet deel 1 wel gezien hebben inderdaad, voor de logica.
Verder hebben ze het wel weer leuk in elkaar gezet. Alleen zal ik er niet slechter om slapen, na het zien van deze film
Nee hoor. Says who?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
lieverds...help ff...begin ik wartaal uit te slaan?
nja, ik twijfel soms aan mijn eigen geestelijke vermogensquote:
Op dit tijdstip op een zaterdagnacht kun je beter twijfelen aan de geestelijke vermogens van een anderquote:Op zondag 30 januari 2011 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik twijfel soms aan mijn eigen geestelijke vermogens
LOL.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op dit tijdstip op een zaterdagnacht kun je beter twijfelen aan de geestelijke vermogens van een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |