JvTquote:Op zondag 30 januari 2011 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vinnet ook wel wat hebben.
JvT is echt gegroeid. vind het ook fijn dat op de nieuwe cd maar heel weinig Kanker wordt gezegd...
Those, who are dead, are not dead.. They are living in my head.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zelfs als ik dood ben, weet je de dat ik ergens ben. dan ben ik in de lucht als sterrenstof.
oftewel: ook al overlijd ik, ik ben toch altijd bij je.
holy moly wat zit er onder je folie?quote:
Sgoed manquote:Op zondag 30 januari 2011 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun jij het ff wat minder vaak met Minthy eens zijn ja!
*proest*quote:Op zondag 30 januari 2011 02:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
holy moly wat zit er onder je folie?
Whehequote:Op zondag 30 januari 2011 02:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Those, who are dead, are not dead.. They are living in my head.
prioriteiten Cindy! prioriteiten!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:00 schreef CindieY het volgende:
Damn, er zit weer leven in Hans en ik kan gelijk een heel eind scrollen als ik even niet het topic lees
weet waar de roots liggen!quote:
Je moet natuurlijk wel even blijven meelezen, Cindiequote:Op zondag 30 januari 2011 02:00 schreef CindieY het volgende:
Damn, er zit weer leven in Hans en ik kan gelijk een heel eind scrollen als ik even niet het topic lees
Jaloeziequote:Op zondag 30 januari 2011 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun jij het ff wat minder vaak met Minthy eens zijn ja!
in t radboudziekenhuis in Nijmegen, het bed waarin ik vermoedelijk verwekt ben is helaas niet meer...maar in t ziekenhuis ben ik geboren....of nou ja....de baby waar ik bijhoorde. ze hebben perongeluk t kind weggegooid en de moederkoek opgevoed....quote:
Yeahquote:Op zondag 30 januari 2011 02:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die beginnen wel hier, jaIk blijf mee lezen!
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die beginnen wel hier, jaIk blijf mee lezen!
ik ook!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:05 schreef justmattie het volgende:
Rocky, zag je wel even dat ik geretweet was, door AudioAdam![]()
![]()
?
Dat klinkt als een verdomd lastige opgave, maar het is ze volgens mij aardig gelukt om je op te voedenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in t radboudziekenhuis in Nijmegen, het bed waarin ik vermoedelijk verwekt ben is helaas niet meer...maar in t ziekenhuis ben ik geboren....of nou ja....de baby waar ik bijhoorde. ze hebben perongeluk t kind weggegooid en de moederkoek opgevoed....
Niet door Wouter3FM?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:05 schreef justmattie het volgende:
Rocky, zag je wel even dat ik geretweet was, door AudioAdam![]()
![]()
?
wouter3fm is een poepstamper!quote:
meteen die sfeerquote:
hij stuurt zijn purperen ridder graag bruine holletjes in!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een wattuh?! Nooit van dat woord gehoord.
Ah, op die manierquote:Op zondag 30 januari 2011 02:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij stuurt zijn purperen ridder graag bruine holletjes in!
Helden zijn hetquote:Op zondag 30 januari 2011 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook!
goed man, ze houden dus echt hun twitter bij
dat kan toch helemaal niet hans!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:10 schreef -Hans- het volgende:
Over 10 uur alweer de Timur show. Gaat hard!
kapotschoppen die gozert!quote:
Komt door de warmte in dit topic, natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 02:14 schreef -Hans- het volgende:
Temperaturen lopen op. Opvallend. Misschien door de bewolking? Ook in Limburg is het nu minder koud want daar was het bijna -10.
Haha dat blijft echt geweldigquote:Op zondag 30 januari 2011 02:17 schreef 3rdRock het volgende:
alleen de 1e minuut is al episch! het moment dat Ramon in beeld komt is briljante tv. gouden reus van montreux!
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt door de warmte in dit topic, natuurlijk
slaap zacht en droom fijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |